Tijdens de zomerfeesten behoor je te feesten gekquote:Op zondag 8 juli 2007 21:24 schreef WooZ het volgende:
Heb m'n xbox nu 2 weken, en 835 punten
Al die achievements in PES6 zijn ook een beetje jammer. Ik heb echt geen zin om álle mogelijke competites helemaal te spelen offline![]()
Dus dat zal em wel niet worden
Maar ben nu met Dirt op 60% career mode en de 3 achiements voor live heb ik al binnen. Als ik m'n career mode hebt gehaald heb ik bijna alle 1000 punten in 1x binnen
Dan na m'n tentamens van morgen en woensdag met m'n huisgenoot maar eens verder met GOW tijdens de zomerfeesten
ijsmeisquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tijdens de zomerfeesten behoor je te feesten gek![]()
!
Ik ga bijna Gameaddictcom inhalen.
Jeeejquote:
Ja hé overdag lekker uitbrakken, beetje bbqen, btje gowen, btje slapen en 's avonds Hunnerparkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tijdens de zomerfeesten behoor je te feesten gek![]()
!
Ik ga bijna Gameaddictcom inhalen.
Wat is je gamertag?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:04 schreef Fliepke het volgende:
Zeg, waarom sta ik nog niet in dat lijstje
Je moet idd wel in de top 25 zitten of in ieder geval op de 1e pagina.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:42 schreef Rossdale het volgende:
Hopla, gisteravond twee plaatsen opgeschoven. Eindelijk niet meer op die 25e plaats. Dacht elke keer weer dat ik uit de gouden nummers gegooid zou worden
En als het goed is vanavond eindelijk over de 5k points heen
Doe mijn bestquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet idd wel in de top 25 zitten of in ieder geval op de 1e pagina.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
Ik lekker bezig met OverlordDie eerst een tikkeltje tegenviel maar nu toch wel weer erg vet is!
![]()
Ik zei dat gister ook in het centraal 360 topic en toen wou ik Overlord al haast weg leggen !! En ik wachtte al op een reactie van jequote:Op donderdag 12 juli 2007 23:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee ben blij dat hij vet is. Als je er klaar mee bent wil ik hem misschien wel ruilen
Overlordquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
Ik lekker bezig met OverlordDie eerst een tikkeltje tegenviel maar nu toch wel weer erg vet is!
![]()
TMNT ging van jou naar Heintje naar JimmyTheSaint naar mij en nu issie bij Gamedemonquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zei dat gister ook in het centraal 360 topic en toen wou ik Overlord al haast weg leggen !! En ik wachtte al op een reactie van jeMaar heb je denk net gemist. Maar goed vind het nu weer erg tof.
En waarschijnlijk ruil ik met Heintje of jij moet een leuker spel hebben en anders na Heintje![]()
TMNT ging van mij naar Heintje en toen nog paar keer rond![]()
TMNT:quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zei dat gister ook in het centraal 360 topic en toen wou ik Overlord al haast weg leggen !! En ik wachtte al op een reactie van jeMaar heb je denk net gemist. Maar goed vind het nu weer erg tof.
En waarschijnlijk ruil ik met Heintje of jij moet een leuker spel hebben en anders na Heintje![]()
TMNT ging van mij naar Heintje en toen nog paar keer rond![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:59 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
TMNT ging van jou naar Heintje naar JimmyTheSaint naar mij en nu issie bij Gamedemon
Ik speelde hem ook omdat ik hem tof vondquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hou mijn TMNT gewoon want ik speelde m omdat ik m tof vond. Niet omdat ik goedkoop gamerpoints wilde scoren
TMNT nog steeds niet gespeeldquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hou mijn TMNT gewoon want ik speelde m omdat ik m tof vond. Niet omdat ik goedkoop gamerpoints wilde scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |