quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Ik vind het hele ding lelijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:52 schreef Goover het volgende:
Ik heb dit weekend in een C4 gereden. Gehuurd door mijn stageBen er mee naar Brussel heen en weer gereden. Reed wel leuk, ik vind het dash alleen erg lelijk
Inderdaad, die knipperlichten onder de zijspiegelsquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind het hele ding lelijk.
En hoi Goover!
De PTA SC is aan het veranderenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:03 schreef hermandeperman het volgende:
Damn, gewoon al een post of 6 ontopic
Bek houden ziphoerquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De PTA SC is aan het veranderen.
Ik zie zelfs nog niemand afgekraakt worden.
Wtf.
Peu? Waar ben je?
Zo ik weet niet wat hij gebruikt. Maar ik hoef het nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
En ook_gek zegt enge dingen op MSN;
mark zegt:
zie je wel je bent leuk
Ieuw. Volgens mij ben jij een HELE enge papaquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:07 schreef ook_gek het volgende:
ZIE JE WEL WE WORDEN OUDERS!!!!!
vroeger was het nog leuk. Mensen werden tot op het bot kapot gemaakt, weg gepest, complexen aangepraat. Er is er zelfs 1 opgetieft naar het huitenland.
dat waren nog eens tijden
Jezelf vermenigvuldigen is inderdaad lastig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
En ik word dus echt géén ouder. En ook geen volwassenen.
Ik voel me wel ouder dan 4 jaar terug, maar ik geloof dat dat wel normaal is..
zelfs de spelfouten worden te normaal. Vroeger kon je er niks op uitmaken nu zijn het compleet normale woorden gewordenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ieuw. Volgens mij ben jij een HELE enge papa
Conservatieve relnicht....quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zelfs de spelfouten worden te normaal. Vroeger kon je er niks op uitmaken nu zijn het compleet normale woorden geworden![]()
Vroeger![]()
Vroegerquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zelfs de spelfouten worden te normaal. Vroeger kon je er niks op uitmaken nu zijn het compleet normale woorden geworden![]()
Vroeger![]()
Ik word wel een ouder, maar nu nog niet. Volwassenen, nee dat is meervoud, word ik ook niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
En ik word dus echt géén ouder. En ook geen volwassenen.
Ik voel me wel ouder dan 4 jaar terug, maar ik geloof dat dat wel normaal is..
KUTHOER!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ow, kut. Ik heb je reactie geedit ipv gequote.
Vroeger toen ThaFreak nog in een greppel lag weg te rotten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
VroegerToen je poep nog met een lange oe schreef
Succes ouwe! Ik ga ook nog een poging wagen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Conservatieve relnicht....
* Xtreem gaat verder studeren
Stiekem hou ik ook van jou hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfs ik word softNormaal had ik je allang doodgewenst
Ik moet altijd lachen om peu, dus van mij hoeft hij niet doodquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef ook_gek het volgende:
zullen we collectief zelfmoord plegen met als Peu leider en ons voor gaat
Volgens mij komt Huug niet meer op FOK!, dus neequote:Op donderdag 21 juni 2007 15:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zit Huug op je account ofzo?
Daarbij is dit wel een mooie voor in de OP.
Waarom niet eigenlijk?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij komt Huug niet meer op FOK!, dus nee.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie zelfs nog niemand afgekraakt worden.
Keiliefquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij komt Huug niet meer op FOK!, dus nee.
rare snuiter jijquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef ook_gek het volgende:
zullen we collectief zelfmoord plegen met als Peu leider en ons voor gaat
Als peu ons voor af gaat is hij dood en wij niet. JE WEET TOCH SWAquote:
maar peu is zo'n toffe gozert!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als peu ons voor af gaat is hij dood en wij niet. JE WEET TOCH SWA![]()
Hij ziet o.a. dode mensen en canadese meisjes die helemaal gek worden als hij verteld dat hij een Alfa heeft gehad...quote:
hij is in ieder geval niet vies van een snuifje coke oidquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hij ziet o.a. dode mensen en canadese meisjes die helemaal gek worden als hij verteld dat hij een Alfa heeft gehad...
behoorlijk tof toch
En zoals wij op peu kotsen, kotst hij weer over die meisjes heen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hij ziet o.a. dode mensen en canadese meisjes die helemaal gek worden als hij verteld dat hij een Alfa heeft gehad...
behoorlijk tof toch
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
hij is in ieder geval niet vies van een snuifje coke oid![]()
iddquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:32 schreef Fugie het volgende:
en anders krijgen we niet meer van die vette gifjes van sjoewe als peu dood is
* Fugie ff naar de sportschool gaat
daar ben jij ook niet vies vanquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
hij is in ieder geval niet vies van een snuifje coke oid![]()
Peu is PeuRac en dat is het pies paaltje van PTAquote:
D-Devilquote:
Ik miste jóu schatje ;*quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Baan kwijt? Supra kwijt? Vrouw kwijt? Een van die drie moet de reden zijn dat je hier bent....
Je bent al goed geintegreerd in Brabantquote:
Vroeger, toen fleshlights nog leeg te maken waren ;'(quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:22 schreef D-Devil het volgende:
Vroeger, toen de twix nog raider heette.
Ik ben hier ook niet zo bar veel geweest.... Ik miste jouquote:
gast, zimbabwe is zooooo eh 2001 ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat moet je met het elftal van zimbabwe dan
maar nu zijn we er beide weer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ben hier ook niet zo bar veel geweest.... Ik miste jou
Voor mij is het SOG,quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
maar nu zijn we er beide weer.
wat een genot wat een plezier.![]()
Check. Ik ook. Alleen neit met jouquote:en nu heb ik zin in seks en bier
Je moet teruglezenquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nog snel ff tjabs afzeiken als het topic al dicht is he
Gelukkig is er nog niets veranderd![]()
ik heb teruggelezenquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je moet teruglezen. Dan snappie het.
Maar is er één van die dingen waar dan![]()
?
Ahhhh ik wilde nog wel graag met je bonkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Voor mij is het SOG,
Voor jou WOG?
[..]
Check. Ik ook. Alleen neit met jou
Moet nog tot vrijdag wachten
Waar ben je?quote:
alexxxxx@fok.nlquote:
get a roomquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:54 schreef Tjabbo het volgende:
Ik miste jóu schatje ;*
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ahhhh ik wilde nog wel graag met je bonken
Werk ontwijkend gedragquote:WOG denk ik
als ik er achter ben wat het is
Toen was ze nog nét minderjarigquote:
BEF is er niks bij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:46 schreef ijsmeis het volgende:
Best veel PTA'ers zijn eigenlijk mod geworden of geweest.
haha 1cm, heb zo mijn twijfels....quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Één centimeter.
Jij bent wel alleen heul veul breder.
De volgende keer gaat er dus mooi een meetlat mee ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haha 1cm, heb zo mijn twijfels....
maar het zou niet best wezen als jij breder zou zijn![]()
hou je muil, p00phoofdquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
VroegerToen je poep nog met een lange oe schreef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |