Wie schuilt er onder deze nickname.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:44 schreef Stay-Fun het volgende:
ksta d'r bij!!!! Jiieeehaaaa!!!!!
Oh, was dat de Easteregg van je naamquote:Op zondag 24 juni 2007 14:07 schreef Stay-Fun het volgende:
Ben Stay-Fun, (Steven, op z'n nederlands uitgesproken),
HAAALLLOOOOOquote:
Ahhhh zoooquote:Op zondag 24 juni 2007 14:19 schreef Stay-Fun het volgende:
Ooit lang lang geleden een Amerikaan op school gehad voor uitwisselings dinges.. en die bleef mij maar Stieven noemen... (je weet wel.. op z'n amerikaans) en heb hem toen uitgelegd dat je het op deze manier uitspreekt. Vanaf toen deed hij het wel goed.
Ben ook zanger/muzikant/tekenaar... en Stay-Fun is mijn artiestennaam. Tevens mijn handtekening al een jaartje of 13
Qualificaties zijn okeéquote:Op zondag 24 juni 2007 15:05 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
als het volgend weekend maar niet zo saai wordt!
o wacht, ik ging alleen vrijdag!![]()
![]()
lekker fris mên!!!quote:Op zondag 24 juni 2007 15:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Qualificaties zijn okeé![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn wat een weer. Deze hele week!
Sorry ik las het net pas.quote:
ik ook denk ikquote:Op zondag 24 juni 2007 15:27 schreef -XX- het volgende:
Wie hebben hier allemaal een voorsteltopic op MF???
ikookhier..wie nog meer?
Ziehien.![]()
![]()
is nie verplich of so hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 16:11 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ook denk ik![]()
je bedoelt waar je je moet kan voorstellen?![]()
Zienquote:Op zondag 24 juni 2007 16:11 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ook denk ik![]()
je bedoelt waar je je moet voorstellen?![]()
Hallo, Ik ben Bas, woon in Groningen en rijd sinds 10 jaar ZXR400 die ik in 1997 nieuw heb gekocht toen ik mijn rijbewijs haalde op 25 jarige leeftijd. Verder houd ik van paardrijden en geiten neukenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:17 schreef Stay-Fun het volgende:
Nou van mij mogen jullie je ook ff allemaal weer voorstellen hoor.... ben n00b in het clubje... en heb inmiddels threads 720 tot en met nu doorgelezen... maar ga ze niet allemaal doen...
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:30 schreef Stay-Fun het volgende:
geiten neuken... was dat niet herr hisham ?(ik repliceer alleen he... )
Hoi ik ben Snelwagen, 20 jaar, en mag graag motorrijden. In mijn vrije tijd ga ik nogwel eens homo's drogeren en inspuiten met HIVquote:Op zondag 24 juni 2007 17:17 schreef Stay-Fun het volgende:
Nou van mij mogen jullie je ook ff allemaal weer voorstellen hoor.... ben n00b in het clubje... en heb inmiddels threads 720 tot en met nu doorgelezen... maar ga ze niet allemaal doen...
Dat wordt geen lammetje slachtten de volgende meeting maar een Stay-Funquote:Op zondag 24 juni 2007 17:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Oh man je weet niet wat je over jezelf uitroept![]()
![]()
Ach maak je geen zorgen, het gebeurt allemaal Hallal hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 17:34 schreef Stay-Fun het volgende:
hahaha... whoops...
Hallo ik ben Geerd woon in de achterhook en kocht op mijn 19de mijn divje 600quote:Op zondag 24 juni 2007 17:17 schreef Stay-Fun het volgende:
Wou je der anders nu nog heen dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:35 schreef Stay-Fun het volgende:
Meeting in Zeeland is gecanceled mannen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |