Doet hij eens normaal,begin jij weer de wereld verbeteraar uit te hangenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:39 schreef IHVK het volgende:
Uh modje doe eens normaal.
Dat is heul niet normaal.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:40 schreef tlepel het volgende:
[..]
Doet hij eens normaal,begin jij weer de wereld verbeteraar uit te hangen
Dat is geen slowchat. En dit topic is niet van jou.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:42 schreef Nielsch het volgende:
Hee IHVK, geen slowchat in mijn topic, anders rot je maar op!
Laat me raden, jij bent ook zo'n leegloop-allochtoon met zo'n te klein petje dat los op je hoofd staat?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:39 schreef IHVK het volgende:
Uh modje doe eens normaal.
Nee.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent ook zo'n leegloop-allochtoon met zo'n te klein petje dat los op je hoofd staat?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:52 schreef Jekoos het volgende:
Hoi
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:45 schreef Nielsch het volgende:
Oh shit, de leeglopers in spe hebben mijn topic gevonden.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:45 schreef Schunckelstar het volgende:
daarom hebben ze ook altijd zo'n handtasje bij,daar zitten hun plakspulletjes in![]()
Ik hoop dat dat meetding het aantal inches aangeeft en niet het aantal centimeters... Anders is het wel heel erg gesteld met de 'jeugd' (10-) van tegenwoordig, als hier zelfs een markt voor isquote:Op zondag 17 juni 2007 11:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
Het schijnt in gaten te passen heb ik gehoord.
Dit is een prijsje waard. Goede manier inderdaad om het gaatjes probleem op te lossen.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:19 schreef Ziewoarut het volgende:
Vijf minuutjes onder water halen dan hoor je waar het gaatje zit, daar komen dan belletjes uit. Meestal de neusgaten en de mond, dus die plak je dan luchtdicht af en dan weer 5 minuten onder water houden om te kijken of er nergens anders nog een gaatje zit!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |