Tot de helft ongeveer ja, die achievements om alle costumes voor alle characters te halen zijn echt ontzettend tijdrovend.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef existenz het volgende:
Ik ben begonnen aan Marvel Ultimate Alliance. Dat is ook best makkelijk punten scoren.

Ik merkte het ja 480/1250 punten en ik heb het uitgespeeldquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tot de helft ongeveer ja, die achievements om alle costumes voor alle characters te halen zijn echt ontzettend tijdrovend.

Tomb Raider Legend is inderdaad heel goed te doen, ik heb hem gisteren 100% uitgespeeld. Alleen wat kleine probleempjes gehad met Time-Trail, maar hard-mode is een eitje als je eenmaal een paar dagen aan het spelen bent.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb Tomb Raider Legend en Earth defence force gekocht.
Bij TR: Legends zijn die achievements goed te doen blijkbaar, bij earth defence force weet ik het niet.

Nerd-cred!quote:Op maandag 30 juli 2007 03:35 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Waarom jaagt iedereen op archievements eigenlijk ?
Je kan er toch verder niet mee.
(dacht ik)

Zegt diegene die even snel alle nieuwe GoW-achievements heeft gehaaldquote:Op maandag 30 juli 2007 03:35 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Waarom jaagt iedereen op archievements eigenlijk ?
Je kan er toch verder niet mee.
(dacht ik)

Kom maar opquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:19 schreef AQuila360 het volgende:
De 15.000 punten grens bereikt! Nu wil ik taart!
SUBHK, je staat nog steeds niet in de lijstDarkshine moet er nog een paar toevoegen
![]()

Ga ik straks idd ff doen.quote:

Ik kan wel even op neer naar Hong Kong voor die taart ja. Schikt morgenmiddag u?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 06:29 schreef SUBHK het volgende:
Gefeliciteerd AQuila360![]()
Een behoorlijke prestatie.....heb nog wel aardig wat punten te gaan voordat ik een bedreiging voor je ben...
Taart mag je komen halen

quote:

Ga je nu op jacht naar Heintjequote:Op zondag 12 augustus 2007 22:03 schreef Scarface2004 het volgende:
20k gepasseerd

25 exiss 5325 Recreationquote:

Als je crew wil blijven zou ik maar wat rustiger aandoen met je score. Fliepke loopt ook al uit op mijquote:Op zondag 2 september 2007 18:14 schreef Rossdale het volgende:
Just Cause zijn best makkelijke achievements. Nu met Viva Pinata gaat het ook wel weer snel. Moet CoD2 nog even verder op veteran en RS:V online gaan spelen. Dan komen de puntjes weer snel binnen

Tsja, ik moet mijn game-sporen toch een beetje verdienen als crew-newbiequote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je crew wil blijven zou ik maar wat rustiger aandoen met je score. Fliepke loopt ook al uit op mij

Als je wil gaat je dat denk ik best lukken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:41 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik denk niet dat ik Heintje ga/kan inhalen.
Maar wie weet, ik ben er iig niet op aan het jagen

Heintje leeft nogquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je wil gaat je dat denk ik best lukken.
Ik heb het nog al druk de laatste tijd. En met Halo en WSOP is het niet echt hard punten scoren.
Maar ik hoop de 30K toch wel vrij binnen kort te halen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |