De moffen linken nu alles wat Bert daar heb gekocht aan Bert en dus aan Feijenoord.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:14 schreef Wijnaldum het volgende:
Volgens Duitste media heeft Feyenoord interesse in Pienaar....
![]()
Dus alles wat 'gajes' is maar een SV geven? Pak je driewieler en ga fietsen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:30 schreef evert het volgende:
[..]
lees de berichtgeving maar. geen echte supporters maar gewoon gajes.
Alleen zo jammer dat alle media schrijft "Feyenoordfans op de vuist"quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom, gebeurt toch buiten het stadion. Wat ze daar doen mogen ze zelf weten.
Het zijn Feijenoorders, dus de media heeft gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat alle media schrijft "Feyenoordfans op de vuist"
Krijgen wij goddomme weer de schuld. Ze hadden moeten schrijven: "Randdebielen breken half Vlaardinge af"
Boeit mij het nou dat we een slechte naam krijgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:11 schreef TJDoornbos het volgende:
ik vind niet dat de clubnaam genoemd moet worden al waren ze voor fc tokio ofzo, zo krijgen wij de echte fans, een verkeerde naam. Omdat mensen alleen maar lezen wat ze WILLEN lezen
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:31 schreef Merkie het volgende:
Beschadigen de club toch niet mee, ze beschadigen alleen zichzelf ermee.
hhhmmmm UEFA cup 2006-2007 anyone?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Boeit mij het nou dat we een slechte naam krijgen.Schijt aan de rest.
Als het in Londen was gebeurd, was er niets aan het handje.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:35 schreef TheCandyman het volgende:
[..]
hhhmmmm UEFA cup 2006-2007 anyone?
Smolarek een betere.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Pienaar lijkt me wel een goeie speler voor Feyenoord.
Denk ik ook. Maar in Spanje en Griekenland hetzelfde hoor. De UEFA heeft zich tijdens en na de CL finale zich belachelijk gemaakt (niet dat alle LFC supporterrs Engeltjes waren, maar relatief gezien viel het wel mee).quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als het in Londen was gebeurd, was er niets aan het handje.
Boete en klaar. Maar omdat het in Nancy (/Frankrijk) gebeurde, moest Platini zich laten gelden.
Zie Man Utd en dergelijke.
Pienaar in een Feyenoord shirt? No way!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Misschien kunnen we dan ook meteen Van der Vaart vragen of ie ook niet hier heen komt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dat zou wel geweldig zijn, ondanks hij een jood pur sang volgens jullie isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:24 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan ook meteen Van der Vaart vragen of ie ook niet hier heen komt.
Hoe ze aan het geld komen ik weet het ook niet, maar misschien gebruiken ze het geld dat normaal naar salarissen gaat of iets dergelijks ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:37 schreef satecl het volgende:
Tvp
Ik vond het trouwens wel leuk dat jan van halst gister zei dat ze Tim altijd 'de Feyenoorder' noemde bij ajax(ze zullen hem wel de kakkerlak hebben genoemd).
En nog iets: Bosz: ‘Ik denk dat het met de komst van Tim de Cler en Bert van Marwijk makkelijker wordt om spelers aan te trekken, dat geeft vertrouwen naar mogelijke versterkingen. Het eerste schaap is in ieder geval over de dam.’
Hoe komen ze nu opeens aan geld, ik snap dat echt niet: Totaal geen inkomens gehad dit seizoen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |