Nee, dat was 1992/1993, prachtig seizoen met een nog mooier 'stripfiguurelftal'.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:04 schreef patrickt37 het volgende:
Was dat niet het seizoen dat jullie kampioen werden? Ondanks 2x door Ajax afgedroogd te zijn?
Ik doelde ook op seizoen '92/'93quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:05 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Nee, dat was 1992/1993, prachtig seizoen met een nog mooier 'stripfiguurelftal'.
Inderdaad. v. Gaal kan(kon) bij veel supporters niet meer stuk. Maar hoe hij zich afgelopen seizoen gemanifesteerd heeft, vind ik ronduit walchelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:04 schreef Siemerink het volgende:
Haha, het is vrijdagnacht, ik zie het getal 37, maarja... of dat iets zegt weet ik nu ff niet.
Gebruik die stift van je eens anders!
Maargoed, wat ik bedoel te zeggen is dat je als Ajacied geen hoge pet van Van Gaal op hebt, wat ik vreemd vindt als je kijkt naar de periode 1992-1996.
Ik ook. Gaat ook goed te werk zo op het eerste gezicht!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik heb altijd vertrouwen gehad in de skills en netwerk van Peter
dat soort 'klootzakken' (je mag ze geen supporters noemen) maken de club kapot. denk je dat spelers wel naar een club willen komen die qua klootzakken geweld zo vaak slecht in het nieuws is?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:07 schreef VoreG het volgende:
Ik hoor net dat er in Vlaardingen groepen Feyenoord supporters met elkaar op de vuist gaan.
Ze zijn het niet eens met de aankoop?
Waarom, gebeurt toch buiten het stadion. Wat ze daar doen mogen ze zelf weten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:20 schreef evert het volgende:
[..]
dat soort 'klootzakken' (je mag ze geen supporters noemen) maken de club kapot. denk je dat spelers wel naar een club willen komen die qua klootzakken geweld zo vaak slecht in het nieuws is?
dit soort lui een levenslang stadionverbod en meldingsplicht. ben zo klaar met dit soort klojo's.
ja, dat was in frankrijk ook. veel buiten het stadion, natuurlijk, laat ze hun gang maar gaan. alles kort en klein slaan, maakt niet uit. het is buiten het stadion.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom, gebeurt toch buiten het stadion. Wat ze daar doen mogen ze zelf weten.
Doe eens normaal man.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:59 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Joh, gaat toch weg. Wie zegt uberhaupt dat dit Feyenoorders waren, en dat het met Feyenoord te maken had?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:33 schreef Bayswater het volgende:
Maarje het blijven mannetjes die die club uit zuid vertegenwoordigen.![]()
lees de berichtgeving maar. geen echte supporters maar gewoon gajes.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Joh, gaat toch weg. Wie zegt uberhaupt dat dit Feyenoorders waren, en dat het met Feyenoord te maken had?
De moffen linken nu alles wat Bert daar heb gekocht aan Bert en dus aan Feijenoord.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:14 schreef Wijnaldum het volgende:
Volgens Duitste media heeft Feyenoord interesse in Pienaar....
![]()
Dus alles wat 'gajes' is maar een SV geven? Pak je driewieler en ga fietsen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:30 schreef evert het volgende:
[..]
lees de berichtgeving maar. geen echte supporters maar gewoon gajes.
Alleen zo jammer dat alle media schrijft "Feyenoordfans op de vuist"quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom, gebeurt toch buiten het stadion. Wat ze daar doen mogen ze zelf weten.
Het zijn Feijenoorders, dus de media heeft gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat alle media schrijft "Feyenoordfans op de vuist"
Krijgen wij goddomme weer de schuld. Ze hadden moeten schrijven: "Randdebielen breken half Vlaardinge af"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |