Npquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:41 schreef Frrreek het volgende:
[..]
DIE JA
evengoed hulde voor het opsporen
Ik zou haar slaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:36 schreef Frrreek het volgende:
Eén illustratie (de linker dus)
[afbeelding]
Klacht: JA
Vraag: Wat vinden jullie hier nou van?
Die foto's zijn echt geniaalquote:
Volgens mij van Josties in het keldertjequote:
Heeft wat weg van :quote:
INVISIBLE SAMMICH!quote:
Puik kantoor heb jequote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:45 schreef Echo99 het volgende:
[afbeelding]
OMG, allemaal Orbs het feest is haunted
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:18 schreef Manneke_Pils het volgende:
Nu nog een full frontal foto van dat mokkel.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:18 schreef Manneke_Pils het volgende:
Nu nog een full frontal foto van dat mokkel.
OMGquote:
Doe mij dat bier dan maar, mag hij dat mokkel houden.quote:
Kratten zijn ook nog leegquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:23 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Doe mij dat bier dan maar, mag hij dat mokkel houden.
quote:
wil je een ketting?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Doe mij dan maar niks als het zo moet!
Mah Grill!!quote:
Heerlijk hoe dat wijf linksbovenin ook in d'r neus staat te graaien.quote:
Das een signaal naar de overkant of er nog iemand coke heeft man!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Heerlijk hoe dat wijf linksbovenin ook in d'r neus staat te graaien.
Ajjjjjjjquote:
duidelijkquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ajjjjjjj
--
Ach, helaas heb je admin wachtwoord nodig om het te laten werken..
Het password is iig geen admin, verder niet geprobeerd.![]()
GMTAquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:42 schreef -skippybal- het volgende:
Hmm, jammer het wachtwoord is niet admin...
probeer eens iets alsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:42 schreef -skippybal- het volgende:
Hmm, jammer het wachtwoord is niet admin...
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:47 schreef beertenderrr het volgende:
[afbeelding]
"princess"
is dit de poster van shrek 3 ofzo
Ze is te dik voor de sjerp.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:47 schreef beertenderrr het volgende:
[afbeelding]
"princess"
is dit de poster van shrek 3 ofzo
Wie ben jij nou op de foto's zijn dit je vrienden of....quote:
Een vriend van me doet dat ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
Aha.
Bèta is voor mietjes.
dit is de IRL versie van dequote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:55 schreef beertenderrr het volgende:
[afbeelding]
Brokeback Mountain nu in het theater
Zie topic-titel. Google op "Dichtgeknepen ogen"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wie ben jij nou op de foto's zijn dit je vrienden of....![]()
Idd..quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:58 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Die rechter doet me denken aan die zus van Stan in Southpark
jumpen!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:56 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Wtf doe die tweede kerel van rechts
links tegen rechts..quote:
http://www.phys.uu.nl/~langenbr/foto/quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:00 schreef Nawien het volgende:
Die foto's![]()
Waar komt het vandaan? Van het gehandicaptenuitje ofzo?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:00 schreef Nawien het volgende:
Die foto's![]()
Waar komt het vandaan? Van het gehandicaptenuitje ofzo?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:00 schreef de_priester het volgende:
btw: is dit een invaliden afkraak topic ofzo
Om zoveel redenen is dit een foute foto.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:56 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Ja:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heeft iemand al de uitzondering, een lekker wijf, gespot tussen alle foto's?
moet je naar KPD forum gaan.. dit is als je je orgasme uit wil stellenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
lul je zelf maar er uitquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:56 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Zie topic-titel. Google op "Dichtgeknepen ogen"
Check de eerste vondst
ja mooi..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:13 schreef Deansensitized het volgende:
Je zal jezelf hier zo tegenkomen zeg
uhm, ik kan niet kiezen. zijn er zoveel!!quote:
zeg je toch gewoon dat dat je vrienden zijn?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:24 schreef Frrreek het volgende:
Godverdomme, ik durf die foto's nauwelijks te bekijken op kantoor.
Sterker nog, het zijn z'n maten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zeg je toch gewoon dat dat je vrienden zijn?
nee, lopen ouwehoeren op mensen die met spleetogen op een foto staan is ethisch verantwoord?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:33 schreef Frrreek het volgende:
Zouden we een momentje stil kunnen staan bij het zeer kortzichtige selectiebeleid van de mens? Het afkraken van mensen op basis van puisten (op je 35e) of het hebben van een biggenkop is gewoon discriminatie.
links achter.. het is leger donker-groen.. had ook 20 sec. nodigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben ik de enige die geen groen truitje ziet bij de laatste foto van puckzzz
?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nee, lopen ouwehoeren op mensen die met spleetogen op een foto staan is ethisch verantwoord?![]()
het enige lekkere wijf op de foto en jullie spotten haar niet? en dan ben ik nog wel een vrouw!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben ik de enige die geen groen truitje ziet bij de laatste foto van puckzzz
* Frrreek checked fotoboekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het enige lekkere wijf op de foto en jullie spotten haar niet? en dan ben ik nog wel een vrouw!!
don't waste your timequote:
zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde meer dat het de moeite niet waard wasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:46 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Mijn motto: kijken kijken, niet kopen._!!
Ç
! asd2234
TSquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:50 schreef baNEEL het volgende:
wie is nu dan Bram van den Langenberg??
Die dame in het rood die er altijd weer zo leuk op staatquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:56 schreef baNEEL het volgende:
en die groene van eerder:
http://www.phys.uu.nl/~langenbr/foto/foto.php?actie=view_album&album=178&foto=12
Uhm, die vind ik toch iets minder lachwekkend dan de rechter.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:56 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
De tweede van links klapt in zijn handen van geluk, omdat in z'n broek heeft gezeken?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:01 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uhm, die vind ik toch iets minder lachwekkend dan de rechter.![]()
jij begonquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:04 schreef Frrreek het volgende:
Behoorlijk bruut hoe iemand, inclusief vriendengroep, op internet tentoon wordt gesteld
Mét voor- en achternaam nog wel
Wow, die rechter heeft wel hele mooie ogen.quote:
Jij hebt geen smaak, gast.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wow, die rechter heeft wel hele mooie ogen.
Jij bent die spast?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:18 schreef danos het volgende:
als iemand op date wil met die 2e van rechts, pm![]()
Doe de robotquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:24 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Hij bust anders een aardige move, maat.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:27 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij The Robot niet kan
Het is je broer?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:18 schreef danos het volgende:
idd ik zie het aan je avatar jij bent die gast..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:18 schreef danos het volgende:
Klopt ja, heb net een nieuwe brilquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
idd ik zie het aan je avatar jij bent die gast..
OMG Spec Saversquote:
Ik zou gewoon een fotoboek op Geenstijl aan maken heb je nog veel hits ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:03 schreef danos het volgende:
Ik was van plan een fotoboek aan te maken, maar ik denk dat ik daar maar gewoon een link in zet naar dit topic![]()
![]()
Waar is sterrenkijken in dit lijstje?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:57 schreef Razor21 het volgende:
[afbeelding]
Jullie hobby's zijn volgens mij :
eten
eten
eten
eten
eten
eten
eten
eten
eten
eten
eten
eten
eten
eten
eten
feesten
![]()
Groeten middels dichtgeknepen ogen (!)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:06 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Waar is sterrenkijken in dit lijstje?
Heb je iets tegen sterren kijken?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:06 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Waar is sterrenkijken in dit lijstje?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Groeten middels dichtgeknepen ogen (!)
Welke ? die zich verstopt achter de 1e 2quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:13 schreef Henny_Huisman het volgende:
Hier hebben jullie het lekkere mokkel:
[afbeelding]
Sorry, waar?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:13 schreef Henny_Huisman het volgende:
Hier hebben jullie het lekkere mokkel:
[afbeelding]
goed bezig!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:19 schreef Devlinsect het volgende:
Het open dirretje bevat nog meer mappen:
http://www.phys.uu.nl/~langenbr/foto/
[afbeelding]
So, fuck you![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
goed bezig!
zoek de tien verschillen
[afbeelding]
Hou op , hou op ik krepeer over de grond pijn van het lachen, kerel post niet meer van die grappen ik ga kapotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Wat heeft 'ie op z'n harses?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:39 schreef Razor21 het volgende:
Was dit maar een grap het is helaas de harde realiteit :
[afbeelding]
![]()
Een stempel van een discotheek denk, maar wij krijgen deze stempel gewoon onze hand....quote:
In amerika staat dr gewoon Loser op zon stempelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:40 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Een stempel van een discotheek denk, maar wij krijgen deze stempel gewoon onze hand....
Maar dit zijn de uitzonderingen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Die onderste foto is 1 van de weinige foto's waarop de gast zijn lippen op elkaar heeft.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:39 schreef Razor21 het volgende:
Was dit maar een grap het is helaas de harde realiteit :
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
en dan dat badpak!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:44 schreef Echo99 het volgende:
Voor het eerst in 16 jaar in de zon. Wat is dit voor freak show verzameling trouwens![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:49 schreef Puckzzz het volgende:
de eerste keer dat Josti helemaal zélf zijn ontbijt maakte! *applaus van de verzorgers*
[afbeelding]
Stel je voor dat die ene kerel dit topic ziet!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:47 schreef Razor21 het volgende:
En dit allemaal omdat ik het open dirretje vond op pagina 1![]()
![]()
Zn vader houdt het ook voor gezien ^^quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:52 schreef Devlinsect het volgende:
[afbeelding]
*Vrienden zeggen dat ik op Andre van Duin lijk, waarom weet ik niet, hihi*
Razor21 kent geen schuldgevoelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:52 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Stel je voor dat die ene kerel dit topic ziet!
Voel je je al schuldig?
ik schop dr ook niet mn nest uitquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:52 schreef Henny_Huisman het volgende:
Nog 1 keer van de echte liefhebbers van het vrouwlijk schoon:de india-chick.
Of heeft Henny echt zoeen slechte smaak?![]()
[afbeelding]
dus je wilt de 'making of' foto's ervan niet zien?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik word echt himmal gek van die 'eet'feauteaux. Om 2 foto's is wel iemand iets aan het eten, of zijn ze eten aan het klaarmaken.
me & my friends again?quote:
Ik begon opeens keihard te lachen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:41 schreef alki het volgende:
Dit topic is meesterlijk, moet me echt inhouden om te lachen hier op mn werk
schoolfeest met bierquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef Razor21 het volgende:
http://www.phys.uu.nl/~la(...)pen0211/PB030011.jpg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De middelste heeft wel 3 glazen pils in z'n handen! Wat een zuipschuit!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef Razor21 het volgende:
http://www.phys.uu.nl/~la(...)pen0211/PB030011.jpg
quote:
make up tasje op de achtergrond....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:06 schreef Devlinsect het volgende:
*die vriend van je die op André van Duin lijkt, hahaha, die kijkt hahaha ZO!!!* :
[afbeelding]
En dan wel in ONZ natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:02 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wie begint alvast aan de OP van deel 2?
hoelang zijn de armen van die kerel wel niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:08 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Vale shirtjes, lichaamshouding en vingertjes
nu pas ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik heb geen hoop meer in het leven na het zien van deze foto:
hahaha helemaal lam tegen ze aan gaan zwetsen: "He gasten ja jullie staan allemaal op internet en dan zeggen allemaal mensen hoe fok!ing lelijk jullie zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:06 schreef -skippybal- het volgende:
Ik hoop ze echt nog een keer te ontmoeten als ik weer uit ga in Nijmegen![]()
Die modderfokkers hebben een keer m'n zonnebril gesloopt in de garderobe. Ik zat al even te kijken of ik dat desbetreffende feest kon vindenquote:
Probeer iets met stormchasersutrecht ofzo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
Toch doe groundhogmapjes nog maar eens doornemen.
Iemand btw. al achter dat adminpassword?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |