quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:21 schreef PC eend het volgende:
Ze lult uit haar nek schouder![]()
Mootie is er dan mocht het toch![]()
Het ging in deze over een vriend van een vriend... iemand die ik ook wel eens gesproken heb.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou meestal is ut gelul hier, en ja mijn buurvrouw der broer heeft een kennis die weet dat zijn zwager zijn vrouw's zuster wellis
op de toilet gepist heeft met de deksel dicht. En dat ben ik dan weer![]()
Ga nu maar weer naar de Cosquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:25 schreef easysatellite het volgende:
als dennis en jaap echt gaan samen werken ben ik fan
Je leest niet eensquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:24 schreef Soury het volgende:
Nou meestal is ut gelul hier, en ja mijn buurvrouw der broer heeft een kennis die weet dat zijn zwager zijn vrouw's zuster wellis
op de toilet gepist heeft met de deksel dicht. En dat ben ik dan weer![]()
Er is allang een cos, en als het te lang duurt maak je er toch zelf een?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:27 schreef easysatellite het volgende:
[..]
er is geen cos, die sloome mensen maken ze nie aan
Of je zoekt even... [COS # 1772] Dennis negeert BANquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:27 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Er is er al ruim 5 minuten 1 [COS # 1772] Dennis negeert BAN ... En anders maak je hem even aan inplaats van hier te lopen klooien?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:27 schreef easysatellite het volgende:
Religie blijkbaarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat zo iemand bezield... Hoezo besluit je ineens om maar de halve familie van je ex te vermoorden? Dat moet wel een heel slechte 'verliezer' zijn geweest![]()
Krijg moordneigingenquote:
God/mohammed vind het vast leuk dat we elkaar vermoorden. Geweldig me slaven zijn zo trouw dat ze elkaar voor me afmaken....quote:
Slimme jongen ben je toch hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij zijn de dames hier op oorlogspad![]()
Ik ga me even gedeisd houden![]()
Dat weet je toch nooit, mensen kunnen om nix finaal door het lint gaan, maar het vreemde is dat ze het kennelijk samen gedaan hebben......quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat zo iemand bezield... Hoezo besluit je ineens om maar de halve familie van je ex te vermoorden? Dat moet wel een heel slechte 'verliezer' zijn geweest![]()
Snuift prima op een gepoetste tafelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zit nu te f5-en als een eend op speed....
Dat meen je niet?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |