Sorry, waar?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:13 schreef Henny_Huisman het volgende:
Hier hebben jullie het lekkere mokkel:
[afbeelding]
goed bezig!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:19 schreef Devlinsect het volgende:
Het open dirretje bevat nog meer mappen:
http://www.phys.uu.nl/~langenbr/foto/
[afbeelding]
So, fuck you![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
goed bezig!
zoek de tien verschillen
[afbeelding]
Hou op , hou op ik krepeer over de grond pijn van het lachen, kerel post niet meer van die grappen ik ga kapotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Wat heeft 'ie op z'n harses?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:39 schreef Razor21 het volgende:
Was dit maar een grap het is helaas de harde realiteit :
[afbeelding]
![]()
Een stempel van een discotheek denk, maar wij krijgen deze stempel gewoon onze hand....quote:
In amerika staat dr gewoon Loser op zon stempelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:40 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Een stempel van een discotheek denk, maar wij krijgen deze stempel gewoon onze hand....
Maar dit zijn de uitzonderingen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Die onderste foto is 1 van de weinige foto's waarop de gast zijn lippen op elkaar heeft.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:39 schreef Razor21 het volgende:
Was dit maar een grap het is helaas de harde realiteit :
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
en dan dat badpak!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:44 schreef Echo99 het volgende:
Voor het eerst in 16 jaar in de zon. Wat is dit voor freak show verzameling trouwens![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:49 schreef Puckzzz het volgende:
de eerste keer dat Josti helemaal zélf zijn ontbijt maakte! *applaus van de verzorgers*
[afbeelding]
Stel je voor dat die ene kerel dit topic ziet!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:47 schreef Razor21 het volgende:
En dit allemaal omdat ik het open dirretje vond op pagina 1![]()
![]()
Zn vader houdt het ook voor gezien ^^quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:52 schreef Devlinsect het volgende:
[afbeelding]
*Vrienden zeggen dat ik op Andre van Duin lijk, waarom weet ik niet, hihi*
Razor21 kent geen schuldgevoelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:52 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Stel je voor dat die ene kerel dit topic ziet!
Voel je je al schuldig?
ik schop dr ook niet mn nest uitquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:52 schreef Henny_Huisman het volgende:
Nog 1 keer van de echte liefhebbers van het vrouwlijk schoon:de india-chick.
Of heeft Henny echt zoeen slechte smaak?![]()
[afbeelding]
dus je wilt de 'making of' foto's ervan niet zien?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik word echt himmal gek van die 'eet'feauteaux. Om 2 foto's is wel iemand iets aan het eten, of zijn ze eten aan het klaarmaken.
me & my friends again?quote:
Ik begon opeens keihard te lachen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:41 schreef alki het volgende:
Dit topic is meesterlijk, moet me echt inhouden om te lachen hier op mn werk
schoolfeest met bierquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef Razor21 het volgende:
http://www.phys.uu.nl/~la(...)pen0211/PB030011.jpg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De middelste heeft wel 3 glazen pils in z'n handen! Wat een zuipschuit!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef Razor21 het volgende:
http://www.phys.uu.nl/~la(...)pen0211/PB030011.jpg
quote:
make up tasje op de achtergrond....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:06 schreef Devlinsect het volgende:
*die vriend van je die op André van Duin lijkt, hahaha, die kijkt hahaha ZO!!!* :
[afbeelding]
En dan wel in ONZ natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:02 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wie begint alvast aan de OP van deel 2?
hoelang zijn de armen van die kerel wel niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:08 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Vale shirtjes, lichaamshouding en vingertjes
nu pas ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik heb geen hoop meer in het leven na het zien van deze foto:
hahaha helemaal lam tegen ze aan gaan zwetsen: "He gasten ja jullie staan allemaal op internet en dan zeggen allemaal mensen hoe fok!ing lelijk jullie zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:06 schreef -skippybal- het volgende:
Ik hoop ze echt nog een keer te ontmoeten als ik weer uit ga in Nijmegen![]()
Die modderfokkers hebben een keer m'n zonnebril gesloopt in de garderobe. Ik zat al even te kijken of ik dat desbetreffende feest kon vindenquote:
Probeer iets met stormchasersutrecht ofzo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
Toch doe groundhogmapjes nog maar eens doornemen.
Iemand btw. al achter dat adminpassword?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |