En daarom kan Dennis niet scheel zijn?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
laat huub naar zijn eigen vriendin kijken, die is zelf scheel
ach ja met je kwaliteiten moet je pronkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Mannen die van zichzelf weten/denken dat ze mooi zijn
[afbeelding]
Nog steeds. Praatjes vullen immers geen gaatjes.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Oh? Hij is althans een Ajax fan en heeft nog met Sneijder en Heitinga gespeeld in de jeugd
(nog steeds een hekel aan hem?)
quote:
Ik denk dat dit een uitspraak is van iemand die niet geslaagd is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:00 schreef BarryK het volgende:
"Ik ben liever mooi en niet geslaagd dan fucking lelijk en wel geslaagd"
Jan Smit kan dan wel lelijk zijn volgens Dennis, maar hij heeft wel het lekkerste wijf van Nederland.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Dennis noemt Jantje Smith nu lelijk? Volgens mij zijn heel veel meiden het daar niet mee eens.
Dennis is een arrogant type volgens mij, die zichzelf heel erg geweldig vindt. Huub is zo geworden dooor de vele fanmail, maar Dennis is het nu al.
Die zonnebril heeft ie op met een reden...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Mannen die van zichzelf weten/denken dat ze mooi zijn
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:01 schreef Wijnaldum het volgende:
[..]
Jan Smit kan dan wel lelijk zijn volgens Dennis, maar hij heeft wel het lekkerste wijf van Nederland.
[afbeelding]
Mijn eerste indruk is goed, maar ik moet het nog aanzien. Eric kwam ook vrij positief en zelfverzekerd binnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |