abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 april 2007 @ 01:00:52 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_48726338
http://stopthelie.com/the_evidence_is_in.html

Professor Steven Jones presenting his X-ray spectrometry evidence from samples taken at the WTC site. They dramatically show a PERFECT MATCH for the highly specialized compound "thermate" (used for cutting through steel) found in the WTC debris. (And no, thermate was NOT used during the clean up operation...this stuff was in the building, and ignited, prior to collapse.) If you're new to this information, you might want to check out "Molten Metal" and "Fire Initiated Collapse - Primary Arguments Against"

If you are short on time, start with the link marked pt.7 below.

**Note: The video quality isn't the best, we are still looking for a better version. Also, just to provide a heads up; most of the links below do not match the "title" that shows at YouTube. For instance, pt.7 will show up (on YouTube) as "Part 5".

Steven Jones Lecture:

pt.1
http://www.youtube.com/watch?v=jDiL_q1m67k

pt.2
http://www.youtube.com/watch?v=45p19_-CS5I

pt.3
http://www.youtube.com/watch?v=k0XSPPuxglI

pt.4
http://www.youtube.com/watch?v=EGudMVKswVM

pt.5
http://www.youtube.com/watch?v=Ggc0jT19Pj4

pt.6
http://www.youtube.com/watch?v=IJ9jjZ8Fep4

pt.7
http://www.youtube.com/watch?v=Bsp3DPTmiN0

pt.8
http://www.youtube.com/watch?v=MNGOqSVLgJw

pt.9
http://www.youtube.com/watch?v=qfh5S_FhR4s

pt.10
http://www.youtube.com/watch?v=VkoTE3S5xKI

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 26 april 2007 @ 09:24:10 #2
52357 Lambiekje
pi_48729096
Weerleg dit maar Cyclonis

De Smoking Gun begint nu toch wel echt te roken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_48729411
Steve Jones was toch ook diegene die een vervalste foto als argument heeft gebruikt?
En ondertussen heeft die ook toegegeven dat die foto vervalst is.

Waarom zou ik dit dan wel geloven?

edit: Je zult toch echt met wat beters moeten komen voordat ik dat molted steel verhaal geloof. Een toespraak van iemand noem ik niet echt bewijs.

[ Bericht 20% gewijzigd door calvobbes op 26-04-2007 09:45:40 ]
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 09:57:26 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_48729879
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:24 schreef Lambiekje het volgende:
Weerleg dit maar Cyclonis

De Smoking Gun begint nu toch wel echt te roken.
Jij komt echt alleen maar met oude shit aanzetten he. Dat aspect is nu al zo vaak besproken. Dat er wat nieuwe filmpjes over zijn wil niet zeggen dat het nu dan ineens anders wordt hoor. En dan ook nog een toespraak. Nou nou nou wat een bewijs.

Daarnaast.. 'weerleg dit maar cyclonis' ? Het lijkt er bijna op dat je een persoonlijke strijd aan het voeren bent tegen mensen die het niet met je eens zijn ofzo.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_48730036
Trouwens als volgens "jullie" het staal van het WTC niet gesmolten kan zijn of zelfs maar verzwakt, hoe kan het dan dat er wel gesmolten staat is gevonden?

Moderator donderdag 26 april 2007 @ 10:06:59 #6
16180 crew  CoolGuy
pi_48730136
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:03 schreef calvobbes het volgende:
Trouwens als volgens "jullie" het staal van het WTC niet gesmolten kan zijn of zelfs maar verzwakt, hoe kan het dan dat er wel gesmolten staat is gevonden?

... +10 scherp.
pi_48730392
Ow en als de WTC torens zijn opgeblazen door CD zoals sommige nog wel eens zeggen, waar komt dat molted steel dan vandaan?
Ik heb nog nooit gezien of gehoord dat er na het opblazen van een gebouw 'poelen met gesmolten staal' te zien waren.

Dus wat dat betreft halen complot gelovers elkaars verhalen wel onderuit....

[ Bericht 0% gewijzigd door calvobbes op 26-04-2007 11:43:51 ]
pi_48730792
Je vergeet de gehele Thermite theorie.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_48730940
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:33 schreef TaLoN.NL het volgende:
Je vergeet de gehele Thermite theorie.
Nou help me dan eens herinneren!

Ik weet dit nog wel over Thermite
quote:
Furthermore, a very large quantity of thermite (a mixture of powdered or granular aluminum metal and powdered iron oxide that burns at extremely high temperatures when ignited) or another incendiary compound would have had to be placed on at least the number of columns damaged by the aircraft impact and weakened by the subsequent fires to bring down a tower. Thermite burns slowly relative to explosive materials and can require several minutes in contact with a massive steel section to heat it to a temperature that would result in substantial weakening. Separate from the WTC towers investigation, NIST researchers estimated that at least 0.13 pounds of thermite would be required to heat each pound of a steel section to approximately 700 degrees Celsius (the temperature at which steel weakens substantially). Therefore, while a thermite reaction can cut through large steel columns, many thousands of pounds of thermite would need to have been placed inconspicuously ahead of time, remotely ignited, and somehow held in direct contact with the surface of hundreds of massive structural components to weaken the building. This makes it an unlikely substance for achieving a controlled demolition.
http://wtc.nist.gov/pubs/factsheets/faqs_8_2006.htm
pi_48731503
Ik heb nog niet alles gezien, maar van wat ik ervan gehoord heb, lost het de problemen met zijn theorie niet op. Hij toont aan dat er ijzer, alluminium en zwavel in het puin te vinden was. Dat moet dan bewijzen dat er thermiet gebruikt is. Nouja, dat er ijzer en alluminium te vinden zou zijn is geen wonder en zwavel (sulphur) zit in de gipsen tussenmuurtjes (gypsum drywall), dus ook daar is een bron buiten thermiet beschikbaar. Hij zegt niet of hij barium gevonden heeft, terwijl thermate daar voor zo'n 30% uit bestaat.

De repliek van het starwars-kamp:
http://janedoe0911.tripod.com/JonesScientificMethod.html
  donderdag 26 april 2007 @ 12:12:13 #11
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_48734262
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

... +10 scherp.
scherp, ? , neehoor . het staal kan niet gesmolten zijn op de conventionele wijze die gebeurd zou zijn volgens het 9/11 rapport.

de getuigen melden anders, dus er moeten wel andere middelen zijn gebruikt .
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 12:16:55 #12
16180 crew  CoolGuy
pi_48734415
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:12 schreef huupia het volgende:

[..]

scherp, ? , neehoor . het staal kan niet gesmolten zijn op de conventionele wijze die gebeurd zou zijn volgens het 9/11 rapport.

Scherp? Ja hoor. Het boeit me niet zo zeer wat de getuigen melden, wat me wel boeit is wat de conspiracyverhalen dan zeggen dat er gebeurd moet zijn. Neem dat thermite-verhaal, dat wordt hierboven al zo'n beetje ontkracht. Voor zover ik weet hebben die getuigen ook geen gesmolten staal gezien, maar gesmolten metaal. Dat maakt een groot verschil.
pi_48735283
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:12 schreef huupia het volgende:

Het 911 rapport heeft het niet over gesmolten staat, maar over verzwakt staal.

En volgens o.a. Lambiekje was er geen brand ofzo in de WTC torens. Dus hoe kan het staal dan gesmolten zijn?
quote:
Achja... Die getuigen zijn de experts en spreken allemaal de waarheid. Ze weten wat ze gezien hebben goed op waarde te schatten....
pi_48735600
Totaal offtopic, maar zou er iemand mij kunnen bevestigen dat het Hilton Milennium in de buurt van GroundZero staat ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_48735945
Ja. Het staat aan de rand van Ground Zero.
pi_48735964
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:50 schreef UncleScorp het volgende:
Totaal offtopic, maar zou er iemand mij kunnen bevestigen dat het Hilton Milennium in de buurt van GroundZero staat ?
Ja, het staat vlakbij Ground Zero. De gevel ervan werd zelf beschadigd door de instorting van de torens. foto op pag. 33
pi_48736220
Wow, de monoliet uit 2001 Space Odyssey op Ground Zero

De nieuwe Freedom Tower zit zo ook vol symboliek maar dat is es voor een ander topic.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 13:54:57 #18
16180 crew  CoolGuy
pi_48737648
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:10 schreef UncleScorp het volgende:
Wow, de monoliet uit 2001 Space Odyssey op Ground Zero

De nieuwe Freedom Tower zit zo ook vol symboliek maar dat is es voor een ander topic.
Ja, dat is best een aardig gebouw, maar ik had persoonlijk denk ik liever gezien dat ze de Twin Towers gewoon opnieuw gebouwd hadden.
  donderdag 26 april 2007 @ 19:12:01 #20
52357 Lambiekje
pi_48748179
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:42 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Het 911 rapport heeft het niet over gesmolten staat, maar over verzwakt staal.

En volgens o.a. Lambiekje was er geen brand ofzo in de WTC torens. Dus hoe kan het staal dan gesmolten zijn?
[..]

Achja... Die getuigen zijn de experts en spreken allemaal de waarheid. Ze weten wat ze gezien hebben goed op waarde te schatten....
Ik heb gezegd dat op het moment van instorting geen vuur meer was. Het eerste halfuur heeft het eventjes goed gebrand. Daarna doofde het langzamerhand vanzelf uit. Ik heb nooit gezegd geen brand.
pi_48748278
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:12 schreef Lambiekje het volgende:

Ik heb gezegd dat op het moment van instorting geen vuur meer was. Het eerste halfuur heeft het eventjes goed gebrand. Daarna doofde het langzamerhand vanzelf uit. Ik heb nooit gezegd geen brand.
hmmm... Dat herinner ik me toch anders... Maar goed, dat is de discussie niet.

Hoe is dat gesmolten staal ontstaan denk je?
  donderdag 26 april 2007 @ 21:23:31 #22
52357 Lambiekje
pi_48753025
quote:
Heel mooi!

Het enige wat hier inweze vertoont wordt is dat een staalblok redelijk snel gesneden kan worden. Het bewijst helemaal niets wat er gebeurd is tijdens 911. Dat de schuine balken in het magazijn liggen ja, én. WIe heeft bewijs dat het ook daadwerkelijk op dezelfde wijze gebeurd is. Als ik weet wat voor steekwapen er gebruikt is bij een moord en hoe er gestoken is ben ik nog niet de dader. Zelfs met vingerafdrukken kan je niet met 100% zeggen dat ik de dader ben.

Die bekekende foto met een scheef afgesneden balk. Kan je ook niets aan bewijzen. Aan gezien er geen tijd bij staat.
Feit blijft dan van beide torens de complete core ook vernietigt is. Daarmee is het pancake en trusses theorie complete bullshit. In de final version hebben ze dan ook maar weer een andere versie bedacht voor het instorten.

En dan nog wat .. volgens my kan je de wtc balken al doormidden snijden met een waterstraal. http://science.howstuffworks.com/question553.htm

En bovendien is nog steeds het molten steel niet verklaard.
  donderdag 26 april 2007 @ 21:35:53 #23
52357 Lambiekje
pi_48753561
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:14 schreef calvobbes het volgende:

[..]

hmmm... Dat herinner ik me toch anders... Maar goed, dat is de discussie niet.

Hoe is dat gesmolten staal ontstaan denk je?
Ik heb ook nooit de hologram bende geloofd. Al is het technisch wel mogelijk om het realtime te fixen.

Volgens de experts dient er minimaal 2800graden bereikt te worden om het te doen laten smelten. Dat valt niet te veklaren met een kerosine brand of meubelbrand. Daar valt over te speculeren. Een ding weet men ook, Thermate werkt op die temparatuur. En het is diep in de kelders gevonden. Dus het kon onmogelijk een van de 80ste verdieping zijn.

Waarom is er zo ongelovelijk snel al het staal afgevoerd en verplaatst naar China. En dat er dus maar 0.3% staal over is voor onderzoek, wat pas wéken later is opgestart. Waarom is niet direct de volgende morgen na de ramp met staal identificieren begonnen. Hoe weten ze nu welke balken ze onderzocht hebben.

Het is s'werelds grofste Crime Scene schending ooit. Het is de gruwelijkst aanslag ooit. En dan z;n onbenullig geknoei. Ik vind dat persoonlijk hoogst verdacht.
pi_48754109
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:35[/url] schreef Lambiekje het volgende:

Waarom is er zo ongelovelijk snel al het staal afgevoerd en verplaatst naar China.
En dat is dus niet zo en het is ook niet waar dit over gaat.

Als je beweerd dat er gesmolten staal is gevonden, wat dus niet bewezen is, zou je toch op z'n minst uit kunnen uitleggen HOE het onstaan zou kunnen zijn. Als je al zegt dat het volgende de experts niet kan, hoe kan het dan wel ontstaan zijn?
  donderdag 26 april 2007 @ 21:52:08 #25
52357 Lambiekje
pi_48754255
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:48 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En dat is dus niet zo en het is ook niet waar dit over gaat.

Als je beweerd dat er gesmolten staal is gevonden, wat dus niet bewezen is, zou je toch op z'n minst uit kunnen uitleggen HOE het onstaan zou kunnen zijn. Als je al zegt dat het volgende de experts niet kan, hoe kan het dan wel ontstaan zijn?
Daarvoor is de thermate theorie bedacht. Of vind je de mininuke een betere?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')