Alcohol kan je niet in de supermarkt kopen. Je kan het alleen kopen als je door de Tax free van het vliegveld komt. Ook is het verkrijgbaar in hotels en bars die gelieerd zijn aan hotels.quote:
Uj, ik zie ook gewoon lays sensations chips liggen (Dubai variant van het merk) dus zo slecht zal het niet geweest zijn..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:41 schreef Vincenski het volgende:
@ Sta fun, hoezo hebben jullie maanden op die noodles enzo geleefd,was er niks boeiends te eten, geen geld ivm met nieuwe vestiging of..?
Misschien een idee om ze te uploaden bij Photobucket, kan je automatisch resizen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:18 schreef Stay-Fun het volgende:
Geen zin om te resizen....
Daarom vraag ik me af waarom ze op die dingen leven, in Dubai is volgens mij wel wat beters te krijgenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Uj, ik zie ook gewoon lays sensations chips liggen (Dubai variant van het merk) dus zo slecht zal het niet geweest zijn..![]()
Ontbijt ==> Vers fruit uit (ENORME) supermarkt, recht tegenover hotelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:47 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me af waarom ze op die dingen leven, in Dubai is volgens mij wel wat beters te krijgen
Al Qasr.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:44 schreef _wie het volgende:
Ik ben voor mijn werk ook regelmatig in Dubai geweest. Na de 1ste keer had ik het idee wel dat ik er wel kon wonen, maar nu zou ik er niet willen wonen. Wat er al eerder is gezegd, veels te druk, luidruchtig, altijd file, in de zomer veels te warm. Natuurlijk heeft het ook z'n leuk dingen, Deira city centre is mn favo mall, ook mall of de emirates is erg leuk incl het skien! Het Madinat is ook leuk, beetje venetie achtig....
@ Skv prijsniveau ligt in ongeveer op hetzelfde niveau als in NL in een gem. restaurant, maar de diversiteit is enorm, bijna alles is er wel te krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |