Bloemenvaasjes en theekopjes van tafel, en het Twisterkleed als tafelkleedquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met vier personen moet je toch de bloemenvaas en kopje thee zien te omzeilen.![]()
Woh... Kinky ...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bloemenvaasjes en theekopjes van tafel, en het Twisterkleed als tafelkleed
Hoezo nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen lieve dingen zeggen over Ian, hij kan zich niet verdedigen![]()
Is die klootzak offline......... lekkerquote:
Dit is de SC??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:00 schreef robert2006 het volgende:
en huub maar amanda afkraken, daarna lekker poezelig doen met amanda, hypocriet
Ik geloof al die smoesjes nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Is die klootzak offline......... lekker![]()
Oepsquote:
PC eend met zijn rechterpoot op een rode stip en zijn linker ehm... damn... die muis en kikker hebben wel een voordeel met armpjesquote:
Dan word het geen rel als die persoon er is. Klote opmerkingen alleen in iemands gezicht makenquote:
Ik ben linkshandig daar kan Leandra wel rekening mee kunnen houdenquote:
Dan mag jij met je rechterhand op een blauwe stip... dan heb je je linkerhand vrijquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben linkshandig, daar kan Leandra wel rekening mee houden![]()
Vergeet nooit dat ik para ben hequote:
Zwiepquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan mag jij met je rechterhand op een blauwe stip... dan heb je je linkerhand vrij![]()
![]()
Ach mens flikker toch op, met die kutschouder van jequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan word het geen rel als die persoon er is. Klote opmerkingen alleen in iemands gezicht maken![]()
Type gaat wat traag, heb zere schouder
Hou er rekening mee dat soury waarschijnlijk al weer flink bezopen isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan mag jij met je rechterhand op een blauwe stip... dan heb je je linkerhand vrij![]()
![]()
Precies dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:10 schreef PC eend het volgende:
Ach mens flikker toch op, met die kutschouder van je![]()
Heb nu ook een kutschouderquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat soury waarschijnlijk al weer flink bezopen is![]()
Huhquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
Zit even op msn met een vriend uit de usa.......... komt ie met fimpjes en krantenberichten..... een vriend van hem heeft samen met een andere vriend de vader en zus van een ex vermoord, moeder nog op intensive care.![]()
Damn, dat wordt (afhankelijk van de staat) deathrow voor die knulquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
Zit even op msn met een vriend uit de usa.......... komt ie met fimpjes en krantenberichten..... een vriend van hem heeft samen met een andere vriend de vader en zus van een ex vermoord, moeder nog op intensive care.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
Californiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, dat wordt (afhankelijk van de staat) deathrow voor die knul![]()
Voelt toch vreemd, heb ook wel eens een game met die gozer gespeeld en met hem gepraat via Ventrilo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, dat wordt (afhankelijk van de staat) deathrow voor die knul![]()
Wel volle tafels... ik ben zelfs opgeroepen voor de coordinatiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:17 schreef mootie het volgende:
[..]
nee, die verhalen over tafels trekken volle zalen...![]()
Ik vond hem persoonlijk ook echt nergens op slaan, we kunnen het wel hebben over sex op tafel en over spijkerbroeken, maar als ik echt even iets wil zeggen dan past het hier niet?quote:
Ze lult uit haar nek schouderquote:
Daar bestaat de doodstraf nog (13 x uitgevoerd sinds 1976)quote:
Onzinnig. We hebben wel vaker serieuze dingen hier besproken. Dan moet dit juist zeker kunnen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
Ik vond hem persoonlijk ook echt nergens op slaan, we kunnen het wel hebben over sex op tafel en over spijkerbroeken, maar als ik echt even iets wil zeggen dan past het hier niet?![]()
Nou meestal is ut gelul hier, en ja mijn buurvrouw der broer heeft een kennis die weet dat zijn zwager zijn vrouw's zuster wellisquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:21 schreef PC eend het volgende:
Ze lult uit haar nek schouder![]()
Mootie is er dan mocht het toch![]()
Het ging in deze over een vriend van een vriend... iemand die ik ook wel eens gesproken heb.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou meestal is ut gelul hier, en ja mijn buurvrouw der broer heeft een kennis die weet dat zijn zwager zijn vrouw's zuster wellis
op de toilet gepist heeft met de deksel dicht. En dat ben ik dan weer![]()
Ga nu maar weer naar de Cosquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:25 schreef easysatellite het volgende:
als dennis en jaap echt gaan samen werken ben ik fan
Je leest niet eensquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:24 schreef Soury het volgende:
Nou meestal is ut gelul hier, en ja mijn buurvrouw der broer heeft een kennis die weet dat zijn zwager zijn vrouw's zuster wellis
op de toilet gepist heeft met de deksel dicht. En dat ben ik dan weer![]()
Er is allang een cos, en als het te lang duurt maak je er toch zelf een?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:27 schreef easysatellite het volgende:
[..]
er is geen cos, die sloome mensen maken ze nie aan
Of je zoekt even... [COS # 1772] Dennis negeert BANquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:27 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Er is er al ruim 5 minuten 1 [COS # 1772] Dennis negeert BAN ... En anders maak je hem even aan inplaats van hier te lopen klooien?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:27 schreef easysatellite het volgende:
Religie blijkbaarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat zo iemand bezield... Hoezo besluit je ineens om maar de halve familie van je ex te vermoorden? Dat moet wel een heel slechte 'verliezer' zijn geweest![]()
Krijg moordneigingenquote:
God/mohammed vind het vast leuk dat we elkaar vermoorden. Geweldig me slaven zijn zo trouw dat ze elkaar voor me afmaken....quote:
Slimme jongen ben je toch hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij zijn de dames hier op oorlogspad![]()
Ik ga me even gedeisd houden![]()
Dat weet je toch nooit, mensen kunnen om nix finaal door het lint gaan, maar het vreemde is dat ze het kennelijk samen gedaan hebben......quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat zo iemand bezield... Hoezo besluit je ineens om maar de halve familie van je ex te vermoorden? Dat moet wel een heel slechte 'verliezer' zijn geweest![]()
Snuift prima op een gepoetste tafelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zit nu te f5-en als een eend op speed....
Dat meen je niet?!quote:
Het meisje wat overleden is, is het zusje, daar knipperlichtte V mee, het was zeg maar gericht op het meisje wat nog wel leeft, die had iets met die jongen uit Bangladesh.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet je toch nooit, mensen kunnen om nix finaal door het lint gaan, maar het vreemde is dat ze het kennelijk samen gedaan hebben......
Of het dus de ex van die jongen zelf was of de ex van die jongen die mee was, is me nog niet duidelijk...
Als je zoiets samen doet dan moet het wel met voorbedachte rade zijn, en dan is een ander kennelijk bereid er aan mee te werken??
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
Hij zit nu te f5-en als een eend op speed....
Die ken ikquote:
Tsja......... zal er toch mee te maken hebben dat zij meer aan eer e.d. hechten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Weet je trouwens wat het nare van dit verhaal is. Je weet van tevoren dat het over moslims gaat. Terwijl christenen en joden het ook zouden doen als een realtie zou worden beeindigd om zo iets vaags als 'religieuze gronden'.
Kan uren peinsen over zulk gedrag trouwens.
D'r zijn 2 dingen in het artikel die me puzzelen:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:44 schreef mootie het volgende:
Het meisje wat overleden is, is het zusje, daar knipperlichtte V mee, het was zeg maar gericht op het meisje wat nog wel leeft, die had iets met die jongen uit Bangladesh.
En het huis in de brand, en de moeder op de stoep. Pa en zus meegenomen en vermoord. Ik zou het toch ook handiger hebben aangepakt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
D'r zijn 2 dingen in het artikel die me puzzelen:
also charged with three special circumstance allegations of multiple murder and murder during a kidnapping, making him eligible for the death penalty
Waarom kidnap je iemand en vermoord hem ergens anders. Dan is het toch handiger om iemand eerst te vermoorden en dan ergens te dumpen![]()
when her family was attacked, objected to her relationship with ... on religious grounds. ... and ..., a Muslim, had dated for about three years.
Hoezo pas na 3 jaar een bezwaar om religieuze redenen? DAt moet toch al langer en eerder hebben gespeeld?
Hou nou gvd is op. Zeg er dan niks over als je niks zinnigs te melden hebt. Je stelt je nu wel heel stom aan hoor.quote:
Het klinkt allemaal nogal warrig, onlogisch en ondoordacht.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:52 schreef mootie het volgende:
En het huis in de brand, en de moeder op de stoep. Pa en zus meegenomen en vermoord. Ik zou het toch ook handiger hebben aangepakt.
Voor hetzelfde geld wisten de ouders niet eens van de relatie natuurlijk.
En die arme meid, om wie het draait, leeft nog........ Al kan zij er geen sikkepit aan doen, zij zal zich vast heel schuldig voelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal nogal warrig, onlogisch en ondoordacht.
Oh please ... Word es wakkerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hou nou gvd is op. Zeg er dan niks over als je niks zinnigs te melden hebt. Je stelt je nu wel heel stom aan hoor.
Ze wisten er wel van, want ze hadden er bezwaar tegen.... en aan de namen te zien waren ze zelf ook van Indiaase afkomst, en als het geen moslims waren dan kan ik me voorstellen dat ze niet vrolijk werden van hun dochters relatie met een moslim... dat ligt daar nogal gevoelig...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
En het huis in de brand, en de moeder op de stoep. Pa en zus meegenomen en vermoord. Ik zou het toch ook handiger hebben aangepakt.
Voor hetzelfde geld wisten de ouders niet eens van de relatie natuurlijk.
Levens verkloot voor iets stoms...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:55 schreef mootie het volgende:
En die arme meid, om wie het draait, leeft nog........ Al kan zij er geen sikkepit aan doen, zij zal zich vast heel schuldig voelen.
Ze moet van Leandra nu met haar linker voet op geel en dan gaat ze op rood. Tjaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Veulen ziet er behoorlijk wakker uit, wat mist ze?
Ik bedoelde meer dat de ouders het net hadden ontdekt misschien en dat daardoor drama ontstond.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze wisten er wel van, want ze hadden er bezwaar tegen.... en aan de namen te zien waren ze zelf ook van Indiaase afkomst, en als het geen moslims waren dan kan ik me voorstellen dat ze niet vrolijk werden van hun dochters relatie met een moslim... dat ligt daar nogal gevoelig...
Je hebt kans dat ze juist naar de VS vertrokken zijn omdat ze een afwijkend geloof hadden.
Wat jij insunueert bevalt me niet zo. Ik zou het ook even uit je hoofd laten om zulke opmerkingen mijn kant op te gooien. Nogmaals, als je niet weet waar het over gaat, er niks zinnigs over te zeggen hebt of alleen dom kan doen moet je het laten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:55 schreef Soury het volgende:
Oh please ... Word es wakker
Volgens de berichtgeving is hij moslim....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat de ouders het net hadden ontdekt misschien en dat daardoor drama ontstond.
Check: Hij is hindoe en zij moslim.
quote:Shayona Dhanak and Murtaza, a Muslim, had dated for about three years.
Dat verklaart waarom het nu een drama word.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:59 schreef mootie het volgende:
Ik bedoelde meer dat de ouders het net hadden ontdekt misschien en dat daardoor drama ontstond.
Check: Hij is hindoe en zij moslim.
Volgens mij gaat mootie zo het halve CS uitmoordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze moet van Leandra nu met haar linker voet op geel en dan gaat ze op rood. Tja
Zijquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
Volgens de berichtgeving is hij moslim....
Ja hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Gesjellug hier...
Hmmmmm ik had het even gevraagd, hij kan het ook verkeerd om hebben gezegd inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de berichtgeving is hij moslim....
[..]
Geitennaaien?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eend zoekt nog iemand voor tafel sex: ga daar maar mee geiten.
Leandra en Ian, een emigrant, fokken regelmatig....quote:
Ga terug naar je eigen land, Schnitzelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leandra en Ian, een emigrant, fokken regelmatig....
Wie is er dan de emigrant?? Ian lijkt me, en dat is exact wat daar ook staat
Shayona en knullemans, een moslim, hadden al 3 jaar een relatie.
The affidavit drafted in support for a warrant for Murtaza's arrest suggested the parents of Shayona Dhanak, who was in her dorm room at U.Cquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:03 schreef mootie het volgende:
Hmmmmm ik had het even gevraagd, hij kan het ook verkeerd om hebben gezegd inderdaad.
Heb medelijden...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga terug naar je eigen land, Schnitzel![]()
De craptop werkt nog een beetje...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Arme schat.... en nou zit je achter een enigma??![]()
Wel fijn dat je er ff bent trouwens![]()
Ja schat, maar er staat nog nergens dat Shayona moslim is.... er staat alleen dat knullemans moslim isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
The affidavit drafted in support for a warrant for Murtaza's arrest suggested the parents of Shayona Dhanak, who was in her dorm room at U.C
Die is heul geen homo, die is hetero.... zegt iequote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb dus heul gemist dat Eric weg is en er een nieuwe homo voor in de plaats is gekomen...
*Ian niet geloven doet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is heul geen homo, die is hetero.... zegt ie![]()
Moots, where is the love!?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:12 schreef mootie het volgende:
[..]
En hij heeft heul zn glasstukjes niet in zn oren en ook geen sjaaltje om![]()
Nou dat is hier ver te zoeken...quote:
Hou je nou op of nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:15 schreef Soury het volgende:
Nou dat is hier ver te zoeken...
Oh nee zit hieronder
Neuh ? Wromquote:
De nieuwe reclame jingle van het crematorium??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Immer wenn ich einsam bin
Zieht es mich zum Feuer hin
Warum ist die Sonne rund
Warum werd ich nicht gesund -
Das Feuer liebt mich
Hilf mir
Das Feuer liebt mich nicht -
Das Feuer liebt mich
Ich bin verbrannt mit Haut und Haar
Verbrannt ist alles ganz und gar
Aus der Asche ganz allein
Steig ich auf zum Sonnenschein
Das Feuer liebt mich
Das Feuer liebt mich nicht
Hilf mir
Omdat je vreselijk aan het zuigen bent en dat is helemaal niet grappig of aardig.quote:
HEEEEEEEEELP!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Warum ist die Sonne rund
Das Feuer liebt mich
Hilf mir
Das Feuer liebt mich
Das Feuer liebt mich
Hilf mir
Wat is er allemaal aan de hand hier?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat je vreselijk aan het zuigen bent en dat is helemaal niet grappig of aardig.
Van het zelfdequote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Warum ist die Sonne rund
Das Feuer liebt mich
Hilf mir
Das Feuer liebt mich
Das Feuer liebt mich
Hilf mir
Volgens mij is ze bezopen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat je aan het kutten bent en iedereen zich irriteert?
(bijna iedereen, voor de zekerheid.)
Hey Eendt,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand hier?
Op tafel ermee
Ze lagen allemaal al op tafel en toen ging er iets misquote:
Cloaca-failure!?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze lagen allemaal al op tafel en toen ging er iets mis
Mijn welgemeende excusses ... Echt waarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat je aan het kutten bent en iedereen zich irriteert?
(bijna iedereen, voor de zekerheid.)
Mijn welgemeende excusses ... Echt waarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat je vreselijk aan het zuigen bent en dat is helemaal niet grappig of aardig.
Hier kom je makkelijker op met die pootjes van jouquote:
Bestaan wij niet meerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Hallo Leandra!
Niet hoor!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bestaan wij niet meer![]()
Wat heeft zei wat wij niet hebben he?
Ohjee. Dat vraagt om detailsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:42 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Niet hoor!![]()
Maar met Leandra heb ik een romantische date gehad!![]()
Hoe oud ben je?..26?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:42 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Niet hoor!![]()
Maar met Leandra heb ik een romantische date gehad!![]()
Oeh NS... lekkere newbie van mequote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Hallo Leandra!
oh daarom kwam je terug?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Man, stelletje fucking hippies!
SCHELDEN verdomme!
Chagerijnige ventquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Man, stelletje fucking hippies!
SCHELDEN verdomme!
Ik ook van jou: maar jij wilde niet lief hippie-achtig zijn vanavondquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hou van je, weet je dat?
En ook van jou, Rodtkikkert.quote:
Nog 5 biertjes en je bent er.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ook van jou, Rodtkikkert.
Als ik ooit blauw ga zijn zal ik ontzettend mijn best doen jou niet te bannen![]()
De rode roos deed het ' mquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed, en met jou??
Spannend was dat hè.... op het station![]()
Was het maar zo'n feest!quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest!
Wanneer kom je hier nou eensch langs?
Anders kom ik jouw kant op, hoor!
Je komt maar..... ruimte zat hierquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest!
Wanneer kom je hier nou eensch langs?
Anders kom ik jouw kant op, hoor!
Meets zijn altijd in Amsterdam dat scheeltquote:
Tief de fuck op met je A`dam...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Meets zijn altijd in Amsterdam dat scheelt![]()
Deze nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Meets zijn altijd in Amsterdam dat scheelt![]()
Ja soms proberen ze wat anders, maar dan start ik gewoon een alternatieve meet in Amsterdamquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief de fuck op met je A`dam...
UTRECHT!!!!
STAIRWAY TO HEAVEN!!!!
ik weet wat je hebt gedaan,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja soms proberen ze wat anders, maar dan start ik gewoon een alternatieve meet in Amsterdam![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik een hemeltrap bestijg als Ian er niet is hè![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:09 schreef Soury het volgende:
Mag ik ook nog komen of word dat m'n koffie met cake![]()
Ik kwam er vroeger vrijwel dagelijks langs trouwens.... moest ik op de Mariaplaats zijn.... en dan is dat zo ongeveer de enige logische route naar het stationquote:
Wat the fuck is een APK/Cerror statusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ik weet wat je hebt gedaan,
En dat is ook de reden dat je geen APK/Cerror status hebt op dit moment.
Als je niet oppast wordt je nog een regular hier, dan is het pas echt feestquote:
Nee,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat the fuck is een APK/Cerror status
En als ik dat niet heb dat zit ik goed neem ik aan![]()
![]()
Ja, het wordt hoogtijd dat ik weer een lijp wijf tegenkom want hier wil je toch ook niet dood gevonden worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je niet oppast wordt je nog een regular hier, dan is het pas echt feest
Ik ben altijd binnenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee,
Als je dat hebt bereikt ben je binnen.
Erik uit Zwolle is een lijp wijf?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, het wordt hoogtijd dat ik weer een lijp wijf tegenkom want hier wil je toch ook niet dood gevonden worden.![]()
is Scanman alweer opgestapt?
Ik zag hem net nog, dus hij is weer terug denk ikquote:
Das nennen wir mitarbeitquote:
Boeit me geen fuck,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben altijd binnen![]()
Ik snap echt niet waar je het over hebt
Hoeveel dan?? En hoe hoog ben je dan??quote:
Ian!! Die die die die ene noemt me vetzak!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck,
Niet inkakken, Eendt...
Ik wil het wetenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck,
Niet inkakken, Eendt...
De status die APK geniet op Fok?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil het weten
Coos weet jij wat een APK status is
Een soort van algemene waarschuwing dat ie zijn pillen niet heeft ingenomen??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil het weten
Coos weet jij wat een APK status is
WIE GODVERDOMME!?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ian!! Die die die die ene noemt me vetzak!![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:47 schreef Coos het volgende:
Een soort van algemene waarschuwing dat ie zijn pillen niet heeft ingenomen??![]()
Mensen die over de stijl van APK's posts vallen zijn fucking kudtnewbies.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:43 schreef mootie het volgende:
[..]
De status die APK geniet op Fok?![]()
Al weet ik niet of hij een speciale status heeft.
Ik zit aan de vitamine C, dus dat zal het wel niet zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Een soort van algemene waarschuwing dat ie zijn pillen niet heeft ingenomen??![]()
You 're the man tonight.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die over de stijl van APK's posts vallen zijn fucking kudtnewbies.
Dus Coos is een fuckin kutnewbie, hmmm interessantquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die over de stijl van APK's posts vallen zijn fucking kudtnewbies.
Vergeet de vitamine D niet.. dat heb je met zo'n laag veren hard nodig, en de vitamine E om je huid soepel te houdenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit aan de vitamine C, dus dat zal het wel niet zijn
En ik maar denken dat je van vitamine E een grote lul krijgtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
en de vitamine E om je huid soepel te houden
Coos is een oldbie die zijn fucking tengels thuis moet houden?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus Coos is een fuckin kutnewbie, hmmm interessant![]()
Dit gaat hem niet worden denk ikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Coos is een oldbie die zijn fucking tengels thuis moet houden?![]()
![]()
Wie typt er dan voor me??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Coos is een oldbie die zijn fucking tengels thuis moet houden?![]()
![]()
Dat kan wel... vitamine E zit in pindakaas, en ik kan me voorstellen dat je lul er wel groot van wordt als je hem met pindakaas insmeert en iemand anders die er dan aflikt...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:58 schreef Coos het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je van vitamine E een grote lul krijgt![]()
Tief dan op verdomme...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Wie typt er dan voor me??![]()
De nachtzuster is aan het werk!![]()
Goor wijf.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
en ik kan me voorstellen dat je lul er wel groot van wordt als je hem met pindakaas insmeert en iemand anders die er dan aflikt...
Vergeet jij ook je medicijnen niet!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief dan op verdomme...
Oningelezengrafoldbie!![]()
Ja ik vond het idd ook heel ranzig klinken... maar gelukkig heb ik altijd smeuïge pindakaas in huis...quote:
Ken jij de nachtzusterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Wie typt er dan voor me??![]()
De nachtzuster is aan het werk!![]()
Ik heb m'n eigen nachtzuster.quote:
Toch vrij veel zo lijkt het, lees maar terugquote:
Ja, anders weet je toch op het laatst niet meer op welke harde stukjes je nu zit te knabbelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
maar gelukkig heb ik altijd smeuïge pindakaas in huis...
Zonder stukjes noot![]()
Valt wel op hè van zo'n blaag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch vrij veel zo lijkt het, lees maar terug![]()
Ik doe maar wat hè...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch vrij veel zo lijkt het, lees maar terug![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, volgens mij hadden hij en zijn alter gewoon even overleg met 'achter'![]()
Ik ben inderdaad een wakker mens.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:26 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
jij bent wel vaak nog laat wakker!
En ik niet meer.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:26 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
jij bent wel vaak nog laat wakker!
om je op je woord te vangen zeker!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, meer in het algemeen. Bij mij moet je vroeg opstaan, zeg maar.
Jij zegt het...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
om je op je woord te vangen zeker!![]()
![]()
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer he, met lege handjes naar papa en mama moeten.
Wat mag niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:09 schreef Disana het volgende:
Ik heb trouwens gehoord dat het niet mag.
Boeien, TIEF OP!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:23 schreef Disana het volgende:
Vissen en met lege handen thuiskomen.
Yup, tuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:25 schreef Disana het volgende:
Het is natuurlijk wel dieptriest dat het zover gaat.
Kan me geen fuck schelenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:26 schreef Disana het volgende:
Pathetisch is een beter woord voor zulke dingen.
die f_cking verkoudheid van mij gaat gewoon niet over.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:22 schreef Veulen het volgende:
Hoi![]()
Moest Disana toch weer het laatste woord hebben vanacht... Raar wijf.
Uien... Ik zeg het je... Uienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:49 schreef debuurvrouw het volgende:
die f_cking verkoudheid van mij gaat gewoon niet over.ik word er schijtziek van...
![]()
uien wat?quote:
Vanavond een ui fijn snipperen met de hand. Gewoon in piepkleine stukjes snijden. Daar ga je lekker van huilen en snotteren komt alles lekker los (zakdoekjes bij de hand houdenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
uien wat?
eten? snuiven? koken, prakken, pureren, gorchelen?
verklaar u nader...
Want ik klink nog steeds als Palma, en begin me nu toch zorgen te maken.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vanavond een ui fijn snipperen met de hand. Gewoon in piepkleine stukjes snijden. Daar ga je lekker van huilen en snotteren komt alles lekker los (zakdoekjes bij de hand houden). En daarna naast je bed zetten zodat je de hele nacht open blijft. Stroomt alles er lekker uit. Morgen is het echt de helft of meer minder.
Ik sweer er bij.
Beetje tijgerbalsem op je slapen wrijven helpt vaak bij hoofdpijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
dat heb ik al gedaan... maar m'n longen en m'n stem...
en neus is wel open maar heb toch koppijn achter m'n ogen...
![]()
thanks!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Beetje tijgerbalsem op je slapen wrijven helpt vaak bij hoofdpijn.
Me moeder liet ons vroeger altijd bessensap drinken bij keelpijn. Weet niet of dat wat is? Ik vond het altijd heeel goor.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
thanks!
heb geen bessensap, maar wel een bakje blauwe bessen![]()
was eigenlijk voor de taart die ik nog ga bakken maar daar koop ik dan wel nieuwe voor...![]()
ook geen idee! maar lekker is het wel..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet niet of dat net zo goed werkt
Ik lust trouwens helemaal geen bessen meer hierdoor![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
ook geen idee! maar lekker is het wel..![]()
jammer dat je geen bessen meer lust! ook geen aalbes of kruisbes?
die heb ik ook! (zelf in de tuin) wordt weer een supertaartje...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Gruwelijk vies gewoon. Doe mij maar een braam offe frambozen, mjam.
Lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:06 schreef debuurvrouw het volgende:
die heb ik ook! (zelf in de tuin) wordt weer een supertaartje...![]()
Dit valt onder de categorie zelfkennis....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:27 schreef Disana het volgende:
In de oorlog had je ook van die mensen. Nou ja, mensen... vazallen en hielenlikkers.
Of je zegt gewoon: Ian is een NSB-erquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dit valt onder de categorie zelfkennis....
Het helpt inderdaad, alleen je slaapkamer meurt nog een week naar de uien..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vanavond een ui fijn snipperen met de hand. Gewoon in piepkleine stukjes snijden. Daar ga je lekker van huilen en snotteren komt alles lekker los (zakdoekjes bij de hand houden). En daarna naast je bed zetten zodat je de hele nacht open blijft. Stroomt alles er lekker uit. Morgen is het echt de helft of meer minder.
Ik sweer er bij.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon: Ian is een NSB-er![]()
overigens
Weet ik............ dat sloeg ook op die persoon!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik helemaal niet. Ik doelde op de ZELFkennis van de persoon die ik gequote had....
Kay...... gelukkig dat je je dat nu realiseertquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:31 schreef Soury het volgende:
Moots en Veulen Het spijt me echt en ik voel me rot dat ik zo reageerde. Ging er vanuit dat het een hoax verhaal was en sprong erop in... Ik zit er wel en beetje mee en hoop dat het uit de wereld is nu, ik vermaak me nogal vaak hier en wil echt niemand kwetsen ...
Dat deed ik gisteravond al hoor .. Maar ging echt rottig me nest inquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Kay...... gelukkig dat je je dat nu realiseert![]()
Ach...nog 4 posts en er is verder niemand (behalve zij die toevallig ff langshopten in DGK SC numero 158) die ooit iets van dit voorval te weten komt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat deed ik gisteravond al hoor .. Maar ging echt rottig me nest inDank je
![]()
Jap!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach...nog 4 posts en er is verder niemand (behalve zij die toevallig ff langshopten in DGK SC numero 158) die ooit iets van dit voorval te weten komt.![]()
[edit]![]()
Dit was honderden post geleden en ik vergeet nix.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach...nog 4 posts en er is verder niemand (behalve zij die toevallig ff langshopten in DGK SC numero 158) die ooit iets van dit voorval te weten komt.![]()
[edit]![]()
Nog eentje dan om het terugvinden te bemoeilijken...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit was honderden post geleden en ik vergeet nix.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |