Ik vind het dramaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat anders dan iTunes gebruikt.
Het is goddelijk.
Ik plan nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ken je nu wel een beetje![]()
![]()
Ik denk dat je dat soort dingen tochw el engizins plandquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik plan niet. Ik heb nog nooit in m'n agenda geschreven
Alles op het laatste moment hier
.
Of daarnaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik plan niet. Ik heb nog nooit in m'n agenda geschreven
Alles op het laatste moment hier
.
Je hebt te weinig notesquote:
Tsjiks? Neequote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat soort dingen tochw el engizins pland![]()
![]()
Feit.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik vind het drama. Laat mij maar gewoon mapjes aanmaken op dat ding, dat ik lekker simpel kan kopiëren en plakken, en niet de halve zooi moet synchroniseren als ik er één nummer bij wil zetten ofzo
. Bestandjes smijten is meer mijn ding.
kan aan je mp3bestanden/koptelefoon/oordopjes liggenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:20 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mja uiterlijk is super idd, en bediening ook. Geluidskwaliteit, bouwkwaliteit, software en dergelijke... dat kan echt beter.
Nog nooit één probleem gehad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
kan aan je mp3bestanden/koptelefoon/oordopjes liggen
zeker weten! die lul bij de BCC die me die iPod heeft verkocht zei dus van, ja iPod is beste wat we nu hebben, ik kopen (na veel uitleg vragen) krijgen van mama, thuis niets kunnen doen, terug gaan, de PC herkent hem niet. Nee dat zou kunnen, Apple heeft meer dan 3000 softwareproblemen zegtie lul.... ZEG DAN DAN METEEN![]()
Klopt, maar ook met een Sennheiser setje is het nog niet optimaalquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
zeker weten! die lul bij de BCC die me die iPod heeft verkocht zei dus van, ja iPod is beste wat we nu hebben, ik kopen (na veel uitleg vragen) krijgen van mama, thuis niets kunnen doen, terug gaan, de PC herkent hem niet. Nee dat zou kunnen, Apple heeft meer dan 3000 softwareproblemen zegtie lul.... ZEG DAN DAN METEEN![]()
quote:
Heb je bij BCC vandaan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vaak genoeg... zoals nu waar ik dus nog een tijdje mee moet gaan lopen, maarja ik ga even kranten doen ZONDER MUZIEKquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nog nooit één probleem gehad.![]()
Met software.
Daar zeiden ze een jaar garantie, maar een vriend van me zei dat je SOWIESO 2 jaar garantie hebt op producten, iemand die daar iets van weet? Ik heb wel ff op google gezocht maar daar vond ik het niet duidelijk staan (de linkjes die ik vond)quote:
Ik denk dat jullie allemaal windows hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vaak genoeg... zoals nu waar ik dus nog een tijdje mee moet gaan lopen, maarja ik ga even kranten doen ZONDER MUZIEK![]()
tot zo
Mja oke, ik had Sennheiser en toen was dr niets mis mee eigenlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Klopt, maar ook met een Sennheiser setje is het nog niet optimaal. Wordt wel beter, daar niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |