check de topics:quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:37 schreef Crappery het volgende:
wat is hiermee dan?
Lijkt me perfect voor als eerste autootje voor me. 300 euro is net niks voor die wagen
Heb je die deuk in de deur gezien?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:37 schreef Crappery het volgende:
wat is hiermee dan?
Lijkt me perfect voor als eerste autootje voor me. 300 euro is net niks voor die wagen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:36 schreef Mr_Moon het volgende:
Het onderwerp van vele discussies en hilarische topics is wederom te koop:
http://www.marktnet.nl/details.asp?Detail=787919
300 euro!
![]()
je komt niet vaak in PTAquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:45 schreef Strychnine het volgende:
Samenvatting? Iemand heeft die auto gekocht, opgeknapt, dat ging mis en nu staat hij weer te koop of zo?
Klopt, maar het topic maakte me nieuwsgierigquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:54 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
je komt niet vaak in PTA, dat blijkt wel.
dit is de auto van Asmooh , en dit is zijn inmiddels 5e mislukte project in anderhalf jaar...
Januari 2006 - Project Volvo 440 - resultaat : op de sloop
Mei 2006 - Project Volvo 480 - resultaat : onbekend
Augustus 2006 - Project Opel Astra - resultaat : onbekend
September 2006 - Project Opel Calibra - resultaat : te koop
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:24 schreef Het_Biertje het volgende:
de oplossing biedt zich al aan : http://www.marktnet.nl/Dr(...)-toyota-s-685441.htm
quote:Bewaar Deze Advertensie goed ooit Zul hij u nog van pas kunnen komen
Bij z'n moeder natuurlijk, en die (en de buren) is (zijn) dat wrak beu voor de deur...quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:54 schreef YoopY het volgende:
Waar woont die gast in hemelsnaam?
Aan de manier te zien waarop hij met die auto omgaat, twijfel ik:quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:57 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat een blokkenbouwjosti is Asmooh toch ook, heeft-ie eigenlijk wel een rijbewijs?
bronquote:Geplaatst op 01-07-2006 01:32
rijbewijsje kwijt momenteel
staande gehouden met 166km/h na correctie :$
maar heb geluk, ze hadden me met 220 kunne pakken
Wat jammer, zoveel bomen in dat filmpje, zoveel gemiste kansen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Aan de manier te zien waarop hij met die auto omgaat, twijfel ik:
filmpje
Hij heeft het in ieder geval al een keer moeten inleveren:
[..]
bron
Levens gevaarlijk die flapdrol geen verantwoordelijkheids gevoel, impulsief, zo zouden psychiologische test moeten afleggen voordat je kan afrijdenquote:maja zodra ik mn rijbewijs terug heb en boete heb betaald ga ik een MR2 turbo kopen.. dus ff uitkijken in de toekomst
De auto "klept"quote:Probleem dat de auto "klept" dus gevoel dat de kleppen dicht knallen is gekomen met de nieuwe luchtfilter.
nee z'n site danquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:22 schreef Pascal86 het volgende:
Asmooh is echt zo'n mongool die nooit meer zou mogen rijden.
[..]
Levens gevaarlijk die flapdrol geen verantwoordelijkheids gevoel, impulsief, zo zouden psychiologische test moeten afleggen voordat je kan afrijden
nothing, just: "quote:Wie ben ik
Mijn naam is Alexander/Asmooh/SleT
en op sommige sites zelfs DevNull,
maar noem me maar gewoon Alex
Waar kom ik vandaan
Limburg, Heerlen
Waar heeft Alex een Hekel aan
Mensen die Breezah's afzeiken, YP/YC, enz enz afkraken.
Nog even voor de zekerheid: Ik heb ook een hekel aan bepaalde mensen met een zeer kromme gedachtengang. Laten we een voorbeeld nemen aan de meest oversekste pubers van het hele forum. Mensen uit ONZ die niet normaal kunnen reageren en denken dat ze alles zijn terwijl het vaak een zooi koters zijn.
Ook heb ik een hekel aan jongens/mannen die denken dat een meisje/vrouw maar een gebruiks object is.
Met meningen als:
"Vrouwen zijn alleen voor de seks".
"Vrouwen moeten het huishouden doen".
"Vrouwen mogen geen mening hebben".
En meer van dit soort dingen, ben jij iemand die zo denkt. Rot A.U.B. op naar een andere planeet ofzo, of laat je nakijken bij een psychiater maar hou je meningen voor je op het forum en de chat.
Vaak zijn dit mensen die nog nooit een vriendin hebben gehad, zo lelijk zijn dat ze geen vriendin kunnen krijgen of gewoon op een of andere manier vaak zijn gepest door meiden waardoor ze zo'n mening krijgen, in al deze gevallen: LAAT JE NAKIJKEN!
Nog iets waar ik een hekel aan heb, en vaak terug komt op FOK!. Een meisje heeft een vriend, en een jongen zegt "Dat is niet mijn probleem toch".
Een relatie is dat twee mensen voor elkaar hebben gekozen, en niet zitten te wachten op een of andere snotaap die denkt in een relatie te kunnen bemoeien omdat het hem niet boeit. En alsnog je vriend/vriendin te kunnen krijgen.
Let goed op: Mensen die dat zeggen zullen ook zo denken als ze met jou hebben, want ze zullen net zo makkelijk naar een ander gaan. Onder het motto "het boeide me toch niks".
Ook deze mensen moeten zich eventjes laten nakijken.
Ben jij dat echt op die foto?
JA! probleem mee? en ja ik ben "to hard to get" (hier en daar een uitzondering)
Waar ben ik te vinden
irc.noudan.nl
Ik wil je uitschelden, afzeiken, afkraken, enz
Dan nodig ik je uit in Delft om dat gezellig te doen, recht in mn gezicht.
Wat doe ik als Werk?
Trader, in en verkoop van spullen.
Wat doe ik als sport
Wat ik doe als sport: autorijden, fietsen, zwemmen, maar ook spelen met gewichten.
Ben ik lief?
Dat ligt er net aan, voor mn meissie ben ik heel erg lief ja. Maar mensen die zitten te zeiken, enz ben ik niet lief tegen nee. Hoe jij tegen mij doet krijg je terug.
Verder handig om te weten..
Ik ben geen psycholoog, heb je problemen.. ik wil best je best helpen en ik wil best je verhaal aan horen. Maar ik ben geen psycholoog.
Ga niet zeiken over mijn taal gebruik, ik typ hoe ik wil typen, en ja ik vergeet wel eens overal een n achter te typen, so what? Wil je niet lezen, dan block je me maar fijn. Of voor IRC; ignore.. maar val mij er niet mee lastig en STFU.
Heb je wat te zeiken over mij? Zeik lekker, maar ga geen onzin zeiken want daar heb ik een hekel aan.
Kom met feiten, met een bron.. of andere nuttige informatie. Elke zin naar mij gericht wat nergens op slaat krijg je 10 keer zo hard terug.
Nog even wat over mij
Ik heb een passie voor auto's, computers, en alles dat met de ruimte te maken heeft.
Ik ben trouw aan m'n vriendin, (als ik die heb) dus ga geen dingen opzoeken die nergens op slaan.
Probeer mij niet in je haak te krijgen, want dat kan nog eens een lastige klus worden.
Noem me geen player: dan heb je oorlog.
Noem je me slet: prima, maar dan moet je me wel eerst kennen. Noem je me zo terwijl ik je niet ken: STFU LOSER.
Meer weten, just ask
nee, volgens zijn fotoboek niet:quote:
quote:Waar kan ik niet tegen
Mensen die dingen zeggen zonder dat ze de betekenis weten.
Hier onder een voorbeeld.
"Je bent een neger"
ne·ger (de ~ (m.), ~s)
1 persoon behorend tot één van de zwarte rassen uit Afrika
Ik ben geboren in Nederland, en moeder Nederlandse Antillen, ga dus niet zeiken dat ik een neger bent. Hou gewoon je smoel dicht!
Volgende Toyota die verneukt wordtquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
Hij leeft nog !! haha !!
leuk leuk... ik pak een kopje koffie en wacht op een nieuw "Project" van hem..
je bedoeld deze linkquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:21 schreef simplemouse het volgende:
hehe heeft een week geleden een filmpie van z'n error code op youtube gezet
HIER
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:21 schreef simplemouse het volgende:
hehe heeft een week geleden een filmpie van z'n error code op youtube gezet
HIER
vooral DIT deel:quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:05 schreef Asmooh het volgende:
in het vorige deel.. hadden mensen niks beters te doen dan zeiken en klagen.
Nu heb ik hier geen zin meer in, de eerst volgende die zit te zeiken, wordt voortan door mij ignored, maakt niks uit of een post daarna werl serieus is.
Ik heb geen zin meer in gezeik van iedereen, en enz enz enz.. ging me beetje vervelen.
Heb je niks te melden, dan kijk je in een ander topic! Maar ga niet mijn topic verklooien.
Uit het vorige deel bleek dat mensen het leuk vonden om iemand uit te lachen, en dat mensen zin hadden om hun lach spieren te trainen..
HOU het deze keer serieus, anders maak ik volgende keer geen nieuw deel aan.
Lachen om de filmpjes die ik ga maken, en heb gemaakt.. sure.. maar ga niet zeiken over de verbouwing
Nog een paar dingen waar ik wil dat je je aan gaat houden
- Mijn nickname is: Asmooh gebruik dat dus ook, doe je dat niet.. dan negeer ik je de rest van alle topics.
ELKE poging tot verneuken van mijn topic, dat gaat een ignore opleveren.
quote:HOU het deze keer serieus, anders maak ik volgende keer geen nieuw deel aan.
Lachen om de filmpjes die ik ga maken, en heb gemaakt.. sure.. maar ga niet zeiken over de verbouwing
Auto's kennelijk...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:50 schreef Isdatzo het volgende:
Wat doe ik als Werk?
Trader, in en verkoop van spullen.
spuit 34quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:58 schreef Cyaa het volgende:
PF Asmooh Link naar post Geplaatst op 01-07-2006 15:17
---
boete nog niet binnen Smilie
en rijbewijs ook niet, wacht nog op reactie
maar ze zeiden rond de 475/500 euro Smilie
maja zodra ik mn rijbewijs terug heb en boete heb betaald ga ik een MR2 turbo kopen.. dus ff uitkijken in de toekomst Smilie
![]()
ja sorry op een of andere manier verloor ik de asmooh topics uit het oogquote:
Liever in een Golf oidquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef Koploperkopper het volgende:
Laten we hopen dat het hem in een MR2 Turbo wel lukt om zich om een boom heen te vouwen.
Is hij hier niet dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
gaan we nu iemand afzeiken die hier niet eens is?
Hebbie die celica nou al gekocht?quote:
Teveel moeite/euro's voor een hok wat aan alle kanten inelkaar ligt en niet rijdt..quote:
das zo opgelost...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Teveel moeite/euro's voor een hok wat aan alle kanten inelkaar ligt en niet rijdt..
Voor 100 euro haal ik em op.
Ik heb momenteel toch al genoeg auto's trouwens
maar de deuken blijven..quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:11 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
das zo opgelost...
Alle niet-toyota-troep de sloot in
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar de deuken blijven..
Heb je gezien hoe die auto inelkaar ligt
wat een prutser is het ook
Toch jammer dat ie erachter gekomen is danquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:29 schreef RealZeus het volgende:
En weet je wat het leuke is?
Dat probleem van hem: hij maakt wel toeren ,maar hij rijdt niet:weet je wat dat is?
Een kapotte aandrijfas.Mijn ouders hebben het ook gehad,je kon toeren maken ,schakelen en volgens de teller reed ik ook, maar ik stond toch echt stil.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:52 schreef ThaFreak het volgende:
Vrachtwagenchaufeur wordt betrapt op sex tijdens dienst!!
wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
gaan we nu iemand afzeiken die hier niet eens is?
Dat zou het feest compleet makenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Asmooh heeft momenteel een honda Civic als ik het goed heb..zodra ik meer weet horen jullie het..
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Asmooh heeft momenteel een honda Civic als ik het goed heb..zodra ik meer weet horen jullie het..
Laat hem maar eens oefenen met het swappen van een brommer. Want ik voel weer een vermakelijke topicreeks aankomen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jaeen ED
En raad eens...hij wil het blok swappen
Dat is 'handelaar' Asmooh. Inkopen voor 1000 euro, voor nog een paar honderd euro een blok erbij kopen en vervolgens de hele rotzooi voor 600 euro proberen te verkopen omdat de auto het niet doet als hij het blok in de kofferbak legt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jaeen ED
En raad eens...hij wil het blok swappen
Maar wel 2000 netto per maand verdienen met zijn handeltjes in computers die hij gratiesch krijgtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat is 'handelaar' Asmooh. Inkopen voor 1000 euro, voor nog een paar honderd euro een blok erbij kopen en vervolgens de hele rotzooi voor 600 euro proberen te verkopen omdat de auto het niet doet als hij het blok in de kofferbak legt.
hijs al weg.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Kan ik je Celica ophalen voor 100 euro?
Jammerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:07 schreef Asmooh het volgende:
[..]
hijs al weg.
(zelfde dag nog)
moest advertentie nog verwijderen
nee aan iemand die zelf een garage heeft (en 3 celicas, hij is celica fan)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jammer
Toevallig verkocht aan iemand van de celica club?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:08 schreef Asmooh het volgende:
[..]
op fok helemaal niks.
dus pleur maar op met mijn internet history op te zoeken
nerd.
tja..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarom niet?
Er zijn ook users (o.a. MikeyMan en * Tommy_Kuklinski ) die je met je Celica project serieus van advies en technische informatie voorzien hebben..
Je ging toch swappen en had zelfs al een blok...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:12 schreef Asmooh het volgende:
[..]
tja..
misschien wel ja..
anyway die dude heeft er na gekeken, motorblok was nu echt dood.
hele auto goed maken zou ongeveer 1100 euro kosten
weet je je al waarom hij zo snel weg ging
los van het motorblok waren er blijkbaar nogmeer dingen heel erg gaarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je ging toch swappen en had zelfs al een blok...
Dus dat het motorblok dood was, was eigenlijk niet zo'n groot probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |