quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:08 schreef hicham het volgende:
Thanks dudettes
[..]
Hetzelfde als Roderick (maar dan net ietsjes beter)
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:17 schreef Worldbeater het volgende:
Iedereen gefeliciteerd die zich aangesproken voelt. [afbeelding][afbeelding]
Maar H & R te A in het bijzonder. En nu maar snel een dikke baan. [afbeelding][afbeelding]
Jullie contributie wordt met ingang van 2008 verhoogt. [afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:59 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij reist toch altijd samen met Bazziek?
Is bazziek dan die Ezel?
quote:
Wat was er nou allemaal kapot? Alleen die spiegel?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:02 schreef -XX- het volgende:
Wel wat rijdt dat beroerd zeg met een linker spiegel waarvan het spiegelmateriaal zelf echt van een "spiegel" komt...
Dan word je beeld gelijk 20 x vergroot
Jongeeeee had ik allang getyptquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat was er nou allemaal kapot? Alleen die spiegel?![]()
Vakman.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jongeeeee had ik allang getypt![]()
Meeste schade is denk de scheur in een stukje frame waar het voetstepje aan vast zit.![]()
Dus als hij helemaal zou doorscheuren zou ik een stuk moeten rijden met opgeheven voet langs de schakelpook!![]()
![]()
![]()
En JAAAAAAAAA Ik kan lassen..![]()
![]()
...
En neeeeeee, dat materiaal is NIET lasbaar
wat voor materiaal is het? aluminium? (wat wel lasbaar is)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jongeeeee had ik allang getypt![]()
Meeste schade is denk de scheur in een stukje frame waar het voetstepje aan vast zit.![]()
Dus als hij helemaal zou doorscheuren zou ik een stuk moeten rijden met opgeheven voet langs de schakelpook!![]()
![]()
![]()
En JAAAAAAAAA Ik kan lassen..![]()
![]()
...
En neeeeeee, dat materiaal is NIET lasbaar
Neem ff een andere avatar man.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:10 schreef Acryl het volgende:
wat voor materiaal is het? aluminium? (wat wel lasbaar is)
waarom andere avatar?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neem ff een andere avatar man.![]()
Maar als ik -XX- was zou ik het buiten het lassen minimaal even borgen met een extra stalen plaatje achter het geheel. Dus vastbouten van punt naar punt.![]()
Sleutelen schiet niet op, heb de carbs maar leeg laten lopen en in de kast opgeborgen.![]()
Mijn luchtfilter is toch een beetje dicht denk ik. RF vond hem in februari nog goed.![]()
Net even het luchtfilterhuis een sopje gegeven. Showing part one of two.![]()
quote:
Het is net alsof het hier niet schoon is iedere keer.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:16 schreef Stay-Fun het volgende:
Ik sta d'r nog nie bij.... in het lijstje van de OP... Boehoeooooo.....
Da's toch wel de voorwaarde voor de Zeeland meet & BBQ hoor!
Als netwerk engineer kun je jezelf toch wel toevoegen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:16 schreef Stay-Fun het volgende:
Ik sta d'r nog nie bij.... in het lijstje van de OP... Boehoeooooo.....
Da's toch wel de voorwaarde voor de Zeeland meet & BBQ hoor!
Komen vast teveel ouwe lullen, BMW en Goldwing rijders op af [/pimber]quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:32 schreef Worldbeater het volgende:
Iedereen heeft het toch steeds over een BBQ?
Motozoom volgende week.![]()
[afbeelding]
Dit pak spreekt mij wel aan.![]()
[afbeelding]
Is wel tof natuurlijk zo'n paardaagse cursus, maar dan moet je het wel aankunnen en kan je niet ff op je gemak rijdenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:18 schreef jeweetsch het volgende:
Leuk pak!!
Beste menschen van het Fok MC!! Ik ga binnenkort met rijlessen beginnen en nu ben ik al bezig met het zoeken van een relaxte rijschool!! w000tt
Ik zag vanochtend deze (linksbovenaan en dan aanbieding) actie staan en het is toch wel erg verleidelijk moet ik zeggen!Wie wilt z'n rijbewijs nou niet binnen een paar dagen halen?
![]()
Maargoed, wat denken jullie? Ik heb al een autorijbewijs btw..maar ik denk niet dat dat zoveel uitmaakt!![]()
[afbeelding]
Hej Bazziequote:
Hmmm misschien heb je gelijk!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:34 schreef hicham het volgende:
Is wel tof natuurlijk zo'n paardaagse cursus, maar dan moet je het wel aankunnen en kan je niet ff op je gemak rijdenDuurt waarschijnlijk ook een tijdje voordat je uberhaupt kunt beginnen aan de cursus vanwege de wachttijd bij CBR
Aangezien er dan 2x gereserveerd moet worden voor een examen... misschien dat je die wachttijd beter kunt gebruiken om op je gemakje te lessen?
Ik heb niet echt naar aanbiedingen en prijs gekeken toen ik op zoek was naar een school, gewoon de dichtsbijzijnde en dat was toevallig ook een goedeHoef je niet steeds zo ver te rijden
Ehhz, natuurlijk heeft ie gelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:47 schreef jeweetsch het volgende:
Hmmm misschien heb je gelijk!
Natuurlijk is het te doen in een paar dagen, maar dan heb je er wel aanleg voor nodigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:47 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Hmmm misschien heb je gelijk!
Maar is het dan echt te doen in een paar dagen?
Deze rijschool is dan ook lekker dichtbij!!![]()
Er is ook een actiepakket 15 uur rijles inc examens avb en avd voor ¤750!![]()
Ik twijfel trouwens ook wanneer ik zou beginnen met lessen (gewoon normale lessen), in de zomervakantie of wachten tot ergens in de winter aangezien je met die AVB zit natuurlijk!!
Heb je ook al een tijdje meegelezen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:48 schreef Stay-Fun het volgende:
@ Worldbeater:
Zekerz ben ik van plan langer te blijven. Kom al een jaartje of vijf op Fok, echter voor motor babbel ging ik vroeger naar Motor Forum... maar ... kweetniet... vind het toch... minder daar...
Alle andere voorwaarden heb ik aan voldaan, inclusief foto van bike(s).
Okay, ik voeg je wel even toe danquote:@ Hicham (zijn overigens veel mensen in Dubai die Hicham of Hisham heten).
- Ben netwerk engineer (VoIP om precies te zijn), maar ERRUG slecht in websites/windows enzo...
Dubai loopt twee uur vóór op NL, en in de winter drie.. (lachen joh... aan die mensen hier uitleggen dat wij zomertijd en wintertijd hebben... "what do you mean put the clock one hour forward... "
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ehhz, natuurlijk heeft ie gelijk![]()
! Het is El P. speaking
![]()
![]()
Softiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:03 schreef Rib-i het volgende:
Niet rijdenMijn pak is nog nat van gisteren
Als je hier heen rij is i wel weer droog hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:03 schreef Rib-i het volgende:
Niet rijdenMijn pak is nog nat van gisteren
Zit een gat precies in mijn kruis. Het regenwater is via de binnenkant van de broek mijn laars ingelopenquote:
Bel haar moeder maarquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:08 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Als je hier heen rij is i wel weer droog hoorbel ik -XX- wel even
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Natuurlijk is het te doen in een paar dagen, maar dan heb je er wel aanleg voor nodigIk zou het zelf niet zo snel doen. Je bouwt niet echt een 'feeling' met je lesmotor op en die AVB'tjes kunnen nog best tegenvallen
Waarom twijfel je over wanneer te beginnenGewoon zo snel mogelijk toch
![]()
[afbeelding]
Als je komtquote:
Je moet sowieso eerst een intake doen voordat je aan een paar daagse cursus mee doet tochquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:19 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
I'll keep that in mind menn!!
Ik denk ook dat het dan net wat te geforceerd is waardoor je eerder fouten gaat maken. Maargoed het is wel makkelijk praten zonder nog gereden te hebben!
Zo schnellll mogelijk!!!!haha
Klopt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je moet sowieso eerst een intake doen voordat je aan een paar daagse cursus mee doet tochIn ieder wel zo bij de ANWB
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zit een gat precies in mijn kruis. Het regenwater is via de binnenkant van de broek mijn laars ingelopenNiet prettig
Mzzlsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
Anyway, ik ben even rijden met mijn gisteren gekregen Opel Astra station![]()
Stay fun weet niet wanneer hij zijn bakkes moet houden enzquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:24 schreef Stay-Fun het volgende:
Ja hoor, Ik lees... vind het erg gezellig aan toe gaan!
Medelijden met -XX- ... , Bazzie dee vroeger dingetjes die hij niet verwacht had later nog tegen hem gebruikt gingen worden. BVVT kan je benaderen voor al je IIS vragen enz...
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wel 7 keer als het moet [afbeelding]
/WB
Daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wel 7 keer als het moet [afbeelding]
/WB
Ja, maar voordaat je begint eerst je theorie halen, je weet nooit of je > 6 foutjes maaktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:24 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Klopt.
Er staat ook dat je eerst je theorie moet halen voordat je begint.
Und een test om je niveau te bepalen.
Dat bedoelde je toch?![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:24 schreef Stay-Fun het volgende:
Medelijden met -XX- ... , Bazzie dee vroeger dingetjes die hij niet verwacht had later nog tegen hem gebruikt gingen worden. BVVT kan je benaderen voor al je IIS vragen enz...
Hey... You tokkie to me?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Stay fun weet niet wanneer hij zijn bakkes moet houden enz
Lekker de bamisoep pakjesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:31 schreef Stay-Fun het volgende:
[..]
Hey... You tokkie to me?
Menschen die foto's willen zien van het Dubai avontuur... heb ze inmiddels online geketst.
Dubai
Daarom eerscht theoriequote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, maar voordaat je begint eerst je theorie halen, je weet nooit of je > 6 foutjes maakt
[..]
Als je weer naar Goes gaat, zet je dan in je mail Stayfun goes to Goes
Ja,de open kant ziet er mooi uitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:39 schreef Rib-i het volgende:
Het is wel een erg gewaagd ontwerp de triple streetfighter
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:24 schreef Stay-Fun het volgende:
quote:
Er staat me bij dat er ooit een concept is gemaakt op zo'n manierquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:41 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ja,de open kant ziet er mooi uit, maar die balk
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en heeft er ook al de straat mee aangeveegd
mede-greppelslet![]()
plannen zijn nog niet duidelijkquote:
Als je ex'kraker pacifist bent.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:51 schreef ikookhier het volgende:
Net Sicko gekeken van Michael Moore,was het kijken waard![]()
Ik ben van de antikraakbrigadequote:
quote:Be afraid, be very afraid from the new 8 cylinder 2.400 CC moslim Twinpower from Amsterdam
Nog erger, een verrader dus van zijn oude matties.quote:
Maar euh.. MM vind ik juist erg politiek en tot in het extreme gekleurd bezig.quote:
Brillenjoodlim.quote:
Heb je met Geerd zitten zuipenquote:
Ze weet het al, want ze smst zich vandaag de blubber.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:50 schreef hicham het volgende:
Pepijn, als je chicka erachter komt... tantoe klappe
Lief hoor.quote:ik ga nooit meer twee weken zonder jou weg.![]()
quote:Wanneer kom je ook al weer richting Amsterdam. Vandaag of morgen om 16:25 land vlucht HV632 toch?
quote:Downloading Sicko
hahahahahahaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Brillenjoodlim.[afbeelding]
Hij had last van zijn ogen.![]()
En ik ook met alleen maar een oude rechterlens in.![]()
![]()
Valt net mijn gratis exemplaar van de Motoplus in de bus.
Ding kost ook maar ¤3,50, en is al van mei..
![]()
[afbeelding]
Maar heee, het is gratis, en toch een leuke verrassing. was het nl alweer vergeten.![]()
Tnx aan diegene die eerder op de week de link plaatste.
(Bazziek?)
Wat is de link, dan probeer ik het nog op een ander adres. (quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:57 schreef jeweetsch het volgende:
hahahahahahaik wou net hetzelfde posten!
![]()
![]()
De mijne is wel van 16-29 mei! Met een stukje van de gp van china!![]()
Jup thumbs up voor diegene die et had gepost!![]()
![]()
zomggggquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is de link, dan probeer ik het nog op een ander adres. ()
Van de vrachtwagen gevallen zekerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze weet het al, want ze smst zich vandaag de blubber.![]()
(heb sinds donderdag de GSM van de buurman te leen, dus ben na drie weken niet meer gsm arm)
Zal m'n radar vast aanzettenquote:[..]
![]()
![]()
quote:
Dat is met de hele huisraad daar. Maar nood breekt wet.quote:
Edit.quote:Zal m'n radar vast aanzetten
Oh wacht .. 16:25, je gaat er dus niet ophalen?
NeeeeJ.. je kent me toch?quote:Neeh, je neemt me in de maling
Pappa en mijn zus krijgen ook een exemplaar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:14 schreef jeweetsch het volgende:
http://www.online-theorie-examen.nl/A/proefnummer.php
TADAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Que.![]()
[afbeelding]
Hij was er wel, maar toch ook weer niet.![]()
Dacht al dat je een foutje had gemaaktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Edit.![]()
[..]
NeeeeJ.. je kent me toch?![]()
En dat al aan het begin van zijn carriere.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:25 schreef hicham het volgende:
Sneller dan het licht, klaar om parkeerbonnen uit te schrijven
Respect, dat is zeker. Kan je nog even wat programmeren, dan zeg ik morgen dat het niet meer hoeft.quote:Dacht al dat je een foutje had gemaakt![]()
Zo'n goudeerlijke jongen als jij ... naaahh, die houdt me niet voor de gek
+ oude garde dus nog respect voor el presidente
Slecht geslapen?quote:
Hey snotje, wat brengt jou hierheen eikquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Respect, dat is zeker. Kan je nog even wat programmeren, dan zeg ik morgen dat het niet meer hoeft.![]()
ben nog aan het bijkomen van de vakantie manquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
Slecht geslapen?![]()
Waarom blijft vriendje niet op zaterdagavond?![]()
he!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey snotje, wat brengt jou hierheen eik
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nu nog leer en een blokhut en de Harley club voor mannensletjes is geboren.![]()
hij doet ook al aan paaldansenquote:
shit happensquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:45 schreef Beach het volgende:
Nouja nu weet ik hoe het is om te vallen.![]()
Het was overigens met maar 10km/h en kon de motor niet meer rechthouden, daardoor viel ik de berm in en tegen de lantaarnpaal![]()
Pfffff dat lijkt me best wel kudt trouwens, gewoon weer verder rijden terwijl je weet dat je instructeur pissed is!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:56 schreef Beach het volgende:
"Godver de godver de godver"
Ik hield maar mn mond.
Tr00, als je je instructeur zo pissed ziet, dan is de kans dat je daarna nog meer fouten gaat maken alleen nog maar groter!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
heb tijdens mn lessen ook een flinke schuiver gemaakt, maar gelukkig was mijn instructeur meer bezorgd dan boos omdat er wat extra krassen op de motor zatenbeetje stom van die instructeur van je
je weet dat je motorrijLES geeft, dus dat zo'n ding wel 's kan pleuren ja...
So said.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:57 schreef Beach het volgende:
Maar ik moet me er niet te druk over maken; er zullen vast wel elke week mensen met zijn auto tegen een paaltje ofzo rijden.
Bazziek revisie 0.9.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:36 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, is dit de Fok! PraatGroep geworden?Hij vroeg niet eens hoe het met me was
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:36 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, is dit de Fok! PraatGroep geworden?Hij vroeg niet eens hoe het met me was
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoenen met oude tantes v.z.v. baardquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:08 schreef Roderick2085 het volgende:ook eindelijk weer thuis
hele dag 'familiebezoekjes' gedaan
nu eten
voor hetzelfde geldt lag ik bewusteloos in de berm jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:36 schreef BazzieK het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat deed je fout, te overmoedig met hoge snelheid de bocht in?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:29 schreef Beach het volgende:
[..]
voor hetzelfde geldt lag ik bewusteloos in de berm ja![]()
quote:
save as(s)quote:
sjeh, afspreken @ N'gein maarquote:Dus waar gaan we morgen heen [afbeelding]
Klopt, maar die gebruik ik niet 5 dagen per week. Niet eens 5 keer per jaar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Voor dat geld heb je een leuke circuitfiets
Waar doel je op met die foto. Niet begrijpski.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:43 schreef hicham het volgende:
Wat een fotosletje ben je ook heH
[afbeelding]
[/WB]
Diegene die de tekst bedacht heeft slaat ff de plank mis.quote:Invullen en bekijken ...werkt echt !!!!!!!
Je kreeg onverwacht bezoek vannacht. Of toch niet?
Bepaal in je eigen film wie deze nacht bij jou op bezoek kwam.
En met welke bedoelingen...
We gaan geen MF stylo meet doen heurquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
scheveningen(zolang het maar niet bij mij thuis is
)
Optie staat open, vnaaf ff kijken wat pimber van plan isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjeh, afspreken @ N'gein maarzien we van daar wel wat we toch niet gaan doen
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar doel je op met die foto. Niet begrijpski.![]()
nee halve draai ging fout, ging tegen de stoeprand aan, en vielquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat deed je fout, te overmoedig met hoge snelheid de bocht in?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en heeft er ook al de straat mee aangeveegd
mede-greppelslet![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zoenen met oude tantes v.z.v. baard.. Roderickje we hebben je gemist!!!
![]()
Ben je nu trouwens man geworden in Engeland? [/Rib-]![]()
dan moet je instructeur al helemaal niet boos worden... moet ie maar zorgen dat er ruimte is om uit te wijkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef Beach het volgende:
[..]
nee halve draai ging fout, ging tegen de stoeprand aan, en viel![]()
Met me motor is het prima!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
maar hoe 's met de fietserdefiets iksiks?
en de schade aan jou is weer hersteld? Lichamelijk..
geestelijk zit je er vast zo doorheen dat je eigenlijk een R&P topic zou moeten openen
Geestelijk..tjaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
maar geestelijk, iks, geestelijk zeg ik je!!
dat wordt dus bike pimpen![]()
ga ik ook maar met de Div doen.. geen geld voor een fazer
|Tifushondquote:
Sorryquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
|Tifushond![]()
Echt hoordie fotooooooooooo mag branden in de hel
....PFffffffffff
Foto'squote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:21 schreef Acryl het volgende:vandaag mijn motor opgehaald, en lekker rond gescheurd!
stuurt lekker, en zoals mijn onderschrift al zegt: Fun starts at 11000rpm
heb alleen die ene in mijn fotoboek, maar als ik morgen nog ff ga rijden dat ik wel wat foto's maakquote:
riep toen ik pleurde ook alleen maar om mn Divquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Geestelijk..tja![]()
![]()
You know how it feels!!!![]()
Hard balen natuurlijk.Zo hard dat je lichamelijke pijn niet voelt. En je niet denkt aan jezelf, maar aan je bike!
![]()
Jou divje is toch ook helemaal weer in orde?!![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:20 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Sorryhet was een niet te onderdrukken inpuls
![]()
Sierlijk krom zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
riep toen ik pleurde ook alleen maar om mn Div![]()
maar Div is in orde, ongeveer
heb m op vakantie een keer laten stuiteren met straatje keren op een hellingremhendel is nu echt mooi krom
(echt mooi!)
[afbeelding]
maar Div rijdt, kost me geld, veel geld, en nou ja, ik moet 't er nog even mee doen
heurquote:
tis morgen nwe mensen/moto's dagquote:Optie staat open, vnaaf ff kijken wat pimber van plan is
morgen een stukje rijden?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:27 schreef -XX- het volgende:
Ook vet weird trouwensbij het openhalen van me gashendeltje bij dat dopje wat je daar ook hebt..
Zaten er wat ringentjes!!..waardoor het gashendel stroever ging!
Er maar uitgehaald...is nu een stuk soepeler !!!
hij is ook echt op de hendel gelandquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Sierlijk krom zullen we maar zeggen!!!
Ziet er vast nog wel netjes uit!![]()
Zolang het maar geen kuren gaat geven aan het motorblok!!
Hoeveel kms staan er op nu !?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij is ook echt op de hendel geland
blok is niet meer je van het, dus alsie het begeeft zal er toch wat anders MOETEN komen, aangezien het mijn enige vervoersmiddel is.. zeg maar....
maarja.. als ik ook nog wil studeren...![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:10 schreef Worldbeater het volgende:
Ik begon op Michael Moore te lijken.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Teletubbie.![]()
oh yeah, andere vragenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoeveel kms staan er op nu !?![]()
Studeren!? wat ga je doen?
Ah johhhhh, stufi + bijbaantje...
Moet goed komen...niet echt dure bike kan je er van kopen maar toch
![]()
Zo danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb er nu bijna 20.000 mee gereden
heb 'm sinds 14 oktober 2006
broem!
stond er 60.000 op half mei, staat er nu alweer 66.000 op
heH watquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb er nu bijna 20.000 mee gereden
heb 'm sinds 14 oktober 2006
broem!
stond er 60.000 op half mei, staat er nu alweer 66.000 op
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
en dan ben ik nog steeds een bochtenpluisje
nah nee joh!quote:
Ow ik bedoelde dat wanneer men valt het niet altijd meldquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nah nee joh!
5 dagen Eifel, Roparun (Rotterdam-Parijs-Rotterdam) en twee weken Schotland tikken wel aan
en @IksIks
huh? wat bedoel je met die post![]()
ik ben de greppel in beland door het verkeerd inschatten van dat klotedingen de keuze gras tegenover asfvalt was opzich prima
ware het niet dat ik de greppel niet gezien had
en ik heb het toch ook eerlijk gezegd toen hier
choeieh statquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:39 schreef motorbloempje het volgende:
in Arnhem dus, hij woont in Nijmegen
Ikookhier natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat is briljant?????????????????
WETEN WETEN.
Is de Europacup alweer..Bayern Munchen~Rel Madrid?quote:
jaH, was je niet vergeten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:36 schreef worldpimber het volgende:
Wanneer stuur je me nu die rits autophotoshop gebeuren, ik wil mijn foto's ook makkelijk dope maken.![]()
Ff bijlezen![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
en ik heb het toch ook eerlijk gezegd toen hier
waaro in Nieuwegein?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
choeieh stat![]()
![]()
verzamelen zal rond 13.00-13.30 zijn
Hmmm, ik doe voornamelijk support op VoIP.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:48 schreef Stay-Fun het volgende:
- Ben netwerk engineer (VoIP om precies te zijn), maar ERRUG slecht in websites/windows enzo...
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:53 schreef hicham het volgende:
[..]
McDonalds langs de A12 afrit nummer weetikffniet
Adres:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:53 schreef hicham het volgende:
[..]
McDonalds langs de A12 afrit nummer weetikffniet
M'n slotquote:
dat is ook de enige die ik net kon vinden.... wat verder van de snelweg als ik aan het zoeken wasquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Adres:
Ravenswade 1
Postcode: 3439 LD
Plaats: NIEUWEGEIN
Telefoon: 030-2801120
Afslag: A12, afrit 18 Houten
Deze Mc
Denk het welquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat is ook de enige die ik net kon vinden.... wat verder van de snelweg als ik aan het zoeken was
Er is maar 1 McDonalds Nieuwegein dus ik ga er vanuit dat die het is, you there?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Adres:
Ravenswade 1
Postcode: 3439 LD
Plaats: NIEUWEGEIN
Telefoon: 030-2801120
Afslag: A12, afrit 18 Houten
Deze Mc
Dit gaat nog makkelijkerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt nodig:
- Persoon van > 120 Kg
- Kniptang size ultra big
Ik denk het welquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Er is maar 1 McDonalds Nieuwegein dus ik ga er vanuit dat die het is, you there?
Daar dacht ik ook aan, aan de A2 was diequote:
Ga nou niet moeilijk lopen doen mannetjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik denk het wel
[..]
Daar dacht ik ook aan, aan de A2 was die
McDonalds IJSSELSTEIN
Adres:
Lorentzlaan 1
Postcode: 3401 MX
Plaats: IJSSELSTEIN
Telefoon: 030-6874893
Afslag: A2, afrit IJsselstein, centrum aanhouden
Ditquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dit gaat nog makkelijker![]()
[afbeelding]
Okayquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ga nou niet moeilijk lopen doen mannetje
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:29 schreef Beach het volgende:
[..]
voor hetzelfde geldt lag ik bewusteloos in de berm ja![]()
En als Geerd nu wel wil komen komenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:35 schreef hicham het volgende:
McD Nieuwegein, 13:00, 24 juni. Wie niet komt is een homo [afbeelding]
Of een keldertje topic, kan ik ook heel goedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
maar hoe 's met de fietserdefiets iksiks?
en de schade aan jou is weer hersteld? Lichamelijk..
geestelijk zit je er vast zo doorheen dat je eigenlijk een R&P topic zou moeten openen
ah, jij hebt inmiddels toegang geregeld en al een paar keer als sm-meester in politie-outfit geposeerd voor de geile dames daar?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Of een keldertje topic, kan ik ook heel goed
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Moeten we de foto's achteraf even goed bestuderen om zeker te weten dat ie is geweest![]()
[..]
Moeten we de foto's achteraf even goed bestuderen om zeker te weten dat ie is geweest![]()
Kblijf die koplamp jammer vinden, 1 zon rondje in het midden was mooier geweestquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:53 schreef ikookhier het volgende:
Triumph 675 street triple![]()
[afbeelding]
quote:
Die koplampen zijn idd fucking lompquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:00 schreef Snelwagen het volgende:
Kblijf die koplamp jammer vinden, 1 zon rondje in het midden was mooier geweest![]()
Voor de rest een mooie motor![]()
![]()
Misschien wachen opquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]WB begon [afbeelding]
[..]
Die koplampen zijn idd fucking lomp![]()
Dat gaat makkelijk als je een voor een garage box zogenamd aan het klussen bent, terwijl de anderen binnen de sloten aan het kraken zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt nodig:
- Persoon van > 120 Kg
- Kniptang size ultra big
Ik ben atm op mn onderduik adres, ga nu weer van internet af. Anders zit er er telang op en kunnen de inlichtingendiensten mijn traceren. Dan staat er over 5 minuten een SWAT team voor de deur met Bazziek als fürher.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, want hij is degene die vandaag heeft te vrezen na zijn posts
Waarom associeer jij mij met een homo?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En als Geerd nu wel wil komen komen![]()
Homoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom associeer jij mij met een homo?![]()
En idd ik kom niet want bike=@dealer.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:35 schreef hicham het volgende:
McD Nieuwegein, 13:00, 24 juni. Wie niet komt is een homo [afbeelding]
quote:
Ik probeer er wel bij te zijn, anders ben ik homoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
You will be there with yer cojones? [afbeelding]
I have to agree on this one.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:21 schreef ikookhier het volgende:
Jan jaap van der wal op ned 1vorrig jaar live gezien
mooie shit man
quote:YouTube Broadcast Yourself™
New Comment on Your Video
mrshawneeo has commented on your video.
Was Rene het met ons eens motorbloempje?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
ja, hiesj, dat zei ik net ook al tegen Rene.. beetje onzin, die surinaamse vlag
maar verder wel leuk
[..]
Verhelderende tekst, dat wisten we uiteraard nog allemaal nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:55 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Jan van Halst. Wist niet dat hij zo bekend was. Wie hij was.![]()
Wekelijkse voorbeelden passeren de revue.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:11 schreef hicham het volgende:
Verhelderende tekst, dat wisten we uiteraard nog allemaal niet
Goldwing.quote:I was going way too fast as I headed up a local interstate on this month's test ride, the 1999 Triumph Trophy 1200, well in excess of the posted speed limit. The lack of vibration and wind blast had lulled me into a daydream. That's the beauty of a large sport-touring motorcycle, it eats up the miles in sporting fashion while you lounge about in relative comfort. I had picked up the Trophy only a little while ago and was already falling in love.![]()
The 4 cylinder 1200 is 500+ lbs.The large emerald green Trophy was mine for a while, on loan from the good folks at Trackstar Motorsports. The rounded bodywork, deep green paint, and abundance of power quickly led to me nicknaming it "The Green Hornet". A ride worthy of a motorcycling super hero or at least someone who wants to be one.
The real strength of the Trophy is its speed and power.![]()
All the way through the rev range the rider feels only minor vibration leaking up through the handle bars. Running at roughly 3800 rpm at an indicated 70 mph in top gear, I could not find vibration anywhere on the bike. I went so far as to feel around the fairing and motor while at highway speeds, but still could only find a gentle hum. Just enough to let you know you're not riding an electric bike. Top speed for the Trophy is in excess of 140 mph, but I never had enough road to find out how much in excess.
All that power is fed through a six speed transmission and out to the rear wheel via a chain. The transmission shifts solidly, but requires long throws of the shift lever. The six speeds give the bike great flexibility when riding in the city and on the open road sixth gear keeps the motor spinning lazily along. This does bring me to my first criticism of the Trophy. On a machine so obviously intended for long distances a shaft drive instead of the chain would be nice. The chain adjustments were easy enough to perform roadside thanks to the eccentric adjusters on the rear wheel but with a shaft being nearly maintenance free it would still be a better choice.
When it comes to being a road holder the Trophy is no slouch. On the straights it's very stable especially at higher speeds. A stiff crosswind will cause the Trophy to drift somewhat. Part of the blend and appeal of sport-touring bikes is the fact that they handle nearly as well as pure sport bikes. I wouldn't call the Trophy nimble but instead predictable and solid. High speeds and tight corners are needed to make any parts scrape. I did things on the Trophy I would never dream of on a Goldwing.
Maar wel retesaai dusquote:Op zondag 24 juni 2007 00:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wekelijkse voorbeelden passeren de revue.![]()
Fok het is geen Daytona, maar een Trophy.![]()
Niet zo snel volgend Stay Fun.![]()
[..]
Goldwing.![]()
Mastodonto style dus.![]()
Achterkantje mag wel wat omhoog.![]()
Maar het model spreekt mij wel aan.
Hey... ik zei niet dat hij niet zo snel was.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet zo snel volgend Stay Fun.![]()
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2007 01:03 schreef motorbloempje het volgende:ik kom morgen alleen naar de mac als het droog is
![]()
meeste gasten liggen nog op 1 oorquote:Op zondag 24 juni 2007 07:41 schreef Stay-Fun het volgende:
Tjeez.. gasten... 't is weekend bij jullie... ga slapen! of n**ken, ook goed...
beterquote:Laatste weekje in Dubai... joepieeee
zie buienradar NL --> laatste buien, trekken naar het Noordenquote:Op zondag 24 juni 2007 08:38 schreef ikookhier het volgende:
Mrgnhetishierpleurisweer
ofbetergezegtgemiddeldmeetweer
![]()
hier ook zoquote:
owkeequote:OPM --> ignorance is bliss, niet kijken joh
ws. welquote:Op zondag 24 juni 2007 11:04 schreef hicham het volgende:
Kweenie, ik herken die twee moters niet, zijn dat MF'erts?
poetsenquote:Op zondag 24 juni 2007 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hier ook zo
[..]
owkeepoetsen sla ik wel over vandaag
uberhaupt nog niet gedaan..
Slappequote:Op zondag 24 juni 2007 12:06 schreef worldpimber het volgende:
Mensen die in motortopics het weer op de voet gaan volgen
Optiefen suikerklontjes
Aniwegs, ik ben nog bezig te ontbijten en rondkijken wat ik allemaal moet doen![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik vertek zo![]()
wie komen der eigenlijkRib, Limz, IOH, MB
Bazzie
enne, verdacht weinig geluid van XX
MotoGPquote:Op zondag 24 juni 2007 12:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik vertek zo![]()
Bazzie
ikke ookquote:Op zondag 24 juni 2007 12:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik vertek zo![]()
Bazzie
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:15 schreef BazzieK het volgende:
MotoGPSms wel na de race of jullie nog ergens jullie gezichten vol zitten te proppen bij de mac
Bij de AC of zo? Mooie vrahctautofotoplekjequote:
Ergens bij een Mac ofzo, maar dat is idd om 13.00quote:Op zondag 24 juni 2007 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij de AC of zo? Mooie vrahctautofotoplekjeMaar tegen de tijd dat ik er ben zullen jullie wel weer weg zijn
Dus dan ga ik maar niet.
ongeveer Leeuwarden. Nieuwegein is voor mij 2 a 2,5 uur rijden met wind in de rug nromaal, maar mn autootje is niet helemaal optimaal in de hoge toren op het moment dus ik rij max 90 per uur.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ergens bij een Mac ofzo, maar dat is idd om 13.00
Vanuit welk dorp vertrek jij dan ook al weer (ongeveer)
Ik heb soms ruime opvattingen.quote:Op zondag 24 juni 2007 05:05 schreef Stay-Fun het volgende:
Hey... ik zei niet dat hij niet zo snel was.
Ik zei ik ben geen snelheids duivel, zie mijn bikes... als ik een echt scheurmonster was geweest zou ik geen tourbike hebben gekocht... maar een SS.
De nieuwe (rechts) ziet er iets meer BMW uit.quote:Op zondag 24 juni 2007 05:18 schreef Stay-Fun het volgende:
Die pic is overigens van het oude model (vóór 1996). Degene die ik gekocht heb ziet er wat strakker uit... (vind ik dan)
Je was al eerder met Bazziek. Vorige jaar met de BBQ was je helemaal vertederd.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
het regent hier keihard men
ik ben voor 1 keer met bazzie: MotoGP
Videorecorder.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:15 schreef BazzieK het volgende:
MotoGPSms wel na de race of jullie nog ergens jullie gezichten vol zitten te proppen bij de mac
Sport kijk je live of niet bij voorkeurquote:Op zondag 24 juni 2007 12:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Videorecorder.![]()
Kan je er vanavond nog een biertje bij drinken ook. [/Geerd]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |