Nee, dat was 1992/1993, prachtig seizoen met een nog mooier 'stripfiguurelftal'.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:04 schreef patrickt37 het volgende:
Was dat niet het seizoen dat jullie kampioen werden? Ondanks 2x door Ajax afgedroogd te zijn?
Ik doelde ook op seizoen '92/'93quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:05 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Nee, dat was 1992/1993, prachtig seizoen met een nog mooier 'stripfiguurelftal'.
Inderdaad. v. Gaal kan(kon) bij veel supporters niet meer stuk. Maar hoe hij zich afgelopen seizoen gemanifesteerd heeft, vind ik ronduit walchelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:04 schreef Siemerink het volgende:
Haha, het is vrijdagnacht, ik zie het getal 37, maarja... of dat iets zegt weet ik nu ff niet.
Gebruik die stift van je eens anders!
Maargoed, wat ik bedoel te zeggen is dat je als Ajacied geen hoge pet van Van Gaal op hebt, wat ik vreemd vindt als je kijkt naar de periode 1992-1996.
Ik ook. Gaat ook goed te werk zo op het eerste gezicht!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik heb altijd vertrouwen gehad in de skills en netwerk van Peter
dat soort 'klootzakken' (je mag ze geen supporters noemen) maken de club kapot. denk je dat spelers wel naar een club willen komen die qua klootzakken geweld zo vaak slecht in het nieuws is?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:07 schreef VoreG het volgende:
Ik hoor net dat er in Vlaardingen groepen Feyenoord supporters met elkaar op de vuist gaan.
Ze zijn het niet eens met de aankoop?
Waarom, gebeurt toch buiten het stadion. Wat ze daar doen mogen ze zelf weten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:20 schreef evert het volgende:
[..]
dat soort 'klootzakken' (je mag ze geen supporters noemen) maken de club kapot. denk je dat spelers wel naar een club willen komen die qua klootzakken geweld zo vaak slecht in het nieuws is?
dit soort lui een levenslang stadionverbod en meldingsplicht. ben zo klaar met dit soort klojo's.
ja, dat was in frankrijk ook. veel buiten het stadion, natuurlijk, laat ze hun gang maar gaan. alles kort en klein slaan, maakt niet uit. het is buiten het stadion.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom, gebeurt toch buiten het stadion. Wat ze daar doen mogen ze zelf weten.
Doe eens normaal man.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:59 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Joh, gaat toch weg. Wie zegt uberhaupt dat dit Feyenoorders waren, en dat het met Feyenoord te maken had?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:33 schreef Bayswater het volgende:
Maarje het blijven mannetjes die die club uit zuid vertegenwoordigen.![]()
lees de berichtgeving maar. geen echte supporters maar gewoon gajes.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Joh, gaat toch weg. Wie zegt uberhaupt dat dit Feyenoorders waren, en dat het met Feyenoord te maken had?
De moffen linken nu alles wat Bert daar heb gekocht aan Bert en dus aan Feijenoord.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:14 schreef Wijnaldum het volgende:
Volgens Duitste media heeft Feyenoord interesse in Pienaar....
![]()
Dus alles wat 'gajes' is maar een SV geven? Pak je driewieler en ga fietsen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:30 schreef evert het volgende:
[..]
lees de berichtgeving maar. geen echte supporters maar gewoon gajes.
Alleen zo jammer dat alle media schrijft "Feyenoordfans op de vuist"quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom, gebeurt toch buiten het stadion. Wat ze daar doen mogen ze zelf weten.
Het zijn Feijenoorders, dus de media heeft gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat alle media schrijft "Feyenoordfans op de vuist"
Krijgen wij goddomme weer de schuld. Ze hadden moeten schrijven: "Randdebielen breken half Vlaardinge af"
Boeit mij het nou dat we een slechte naam krijgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:11 schreef TJDoornbos het volgende:
ik vind niet dat de clubnaam genoemd moet worden al waren ze voor fc tokio ofzo, zo krijgen wij de echte fans, een verkeerde naam. Omdat mensen alleen maar lezen wat ze WILLEN lezen
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:31 schreef Merkie het volgende:
Beschadigen de club toch niet mee, ze beschadigen alleen zichzelf ermee.
hhhmmmm UEFA cup 2006-2007 anyone?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Boeit mij het nou dat we een slechte naam krijgen.Schijt aan de rest.
Als het in Londen was gebeurd, was er niets aan het handje.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:35 schreef TheCandyman het volgende:
[..]
hhhmmmm UEFA cup 2006-2007 anyone?
Smolarek een betere.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Pienaar lijkt me wel een goeie speler voor Feyenoord.
Denk ik ook. Maar in Spanje en Griekenland hetzelfde hoor. De UEFA heeft zich tijdens en na de CL finale zich belachelijk gemaakt (niet dat alle LFC supporterrs Engeltjes waren, maar relatief gezien viel het wel mee).quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als het in Londen was gebeurd, was er niets aan het handje.
Boete en klaar. Maar omdat het in Nancy (/Frankrijk) gebeurde, moest Platini zich laten gelden.
Zie Man Utd en dergelijke.
Pienaar in een Feyenoord shirt? No way!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Misschien kunnen we dan ook meteen Van der Vaart vragen of ie ook niet hier heen komt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dat zou wel geweldig zijn, ondanks hij een jood pur sang volgens jullie isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:24 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan ook meteen Van der Vaart vragen of ie ook niet hier heen komt.
Hoe ze aan het geld komen ik weet het ook niet, maar misschien gebruiken ze het geld dat normaal naar salarissen gaat of iets dergelijks ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:37 schreef satecl het volgende:
Tvp
Ik vond het trouwens wel leuk dat jan van halst gister zei dat ze Tim altijd 'de Feyenoorder' noemde bij ajax(ze zullen hem wel de kakkerlak hebben genoemd).
En nog iets: Bosz: ‘Ik denk dat het met de komst van Tim de Cler en Bert van Marwijk makkelijker wordt om spelers aan te trekken, dat geeft vertrouwen naar mogelijke versterkingen. Het eerste schaap is in ieder geval over de dam.’
Hoe komen ze nu opeens aan geld, ik snap dat echt niet: Totaal geen inkomens gehad dit seizoen...
Wordt dan gelijk ajaxsupporter, joh. Pas je zo te zien wel thuis.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dat zou wel geweldig zijn, ondanks hij een jood pur sang volgens jullie is
als pienaar een versterking is mag hij gewoon komen. al dat gezeur over 'joden' altijd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:20 schreef Wijnaldum het volgende:
[..]
Pienaar in een Feyenoord shirt? No way!
Dan liever nog een seizoen als afgelopen jaar.
En dat is'ie niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:03 schreef evert het volgende:
[..]
als pienaar een versterking is mag hij gewoon komen. al dat gezeur over 'joden' altijd.
Zie je ook niet vaak, met dit soort berichtgeving.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:04 schreef Happel het volgende:
dus de media heeft gewoon gelijk.
Kom je tenminste niet te laat bij de wedtrijdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Weet niet of Feijenoord nog een buschauffeur zoekt?
Binnen een half uurtje in Grunn staan, altijd makkelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Kom je tenminste niet te laat bij de wedtrijd
De enige man die zo mogelijk nog belachelijker danst staat in je eigen avater.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:16 schreef Erasmusch het volgende:
Pienaar... dat neem je toch niet serieus
Ivoriaantjes kunnen er ook wat vanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:17 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
De enige man die zo mogelijk nog belachelijker danst staat in je eigen avater.
Pleur toch op manquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:03 schreef evert het volgende:
[..]
als pienaar een versterking is mag hij gewoon komen. al dat gezeur over 'joden' altijd.
als charisteas ingewisseld kan worden voor Huntelaar, GRAAG!
Het is de naam van "gerucht" niet eens waard.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:54 schreef TC03 het volgende:
Pienaar.![]()
![]()
Laat het slechts een gerucht blijven aub.
Dat is waar en die dubbele standaart irriteerd me werkelijk het leplazarusquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als het in Londen was gebeurd, was er niets aan het handje.
Boete en klaar. Maar omdat het in Nancy (/Frankrijk) gebeurde, moest Platini zich laten gelden.
Zie Man Utd en dergelijke.
Tsja... en geen journalist o.i.d. die er melding van maakt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:03 schreef TheCandyman het volgende:
[..]
Dat is waar en die dubbele standaart irriteerd me werkelijk het leplazarus
Ik geloof dat Hugo Borst er toentertijd wat over heeft gezegd, maar veel aandacht krijg het inderdaad niet. Helaas.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:08 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Tsja... en geen journalist o.i.d. die er melding van maakt.
waarom zou ik oppleuren? ik geef gewoon mijn mening. en dat is dat ik liever kampioen wordt met 3 ex ajacieden in het elftal dan 7e zonder ex ajacieden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:42 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Pleur toch op man![]()
heb je nou die typex al gevonden patrickt?
Maar je hebt ex joden en ex joden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:41 schreef evert het volgende:
[..]
waarom zou ik oppleuren? ik geef gewoon mijn mening. en dat is dat ik liever kampioen wordt met 3 ex ajacieden in het elftal dan 7e zonder ex ajacieden.
klaar. voetbal gaat om zoveel geld, is een commercieel bedrijf. Dus je moet kijken wat je het beste kan kopen voor het geld dat je hebt. En als je daar niet in mee wil, moet je accepteren dat de afstand tot alleen al de nederlandse top 3 steeds groter wordt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:38 schreef EnactedChaos het volgende:
Maar je hebt ex joden en ex joden.
Huntelaar, Sneijder, Van der Vaart, Pienaar, Kluivert hoef ik nooit in een Feyenoordshirt te zien, al worden we er kampioen mee.
Zal best, maar ons voetballende team Feyenoord zal winnen, wat je daarbuiten doet met de supporters intereseert me niets.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:54 schreef paultjuhhh het volgende:
WE MAKEN JULILE AF !!!
En daarbij komt:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:41 schreef evert het volgende:
[..]
waarom zou ik oppleuren? ik geef gewoon mijn mening. en dat is dat ik liever kampioen wordt met 3 ex ajacieden in het elftal dan 7e zonder ex ajacieden.
klaar. voetbal gaat om zoveel geld, is een commercieel bedrijf. Dus je moet kijken wat je het beste kan kopen voor het geld dat je hebt. En als je daar niet in mee wil, moet je accepteren dat de afstand tot alleen al de nederlandse top 3 steeds groter wordt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou je het anders niet verlengd hebben?
Ik heb nog steeds geen vertrouwen en ik hoef er niet eens over na te denken om mijn SCC te verlengen. Zit gewoon weer bij DHZ aankomend seizoen.
Naar wie steekt ie z'n middelvinger op?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:09 schreef Erasmusch het volgende:
[afbeelding]
![]()
Jammer van mr Bean op de voorgrond, dat wel.
Dat moet zonder versterkingen gewoon makkelijk lukken!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:45 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Nu nog in elke linie één kanjer erbij en het wordt iig een zomer met perspectief op een hogere plaats dan plaats negen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:10 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Naar wie steekt ie z'n middelvinger op?
Sneijder ofzo was nog leuker geweestquote:Mooie vinger, Tim!
24.05.2007
Tim de Cler. Wat een man. Niet alleen was hij afgelopen zondag bij de wedstrijd AZ - ajax één van de betere spelers op het veld. Hij kwam daarnaast ook nog eens op voor zijn ploeggenoten. Wat wil het geval: Vermaelen vond het nodig een knietje te geven aan Shota Arveladze bij de 2 - 1. Dat kon uiteraard niet en De Cler vond het nodig de ajacied zijn mening kenbaar te maken.
Uiteraard, maar ik leg de lat laag. Zouden meer Feijenoordsupporters moeten doen naar mijn mening, als ik hierboven lees over 'onderschatting' etc.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat moet zonder versterkingen gewoon makkelijk lukken!
Hij gedraagd zich niks anders als in z'n ajax periode alleen stoorde je je er toen niet aan maar whatever, tis en blijft een arrogante joodquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:11 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Inderdaad. v. Gaal kan(kon) bij veel supporters niet meer stuk. Maar hoe hij zich afgelopen seizoen gemanifesteerd heeft, vind ik ronduit walchelijk.
Verder een goede trainer, maar wel eentje die nodig eens op herhaling mag voor zijn mediatraining.
Geef mij maar Co.![]()
ben ik het niet mee eens, Feyenoord had dit seizoen ook makkelijk bij de 1e 5 kunnen komen als je kijkt hoe bepaalde wedstrijden makkelijk weg gegeven zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:15 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik leg de lat laag. Zouden meer Feijenoordsupporters moeten doen naar mijn mening, als ik hierboven lees over 'onderschatting' etc.
Idd. Het team van afgelopen seizoen had met gemak 5e kunnen worden als we niet de slechtste coach van de eredivisie hadden gehad (want dat IS Koeman), moet alleen maar beter kunnen aankomend seizoen met een nieuwe redelijke coach, Slory, Bruins en de Cler erbij en eventueel zelfs nog meer aankopen. 3e of 4e plek zou een realistische doelstelling zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat moet zonder versterkingen gewoon makkelijk lukken!
Mwah. Het is een linksback, die leveren nooit zoveel op.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:20 schreef Steve_I. het volgende:
Unbanned
IOndertussen koopt AZ voor minder dan 2 miljoen een heel groot talent wat over 3 jaar voor 10+ miljoen weer kan worden verkocht.
klopt, daarom zeg ik ook geen 15-20.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mwah. Het is een linksback, die leveren nooit zoveel op.
Natuurlijk niet, die schuift door naar het middenveld.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:20 schreef Steve_I. het volgende:
Unbanned
Ik snap niet waarom iedereen hier zo positief is
Ik moet eerlijk zijn, de Cler kan best redelijk ballen, vooral aanvallend, maar laat verdedigend nog wel eens wat steekjes vallen. PSV zou ongeveer een miljoen hebben geboden, wat veel, veel te weinig was; andere clubs zouden al meer dan het dubbele hebben geboden. PSV verhoogt het bod nog eens, maar binnen ANDERHALVE DAG haalt Feyenoord hem eventjes. Houdt dus in dat Feyenoord waarschijnlijk minstens een miljoen of 3 voor iemand heeft betaald, die nog maar 1 jaar contract had en waarschijnlijk weinig doorverkoop waarde heeft. Tegelijk betekend zijn tekenen dat (de transfervrije!)Van Bronckhorst definitief niet komt, en dat als van Bronckhorst volgend jaar nog wel wordt teruggehaald dat dat waarschijnlijk betekend dat Drenthe weg gaat.
Een linksback voor meer dan 10 miljoen? Yeah right...quote:Ondertussen koopt AZ voor minder dan 2 miljoen een heel groot talent wat over 3 jaar voor 10+ miljoen weer kan worden verkocht.
Onder van Marwijk bloeit ie wel weer op.quote:Aankopen worden gefinancierd met de transferrechten van onze talenten. Als Drenthe zich goed blijft ontwikkelen levert hij alleen al de helft op van wat ze nu voor een stuk of 6 talenten vragen, nog maar niets gezegd over een jongen als de Guzman die bij 020 waarschijnlijk ook gewoon 10-15 miljoen op zou leveren maar hier weer verpieterd.
Bedrag is aan de hoge kant idd, maar Feyenoord moet gewoon investeren nu. Liever 4 miljoen voor Hofland dan ergens een transfervrije kneus bij ADO ofzo vandaan plukken.quote:Vervolgens willen ze 4 miljoen over de balk gooien aan een redelijke, maar niet meer dan dat, speler als Hofland. Voor dat geld halen andere clubs WEL topspelers. Natuurlijk zijn er ervaren krachten nodig, maar doe nou niet alsof Hofland zo'n halfgod is, zeker niet voor zo'n bedrag.
Juist, en daarna kom je, als het goed gaat, in een cirkel waarin Feyenoord op den duur weer definitieve aansluiting kan vinden.quote:De Cler en Hofland zijn gewoon aankopen waarmee je 'redelijke aansluiting' kan vinden met de top, op de korte termijn, maar niet waarmee je kampioen wordt, niet waar je ook maar iets van terugziet bij doorverkoop etc. Dit is dus gewoon kort even de gaten dichtplakken.
Hoeveel schuld Feyenoord heeft is volgens mij niemand echt duidelijk.quote:Daarbij worden we ook weer keihard voorgelogen; de schuld zou nu nog 17 miljoen zijn. Een maand of 8 geleden was dat nog 50! miljoen. No way dat je in een jaartje 33 miljoen wegwerkt, zeker niet als dat zonder grote transfers en championsleague is.
Ah kijk, dan zijn we het eensquote:De genomen stappen zijn min of meer noodzakelijk omdat de talenten zich ergens aan op moeten trekken en we nog steeds geen goede scouting hebben, ze zijn logisch, en redelijk, maar echt niet zaligmakend.
5e worden met zo'n selectie is niet 'presteren', maar een vanzelfsprekend iets. Misschien niet DE slechtste coach van de eredivisie, maar wel een van de minderen.quote:Trouwens onzin om te zeggen dat Koeman de slechtste coach van de eredivisie is. In de situatie zoals hij het afgelopen jaar was zou vrijwel geen enkele trainer, buiten misschien een adriaanse/van gaal/hiddink, ook maar iets presteren. Matige trainer is het overigens wel.
Ik zei ook al; het is niet onlogisch, en het zal wel moeten, maar het zijn gewoon geen toppers, en het is niet zaligmakend. Er wordt gewoon veel te veel voor betaald. Feyenoord heeft ergens geld gevonden en gaat dat er in een noodvaart doorjagen door alleen dicht bij bed te durven kopen; (ex-)spelers van de nederlandse top. Zelfde geld voor andere genoemde namen. Koevermans, ben je van de pot gerukt als je die koopt, 5-8 miljoen voor iemand die bij AZ weg wil omdat hij waarschijnlijk nog weinig aan de bak komt. Makaay zou nog wel leuk zijn gezien hij waarschijnlijk voor relatief weinig weg mag als Klose komt, en hij niet voor het geld lijkt te kiezen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:28 schreef TC03 het volgende:
@ Steve_I.
Ten eerste: Feyenoord heeft spelers als De Cler en Hofland hard nodig. Zie het aantal tegendoelpunten. Zie het gebrek aan routiniers. Spelers als Makaay en Gio hebben minder interesse om te komen als ze spelen met Buijs, Charisteas en Bahía dan Drenthe, Hofland en De Cler. Voor de rest is het gissen naar de transfersom natuurlijk, of ze echt drie miljoen hebben geboden weet ik niet. Maar het lijkt me duidelijk dat een speler die PSV goed genoeg achtte ook goed genoeg voor Feyenoord is. Ik ben in ieder geval wel blij met deze aankopen.
Nu maar hopen dat Makaay komt.
Ben het wel met je eens hoor, maar wat is het alternatief?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:35 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik zei ook al; het is niet onlogisch, en het zal wel moeten, maar het zijn gewoon geen toppers, en het is niet zaligmakend. Er wordt gewoon veel te veel voor betaald. Feyenoord heeft ergens geld gevonden en gaat dat er in een noodvaart doorjagen door alleen dicht bij bed te durven kopen; (ex-)spelers van de nederlandse top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |