Mijn foutquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:45 schreef agter het volgende:
[..]
er staat een ;-) agter mijn opmerking.![]()
En nee, opnemen is niet moeilijk, linkje plaatsen ook niet.
een soort zwakte en duidelijk is dat zijn mening..anders dan het schijnheil verhaal bij afscheid van Eric......en gebrek aan goed gesprek stof....stel je voor dat Dennis, Erik leuk en aardig vind/vond...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:48 schreef avonne het volgende:
Waarom zit Huub de hele avond nog steeds Eric af te zeiken
het is een vieze nicht.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:53 schreef agter het volgende:
en beste Fokkers!:
Wat is nu na een paar uur Dennis Uw mening over hem?
Doorstaat hij onze ballotage-commissie of niet?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:53 schreef lorence1 het volgende:
[..]
waakhond brian krijgt het druk de komende weken
Gekke Japanner!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zo klein is 1.73m niet hoor, buiten nederland is 1.75 een gemiddelde lengte, maar jullie nederlanders hebben gewoon te veel melk gedronken in jullie jeugd
Daarom mag er ook niemand immuun worden gemaakt nu. Want op zich levert dat leuke streams op. Als een nieuweling dat opeens NIET mag, betekent dat dus dat er een risico is voor het kijkcijferkanon.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:52 schreef schatje het volgende:
[..]
De Febo staat niet toe dat Huub eruit wordt gestemd.
Die zit binnen 3 weken thuis...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:53 schreef agter het volgende:
en beste Fokkers!:
Wat is nu na een paar uur Dennis Uw mening over hem?
Doorstaat hij onze ballotage-commissie of niet?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom mag er ook niemand immuun worden gemaakt nu. Want op zich levert dat leuke streams op. Als een nieuweling dat opeens NIET mag, betekent dat dus dat er een risico is voor het kijkcijferkanon.
Van mij mag iequote:
en terechtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:55 schreef Wijnaldum het volgende:
Huub zit Dennis in de zeik te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |