quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:08 schreef hicham het volgende:
Thanks dudettes
[..]
Hetzelfde als Roderick (maar dan net ietsjes beter)
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:17 schreef Worldbeater het volgende:
Iedereen gefeliciteerd die zich aangesproken voelt. [afbeelding][afbeelding]
Maar H & R te A in het bijzonder. En nu maar snel een dikke baan. [afbeelding][afbeelding]
Jullie contributie wordt met ingang van 2008 verhoogt. [afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:59 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij reist toch altijd samen met Bazziek?
Is bazziek dan die Ezel?
quote:
Wat was er nou allemaal kapot? Alleen die spiegel?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:02 schreef -XX- het volgende:
Wel wat rijdt dat beroerd zeg met een linker spiegel waarvan het spiegelmateriaal zelf echt van een "spiegel" komt...
Dan word je beeld gelijk 20 x vergroot
Jongeeeee had ik allang getyptquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat was er nou allemaal kapot? Alleen die spiegel?![]()
Vakman.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jongeeeee had ik allang getypt![]()
Meeste schade is denk de scheur in een stukje frame waar het voetstepje aan vast zit.![]()
Dus als hij helemaal zou doorscheuren zou ik een stuk moeten rijden met opgeheven voet langs de schakelpook!![]()
![]()
![]()
En JAAAAAAAAA Ik kan lassen..![]()
![]()
...
En neeeeeee, dat materiaal is NIET lasbaar
wat voor materiaal is het? aluminium? (wat wel lasbaar is)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jongeeeee had ik allang getypt![]()
Meeste schade is denk de scheur in een stukje frame waar het voetstepje aan vast zit.![]()
Dus als hij helemaal zou doorscheuren zou ik een stuk moeten rijden met opgeheven voet langs de schakelpook!![]()
![]()
![]()
En JAAAAAAAAA Ik kan lassen..![]()
![]()
...
En neeeeeee, dat materiaal is NIET lasbaar
Neem ff een andere avatar man.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:10 schreef Acryl het volgende:
wat voor materiaal is het? aluminium? (wat wel lasbaar is)
waarom andere avatar?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neem ff een andere avatar man.![]()
Maar als ik -XX- was zou ik het buiten het lassen minimaal even borgen met een extra stalen plaatje achter het geheel. Dus vastbouten van punt naar punt.![]()
Sleutelen schiet niet op, heb de carbs maar leeg laten lopen en in de kast opgeborgen.![]()
Mijn luchtfilter is toch een beetje dicht denk ik. RF vond hem in februari nog goed.![]()
Net even het luchtfilterhuis een sopje gegeven. Showing part one of two.![]()
quote:
Het is net alsof het hier niet schoon is iedere keer.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:16 schreef Stay-Fun het volgende:
Ik sta d'r nog nie bij.... in het lijstje van de OP... Boehoeooooo.....
Da's toch wel de voorwaarde voor de Zeeland meet & BBQ hoor!
Als netwerk engineer kun je jezelf toch wel toevoegen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:16 schreef Stay-Fun het volgende:
Ik sta d'r nog nie bij.... in het lijstje van de OP... Boehoeooooo.....
Da's toch wel de voorwaarde voor de Zeeland meet & BBQ hoor!
Komen vast teveel ouwe lullen, BMW en Goldwing rijders op af [/pimber]quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:32 schreef Worldbeater het volgende:
Iedereen heeft het toch steeds over een BBQ?
Motozoom volgende week.![]()
[afbeelding]
Dit pak spreekt mij wel aan.![]()
[afbeelding]
Is wel tof natuurlijk zo'n paardaagse cursus, maar dan moet je het wel aankunnen en kan je niet ff op je gemak rijdenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:18 schreef jeweetsch het volgende:
Leuk pak!!
Beste menschen van het Fok MC!! Ik ga binnenkort met rijlessen beginnen en nu ben ik al bezig met het zoeken van een relaxte rijschool!! w000tt
Ik zag vanochtend deze (linksbovenaan en dan aanbieding) actie staan en het is toch wel erg verleidelijk moet ik zeggen!Wie wilt z'n rijbewijs nou niet binnen een paar dagen halen?
![]()
Maargoed, wat denken jullie? Ik heb al een autorijbewijs btw..maar ik denk niet dat dat zoveel uitmaakt!![]()
[afbeelding]
Hej Bazziequote:
Hmmm misschien heb je gelijk!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:34 schreef hicham het volgende:
Is wel tof natuurlijk zo'n paardaagse cursus, maar dan moet je het wel aankunnen en kan je niet ff op je gemak rijdenDuurt waarschijnlijk ook een tijdje voordat je uberhaupt kunt beginnen aan de cursus vanwege de wachttijd bij CBR
Aangezien er dan 2x gereserveerd moet worden voor een examen... misschien dat je die wachttijd beter kunt gebruiken om op je gemakje te lessen?
Ik heb niet echt naar aanbiedingen en prijs gekeken toen ik op zoek was naar een school, gewoon de dichtsbijzijnde en dat was toevallig ook een goedeHoef je niet steeds zo ver te rijden
Ehhz, natuurlijk heeft ie gelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:47 schreef jeweetsch het volgende:
Hmmm misschien heb je gelijk!
Natuurlijk is het te doen in een paar dagen, maar dan heb je er wel aanleg voor nodigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:47 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Hmmm misschien heb je gelijk!
Maar is het dan echt te doen in een paar dagen?
Deze rijschool is dan ook lekker dichtbij!!![]()
Er is ook een actiepakket 15 uur rijles inc examens avb en avd voor ¤750!![]()
Ik twijfel trouwens ook wanneer ik zou beginnen met lessen (gewoon normale lessen), in de zomervakantie of wachten tot ergens in de winter aangezien je met die AVB zit natuurlijk!!
Heb je ook al een tijdje meegelezen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:48 schreef Stay-Fun het volgende:
@ Worldbeater:
Zekerz ben ik van plan langer te blijven. Kom al een jaartje of vijf op Fok, echter voor motor babbel ging ik vroeger naar Motor Forum... maar ... kweetniet... vind het toch... minder daar...
Alle andere voorwaarden heb ik aan voldaan, inclusief foto van bike(s).
Okay, ik voeg je wel even toe danquote:@ Hicham (zijn overigens veel mensen in Dubai die Hicham of Hisham heten).
- Ben netwerk engineer (VoIP om precies te zijn), maar ERRUG slecht in websites/windows enzo...
Dubai loopt twee uur vóór op NL, en in de winter drie.. (lachen joh... aan die mensen hier uitleggen dat wij zomertijd en wintertijd hebben... "what do you mean put the clock one hour forward... "
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ehhz, natuurlijk heeft ie gelijk![]()
! Het is El P. speaking
![]()
![]()
Softiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:03 schreef Rib-i het volgende:
Niet rijdenMijn pak is nog nat van gisteren
Als je hier heen rij is i wel weer droog hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:03 schreef Rib-i het volgende:
Niet rijdenMijn pak is nog nat van gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |