En als aanvulling daarop: het grote plaatje bestaat natuurlijk uiteindelijk uit de details. Als je argumentatie namelijk is dat de US 9/11 hebben geënsceneerd, omdat de WTC's zijn opgeblazen, er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen, ze voorkennis hadden en ze er baat bij gehad hebben, maar de eerste twee assumpties worden onderuitgehaald, de derde discutabel is, dan blijft alleen de laatste over (dat ze voordeel er van hadden). En dat alleen is natuurlijk weer mager bewijs.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus je snapt wel waarom ik het niet belangrijk vind om lang stil te staan bij een wetenschapper die zegt dat een paar seconden uit de vluchtroute van de Pentagon boeing missen?
Dat vind ik namelijk zinloze details.
dus het is een complot volgens jou , wie is er nu een complotgelover ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Niet slechter dan de meeste complotgelovers.
En een internetpoll... Ach, als je dat al waarheid moet gaan nemen... Op dat soort dingen reageren vooral mensen die er echt bij stilstaan. Waarschijnlijk zorgen complot sites er ook wel voor dat die CNN poll onder de aandacht van hun lezers is gekomen. Dat zie ik complotgelovers wel degelijk doen. Dus ik hecht niet zoveel waarde aan een dergelijke via internet.
Nee 9/11 is volgens mij geen complot van de Amerikaanse overheid. Dat zeg ik nergens.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:20 schreef huupia het volgende:
dus het is een complot volgens jou , wie is er nu een complotgelover ?![]()
jij moet beter lezen simpele. ik reageer op het geen wat ik zwart heb gemaakt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee 9/11 is volgens mij geen complot van de Amerikaanse overheid. Dat zeg ik nergens.
Lees wat er staat ipv wat je wilt lezen....
Heb je nou al eens aandacht besteed aan al die linkjes die ik jou gegeven heb met bewijzen voor de aanslagen en betrokkenheid van Bin Laden?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:56 schreef pietje77 het volgende:
Hoe verwerkt je cognitieve dissonantie de WETENSCHAPPELIJKE polls dan, uitgevoerd door de (neo-con) media, waaruit duidelijk blijkt dat 84% van de U.S. het Bush&co Reichstag sprookje niet meer geloofd.
Ja dat snap ik ook wel. Ik zie mij daar nergens zeggen dat ik denk dat er een complot is....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:24 schreef huupia het volgende:
jij moet beter lezen simpele. ik reageer op het geen wat ik zwart heb gemaakt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En bewijs voor die stelling is?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:36 schreef pietje77 het volgende:
1. Stel dat we de noordzee helemaal volgieten met kerosine, we gooien al het WTC staal erin, en laten het 30.000 jaar branden.
Dan is er na 30.000 jaar nog geen druppeltje gesmolten staal te vinden!
Dat is al behandeld: [9/11] Molten Steelquote:Mijn vraag is dus: Hoe komen we aan gesmolten staal bij zowel WTC 1 + 2 + 7 ?????
Wat bedoel je daarmee?quote:2. alleen hiervoor ga ik even akkoord met de "global collapse is inevitable" fantasie van NIST.
Wat ik absoluut niet kan begrijpen is dat de +- 80 totaal onbeschadigde verdiepingen, bijna exact dezelfde weerstand bood als LUCHT. ( hmmmmmmmm?????)
Als er tonnen aan steen op jou valt, dan blijft er ook verdomd weinig van jou over.quote:kortom: onmogelijK.(Net als de verpulvering van 99% van het beton tot 0.015 micron deeltjes.)
Voor iemand die zo vaak heeft geroepen dat er zoveel aantoonbaar fout is, zie ik ook hier weer verdomd weinig bewijs van jouw kant.....quote:Zo zijn er nog zat onmogelijke of zeeeeeer onwaarschijnlijke 911 leugens, maar we hebben te maken met de "verkopers" van de "magic bullet" theorie, dus waarom zou het ze niet nog een keer lukken om heel de wereld hun leugens te verkopen met 100% hulp van de gecontroleerde corporate neo-con media.
Uhmmm... Het vliegtuig vliegt aan de andere kant in de toren....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:45 schreef Moondreamer het volgende:
Dit is pas lache!!!!!!!!!..........................where is the fucking plane ???????????????![]()
http://www.youtube.com/watch?v=qcuOapEyp1o .
Wat moet ik daar zien?quote:
Ik kan me er niks bij voorstellen... Als je dergelijke video bestanden zoveel opblaast, krijg je een zodanig slecht beeld dat je ruis gaan zien. Kun je geen fatsoenlijke conclusies uit halen.quote:Dit gaat nog verder dan je je kunt voor stellen !![]()
http://angelsfortruth.com/WTC%201%20First%20Hits.html
Zolang jij vanalles negeert en alleen maar links dumpt, zal ik jou in ieder geval NIET geloven....quote:Op zondag 24 juni 2007 01:52 schreef pietje77 het volgende:
Who do you believe??
Oh mijn God. Zo dom kun je toch niet werkelijk zijn he, het vliegtuig vliegt er van de andere kant in. Je ziet het niet aan komen vliegen omdat de toren ertussen staat. Als jij dit al als 'bewijs' ziet dan kunnen ze jou echt alles wijsmakenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:45 schreef Moondreamer het volgende:
Dit is pas lache!!!!!!!!!..........................where is the fucking plane ???????????????![]()
http://www.youtube.com/watch?v=qcuOapEyp1o
Niet waar dit is de crash in WTC 2, dit is de originele video: http://www.youtube.com/watch?v=T6ZaiWEVdQQquote:Op zondag 24 juni 2007 00:23 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Uhmmm... Het vliegtuig vliegt aan de andere kant in de toren....
Ja, vooral als beelden niet vrijgegeven worden, maar alleen 5 dia's.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:45 schreef calvobbes het volgende:
Geen idee. Vanaf zeeniveau gerekend?
En als flight 77 over het Pentagon is gevlogen, wat heeft zich dan in het Pentagon geboord? Het is makkelijk om te zeggen dat iets niet klopt, maar het is moeilijk om aan te tonen hoe het dan wel zit.
Hmmm... Dus complot gelovers hebben weer eens "bewijs" vervalst?quote:Op zondag 24 juni 2007 03:36 schreef mouzzer het volgende:
Niet waar dit is de crash in WTC 2, dit is de originele video: http://www.youtube.com/watch?v=T6ZaiWEVdQQ
Beelden van video cameras zijn niet het enige bewijs. Er zijn ook diverse getuigen die wel degelijk een vliegtuig hebben gezien.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:24 schreef Arcee het volgende:
Ja, vooral als beelden niet vrijgegeven worden, maar alleen 5 dia's.
Des te meer reden dus om die beelden vrij te geven. Niks te verbergen.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:04 schreef calvobbes het volgende:
Beelden van video cameras zijn niet het enige bewijs. Er zijn ook diverse getuigen die wel degelijk een vliegtuig hebben gezien.
quote:Op zondag 24 juni 2007 01:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh mijn God. Zo dom kun je toch niet werkelijk zijn he, het vliegtuig vliegt er van de andere kant in.
Nou, je ziet 2 torens. Je weet dat er in die 2 torens 2 vliegtuigen zijn gevlogen. Op betreffende video is geen vliegtuig te zien. Dan zijn er 2 mogelijkheden. Of het vliegtuig is digitaal uit de video gehaald, of het vliegtuig vliegt vanaf een kant de toren in die je niet kunt zien op de video.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
![]()
![]()
onder welke steen kom jij vandaan???
het is de goeie kant, maar er is geen vliegtuig te zien..quote:Op zondag 24 juni 2007 12:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, je ziet 2 torens. Je weet dat er in die 2 torens 2 vliegtuigen zijn gevlogen. Op betreffende video is geen vliegtuig te zien. Dan zijn er 2 mogelijkheden. Of het vliegtuig is digitaal uit de video gehaald, of het vliegtuig vliegt vanaf een kant de toren in die je niet kunt zien op de video.
De insinuatie van de poster dat deze video bewijs zou zijn dat er in het echt geen vliegtuig in de toren gevlogen is is natuurlijk onzinnig.
(dat neemt niet weg dat jij net zo goed als ik weet waarom de poster dit filmpje plaatste, maar daar reageer jij niet op, jij vind het gewoon fijn dat jij even kunt 'winnen' nietwaar?)
Dat hebben ze dan ook al lang gedaan. Er zijn enkel geen video's met het vliegtuig erop. Bewakingscamera's en verkeerscamera's zijn niet gemaakt om honderden meters verderop een vliegtuig aan hoge snelheidte filmen. De meestgevraagde video's waar volgens de 'truthers' 100% zeker de impact op te zien zou zijn zijn ook al vrijgegeven en verassing boven verassing: er is niks nieuws op te zien.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Des te meer reden dus om die beelden vrij te geven. Niks te verbergen.
Nee. Er zijn absoluut geen aanwijzingen dat ze specifieke, bruikbare kennis hadden van de aanslag. Er waren verschillende waarschuwingen dat Bin Laden iets van plan was, of dat er een aanslag stond te gebeuren, maar daar kan je weinig mee beginnen.quote:Geloof jij trouwens dat de Bush Administration vooraf kennis had van mogelijke aanslagen?
En dat ze er dus maar weinig aan gedaan hebben om het te voorkomen.
Mijn welgemeende excusses, het was al laat gisteravond en ik had niet gezien dat het WTC 2 was !quote:Op zondag 24 juni 2007 01:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh mijn God. Zo dom kun je toch niet werkelijk zijn he, het vliegtuig vliegt er van de andere kant in. Je ziet het niet aan komen vliegen omdat de toren ertussen staat. Als jij dit al als 'bewijs' ziet dan kunnen ze jou echt alles wijsmaken![]()
Kijk hier is het vliegtuig erwel !quote:Op zondag 24 juni 2007 17:16 schreef Moondreamer het volgende:
He, wacht eens effe, het vliegtuig vliegt juist wel aan de voorzijde in de toren, dat betekent dus dat je het vliegtuig wel had moeten zien Ah, ha !
Geen excusses voor waar ik wel meende excusses voor aantebieden !
Niet vreemd. Het lijkt mij dat die video dan bewerkt is, of wou jij daadwerkelijk beweren dat er geen vliegtuigen in die torens zijn gevlogen?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:35 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
Kijk hier is het vliegtuig erwel !![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BjbhLuf-PSg&mode=related&search=
Let op wel gefilmd vanuit dezelfde hoek !
Kijk en hier zie je No Plane , vreemd he
http://www.youtube.com/watch?v=qcuOapEyp1o
Ja, sorry ik dacht dat ik het mis had, maar bij nader inzien, had ik toch gelijk !quote:Op zondag 24 juni 2007 17:36 schreef MarkzMan_X het volgende:
Umm... ben je een monoloog aan het houden, Moondreamer? Volgens mij was je vergeten om je kloon uit te loggen.
Daar gaat deze topic toch over of niet ?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet vreemd. Het lijkt mij dat die video dan bewerkt is, of wou jij daadwerkelijk beweren dat er geen vliegtuigen in die torens zijn gevlogen?
Uhhh, ik snap niet helemaal wat je bedoeld, dit topic heet September clues, dus het is behoorlijk ruim denk ik dan. Maar goed, aangezien jij volgens mij degene was die die video postte waarop het vliegtuig niet te zien is vroeg ik me af of jij gelooft in het verhaal dat er geen vliegtuig in die toren zou zijn gevlogen?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:40 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
Daar gaat deze topic toch over of niet ?![]()
quote:The Jundullah, in addition to its role as a proxy force for the United States, has been implicated in what officials described as the deadliest plan since 9/11: the alleged plot to bomb multiple trans-Atlantic flights last summer.
Keep in mind that according to recent reports, the Jundullah has been receiving U.S. support since 2005, meaning the militant group was receiving support as they purportedly planned to blow up multiple commercial airliners bound for the United States.
Our government is collaborating with the very same terrorists it claims to be fighting, and by doing so, it is placing its own citizens in danger, stripping itself of virtually all credibility, and undermining international efforts to prevent future attacks.
We must put an end to such corrupt and destructive covert relationships, which violate the law and contradict the principles upon which this country was founded.
Until then, whenever a terrorist plot is foiled or an attack occurs, whether it be here in the United States, in Great Britain, in Iran, or anywhere else, we will sadly and regrettably have to ask ourselves: Is our own government in any way responsible?
http://onlinejournal.com/artman/publish/article_2057.shtml
Dan ga je ervan uit dat die beelden er ook daadwerkelijk zijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:38 schreef Arcee het volgende:
Des te meer reden dus om die beelden vrij te geven. Niks te verbergen.
Nee ik geloof niet dat een Westerse regering een paar duizend burgers opoffert voor wat dan ook.quote:Geloof jij trouwens dat de Bush Administration vooraf kennis had van mogelijke aanslagen?
En onder welke val jij?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:59 schreef pietje77 het volgende:
"Er zijn twee soorten dwazen: zij die niet van mening kunnen veranderen en zij die het niet willen."
- Josh Billings
Mja, Bush zijn verhaal is overtuigender dan het verhaal van de complot gelovers die geen bewijs hebben en zelfs bewijs vervalsenquote:Op zondag 24 juni 2007 23:53 schreef pietje77 het volgende:
totaal bewijsloos Bush op zijn woord geloven.
waar heb ik dat meer gehoord?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:13 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mja, Bush zijn verhaal is overtuigender dan het verhaal van de complot gelovers die geen bewijs hebben en zelfs bewijs vervalsen
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:21 schreef huupia het volgende:
maar omtrent 9/11 wordt de volledige waarheid verteld![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 22:41 schreef calvobbes het volgende:
Nee ik geloof niet dat een Westerse regering een paar duizend burgers opoffert voor wat dan ook.
quote:Uit de documentaire The Trial of Henry Kissinger blijkt hoe Kissinger door sabotage van vredesbesprekingen honderdduizenden Cambodjaanse en tienduizenden Amerikaanse doden op zijn geweten heeft.
http://www.daanspeak.com/Kissinger01.html
quote:De Amerikaanse geheime dienst CIA gaat volgende week documenten over eigen misdaden die lange tijd geheim gehouden werden, in de openbaarheid brengen. Dat gaat van spionage-acties over inbraken en diefstallen tot complotten voor aanslagen.
"Het meeste is weinig flatterend, maar het is wel een deel van de geschiedenis van de CIA", aldus CIA-chef Michael Hayden.
http://kricke.skynetblogs.be/tag/1/CIA
Wat ik me nou ineens even afvraag he. Wat ga jij er aan doen eigenlijk? Je zit al jaren op internet zooi te zoeken om te 'bewijzen' hoe dit een inside job was. Stel nou even, for the sake of the argument, dat het inderdaad een inside job was. Wat dan? Jij roept overal op internet dat het een inside job was, maar verder? Ga je demonstreren ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:16 schreef Resonancer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kissinger heeft er alles aan gedaan om dit te voorkomen, en zo'n man probeerde men de leiding te geven over het 9-11 onderzoek.En jij maar geloven dat het om "de waarheid "gaat..
Het is allemaal geschiedenis hoor, zullen ze nu nooooit meer doen..![]()
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Nu is me dat bij jou niet vreemd, maar ik stelde een hele simpele vraag, waar dat enorme blaatverhaal geen antwoord op is. Probeer dat voor de verandering eens? Het was een serieuze vraag, dan verwacht ik ook een serieus antwoord. Of ik dat dan krijg is een 2e, maar alla.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:11 schreef pietje77 het volgende:
een enorm blaatverhaal
alla ???quote:Op maandag 25 juni 2007 15:23 schreef CoolGuy het volgende:
Of ik dat dan krijg is een 2e, maar alla.
Open ff 'n topic waarin je je vraag formuleert zonder aannames en ik zal er zeker antwoord op proberen te geven. Is me al vaker gevraagd, maar Ik vind dit niet de plek om dieper op je post in te gaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat ik me nou ineens even afvraag he. Wat ga jij er aan doen eigenlijk? Je zit al jaren op internet zooi te zoeken om te 'bewijzen' hoe dit een inside job was. Stel nou even, for the sake of the argument, dat het inderdaad een inside job was. Wat dan? Jij roept overal op internet dat het een inside job was, maar verder? Ga je demonstreren ofzo?
Het is niet zo dat de geheime regering (of wie er ook achterzat) daar wakker van ligt hoor. Zij blijven gewoon roepen dat het niet zo is. Maar jij gaat 's avonds naar bed met een goed gevoel dat jij 'de waarheid' wel weet? Ik snap dat namelijk niet zo. Overigens is dit een oprechte vraag he. Ik snap niet zo goed wat jullie drijft. Even if it was an inside job,wat dan? Het is niet zo dat jullie er iets tegen kunnen doen.
Ok, fair enough. Ik kan de post wel plaatsen in het topic dat je aangeeft (zo snel even scannend lijkt me dat wel een geschikt topic voor mijn vraag inderdaad) maar krijg ik dan ook een antwoord, of is het verspilde moeite. Kijk je kunt wel op allerlei slakken zout leggen en zeuren over aannames, maar ik denk dat jij heel goed weet wat mijn vraag is.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:56 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Open ff 'n topic waarin je je vraag formuleert zonder aannames en ik zal er zeker antwoord op proberen te geven. Is me al vaker gevraagd, maar Ik vind dit niet de plek om dieper op je post in te gaan.
Kan evt. ook hier?
De gevestigde orde omvergooien/systeem laten crashen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |