Alsof ik hoog staquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:19 schreef Rossdale het volgende:
Stop eens met nieuwe mensen toe te voegen, ik zak steeds verder in de lijst
Toegevoegd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:03 schreef Black-Hole het volgende:
[afbeelding,link]
Zal vast wel ergens onderaan eindigen
Ook jij bent erbij.quote:
nee alleen hangt het er vanaf met wat voor soort mensen je speeltquote:Op zondag 24 juni 2007 00:16 schreef ach het volgende:
doen die zone's eigenlijk nog iets?
Voor een gedeelde rode lantaarn heb je 45 punten teveel.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:57 schreef Reintji het volgende:
[afbeelding,link]
Ik soliciteer voor de "rode lantaarn" functie, meen dat die open is met m'n CV
Toch best snelquote:Op zondag 24 juni 2007 19:42 schreef Niek. het volgende:
Scores worden volgens mij iets van 1 keer per uut geupdated.
Je weet je gamertag niet?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:19 schreef DJ_ het volgende:
btw waar kan ik mijn gamertag opzoeken ? =|
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:33 schreef DJ_ het volgende:
ja dat wel maar als ik naar xbox.com ga en inlog krijg ik geen gamertag tezien alleen een lijst met mijn games en score
Zag Zanderos niet meer staan, DaMookNL staat er iig wel in.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:09 schreef DaMook het volgende:
Zanderos mag uit de FOK! lijst en DaMookNL mag erin.
quote:Rep:
GamerScore: 24833
Zone: Pro
Completed XBLA: 3 / 18
Completed Retail: 14 / 34
GS Completion %: 57.22%
GS % (Non-Demo): 64.39%
Country Rank: 123/24168
World Rank: 8896/1322316
Je doet je ondertitel in ieder geval wel eer aanquote:Op maandag 25 juni 2007 13:05 schreef Heintje het volgende:
Ik al moeite doen door me aan te melden.
Waarvoor dat nodig is weet ik niet aangezien ik er al in sta.
En dan ook nog op een plaats die ik wel leuk vind.
Maar volgens mij zijn er wel FOK!kers die meer punten hebben dan ik.
De onbetwiste # 1quote:Op maandag 25 juni 2007 13:05 schreef Heintje het volgende:
Ik al moeite doen door me aan te melden.
Waarvoor dat nodig is weet ik niet aangezien ik er al in sta.
En dan ook nog op een plaats die ik wel leuk vind.
Maar volgens mij zijn er wel FOK!kers die meer punten hebben dan ik.
[..]
Waar ben ik danquote:
quote:
Foutjequote:
Beter laat dan nooit...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Paar keer al gevraagd en nog niet er tussen
![]()
En nu allemaal Worms speuleh!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:16 schreef AQuila360 het volgende:
existenz eindelijk in de lijstgefeliciteerd
![]()
Ik ben nu elke dag volop aan het catannenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:08 schreef existenz het volgende:
[..]
En nu allemaal Worms speuleh!. Mijn 2066 rox
Is dat nou een tof spel? Want op de PC was het zo bagger als ik weet niet wat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:59 schreef Niek. het volgende:
Bijna een plek omhoog, nog 10 punten te gaan
Gister weer eens Just Cause gespeeld, meteen 110 punten erbij.
Er is iig een demo van geweest, dus grote kans dat die er nog steeds is. Kun je even kijken of je dat iets lijkt om je score wat te pimpen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:09 schreef X-fi het volgende:
[..]
Is dat nou een tof spel? Want op de PC was het zo bagger als ik weet niet wat.
Tnxquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Er is iig een demo van geweest, dus grote kans dat die er nog steeds is. Kun je even kijken of je dat iets lijkt om je score wat te pimpen.
Ik hoop voor je dat het kinder games zijn. Die zijn vaak wel lekker voor je score.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef X-fi het volgende:
[..]
TnxIk zit namelijk nu op mijn werk dus kon het nu niet even nakijken
. Ik vind mijn score erg zielig
. Maarrrrr. Binnenkort heb ik er weer 5 games bij
TMNTquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het kinder games zijn. Die zijn vaak wel lekker voor je score.
Dat zijn ze nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het kinder games zijn. Die zijn vaak wel lekker voor je score.
Vind hem erg cool, gewoon lekker over the top, leuke stunts, veel knallen, heeel veeel vrijheid in een enorme wereld waar je doorheen kan reizen zonder laadtijden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:09 schreef X-fi het volgende:
[..]
Is dat nou een tof spel? Want op de PC was het zo bagger als ik weet niet wat.
Turtles is idd wel geinig maar niet echt super. Als je nog een beetje een redelijk spel wil voor 1000 punten moet je King Kong kopen. Dat is een uur of 8 werk en zeker voor een keertje wel aardig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
TMNTIs nog wel leuk spel ook, alleen laatste level niet gedaan
![]()
Heeft ie 'm al? dan hoef ik 'm dus niet meer op te sturen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:39 schreef Heintje het volgende:
Dat moet wel vrij snel lukken denk ik. Goku heeft nou TMNT dus die heeft die punten zo gehaald.
Hij is inmiddels de vriede eigenaar van dat spel, Aquila, Heintje, Jimmie en nou dus Goku
Ik dacht dat je dat woensdag al zou doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:53 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Heeft ie 'm al? dan hoef ik 'm dus niet meer op te sturen.
Zonder adres-gegevens valt dat nogal tegen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat woensdag al zou doen.
quote:MGC Note:
We are missing game data totaling 160 GamerScore.
This can be corrected by simply booting games not shown in this list.
Ik heb ze gevonden.quote:
Ik heb bij Oblivion 1000 punten.quote:Oblivion
Last Played on Saturday, 10 February, 2007
GamerScore: 840/1250 (67%)
Achievements: 48/60 (80%)
Heintje ik moet nog bij Catan de Achievement '' Invite someone in de game''.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden.
[..]
Ik heb bij Oblivion 1000 punten.
Moet alleen nog een keer die update kopen voor de laatste 250 punten.
quote:
Die moet ik ook nogquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heintje ik moet nog bij Catan de Achievement '' Invite someone in de game''.
Jij moet die ook nog en volgens mij hoef je alleen in de lobby te komen en dan krijg je hem en dan weer gewoon afsluiten.
Keertje doen?![]()
Is goed! Voeg mij ff toe aan je Friendslist danquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog. Keertje doen
. Weet alleen eigenlijk niet hoe het werkt enzo
.
Bedankt dat je me een plaatsje omlaag zetquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bedankt dat je me een plaatsje omlaag zet
Ik ga het dit weekend proberenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is goed! Voeg mij ff toe aan je Friendslist dan![]()
Sorry je chat verzoek kwam net ongelegenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga het dit weekend proberen. (Heb die friendslist nog nooit gebruikt
) .
Ik dacht ik probeer het eens. Moest al 5 minuten zoeken voor ik kon vinden hoe ik iemand toevoeg als vriendquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sorry je chat verzoek kwam net ongelegenBijna het einde van The Darkness dan is het schieten voor wat je waard bent
![]()
Kun je strax niet meer?? Ik zelf niet meerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik dacht ik probeer het eens. Moest al 5 minuten zoeken voor ik kon vinden hoe ik iemand toevoeg als vriend.
Probeer het morgen nog wel een keertje en anders van de week.
Haha vaak is dat wel ja dan is een slechte game wel die 15 euro waard omdat je er dan toch nog wat achievments aan over houd. Maar kijk ik nu minder naar als eerst gelukkig.quote:Op zondag 1 juli 2007 09:43 schreef Boef het volgende:
Ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer op die Achievements geil, hehe. Ik heb m'n 360 sinds December 2006 maar van m'n huidige +/- 6500 punten stammen er ruim 4500 uit de laatste 1½ maand ofzo.
Spellen die de volle prijs, bij lange na, niet waard zijn maar die ik voor een euro'tje of 15 wel ff uit wil spelen voor wat (of alle) punten zoals Fifa 06 RTWC, King Kong of Gun.
Met zo'n ranking zal het niet veel minder worden
Nou, dat komt wel weerquote:Op zondag 1 juli 2007 19:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haha vaak is dat wel ja dan is een slechte game wel die 15 euro waard omdat je er dan toch nog wat achievments aan over houd. Maar kijk ik nu minder naar als eerst gelukkig.
quote:Op maandag 2 juli 2007 01:56 schreef X-fi het volgende:
Ik krijg steeds meer-en-meer punten. Dus ik denk, "ik ga stijgen". Kijk ik in de lijst, sta ik 41e
U sickquote:Op maandag 2 juli 2007 09:34 schreef Heintje het volgende:
Ik heb dit weekend de 25.000 gehaald.
Op naar de 30K.
Neeeeeee dan zak ik naar plaats 7quote:Op maandag 2 juli 2007 12:39 schreef Heintje het volgende:
Ik mis trouwens Gamedemon in deze lijst.
"G Demon" is zijn tag.
Misschien moet je dan in het vervolg spellen helemaal uitspelen voordat je ze verkoopt.quote:
Dat lukt me haast nooitquote:Op maandag 2 juli 2007 13:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Misschien moet je dan in het vervolg spellen helemaal uitspelen voordat je ze verkoopt.
#7 It'll bequote:
Mijn doel is om een plaats in de top 10 te handhaven.quote:
Ja dat bericht kreeg ik ook maar dat is volgens mij helemaal niet nodigquote:Op maandag 2 juli 2007 20:58 schreef WooZ het volgende:
Mij kan je ook wel toevoegen: Boer222
Heb m'n xbox sinds een week, en heb al wat achievements gehaald met pes6, vt3, gow, cod3 en dirt
moet om me aan te melden alleen nog even wachten op private message op xbox live oid
You're on the list.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:58 schreef WooZ het volgende:
Mij kan je ook wel toevoegen: Boer222
Heb m'n xbox sinds een week, en heb al wat achievements gehaald met pes6, vt3, gow, cod3 en dirt
moet om me aan te melden alleen nog even wachten op private message op xbox live oid
Wie??quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
'Koei'
'Kepler'
'Retuobak'
mogen ook toegevoegd worden
Games crew.quote:
Check de PIquote:
klopt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler moet trouwens Kepler NL zijn geloof ik
Ga ik die ook even keertje checken! Het spel zelf is ook leuk om te spelen neem ik aan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:13 schreef lordteddybeer het volgende:
LoL net Tomb raider terug gebracht. Ik had ff 1 dag gehuurd. 1000p erbij
Mooi zo, The Darkness net op de bus gedaan en hopelijk morgen of anders zaterdag Overlord binnen en dan kijken of ik Tomb Raider tussen Overlord en Two Worlds kan proppenquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Hmmm sta nog 19e... eens opschieten met Overlord en The Darkness dit weekend.
Two Worlds komt over 10 dagen
Ik zag je nog online vandaag, jammer genoeg kwam ik er pas achter hoe ik iemand moet inviten toen jij al met forza bezig was .quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mooi zo, The Darkness net op de bus gedaan en hopelijk morgen of anders zaterdag Overlord binnen en dan kijken of ik Tomb Raider tussen Overlord en Two Worlds kan proppen![]()
Het spel is ook wel leuk. Alleen zijn de achievemenst een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef AQuila360 het volgende:
Oja moeten nog ff dat Catan doen, maar wel alleen ff uitnodigen in de lobby toch?
Want het spel vind ik niet leuk![]()
Hoezo zijn ze vreemd? Je moet gewoon veel, heel veel spelen, en dan komen ze vanzelf. Dat vind ik niet vreemd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het spel is ook wel leuk. Alleen zijn de achievemenst een beetje vreemd.
je moet iedere keer een aantal VP's hebben. En voor de achievements die je als laatste kan halen moeten ze ook nog eens ranked zijn.
Wat ik vreemd vind is dat je de achivements voor de 10, 25 100, 200 en weet ik welke er allemaal zijn kan halen in SP, player matches en ranked matches. En dan de achivements van de 500 en 1000 VP's persee in ranked moeten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo zijn ze vreemd? Je moet gewoon veel, heel veel spelen, en dan komen ze vanzelf. Dat vind ik niet vreemd.
Ah ja, daar heb je zeker wel gelijk in. Verplicht ranked vind ik ook niet zo leuk. Wat ik echter af en toe doe is gewoon met iemand uit mn friendlist tegelijk een ranked potje starten en dan via private chat ouwehoeren. Lukt regelmatigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind is dat je de achivements voor de 10, 25 100, 200 en weet ik welke er allemaal zijn kan halen in SP, player matches en ranked matches. En dan de achivements van de 500 en 1000 VP's persee in ranked moeten.
Daarbij is Catan een bordspel. Niet echt iets dat je ranked gaat doen. Eerder als player match.
Het begint mij redelijk te irriteren dat zo veel spellen je dwingen om veel ranked te spelen. Player matches zijn veel leuker.
Ja alleen in de lobbyquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef AQuila360 het volgende:
Oja moeten nog ff dat Catan doen, maar wel alleen ff uitnodigen in de lobby toch?
Want het spel vind ik niet leuk![]()
Een paar online achievements is ok, maar als meer dan 20% online isquote:Op zondag 8 juli 2007 20:57 schreef DarkShine het volgende:
Online achievements irriteren mij zowiezo.
Wie zegt dat iedereen zijn 360 aan Live kan hangen? Als je geen breedband connectie hebt kun je een game dus nooit volledig uitspelen?
Nou kun je NFS Carbon dan ook nooit 100% uitspelen...
Sjek NFS Carbon eens...quote:Op zondag 8 juli 2007 20:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Een paar online achievements is ok, maar als meer dan 20% online is
Vind het een beetje over-the-top met alle online. Maarja wie ben ikquote:Op zondag 8 juli 2007 21:08 schreef Leonos het volgende:
Vind ik wel meevallen die online achievements van NFS.
Je hebt ook een boel SP achievements zie ik
Zomerfeestenquote:Op zondag 8 juli 2007 21:24 schreef WooZ het volgende:
Heb m'n xbox nu 2 weken, en 835 punten
Al die achievements in PES6 zijn ook een beetje jammer. Ik heb echt geen zin om álle mogelijke competites helemaal te spelen offline![]()
Dus dat zal em wel niet worden
Maar ben nu met Dirt op 60% career mode en de 3 achiements voor live heb ik al binnen. Als ik m'n career mode hebt gehaald heb ik bijna alle 1000 punten in 1x binnen
Dan na m'n tentamens van morgen en woensdag met m'n huisgenoot maar eens verder met GOW tijdens de zomerfeesten
Tijdens de zomerfeesten behoor je te feesten gekquote:Op zondag 8 juli 2007 21:24 schreef WooZ het volgende:
Heb m'n xbox nu 2 weken, en 835 punten
Al die achievements in PES6 zijn ook een beetje jammer. Ik heb echt geen zin om álle mogelijke competites helemaal te spelen offline![]()
Dus dat zal em wel niet worden
Maar ben nu met Dirt op 60% career mode en de 3 achiements voor live heb ik al binnen. Als ik m'n career mode hebt gehaald heb ik bijna alle 1000 punten in 1x binnen
Dan na m'n tentamens van morgen en woensdag met m'n huisgenoot maar eens verder met GOW tijdens de zomerfeesten
ijsmeisquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tijdens de zomerfeesten behoor je te feesten gek![]()
!
Ik ga bijna Gameaddictcom inhalen.
Jeeejquote:
Ja hé overdag lekker uitbrakken, beetje bbqen, btje gowen, btje slapen en 's avonds Hunnerparkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tijdens de zomerfeesten behoor je te feesten gek![]()
!
Ik ga bijna Gameaddictcom inhalen.
Wat is je gamertag?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:04 schreef Fliepke het volgende:
Zeg, waarom sta ik nog niet in dat lijstje
Je moet idd wel in de top 25 zitten of in ieder geval op de 1e pagina.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:42 schreef Rossdale het volgende:
Hopla, gisteravond twee plaatsen opgeschoven. Eindelijk niet meer op die 25e plaats. Dacht elke keer weer dat ik uit de gouden nummers gegooid zou worden
En als het goed is vanavond eindelijk over de 5k points heen
Doe mijn bestquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet idd wel in de top 25 zitten of in ieder geval op de 1e pagina.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
Ik lekker bezig met OverlordDie eerst een tikkeltje tegenviel maar nu toch wel weer erg vet is!
![]()
Ik zei dat gister ook in het centraal 360 topic en toen wou ik Overlord al haast weg leggen !! En ik wachtte al op een reactie van jequote:Op donderdag 12 juli 2007 23:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee ben blij dat hij vet is. Als je er klaar mee bent wil ik hem misschien wel ruilen
Overlordquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
Ik lekker bezig met OverlordDie eerst een tikkeltje tegenviel maar nu toch wel weer erg vet is!
![]()
TMNT ging van jou naar Heintje naar JimmyTheSaint naar mij en nu issie bij Gamedemonquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zei dat gister ook in het centraal 360 topic en toen wou ik Overlord al haast weg leggen !! En ik wachtte al op een reactie van jeMaar heb je denk net gemist. Maar goed vind het nu weer erg tof.
En waarschijnlijk ruil ik met Heintje of jij moet een leuker spel hebben en anders na Heintje![]()
TMNT ging van mij naar Heintje en toen nog paar keer rond![]()
TMNT:quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zei dat gister ook in het centraal 360 topic en toen wou ik Overlord al haast weg leggen !! En ik wachtte al op een reactie van jeMaar heb je denk net gemist. Maar goed vind het nu weer erg tof.
En waarschijnlijk ruil ik met Heintje of jij moet een leuker spel hebben en anders na Heintje![]()
TMNT ging van mij naar Heintje en toen nog paar keer rond![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:59 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
TMNT ging van jou naar Heintje naar JimmyTheSaint naar mij en nu issie bij Gamedemon
Ik speelde hem ook omdat ik hem tof vondquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hou mijn TMNT gewoon want ik speelde m omdat ik m tof vond. Niet omdat ik goedkoop gamerpoints wilde scoren
TMNT nog steeds niet gespeeldquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hou mijn TMNT gewoon want ik speelde m omdat ik m tof vond. Niet omdat ik goedkoop gamerpoints wilde scoren
Meteen een plek in de top 25quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:19 schreef SUBHK het volgende:
Ben nieuw op FOK!
Voeg mij ook maar toe aan de ranking.
Thanks!
http://profile.mygamercard.net/SUBHK
TMNT kopen in 4 uur 1000 puntjes er bij. Of 920 zoals ikquote:
Toffe game hoorquote:
Hoezo de japanse versie danquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:57 schreef SUBHK het volgende:
Ik moet FIFA 06 RTFWC nog eens spelen, schijnt ook een makkelijke 1000 punten te zijn. Heb hem al eens eerder gestart maar snap er niet zo heel veel van nog. Heb de Japanse versie; het menu en de handleiding zijn dus best een uitdaging.
Om mezelf maar ff te kwooten.. het is geluktquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:01 schreef Miiso het volgende:
Kan iemand me toevoegen? name is Phuctivity
Heb nog geen privébericht gehad dus kan me tag nog niet aanmaken... scheiße![]()
Validation email was trouwens geen probleem...
Ik zie jouw gamertag helemaal niet in de lijst, ligt dat nou aan mij? Of loopt DarkShine achter en zie je jezelf er al denkbeeldig tussenstaan?quote:Op zondag 15 juli 2007 08:33 schreef SUBHK het volgende:
Net de 7000 punten grens doorbroken op naar een top 20 plaats
Optie 2quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:32 schreef Boef het volgende:
[..]
Ik zie jouw gamertag helemaal niet in de lijst, ligt dat nou aan mij? Of loopt DarkShine achter en zie je jezelf er al denkbeeldig tussenstaan?![]()
Tja, de tijd zegt wel iets maar niet veel. Als iemand een spel blijft spelen omdat die het leuk vind nadat hij de achievenmenst al heeft loopt de tijd nog op. Dus dan zegt het al niks meer. Ook doe je bij gears of war er iets langer over om 1000 (nu dan 1250) punten te halen dan bij TMNT.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:14 schreef SUBHK het volgende:
Jammer dat er in de rankings niet iets staat qua tijd. Zou interresant zijn om te zien hoeveel tijd iedereen erin gestoken heeft om tot deze puntenaantallen te komen.
Vind dat ik zelf er eigenlijk al teveel tijd in steek maar als ik zie hoeveel punten sommige mensen hebben moet het bijna een dagtaak zijn....
Dan moet je je hier eens aanmelden: http://www.xbox360achievements.org/index.phpquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tja, de tijd zegt wel iets maar niet veel. Als iemand een spel blijft spelen omdat die het leuk vind nadat hij de achievenmenst al heeft loopt de tijd nog op. Dus dan zegt het al niks meer. Ook doe je bij gears of war er iets langer over om 1000 (nu dan 1250) punten te halen dan bij TMNT.
Hoe ik het systeem liever zou zien is dat de score met de volgende formule berekent wordt.
Gamerscore = behaalde punten / mogelijke punten * behaalde punten.
Hierin zijn de behaalde punten de punten die je hebt (wat dus nou je score is) en mogelijke punten is het aantal punten dat je zou kunnen halen als je alle spellen die je gespeeld hebt 100% zou halen.
Hoezo dat? Daar wordt toch ook gewoon naar de score gekeken zoals op mygamercard.net?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet je je hier eens aanmelden: http://www.xbox360achievements.org/index.php
Klik eens op je naam in de lijst.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
Jammer trouwens dat ie niet zo snel update.
Ik sta inmiddels op 3780 GP. Maar op de lijst heb ik er 'maar' 3445.
Daar maken ze ook ander soort berekeningen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hoezo dat? Daar wordt toch ook gewoon naar de score gekeken zoals op mygamercard.net?
Ja, dan krijg je je gamercard te zien met de juiste punten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:37 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Klik eens op je naam in de lijst.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je je gamercard te zien met de juiste punten.
Maar dat zou in de lijst zelf toch ook te zien moeten zijn? Nu sta ik op een bepaalde plek, terwijl ik misschien juist hoger of lager zou moeten staan.
Of blijft het voor altijd hetzelfde ofzo?
Ik heb die berekentingen niet kunnen vinden. Of iets daarover.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar maken ze ook ander soort berekeningen.
Ik heb alleen geen flauw idee hoe het werkt daarzo. Ik heb namelijk ook een account en ik zou op een bepaalde leaderboard moeten staan, maar ik sta er niet tussen.
Nee. Daarvoor moet je ingelogd zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb die berekentingen niet kunnen vinden. Of iets daarover.
Dus misschien dat je iets specifieker kan linken?
"of lager moeten staan", lullo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:40 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
RAMP!
Mijn e-penis groeit niet!
Waar staat dat je dingen niet meer mag afvragen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"of lager moeten staan", lullo.
Sinds wanneer mag ik me sowieso geen dingen meer afvragen.
Omdat je achterlijk reageert op mijn post, vat ik dat zo opquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Waar staat dat je dingen niet meer mag afvragen?
Volgens mij zie jij tekst vliegen.
Wtf.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:50 schreef SUBHK het volgende:
Aan Ijsmeis, als ik de lijst opvraag sta je erin met de score die je net aangaf.
Subjectiviteit gepost als een feit uitspraak.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat je achterlijk reageert op mijn post, vat ik dat zo op.
Als je je eigen naam aanklikt komt de gamercard naar voren en wordt je goede score weergegeven. Pas daarna wordt je goede puntenaantal ook de complete lijst gezet. Beetje omslachtig maargoed af en toe eebns op je naam klikken wanneer je een plaatsje zou kunnen stijgen dusquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wtf.
Volgens mij ben ik gek aan het worden. Daarnet stond ik nog onder Gameaddictcom.
En nu moet ik dus eigenlijk ook op iedereen zijn naam gaan klikken om hun score goed te laten weergevenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je je eigen naam aanklikt komt de gamercard naar voren en wordt je goede score weergegeven. Pas daarna wordt je goede puntenaantal ook de complete lijst gezet. Beetje omslachtig maargoed af en toe eebns op je naam klikken wanneer je een plaatsje zou kunnen stijgen dus
Dat probleem heb ik dus ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:08 schreef Heintje het volgende:
Ik heb me daar aangemeld maar ik heb geen idee waar ik mijn gamercard kan koppelen aan mijn aanmelding daar.
Die heb ik nog geen 3 minuten gespeeldquote:Op donderdag 19 juli 2007 06:03 schreef SUBHK het volgende:
En dan heb je bijna een plek in de top 5.....
Heb je Fight Night nog? Zie die bij je games nog op score 0 staan; dat vond ik een erg makkelijke 1000 punten om te halen.
Lijkt me ook nog wel een leuk spel ook? is dat ook zo?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef existenz het volgende:
Ik ben begonnen aan Marvel Ultimate Alliance. Dat is ook best makkelijk punten scoren.
Tot de helft ongeveer ja, die achievements om alle costumes voor alle characters te halen zijn echt ontzettend tijdrovend.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef existenz het volgende:
Ik ben begonnen aan Marvel Ultimate Alliance. Dat is ook best makkelijk punten scoren.
Ik merkte het ja 480/1250 punten en ik heb het uitgespeeldquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tot de helft ongeveer ja, die achievements om alle costumes voor alle characters te halen zijn echt ontzettend tijdrovend.
Tomb Raider Legend is inderdaad heel goed te doen, ik heb hem gisteren 100% uitgespeeld. Alleen wat kleine probleempjes gehad met Time-Trail, maar hard-mode is een eitje als je eenmaal een paar dagen aan het spelen bent.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb Tomb Raider Legend en Earth defence force gekocht.
Bij TR: Legends zijn die achievements goed te doen blijkbaar, bij earth defence force weet ik het niet.
Nerd-cred!quote:Op maandag 30 juli 2007 03:35 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Waarom jaagt iedereen op archievements eigenlijk ?
Je kan er toch verder niet mee.
(dacht ik)
Zegt diegene die even snel alle nieuwe GoW-achievements heeft gehaaldquote:Op maandag 30 juli 2007 03:35 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Waarom jaagt iedereen op archievements eigenlijk ?
Je kan er toch verder niet mee.
(dacht ik)
Kom maar opquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:19 schreef AQuila360 het volgende:
De 15.000 punten grens bereikt! Nu wil ik taart!
SUBHK, je staat nog steeds niet in de lijstDarkshine moet er nog een paar toevoegen
![]()
Ga ik straks idd ff doen.quote:
Ik kan wel even op neer naar Hong Kong voor die taart ja. Schikt morgenmiddag u?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 06:29 schreef SUBHK het volgende:
Gefeliciteerd AQuila360![]()
Een behoorlijke prestatie.....heb nog wel aardig wat punten te gaan voordat ik een bedreiging voor je ben...
Taart mag je komen halen
quote:
Ga je nu op jacht naar Heintjequote:Op zondag 12 augustus 2007 22:03 schreef Scarface2004 het volgende:
20k gepasseerd
25 exiss 5325 Recreationquote:
Als je crew wil blijven zou ik maar wat rustiger aandoen met je score. Fliepke loopt ook al uit op mijquote:Op zondag 2 september 2007 18:14 schreef Rossdale het volgende:
Just Cause zijn best makkelijke achievements. Nu met Viva Pinata gaat het ook wel weer snel. Moet CoD2 nog even verder op veteran en RS:V online gaan spelen. Dan komen de puntjes weer snel binnen
Tsja, ik moet mijn game-sporen toch een beetje verdienen als crew-newbiequote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je crew wil blijven zou ik maar wat rustiger aandoen met je score. Fliepke loopt ook al uit op mij
Als je wil gaat je dat denk ik best lukken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:41 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik denk niet dat ik Heintje ga/kan inhalen.
Maar wie weet, ik ben er iig niet op aan het jagen
Heintje leeft nogquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je wil gaat je dat denk ik best lukken.
Ik heb het nog al druk de laatste tijd. En met Halo en WSOP is het niet echt hard punten scoren.
Maar ik hoop de 30K toch wel vrij binnen kort te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |