Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Ik ookquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:15 schreef Leia het volgende:
Hé. Jogy. Even serieus, ik had echt de banner aangepast![]()
Fipoquote!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:15 schreef BossFight het volgende:
FIPO
Ben jij familie van redleader oid?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
Puik op tijd vandaag met het slotje op Goedemorgen 23 juni 2007! Dirkh.
Mogen de mede-mods wel eens een voorbeeld aan nemen!
Ach houd toch je bek onnozele hals. LangeJan, een kunstenaar met woorden krijgt een slot. Het slaat gewoon nergens op dat die nieuwe mongolen de humor uitbannen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:48 schreef Dirkh het volgende:
Seat, tyf eens heel rap uit onzin.
Neem jij maar gerust een pilsje jongen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:50 schreef Seat_Terra het volgende:
[..]
Ach houd toch je bek onnozele hals. LangeJan, een kunstenaar met woorden krijgt een slot. Het slaat gewoon nergens op dat die nieuwe mongolen de humor uitbannen.
Nee, constant op dezelfde users geilen met leuke plaatjes in hun fotoboek dat hoort hier nu. Terwijl de wijven achter die profielen zonder lens ertussen ontiegelijk lelijk zijn. Flikker toch op achterlijke mongool. Ik neem nog een pils, gooi dat ding van LJ open.
Zo post ik al jaren. Net als LJ grappige topics opent, al jaren. Mijn toon maakt geen flikker uit bij wat ik te zeggen heb.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neem jij maar gerust een pilsje jongen.
Er wordt helemaal niks opengefilkkerd, zeker niet als jij meteen op zo'n toon post.
Jouw toon heeft er alles mee te maken. Kan me niet verrotten wie je bent of dat je dit al jaren doet. Je doet normaal of je blijft lekker weg. Dat is geen vraag of verzoek, lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:55 schreef Seat_Terra het volgende:
[..]
Zo post ik al jaren. Net als LJ grappige topics opent, al jaren. Mijn toon maakt geen flikker uit bij wat ik te zeggen heb.
Ga je nog in op de inhoud of blijf je zeiken over mijn manier van schrijven?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jouw toon heeft er alles mee te maken. Kan me niet verrotten wie je bent of dat je dit al jaren doet. Je doet normaal of je blijft lekker weg. Dat is geen vraag of verzoek, lijkt me duidelijk.
Topic was gewoon niet grappig, eh ik ben mijn oor kwijt, heb jij hem? En dan met z'n allen giechelen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:00 schreef Seat_Terra het volgende:
[..]
Ga je nog in op de inhoud of blijf je zeiken over mijn manier van schrijven?
Het ging over de woordspeling. Ben je uberhaupt al eens in de juweeltjes van LJ geweest?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Topic was gewoon niet grappig, eh ik ben mijn oor kwijt, heb jij hem? En dan met z'n allen giechelen.
En dat 300 post lang. Top!
Inhoudelijk genoeg voor je?
Je bent een kutmongool, dat topic blijft dicht en mijn kut jeukt van imbecielen zoals jij.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:08 schreef Seat_Terra het volgende:
[..]
Subtiele maar goed geplaatste humor en spelen met taal zat niet in het pakket bij je MAVO?
Moet je je maar niet voor de gek laten houden door goeduitziende allesneukers.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Je bent een kutmongool, dat topic blijft dicht en mijn kut jeukt van imbecielen zoals jij.
Oh ja, de woordspeling... die was goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:11 schreef Seat_Terra het volgende:
[..]
Het ging over de woordspeling. Ben je uberhaupt al eens in de juweeltjes van LJ geweest?
Aanschouw het typische voorbeeld van een ONZ user van tegenwoordig.quote:
Ik vroeg je wat, schele.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, de woordspeling... die was goed.
Ik laat me niet voor de gek houden hoor, ik vraag eerst naar hun MAVO-diploma.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:13 schreef Seat_Terra het volgende:
[..]
Moet je je maar niet voor de gek laten houden door goeduitziende allesneukers.
Het is dat je een kop hebt om op te spuiten, anders zou ik erop schijten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor de gek houden hoor, ik vraag eerst naar hun MAVO-diploma.
Moest jij niet even een biertje pakken ergens? Je hebt je antwoorden en het zou me aan m'n reet roesten of er door iemand een reputatie is opgebouwd. Topic is kut, woordspeling is kut en jij hebt inmiddels meer feedback gekregen dan dat je verdiend.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:17 schreef Seat_Terra het volgende:
[..]
Aanschouw het typische voorbeeld van een ONZ user van tegenwoordig..
[..]
Ik vroeg je wat, schele.
Ga weg met je gezuig.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:31 schreef Seat_Terra het volgende:
Waarom is dit eigenlijk nog open?
Moet ik het nog uitleggen?
Oprotten en ga kinderen voor kinderen verkrachten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:32 schreef koemleit het volgende:
Waarom heb ik het idee dat Seat-Terra een soort Piovan is?
Hier kei stoer van alles posten, en verder alleen maar bezig met het tunen van z'n computer, en windows opnieuw installen op de computer van de buren om vervolgens te verlegen te zijn om er geld voor te vragen?
En jij hebt geen flauw idee waar je het over hebt. Anyway, succes met het hooggewaardeerde 'modschap'.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moest jij niet even een biertje pakken ergens? Je hebt je antwoorden en het zou me aan m'n reet roesten of er door iemand een reputatie is opgebouwd. Topic is kut, woordspeling is kut en jij hebt inmiddels meer feedback gekregen dan dat je verdiend.
Proost.
Ja ja, je moeder op een houtvlot.quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:36 schreef jogy het volgende:
je bent alleen maar aan het janken, trollen, zeiken etc.
Als je naar de tijden kijkt, dan zie je aan mijn sluitpost dat ik deze bijna tegelijk met je post hier dichtgegooid heb.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:31 schreef Seat_Terra het volgende:
Waarom is dit eigenlijk nog open?
Moet ik het nog uitleggen?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:40 schreef Seat_Terra het volgende:
Ik heb geen zin in kloon nr 60. Stik er maar in, ik heb teveel bier op voor deze zever.
Waar wil je het over hebben?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:52 schreef Blight het volgende:
Ik kom hier slowchatten.
msn, mail, rooksignalen, trommel, maar geen topicquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waarom is dit serieuze topic gesloten?
Waar is murp?
Maar misschien dat iemand anders het wist.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
msn, mail, rooksignalen, trommel, maar geen topic
Wat let je om het die mensen te vragen per mail? Onzin is geen msn of mail.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar misschien dat iemand anders het wist.
Sorry.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat let je om het die mensen te vragen per mail? Onzin is geen msn of mail.
Zo goed?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:57 schreef MASD het volgende:
[AA SC] :') #46 Waar wij de siesta uitslapen O+
de ë is verdwenenals je hem terug kunt zetten
een e is anders ook goed
Geen kans meer voor wat?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:44 schreef Flyga het volgende:
omg DirkH sinds je terug bent krijg ik helemaal geen kans meer
Hey, Dirkh, lekker scherp! Ga je dit elke dag doen? Vlak na 12:00 het topic op slot?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:02 schreef Dirkh het volgende:
middag
Een bagger topic is nooit een potentieel leuk topic, daarom heet het ook bagger.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:51 schreef Flyga het volgende:
[..]
om een bagger topic te maken die potentieel leuk is
Opgelost, het gaat immers over stinkie: stinkie krijgt voorlichtingquote:Op zondag 24 juni 2007 18:58 schreef deedeetee het volgende:
Kinderachtig hoor PapaBoe krijgt voorlichting deel 3 sluiten. Sluit ze dan meteen af als je een topic zat bent.![]()
Ik had er een link naar ondekt in OUD en vond het wel grappig. Jullie schijnbaar niet.......
Lieve Jekoos,quote:Op zondag 24 juni 2007 20:02 schreef Jekoos het volgende:
DirkH krijgt voorlichting
heb je zeker weten de OP gelezen, dirk?
De eerste is een slechte immitatie van een lemming en de tweede is ongeveer als driehonderd keer langsgeweest.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Even een vraagje, waarom worden deze topics zo snel geslotteerd?
Je gunt de TS toch wel een paar posts?
Hans klok overleden...
Sorry een topic met als TT "Hans klok overleden..." en een OP als:quote:Op zondag 24 juni 2007 20:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Even een vraagje, waarom worden deze topics zo snel geslotteerd?
Je gunt de TS toch wel een paar posts?
Hans klok overleden...
is al bij voorbaat kansloos.quote:
Nee, want je bent er slecht in.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:07 schreef Jekoos het volgende:
Als ik nu een topic maak met de volgende TT:
Een SuperExtraBijzonderSpeciaalDijenkletsend Topic!
En dan een vet orginele OP maak (kut hier ben ik dus slecht in).....
Is het dan goed?
Hallo je praat hier wel over dé jekoos...quote:Op zondag 24 juni 2007 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry een topic met als TT "Hans klok overleden..." en een OP als:
[..]
is al bij voorbaat kansloos.
En dat topic van Jekoos was zo mogelijk nog kanslozer.
Hoe dan, hoe dan? eentje met naaktfotos van jou? SHE.zip ofzoquote:Op zondag 24 juni 2007 20:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, want je bent er slecht in.
Goed topic > open
Kick ass OP > open
Jekoos topics > dicht.
Kom op, candy cane, je kan het!
Zou ik niet doen, want dan slaan mijn grote broers; dirk, remlof, jogy en snakey je in elkaar.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:09 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Hoe dan, hoe dan? eentje met naaktfotos van jou? SHE.zip ofzo![]()
Trouwens, over die vingerlaserlampjes was niet slecht toch? best creabea
Valt tegen he, die Jekoos toch. Man man man, wat moet je nou met hem. Het is een leuk mannetje, ziet er leuk uit, en is hardstikke aardig. Maar als het op topics aan komt, is het gewoon waardeloos. Bagger! Dan is het gewoon een ban-waardig mannetje die op de EO jongerendag thuis hoordquote:Op zondag 24 juni 2007 20:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, want dan slaan mijn grote broers; dirk, remlof, jogy en snakey je in elkaar.
*poef*
'hoord'quote:Op zondag 24 juni 2007 20:15 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Valt tegen he, die Jekoos toch. Man man man, wat moet je nou met hem. Het is een leuk mannetje, ziet er leuk uit, en is hardstikke aardig. Maar als het op topics aan komt, is het gewoon waardeloos. Bagger! Dan is het gewoon een ban-waardig mannetje die op de EO jongerendag thuis hoord![]()
Br33z4H t0p!C #91 Met Geile Zweedse dames!!!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:18 schreef Crappery het volgende:
waar staan de topics met blote meisjes?
Hier. En nu weer alleen feedback graag.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:18 schreef Crappery het volgende:
waar staan de topics met blote meisjes?
Wel het forum - niet de topics?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier. En nu weer alleen feedback graag.
Die laatste post heb ik weggehaald, de rest valt nog wel mee imho.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:23 schreef Hagelkaas het volgende:
Allochtonen lopen spontaan leeg
Mensen draaien een beetje door.. Wordt een soort anti-allochtonen topic lijkt het.
Die van auswitch vind ik niet normaal hoor..quote:Op maandag 25 juni 2007 11:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Die laatste post heb ik weggehaald, de rest valt nog wel mee imho.
Die is op het randje inderdaad, maar dat geeft de poster zelf al aan.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:34 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Die van auswitch vind ik niet normaal hoor..
Je weet dat mijn geslacht brand van verlangen naar je maar ik ben aan hetquote:Op maandag 25 juni 2007 12:17 schreef Insomaniac het volgende:
Joog, twaalfuurtje?
Ik ben ook aan het werk, hier is het ook druk, maar je hebt geeveedee toch wel recht op pauze?!quote:Op maandag 25 juni 2007 12:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Je weet dat mijn geslacht brand van verlangen naar je maar ik ben aan hetwerk
en het is
druk
. Vervloek die 8 urige dagelijkse slavernij.
Jahaaa, maar die ten eerste pas om 13:00 uur. En dan komt er bij mij nog bij dat als ik in opgewonden toestand verkeer een bepaald lichaamsdeel nogal een beetje gaat uitzetten tot oncomfortable proporties en ik die dus niet zo even hoepsefloeps vrij kan laten aangezien mijn collegae dan raar opkijken.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het werk, hier is het ook druk, maar je hebt geeveedee toch wel recht op pauze?!
Okay!quote:Op maandag 25 juni 2007 12:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Jahaaa, maar die ten eerste pas om 13:00 uur. En dan komt er bij mij nog bij dat als ik in opgewonden toestand verkeer een bepaald lichaamsdeel nogal een beetje gaat uitzetten tot oncomfortable proporties en ik die dus niet zo even hoepsefloeps vrij kan laten aangezien mijn collegae dan raar opkijken.
Ik ga gewoon een staatslot kopen, 12 miljoen winnen en dan hoef ik nooit meer moeilijk te doen over dit soort zaken. Ga je dan mee naar een onbewoond eiland zodat we elkaar lekker 24/7 kunnen uitwonen?.
We kunnen het wat mij betreft wel aankijken met een nieuw deeltje maar volgens mij is de rek er wel een beetje uit op zich. We zien het wel. Gewoon per deeltje bekijken of het nog wat is.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:59 schreef Razor21 het volgende:
[open-dir] Bram & Friends #3 - Met het wachtwoord in opkomst is het goed als ik vanavond een nieuw deeltje open?
En dat ik er dan een waarschuwing bij zet dat er geen WACHTWOORDEN gekraakt gaan worden en zo wel meteen topic dicht..
Dit kan ooooh zooo'n mooie reeks worden![]()
Geregeld.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[AA SC] :') #47 Slapen is voor watjes, MASD :r
Sticky Centraal (), en MSAD meot MASD zijn
[open-dir] Bram & Friends #4 - Van welke planeet komen ze...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:14 schreef jogy het volgende:
[..]
We kunnen het wat mij betreft wel aankijken met een nieuw deeltje maar volgens mij is de rek er wel een beetje uit op zich. We zien het wel. Gewoon per deeltje bekijken of het nog wat is.
In your world!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:08 schreef SHE het volgende:
Tinuz, darling, smiley creativiteit is zo passe.
Tijd voor een hippe comeback?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:08 schreef SHE het volgende:
Tinuz, darling, smiley creativiteit is zo passe.
Dat doe ik ookquote:Op maandag 25 juni 2007 15:11 schreef Profesor het volgende:
[..]
Tijd voor een hippe comeback?
anders kan je 95% van de topics dichtzetten
Of je denkt iets langer na voordat je op "invoeren" druktquote:Op maandag 25 juni 2007 15:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
IK WORDT HELEMAAL PARA BROTHA!!!!
TT fix? wordt -> word![]()
Maar ik vond het wel een potentieel topic, een topic met hyperactieve mensen!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je denkt iets langer na voordat je op "invoeren" drukt
Mwah.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:59 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar ik vond het wel een potentieel topic, een topic met hyperactieve mensen!
Grappig toch, vind ik wel!
Prima, maar niet hier op FOK! graag.quote:Dat soort grapjes maak ik de hele dag!
Maar het blijft wel ONZ, dus achter een topic hoeft niet een groot verhaal te zitten.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah.
[..]
Prima, maar niet hier op FOK! graag.
Nee maar wel een beetje orginaliteit graag. En mensen vragen om alleen maar linkjes naar youtube filmpjes te posten vind ik nou niet bijster orgineel.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar het blijft wel ONZ, dus achter een topic hoeft niet een groot verhaal te zitten.
Zijn alle modjes niet één?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee maar wel een beetje orginaliteit graag. En mensen vragen om alleen maar linkjes naar youtube filmpjes te posten vind ik nou niet bijster orgineel.
Ow shit, jij bent een klant van SHE, wat bemoei ik me met haar terechte slotje
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:04 schreef SHE het volgende:
Ga dood.
Daar heb je blogs voor. Je weet wel die dingen die niemand leest omdat het niemand wat kan schelen wat jou vandaag is overkomen.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
N.a.v. dit topic ( Die Polen toch, altijd lachen! ) had ik een idee, wat nou als er een centraal dagboek topic kwam. Dan had je die topics ook niet meer.
Ik bespeur een tegenstrijdigheid.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
N.a.v. dit topic ( Die Polen toch, altijd lachen! ) had ik een idee, wat nou als er een centraal dagboek topic kwam. Dan had je die topics ook niet meer.
Daarom heb ik ook geen blog.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb je blogs voor. Je weet wel die dingen die niemand leest omdat het niemand wat kan schelen wat jou vandaag is overkomen.
Bagger wordt hier snel geslotteerd!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:34 schreef HAHAHA het volgende:
Tetoonspreid *hier* uw totale absurditeit!
Toe nou..
Laat nouquote:Op maandag 25 juni 2007 20:34 schreef HAHAHA het volgende:
Tetoonspreid *hier* uw totale absurditeit!
Toe nou..
Ik doelde op het feit dat alle DAG-topics dan gefuseerd worden tot 1 topicreeks!quote:
Goed plan.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat alle DAG-topics dan gefuseerd worden tot 1 topicreeks!
Wat zeg ik dat toch mooi
Waarom ben je mod geworden als je toch zó geniaal bentquote:Op maandag 25 juni 2007 21:47 schreef Snakey het volgende:
Omdat er een slotje op zit.
Wanneer was dat tijdstip?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
goedenavond remlof
hoeveel notes heb ik al verzameld na het tijdstip van onze deal?
alvast bedankt en prettige avond verder
Nee, bel de politie maar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:07 schreef Roi het volgende:
Kan ik hier aangifte doen ?
Hoe laat gaan jullie slapen?
Doodsverwensing...
Ik wil jou op msnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat soort vragen gaan we hier niet beantwoorden. Dit topic is voor feedback
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |