Beter iets dan nietsquote:
Heb ik ook, vet relaxed, neem een paar MP3-cd's mee, en nooit tekort aan opslagquote:
Hoiquote:
Ook hoiquote:
Ik had zo'n nieuwe gekocht.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Heb ik ook, vet relaxed, neem een paar MP3-cd's mee, en nooit tekort aan opslag. Tevens te weinig behoefte aan een harddisk mp3-speler, die zijn me wat te duur
.
Voor 20 euro koop je al een 1 of zelfs 2gb flashdingetjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Heb ik ook, vet relaxed, neem een paar MP3-cd's mee, en nooit tekort aan opslag. Tevens te weinig behoefte aan een harddisk mp3-speler, die zijn me wat te duur
.
Jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik had zo'n nieuwe gekocht.
Heeft iedereen 2 weken later een mp3 speler.
Nee daar word je vrolijk vanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Voor 20 euro koop je al een 1 of zelfs 2gb flashdingetje
Dats ook niet zo moeilijk, ben ik nu achterquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja
Maar degene die ik zou kopen, van iAudio, is kenkerduur... maar wel een stuk beter dan iPod en zo.
Whehe, ZELFS 2GBquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Voor 20 euro koop je al een 1 of zelfs 2gb flashdingetje
Daaromquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dats ook niet zo moeilijk, ben ik nu achter
Dat is dan klotequote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:17 schreef oshiro het volgende:
[..]
Whehe, ZELFS 2GBDan doe ik er dagen over om te kiezen wat voor muziek ik erop wil... heb een kleine 40GB waarvan ik bijna alles regelmatig luister
je moet wel erachter zetten : IMHO!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef oshiro het volgende:
[..]
maar wel een stuk beter dan iPod en zo.
Dan sjouw je ook met 350 cd's rond ofzo?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:17 schreef oshiro het volgende:
[..]
Whehe, ZELFS 2GBDan doe ik er dagen over om te kiezen wat voor muziek ik erop wil... heb een kleine 40GB waarvan ik bijna alles regelmatig luister
58 om precies te zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan sjouw je ook met 350 cd's rond ofzo?
Nee, ik neem 10 cd's mee en heb 7GB aan muziek bij me. Voor gratis, die heb ik namelijk toch al. Maar een iPod Nano van 2GB... ik heb die van m'n broertje eens geleend... ik kreeg er nachtmerries van. Vooral van iTunesquote:
iTunes is inderdaad kutquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:19 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nee, ik neem 10 cd's mee en heb 7GB aan muziek bij me. Voor gratis, die heb ik namelijk toch al. Maar een iPod Nano van 2GB... ik heb die van m'n broertje eens geleend... ik kreeg er nachtmerries van. Vooral van iTunes
Ik heb nooit wat anders dan iTunes gebruikt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:19 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nee, ik neem 10 cd's mee en heb 7GB aan muziek bij me. Voor gratis, die heb ik namelijk toch al. Maar een iPod Nano van 2GB... ik heb die van m'n broertje eens geleend... ik kreeg er nachtmerries van. Vooral van iTunes
Mja uiterlijk is super idd, en bediening ook. Geluidskwaliteit, bouwkwaliteit, software en dergelijke... dat kan echt beterquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef Ravii het volgende:
[..]
je moet wel erachter zetten : IMHO!
want ik vind Ipod Prima/geweldig/geyl!
Ben ik niet helemaal met je eensquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat anders dan iTunes gebruikt.
Het is goddelijk.
Neequote:
Er zijn genoeg goeie alternatieven voor Itunesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:19 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ken je nu wel een beetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |