Zie topic-titel. Google op "Dichtgeknepen ogen"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wie ben jij nou op de foto's zijn dit je vrienden of....![]()
Idd..quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:58 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Die rechter doet me denken aan die zus van Stan in Southpark
jumpen!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:56 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Wtf doe die tweede kerel van rechts
links tegen rechts..quote:
http://www.phys.uu.nl/~langenbr/foto/quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:00 schreef Nawien het volgende:
Die foto's![]()
Waar komt het vandaan? Van het gehandicaptenuitje ofzo?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:00 schreef Nawien het volgende:
Die foto's![]()
Waar komt het vandaan? Van het gehandicaptenuitje ofzo?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:00 schreef de_priester het volgende:
btw: is dit een invaliden afkraak topic ofzo
Om zoveel redenen is dit een foute foto.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:56 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Wtf doe die tweede kerel van rechts
Ja:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heeft iemand al de uitzondering, een lekker wijf, gespot tussen alle foto's?
moet je naar KPD forum gaan.. dit is als je je orgasme uit wil stellenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
lul je zelf maar er uitquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:56 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Zie topic-titel. Google op "Dichtgeknepen ogen"
Check de eerste vondst
ja mooi..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:13 schreef Deansensitized het volgende:
Je zal jezelf hier zo tegenkomen zeg
uhm, ik kan niet kiezen. zijn er zoveel!!quote:
zeg je toch gewoon dat dat je vrienden zijn?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:24 schreef Frrreek het volgende:
Godverdomme, ik durf die foto's nauwelijks te bekijken op kantoor.
Sterker nog, het zijn z'n maten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zeg je toch gewoon dat dat je vrienden zijn?
nee, lopen ouwehoeren op mensen die met spleetogen op een foto staan is ethisch verantwoord?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:33 schreef Frrreek het volgende:
Zouden we een momentje stil kunnen staan bij het zeer kortzichtige selectiebeleid van de mens? Het afkraken van mensen op basis van puisten (op je 35e) of het hebben van een biggenkop is gewoon discriminatie.
links achter.. het is leger donker-groen.. had ook 20 sec. nodigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben ik de enige die geen groen truitje ziet bij de laatste foto van puckzzz
?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nee, lopen ouwehoeren op mensen die met spleetogen op een foto staan is ethisch verantwoord?![]()
het enige lekkere wijf op de foto en jullie spotten haar niet? en dan ben ik nog wel een vrouw!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben ik de enige die geen groen truitje ziet bij de laatste foto van puckzzz
* Frrreek checked fotoboekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het enige lekkere wijf op de foto en jullie spotten haar niet? en dan ben ik nog wel een vrouw!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |