abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50752422
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:50 schreef Floripas het volgende:

[..]

What happens in [V&A] stays in [V&A] !
pi_50752886
Zo. Goedemorgen .
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:36 schreef Apropos het volgende:
Drie keer raden:
[..]
Ik gokte op multatuli, hoewel het jaartal dan niet juist lijkt.

Maar ik zie dat het een andere favoriet van me is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_50753055
quote:
AMSTERDAM - Onderzoek van Motivaction toont aan dat we weer milder worden, al blijft de hang naar normen en waarden.

Nederland wordt weer milder. De openheid ten opzichte van allochtonen is toegenomen en bevindt zich weer op het niveau van 1997, vóór Pim Fortuyn. Ook de roep om strenge wetten is afgenomen.

Wel hechten Nederlanders steeds meer belang aan normen en waarden. Dat geldt ook voor de progressieve elite die lange tijd zeer terughoudend stond tegenover morele kwesties.

Dit blijkt uit het Mentality-onderzoek van het bureau Motivaction dat vandaag verschijnt. Dit periodieke onderzoek onder 2000 Nederlanders wordt sinds 1997 elk jaar gehouden. In 2001 signaleerde Motivaction een grote onvrede onder de burgers, iets dat zich later uitte met de opkomst van Pim Fortuyn.

In 2002 onderschreef 81 procent de stelling dat er te veel buitenlanders zijn die zich niet aanpassen aan de Nederlandse cultuur. Eind 2006 was dat 71 procent, 1procent minder dan tijdens Paar II in 1999.

Omgekeerd stijgt het aantal burgers dat buitenlanders een verrijking van de Nederlandse cultuur vindt van 41 naar 49 procent. Nog steeds hebben veel autochtone Nederlanders een afwijzende houding ten opzichte van allochtonen, iets dat al sinds het einde van de jaren zeventig uit onderzoeken blijkt.
http://www.volkskrant.nl/(...)ordt_weer_wat_milder
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_50753090
En dan zijn er mensen die menen dat de grote boze moslim de bedreiging is voor de vrijheid, de rechtstaat, de samenleving, 'onze' normen & waarden.

Onherroepelijk vrijgesprokenen nogmaals vervolgen
Kamer wil kind jonger berechten; vanaf 8
pi_50753141
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 07:37 schreef sigme het volgende:
En dan zijn er mensen die menen dat de grote boze moslim de bedreiging is voor de vrijheid, de rechtstaat, de samenleving, 'onze' normen & waarden.

Onherroepelijk vrijgesprokenen nogmaals vervolgen
Kamer wil kind jonger berechten; vanaf 8
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 07:08 schreef sigme het volgende:

quote:
AMSTERDAM - Onderzoek van Motivaction toont aan dat we weer milder worden, al blijft de hang naar normen en waarden.

Nederland wordt weer milder. De openheid ten opzichte van allochtonen is toegenomen en bevindt zich weer op het niveau van 1997, vóór Pim Fortuyn. Ook de roep om strenge wetten is afgenomen.

Wel hechten Nederlanders steeds meer belang aan normen en waarden. Dat geldt ook voor de progressieve elite die lange tijd zeer terughoudend stond tegenover morele kwesties.

Dit blijkt uit het Mentality-onderzoek van het bureau Motivaction dat vandaag verschijnt. Dit periodieke onderzoek onder 2000 Nederlanders wordt sinds 1997 elk jaar gehouden. In 2001 signaleerde Motivaction een grote onvrede onder de burgers, iets dat zich later uitte met de opkomst van Pim Fortuyn.

In 2002 onderschreef 81 procent de stelling dat er te veel buitenlanders zijn die zich niet aanpassen aan de Nederlandse cultuur. Eind 2006 was dat 71 procent, 1procent minder dan tijdens Paar II in 1999.

Omgekeerd stijgt het aantal burgers dat buitenlanders een verrijking van de Nederlandse cultuur vindt van 41 naar 49 procent. Nog steeds hebben veel autochtone Nederlanders een afwijzende houding ten opzichte van allochtonen, iets dat al sinds het einde van de jaren zeventig uit onderzoeken blijkt.

http://www.volkskrant.nl/(...)ordt_weer_wat_milder

wat is het nou?
Adolf Hitler: And so I believe to-day that my conduct is in accordance with the will of the Almighty Creator. In standing guard against the Jew I am defending the handiwork of the Lord. [Mein Kampf - hst2]
pi_50753159
Adolf Hitler: And so I believe to-day that my conduct is in accordance with the will of the Almighty Creator. In standing guard against the Jew I am defending the handiwork of the Lord. [Mein Kampf - hst2]
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 08:01:09 #182
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50753165
Hee sigme, did they say the P-word??

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew weeeeeeeeeeeeeeeeeee
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_50753200
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 08:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hee sigme, did they say the P-word??

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew weeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hee Aaah, dat kan je toch gewoon aan hunzelf vragen?
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 08:13:29 #184
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50753201
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 08:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Hee Aaah, dat kan je toch gewoon aan hunzelf vragen?
Kan niet he, als ze gebanned zijn....
Je verschuilt je weer achter anderen. Laf van je.
pi_50753239
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 08:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Kan niet he, als ze gebanned zijn....
Je verschuilt je weer achter anderen. Laf van je.
Hey, je meldt net zelf dat je gemaild wordt, er is een antwoordmogelijkheid bij mail .

Ik verschuil me overigens niet achter anderen, ik wijs je op je eigen mogelijkheden. En als je erop staat wijs ik je op een fok-regel: bans worden niet publiek besproken. Daar zal je vast heel giftig om worden, maar die regel bindt mij wel.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 08:25:39 #186
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50753249
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 08:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Hey, je meldt net zelf dat je gemaild wordt, er is een antwoordmogelijkheid bij mail .

Ik verschuil me overigens niet achter anderen, ik wijs je op je eigen mogelijkheden. En als je erop staat wijs ik je op een fok-regel: bans worden niet publiek besproken. Daar zal je vast heel giftig om worden, maar die regel bindt mij wel.
Op fok misschien niet, maar wel op internet, ga daar maar vanuit. En ja, dat bindt jou, zo zeiden de soldaten in WO2 aan Duitse zijde het toch ook toen ze een Joodse moeder bruut verkrachtten en de keel doorsneden?
pi_50753395
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 08:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Op fok misschien niet, maar wel op internet, ga daar maar vanuit.
Ik ga ervan uit dat werkelijk alles, álles, wel ergens wordt besproken. Mocht dat -onwaarschijnlijk, maar mogelijk- niet op het internet zijn, dan wel ergens, ooit, op andere wijze.
quote:
En ja, dat bindt jou, zo zeiden de soldaten in WO2 aan Duitse zijde het toch ook toen ze een Joodse moeder bruut verkrachtten en de keel doorsneden?
Volgens mij zeiden die wat anders en waren die sowieso niet zo van de verkrachterige, noch van het halsafsnijden, maar ik ben ook geen tegenstander van autowegen omdat nazi's ervoor waren.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 09:24:52 #188
66825 Reya
Fier Wallon
pi_50753540
quote:

[..]

Op fok misschien niet, maar wel op internet, ga daar maar vanuit. En ja, dat bindt jou, zo zeiden de soldaten in WO2 aan Duitse zijde het toch ook toen ze een Joodse moeder bruut verkrachtten en de keel doorsneden?
Sterk argument.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 09:30:28 #189
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50753567
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 09:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat werkelijk alles, álles, wel ergens wordt besproken. Mocht dat -onwaarschijnlijk, maar mogelijk- niet op het internet zijn, dan wel ergens, ooit, op andere wijze.
[..]

Volgens mij zeiden die wat anders en waren die sowieso niet zo van de verkrachterige, noch van het halsafsnijden, maar ik ben ook geen tegenstander van autowegen omdat nazi's ervoor waren.
Het punt ontgaat je, niet onverwacht.

Befehl ist befehl is duidelijker?
pi_50753635
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 09:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Befehl ist befehl is duidelijker?
Nee, het punt ontging me niet, je maakte het niet.

Maar ik wil het best op dit zinnetje toespitsen, misschien begrijp je het dan wel. Het gegeven dat een beroep op regels iemand niet verschoont van verantwoordelijkheid, betekent niet dat iemand zich niet kan of mag beroepen op regels.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 09:44:04 #191
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50753662
quote:
Geil.
Carpe Libertatem
  zaterdag 23 juni 2007 @ 09:46:12 #192
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_50753673
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 09:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Befehl ist befehl is duidelijker ?
Pssst.... ik ben al kapitein en heb al 2 forums en een volkswagen. Hoewel mutti een mooiere kleur wagen heeft.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 09:51:25 #193
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50753715
Tip 456 voor gevorderden: Whiskey maakt dronken.
Carpe Libertatem
pi_50753719
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 08:00 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Jami: Mohammed was als Bin Laden

lef
Die jongen moet nog eens op gaan passen...
  zaterdag 23 juni 2007 @ 09:53:07 #195
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 09:54:09 #196
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50753734
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 09:51 schreef Autodidact het volgende:
Die jongen moet nog eens op gaan passen...
Nee, die jonge verdient een pluimpje
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 09:54:56 #197
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50753737
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 09:53 schreef Drugshond het volgende:
onzin, whiksey geeft nieuwe inzichten.
Ja maar niet in combi met wijn en bier, dan maakt het je hoofd alleenmaar troebel.
Carpe Libertatem
pi_50753748
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 09:54 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Nee, die jonge verdient een pluimpje
Dat sowieso, maar je begrijpt wat ik bedoel.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juni 2007 @ 10:11:34 #199
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50753882
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 09:56 schreef Autodidact het volgende:
Dat sowieso, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Ja, maar dat is natuurlijk onzin. Relifreaks.
Carpe Libertatem
pi_50753956
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 23:40 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Niet dat dit betrekking heeft op Floripas, maar voor sommigen schijnt tolerantie te betekenen dat je kritiekloos hun intolerantie accepteert...
Goed omschreven ja. Als je dan zelf ook stevig commentaar op iemand geeft die zelf net oproept tot de meest smerige onzin dan 'respecteer je de grondbeginselen van onze rechtsstaat niet en ben je zelf degene die NL het meest schade toedoet'
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')