Het zal toch wat zijn als hij de vervanger van Brian is. De mooiboy die wel alles kan !!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:28 schreef Yollie het volgende:
Ja daar staat Brian dan, shit die mooiboy kan nog zingen ook.
Carla, wat een taal....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:28 schreef Carlaa het volgende:
Ik denk dat menig pubermeisje nu van haar stoel af glijdt....
Ik dacht dat hij op zoek was naar de koffers, ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
Brian gaat zeker ff op zoek naar het adres van Dennis.
Om die giechelend in de struiken te gooien.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij op zoek was naar de koffers, ja.
o, om te doorzoeken, natuurlijk. Adres of wat dan ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Om die giechelend in de struiken te gooien.
Had ook gekund idd.
In gedachten ligt hij dus al in de modderpoel??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:32 schreef agter het volgende:
oh, brian is niet bang zegt ie, hij heeft geen angst.
hij heeft al 7 stappen vooruit gedacht.
Hij kan nog niet eens een zin tot een fatsoenlijk einde brengen...... laat staan 7 stappen vooruit denken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:32 schreef agter het volgende:
oh, brian is niet bang zegt ie, hij heeft geen angst.
hij heeft al 7 stappen vooruit gedacht.
hallo ik houd er ook wel vanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Amanda zei eerder vanmiddag nog dat ze houdt van pijn.
Check deze laatste post
[COS # 1773] Di di da di do di dee dee Dennis in tha house![]()
Ja, en ik denk dan direct aan die arme ericquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:34 schreef BarryK het volgende:
"Je hoeft er echt niet trots op te zijn dat je iemand naar huis hebt getreiterd" Aldus Natasia. Brian bevestigd.
Zijn ze zo dom dat de redactie ze ook maar een script voor 1 uur vooruit geeft?
Hij kan het wel, maar hij luistert nooit naar zijn Brian Brian.... en dan komt hij dus nog niet op de juiste plekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kan nog niet eens een zin tot een fatsoenlijk einde brengen...... laat staan 7 stappen vooruit denken.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:34 schreef BarryK het volgende:
"Je hoeft er echt niet trots op te zijn dat je iemand naar huis hebt getreiterd" Aldus Natasia. Brian bevestigd.
Zijn ze zo dom dat de redactie ze ook maar een script voor 1 uur vooruit geeft? Dat ze dus ook niet weten waar dit spel echt om gaat?
De klanten van het teaser cafe op het damrak kende ze ook niet, dus ze doet gewoon haar werkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:22 schreef Rudieh het volgende:
en amanda danst geil met de nieuwe bewoner waar ze amper 3 zinnen mee heeft gewisseld
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:36 schreef Yollie het volgende:
Ik vind Denbnis echt wel okay (tenzij hij voor de ban groep gaat) maar nu is hij okay!
Hij is zeker dronken. Je ziet het aan zijn ogen. Een teken dat ie loco begint te worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:37 schreef Kaleddis het volgende:
Is Brian ook dronken ? Hij drinkt water ...
Hij wilde idd uit elke groep 1 persoon kiezen om niet echt een standpunt in te nemen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:36 schreef lorence1 het volgende:
gokje wie hij mee gaat nemen: jaap en amanda
Denk dat die 3 een leuk groepje zouden vormen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:36 schreef lorence1 het volgende:
gokje wie hij mee gaat nemen: jaap en amanda
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:39 schreef Kaleddis het volgende:
Hup Dennis, ga weer ff met Amanda dansen, da's veel leuker.
we hebben afgesproken dat we dat niet meer doen.quote:
Ik moet gelijk weer aan die opmerking van Amanda bij Jensen denken....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:41 schreef mootie het volgende:
Dushi, Mannie doet een beetje...
Oh, want het is zo moeilijk om hier een linkje te plaatsen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:39 schreef agter het volgende:
[..]
we hebben afgesproken dat we dat niet meer doen.
mensen die filmpjes willen gaan naar VOL, of betalen gewoon.
;-)
als hij amand a meeneemt maakt hij wel degelijk iets duidelijk. Wel leuk als hij Jaap en Amanda mee zou nemenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij wilde idd uit elke groep 1 persoon kiezen om niet echt een standpunt in te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |