"en ik een kurketrekker in uw hoofd"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:12 schreef BarryK het volgende:
Ik ga zo'n grote mes in je rug zetten, vieze HiV-lijer zegt Tas tegen Huub
Ze vindt dat Lieke en de anderen wel heel goed hun best doen hem in te palmen en ze zegt dat ze haar net met z'n tweeen zaten aan te vallen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia is echt vet geiiriteerd haha...
Daar heb je wel gelijk in idd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:07 schreef Soho het volgende:
[..]
Welnee joh, hij heeft allang bedacht hoe hij het spel wil spelen voordat hij het huis in ging. Dat zou iedereen doen. Hij volgde de streams elke dag en weet dus hoe iedereen is. Zo'n eerste gesprekje verandert volgens mij niks aan wat hij van plan is. Alleen wat dat is dat moeten we nog maar zien.
ik denk eerder dat ze gaan botsen met elkaarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Huub en Dennis nog wel samen in bed belanden
En ze herhaald nog even dat ze over 3 maanden weg gaat en er al 9 maanden zit..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:13 schreef BarryK het volgende:
N. zegt tegen Jaap dat Jaap z'n positie niet zeker is als Huub met Dennis kan klikken.
Dat zegt ze niet om te stoken want zij zit er nog maar drie maanden (jaja)
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En ze herhaald nog even dat ze over 3 maanden weg gaat en er al 9 maanden zit..
Nog even wachten, Amanda gaat zich zo ook uitslovenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:14 schreef robert2006 het volgende:
vindt wel dat het heel opvallend is dat huub en lieke zich enorm zitten uit te sloven
Gaat niet werken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:14 schreef robert2006 het volgende:
vindt wel dat het heel opvallend is dat huub en lieke zich enorm zitten uit te sloven
De zevende bewoner is belangrijk om een meerderheid te krijgen. Maar zoveel aandacht kan voor Dennis ook negatief werken, hoewel ik dat niet denk. Die jongen heeft al lang zijn keuze gemaakt en heeft dat ook wel laten blijken de afgelopen anderhalf uur.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:14 schreef robert2006 het volgende:
Met Amanda er tussen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Huub en Dennis nog wel samen in bed belanden
Dankzij een goed gekozen moment van Dennis, om dat Jaap duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:17 schreef BarryK het volgende:
Huub vergist zich: "ik heb 'm niet nodig en Jaap heeft 'm niet nodig"... dat ziet Jaap anders
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:18 schreef Yollie het volgende:
Para time!
Schenk in die borrel!quote:
Amanda is ook echt de hele tijd geil volgens mij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
Amanda heeft haar "ik ben aan het werk en doe alsof ik het geil vind" masker ook weer opgezet hè
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:18 schreef Wijnaldum het volgende:
Haha! Heerlijk.... Dennis en Amanda waren een beetje intiem aan het dansen. En opeens kapt Brain de muziek![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:19 schreef BarryK het volgende:
Brian laat expres die overgangen kut lopen, steeds muziek ertussen zodat ze stoppen met dansen.
Dennis shopt bij dezelfde winkel!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
Amanda heeft haar "ik ben aan het werk en doe alsof ik het geil vind" masker ook weer opgezet hè
Kansloos. Maar Amanda en Brian zijn wel makkelijk uit elkaar te krijgen. Amanda trapt overal in. Lieke trapt nergens in.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
Het droomsenario blijft natuurlijk dat er wat gaat ontstaan tussen Lieke en Dennis.
Vind jij dan niet dat ons prinsesje beter verdient dan die rat van een brian?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
Het droomsenario blijft natuurlijk dat er wat gaat ontstaan tussen Lieke en Dennis.
Maar Lieke kan Dennis toch ook echt leuker vinden dan Huub?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kansloos. Maar Amanda en Brian zijn wel makkelijk uit elkaar te krijgen. Amanda trapt overal in. Lieke trapt nergens in.
Amanda denkt dat ze geil is en doet alsof ze geil is maar heeft volgens mij nog nooit een fatsoenlijk orgasme gehad.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda is ook echt de hele tijd geil volgens mij.
Jij denkt wat ik denkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:21 schreef BarryK het volgende:
Die brian draait zooooo slecht... en niet eens expres volgens mij.
Ze kweekt aan de achterkant vast dreadsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat haar van Amanda, ooooow dat ziet er wel heeeel erg uit![]()
De bovenste korte plukjes zijn zeker van haarzelf...
Ze hebben nog maar een uurtje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:24 schreef Wijnaldum het volgende:
Ik blijf nog wel ff de streams volgen vanacht. Heb zo'n vermoede dat Brain para gaat worden.
Direct in het begin al zei Jaap "Ik zie hem als een type Huub" dus hij weet dat hij kan kiezen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dankzij een goed gekozen moment van Dennis, om dat Jaap duidelijk te maken.
Al heeft hij het misschien zelf ook al geconcludeerd.
Alles kan. Maar Lieke is wat mij betreft overduidelijk echt verliefd op Huub, dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar Lieke kan Dennis toch ook echt leuker vinden dan Huub?
dat doet ze al maanden en is echt niet geil meer..was wel de eeerste 2 dagenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:21 schreef webextreme.nl het volgende:
zie die amanda geil de camera inkijken![]()
Amanda zei eerder vanmiddag nog dat ze houdt van pijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda denkt dat ze geil is en doet alsof ze geil is maar heeft volgens mij nog nooit een fatsoenlijk orgasme gehad.
Amanda is aandachtsgeil....
Net als op dr werk....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Amanda ziet er echt te ranzig uit als ze danst, die gezichten die ze trekt..... alsof ze ter plekke genomen wordt.
tegen dennis ze gaf hem een klapquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:25 schreef BarryK het volgende:
Zegt N. nou: "ga maar bellen"? zo ja, tegen wie?
Geweldigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Amanda zei eerder vanmiddag nog dat ze houdt van pijn.
Check deze laatste post
[COS # 1773] Di di da di do di dee dee Dennis in tha house![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:27 schreef _GdR_ het volgende:
brian gaat zo los. hehehe zn kop voorspelt weinig goeds
Het zal toch wat zijn als hij de vervanger van Brian is. De mooiboy die wel alles kan !!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:28 schreef Yollie het volgende:
Ja daar staat Brian dan, shit die mooiboy kan nog zingen ook.
Carla, wat een taal....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:28 schreef Carlaa het volgende:
Ik denk dat menig pubermeisje nu van haar stoel af glijdt....
Ik dacht dat hij op zoek was naar de koffers, ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
Brian gaat zeker ff op zoek naar het adres van Dennis.
Om die giechelend in de struiken te gooien.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij op zoek was naar de koffers, ja.
o, om te doorzoeken, natuurlijk. Adres of wat dan ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Om die giechelend in de struiken te gooien.
Had ook gekund idd.
In gedachten ligt hij dus al in de modderpoel??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:32 schreef agter het volgende:
oh, brian is niet bang zegt ie, hij heeft geen angst.
hij heeft al 7 stappen vooruit gedacht.
Hij kan nog niet eens een zin tot een fatsoenlijk einde brengen...... laat staan 7 stappen vooruit denken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:32 schreef agter het volgende:
oh, brian is niet bang zegt ie, hij heeft geen angst.
hij heeft al 7 stappen vooruit gedacht.
hallo ik houd er ook wel vanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Amanda zei eerder vanmiddag nog dat ze houdt van pijn.
Check deze laatste post
[COS # 1773] Di di da di do di dee dee Dennis in tha house![]()
Ja, en ik denk dan direct aan die arme ericquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:34 schreef BarryK het volgende:
"Je hoeft er echt niet trots op te zijn dat je iemand naar huis hebt getreiterd" Aldus Natasia. Brian bevestigd.
Zijn ze zo dom dat de redactie ze ook maar een script voor 1 uur vooruit geeft?
Hij kan het wel, maar hij luistert nooit naar zijn Brian Brian.... en dan komt hij dus nog niet op de juiste plekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kan nog niet eens een zin tot een fatsoenlijk einde brengen...... laat staan 7 stappen vooruit denken.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:34 schreef BarryK het volgende:
"Je hoeft er echt niet trots op te zijn dat je iemand naar huis hebt getreiterd" Aldus Natasia. Brian bevestigd.
Zijn ze zo dom dat de redactie ze ook maar een script voor 1 uur vooruit geeft? Dat ze dus ook niet weten waar dit spel echt om gaat?
De klanten van het teaser cafe op het damrak kende ze ook niet, dus ze doet gewoon haar werkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:22 schreef Rudieh het volgende:
en amanda danst geil met de nieuwe bewoner waar ze amper 3 zinnen mee heeft gewisseld
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:36 schreef Yollie het volgende:
Ik vind Denbnis echt wel okay (tenzij hij voor de ban groep gaat) maar nu is hij okay!
Hij is zeker dronken. Je ziet het aan zijn ogen. Een teken dat ie loco begint te worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:37 schreef Kaleddis het volgende:
Is Brian ook dronken ? Hij drinkt water ...
Hij wilde idd uit elke groep 1 persoon kiezen om niet echt een standpunt in te nemen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:36 schreef lorence1 het volgende:
gokje wie hij mee gaat nemen: jaap en amanda
Denk dat die 3 een leuk groepje zouden vormen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:36 schreef lorence1 het volgende:
gokje wie hij mee gaat nemen: jaap en amanda
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:39 schreef Kaleddis het volgende:
Hup Dennis, ga weer ff met Amanda dansen, da's veel leuker.
we hebben afgesproken dat we dat niet meer doen.quote:
Ik moet gelijk weer aan die opmerking van Amanda bij Jensen denken....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:41 schreef mootie het volgende:
Dushi, Mannie doet een beetje...
Oh, want het is zo moeilijk om hier een linkje te plaatsen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:39 schreef agter het volgende:
[..]
we hebben afgesproken dat we dat niet meer doen.
mensen die filmpjes willen gaan naar VOL, of betalen gewoon.
;-)
als hij amand a meeneemt maakt hij wel degelijk iets duidelijk. Wel leuk als hij Jaap en Amanda mee zou nemenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij wilde idd uit elke groep 1 persoon kiezen om niet echt een standpunt in te nemen.
Uhm, dit valt niet op ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:44 schreef schatje het volgende:
Slim van BAN. Beter dan dat gelikte van Huub en Lieke.
En gaat ook niet gebeuren. Uit alle reacties van Dennis blijkt dat hij voor Huub/Jaap/Lieke gaat kiezen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer dat die al verzonnen was... staat op 1 van de Dennis weblogs
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer dat die al verzonnen was... staat op 1 van de Dennis weblogs neplogs![]()
Volgens mij is dat best wel groot voor iemand van 1.65 (ik schat hem op 165 want Huub is volgens mij 1.70)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:42 schreef schatje het volgende:
Dennis heeft maat 40 van schoenen.
er staat een ;-) achter mijn opmerking.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, want het is zo moeilijk om hier een linkje te plaatsen?![]()
Brian en Natasia hadden gewoon al heel snel door dat Dennis meer naar Huub en Jaap trok.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:44 schreef schatje het volgende:
Slim van BAN. Beter dan dat gelikte van Huub en Lieke.
Hij is alleen groter dan Huub, hij is 173 zei hijzelfquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best wel groot voor iemand van 1.65 (ik schat hem op 165 want Huub is volgens mij 1.70)
amanda houd ook niet van mannen die zichzelf zo verzorgen (opmaken etc)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:46 schreef Prospera het volgende:
Dennis is nog kleiner dan Huub, dat vindt Amanda helemaal niks.
En dat meen je nog echt ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:46 schreef avonne het volgende:
Eigenlijk vind ik alleen Jaap, Amanda en Natasia normaal doen tegen Dennis.
Niet zo zenuwachtig.
Ze hebben wel een patent op extreem kleine mannetjes hè.... en Jaap natuurlijk, die is anders kleinquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:46 schreef BarryK het volgende:
[..]
Hij is alleen groter dan Huub, hij is 173 zei hijzelf
Huub heeft maat 43.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:46 schreef BarryK het volgende:
[..]
Hij is alleen groter dan Huub, hij is 173 zei hijzelf
Om duidelijk te maken dat Dennis niet moet tarten met Huub.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:48 schreef avonne het volgende:
Waarom zit Huub de hele avond nog steeds Eric af te zeiken
om dennis te intimiderenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:48 schreef avonne het volgende:
Zo klein is 1.73m niet hoor, buiten nederland is 1.75 een gemiddelde lengte, maar jullie nederlanders hebben gewoon te veel melk gedronken in jullie jeugdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
Ze hebben wel een patent op extreem kleine mannetjes hè.... en Jaap natuurlijk, die is anders klein
Maat 40 bij een kerel, dat is echt vreemd. Het zijn net 'n stel hobbits, Huub en Dennisquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:49 schreef Prospera het volgende:
Dezelfde maten als Huub, alleen zijn voeten zijn wat te klein (maat 40)
[afbeelding]
Omdat het echt een eikel was denk ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:48 schreef avonne het volgende:
Ik vind die 2 kabouters eigenlijk wel leuk bij elkaar. Volgens mij allebei van die ondeugende ettertjes. Dat kan voor leuke terror zorgen.quote:
eeeh dennis is grote smurfquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best wel groot voor iemand van 1.65 (ik schat hem op 165 want Huub is volgens mij 1.70)
'een beetje'quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:51 schreef Wijnaldum het volgende:
Dennis is wel een beetje een mooiboy
Maar we zitten dan ook in Nederland, en hier zijn volwassen mannen van onder de 1.75 gewoon kleinquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zo klein is 1.73m niet hoor, buiten nederland is 1.75 een gemiddelde lengte, maar jullie nederlanders hebben gewoon te veel melk gedronken in jullie jeugd
De Febo staat niet toe dat Huub eruit wordt gestemd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:50 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, als er een 'team' Jaap - Dennis ontstaat, waarna Dennis Lieke losweekt van Huub (en Huub behandeld Lieke slecht, en Lieke is heel pragmatisch) en daarna Huub eruit gestemd wordt, vind ik het wel okay.
Huub en Lieke krijg je echt nooit uit elkaar. Lieke is echt gek op Huub dus vergeeft alles... Huub weet dat hij met Lieke bijzonder sterk staat, dus vergeeft haar ook alles. Tussen Brian en Amanda valt wel een wig te drijven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:50 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, als er een 'team' Jaap - Dennis ontstaat, waarna Dennis Lieke losweekt van Huub (en Huub behandeld Lieke slecht, en Lieke is heel pragmatisch) en daarna Huub eruit gestemd wordt, vind ik het wel okay.
Huub is toch wat uitgeblusd, al heeft hij nog steeds de heilige overtuiging dat zijn 'niet matties' worden weggepest.
Het idee dat Jaap, Lieke en Dennis hem eruit zullen pesten, komt niet in zijn geest op.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub en Lieke krijg je echt nooit uit elkaar. Lieke is echt gek op Huub dus vergeeft alles... Huub weet dat hij met Lieke bijzonder sterk staat, dus vergeeft haar ook alles. Tussen Brian en Amanda valt wel een wig te drijven.
Mijn foutquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:45 schreef agter het volgende:
[..]
er staat een ;-) agter mijn opmerking.![]()
En nee, opnemen is niet moeilijk, linkje plaatsen ook niet.
een soort zwakte en duidelijk is dat zijn mening..anders dan het schijnheil verhaal bij afscheid van Eric......en gebrek aan goed gesprek stof....stel je voor dat Dennis, Erik leuk en aardig vind/vond...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:48 schreef avonne het volgende:
het is een vieze nicht.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:53 schreef agter het volgende:
en beste Fokkers!:
Wat is nu na een paar uur Dennis Uw mening over hem?
Doorstaat hij onze ballotage-commissie of niet?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:53 schreef lorence1 het volgende:
[..]
waakhond brian krijgt het druk de komende weken
Gekke Japanner!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zo klein is 1.73m niet hoor, buiten nederland is 1.75 een gemiddelde lengte, maar jullie nederlanders hebben gewoon te veel melk gedronken in jullie jeugd
Daarom mag er ook niemand immuun worden gemaakt nu. Want op zich levert dat leuke streams op. Als een nieuweling dat opeens NIET mag, betekent dat dus dat er een risico is voor het kijkcijferkanon.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:52 schreef schatje het volgende:
[..]
De Febo staat niet toe dat Huub eruit wordt gestemd.
Die zit binnen 3 weken thuis...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:53 schreef agter het volgende:
en beste Fokkers!:
Wat is nu na een paar uur Dennis Uw mening over hem?
Doorstaat hij onze ballotage-commissie of niet?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom mag er ook niemand immuun worden gemaakt nu. Want op zich levert dat leuke streams op. Als een nieuweling dat opeens NIET mag, betekent dat dus dat er een risico is voor het kijkcijferkanon.
Van mij mag iequote:
en terechtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:55 schreef Wijnaldum het volgende:
Huub zit Dennis in de zeik te zetten
En nu ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil dit nog wel een tijdje aanzien.
Volgens mij dachten velen dat aanvangkelijk ook van Huubquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:54 schreef akveor het volgende:
Die zit binnen 3 weken thuis...
goed begin, jongenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:55 schreef Wijnaldum het volgende:
Huub zit Dennis in de zeik te zetten
Hij gebruikt VoH als metafoor voor de lelijke Huub.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:56 schreef BarryK het volgende:
Hij doet wel heel erg van "ohw wat ben ik knap" in deze discussie, beetje nep arrogant richting 'lelijke' Vennegoor.
Hij is liever mooi, dan lelijk en het wel gehalad in voetbalwereld.
Ik denk eerder dat het interressanter is welke miljonaire zich laat playen.... met alle jaloersheid van dien... Als Huub zich teveel laat kennen switchen misschien de SMS-ers en kan Huub afgevloeid worden...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom mag er ook niemand immuun worden gemaakt nu. Want op zich levert dat leuke streams op. Als een nieuweling dat opeens NIET mag, betekent dat dus dat er een risico is voor het kijkcijferkanon.
Oh? Hij is althans een Ajax fan en heeft nog met Sneijder en Heitinga gespeeld in de jeugdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:56 schreef Frasier het volgende:
Ik heb bijna nog niks van Dennis gezien en ik heb nu al een hekel aan 'm.
Ik geloof het wel, maar wat maakt het uit, hij blijft lelijkquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Oh? Hij is althans een Ajax fan en heeft nog met Sneijder en Heitinga gespeeld in de jeugd
(nog steeds een hekel aan hem?)
ik vind het nu al een mongoolquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:58 schreef BarryK het volgende:
Pff kansloze discussie, die gozer gaat op hetzelfde niveau disuccies voeren als BAN.
Net zogenaamd zo interessant blijven doen met IQ enzo bij Jaap.
Lieke zegt: "qua dat pas je goed bij Amanda"
laat huub naar zijn eigen vriendin kijken, die is zelf scheelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:54 schreef BarryK het volgende:
Dennis zegt dat hij niet Vennegoor zou willen zijn, "kijk naar z'n uiterlijk"
Huub zegt: "kijk naar jouw uiterlijk", "goed" zegt Dennis, Huub zegt: "je bent godverdomme scheel man"... discussie over dat dennis Vennegoor dist
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:58 schreef _GdR_ het volgende:
"ik ben mooi en jij ben lelijk" damn wat zou ik die gast graag slaan. tering.
En daarom kan Dennis niet scheel zijn?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
laat huub naar zijn eigen vriendin kijken, die is zelf scheel
ach ja met je kwaliteiten moet je pronkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Mannen die van zichzelf weten/denken dat ze mooi zijn
[afbeelding]
Nog steeds. Praatjes vullen immers geen gaatjes.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Oh? Hij is althans een Ajax fan en heeft nog met Sneijder en Heitinga gespeeld in de jeugd
(nog steeds een hekel aan hem?)
quote:
Ik denk dat dit een uitspraak is van iemand die niet geslaagd is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:00 schreef BarryK het volgende:
"Ik ben liever mooi en niet geslaagd dan fucking lelijk en wel geslaagd"
Jan Smit kan dan wel lelijk zijn volgens Dennis, maar hij heeft wel het lekkerste wijf van Nederland.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Dennis noemt Jantje Smith nu lelijk? Volgens mij zijn heel veel meiden het daar niet mee eens.
Dennis is een arrogant type volgens mij, die zichzelf heel erg geweldig vindt. Huub is zo geworden dooor de vele fanmail, maar Dennis is het nu al.
Die zonnebril heeft ie op met een reden...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Mannen die van zichzelf weten/denken dat ze mooi zijn
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:01 schreef Wijnaldum het volgende:
[..]
Jan Smit kan dan wel lelijk zijn volgens Dennis, maar hij heeft wel het lekkerste wijf van Nederland.
[afbeelding]
Mijn eerste indruk is goed, maar ik moet het nog aanzien. Eric kwam ook vrij positief en zelfverzekerd binnen.quote:
Het schijnt erg te werken bij Amanda, en dat is wel mooiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:00 schreef Hanekrooi het volgende:
Rare en arrogante gast die Dennis. Hij praat over boeren, moet je vooral doen als je uit Alphen ad Rijn komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |