quote:Op maandag 25 juni 2007 02:33 schreef DJ_ het volgende:
ja dat wel maar als ik naar xbox.com ga en inlog krijg ik geen gamertag tezien alleen een lijst met mijn games en score
Zag Zanderos niet meer staan, DaMookNL staat er iig wel in.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:09 schreef DaMook het volgende:
Zanderos mag uit de FOK! lijst en DaMookNL mag erin.
quote:Rep:
GamerScore: 24833
Zone: Pro
Completed XBLA: 3 / 18
Completed Retail: 14 / 34
GS Completion %: 57.22%
GS % (Non-Demo): 64.39%
Country Rank: 123/24168
World Rank: 8896/1322316
Je doet je ondertitel in ieder geval wel eer aanquote:Op maandag 25 juni 2007 13:05 schreef Heintje het volgende:
Ik al moeite doen door me aan te melden.
Waarvoor dat nodig is weet ik niet aangezien ik er al in sta.
En dan ook nog op een plaats die ik wel leuk vind.
Maar volgens mij zijn er wel FOK!kers die meer punten hebben dan ik.
De onbetwiste # 1quote:Op maandag 25 juni 2007 13:05 schreef Heintje het volgende:
Ik al moeite doen door me aan te melden.
Waarvoor dat nodig is weet ik niet aangezien ik er al in sta.
En dan ook nog op een plaats die ik wel leuk vind.
Maar volgens mij zijn er wel FOK!kers die meer punten hebben dan ik.
[..]
Waar ben ik danquote:
quote:
Foutjequote:
Beter laat dan nooit...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Paar keer al gevraagd en nog niet er tussen
![]()
En nu allemaal Worms speuleh!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:16 schreef AQuila360 het volgende:
existenz eindelijk in de lijstgefeliciteerd
![]()
Ik ben nu elke dag volop aan het catannenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:08 schreef existenz het volgende:
[..]
En nu allemaal Worms speuleh!. Mijn 2066 rox
Is dat nou een tof spel? Want op de PC was het zo bagger als ik weet niet wat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:59 schreef Niek. het volgende:
Bijna een plek omhoog, nog 10 punten te gaan
Gister weer eens Just Cause gespeeld, meteen 110 punten erbij.
Er is iig een demo van geweest, dus grote kans dat die er nog steeds is. Kun je even kijken of je dat iets lijkt om je score wat te pimpen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:09 schreef X-fi het volgende:
[..]
Is dat nou een tof spel? Want op de PC was het zo bagger als ik weet niet wat.
Tnxquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Er is iig een demo van geweest, dus grote kans dat die er nog steeds is. Kun je even kijken of je dat iets lijkt om je score wat te pimpen.
Ik hoop voor je dat het kinder games zijn. Die zijn vaak wel lekker voor je score.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef X-fi het volgende:
[..]
TnxIk zit namelijk nu op mijn werk dus kon het nu niet even nakijken
. Ik vind mijn score erg zielig
. Maarrrrr. Binnenkort heb ik er weer 5 games bij
TMNTquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het kinder games zijn. Die zijn vaak wel lekker voor je score.
Dat zijn ze nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het kinder games zijn. Die zijn vaak wel lekker voor je score.
Vind hem erg cool, gewoon lekker over the top, leuke stunts, veel knallen, heeel veeel vrijheid in een enorme wereld waar je doorheen kan reizen zonder laadtijden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:09 schreef X-fi het volgende:
[..]
Is dat nou een tof spel? Want op de PC was het zo bagger als ik weet niet wat.
Turtles is idd wel geinig maar niet echt super. Als je nog een beetje een redelijk spel wil voor 1000 punten moet je King Kong kopen. Dat is een uur of 8 werk en zeker voor een keertje wel aardig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
TMNTIs nog wel leuk spel ook, alleen laatste level niet gedaan
![]()
Heeft ie 'm al? dan hoef ik 'm dus niet meer op te sturen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:39 schreef Heintje het volgende:
Dat moet wel vrij snel lukken denk ik. Goku heeft nou TMNT dus die heeft die punten zo gehaald.
Hij is inmiddels de vriede eigenaar van dat spel, Aquila, Heintje, Jimmie en nou dus Goku
Ik dacht dat je dat woensdag al zou doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:53 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Heeft ie 'm al? dan hoef ik 'm dus niet meer op te sturen.
Zonder adres-gegevens valt dat nogal tegen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat woensdag al zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |