quote:
Waar heeft Alex een Hekel aan
Mensen die Breezah's afzeiken, YP/YC, enz enz afkraken.
Nog even voor de zekerheid: Ik heb ook een hekel aan bepaalde mensen met een zeer kromme gedachtengang. Laten we een voorbeeld nemen aan de meest oversekste pubers van het hele forum. Mensen uit ONZ die niet normaal kunnen reageren en denken dat ze alles zijn terwijl het vaak een zooi koters zijn.
Ook heb ik een hekel aan jongens/mannen die denken dat een meisje/vrouw maar een gebruiks object is.
Met meningen als:
"Vrouwen zijn alleen voor de seks".
"Vrouwen moeten het huishouden doen".
"Vrouwen mogen geen mening hebben".
En meer van dit soort dingen, ben jij iemand die zo denkt. Rot A.U.B. op naar een andere planeet ofzo, of laat je nakijken bij een psychiater maar hou je meningen voor je op het forum en de chat.
Vaak zijn dit mensen die nog nooit een vriendin hebben gehad, zo lelijk zijn dat ze geen vriendin kunnen krijgen of gewoon op een of andere manier vaak zijn gepest door meiden waardoor ze zo'n mening krijgen, in al deze gevallen: LAAT JE NAKIJKEN!
Nog iets waar ik een hekel aan heb, en vaak terug komt op FOK!. Een meisje heeft een vriend, en een jongen zegt "Dat is niet mijn probleem toch".
Een relatie is dat twee mensen voor elkaar hebben gekozen, en niet zitten te wachten op een of andere snotaap die denkt in een relatie te kunnen bemoeien omdat het hem niet boeit. En alsnog je vriend/vriendin te kunnen krijgen.
Let goed op: Mensen die dat zeggen zullen ook zo denken als ze met jou hebben, want ze zullen net zo makkelijk naar een ander gaan. Onder het motto "het boeide me toch niks".
Ook deze mensen moeten zich eventjes laten nakijken
sunchaser?
![]()
!