Ze heeft ooit aan de Eikenlaan in 's-Gravenzande gewoond wist mijn oma altijd te vertellen.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Van Danielle Overgaag wist ik het, maar Erica terpstra?![]()
haha, Met Remco als intestrijder en dat toen bleek dat jij naar Don was ipv thuis?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:10 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ben jij die gast die naar m'n huis is gereden?![]()
![]()
omfg.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
haha, Met Remco als intestrijder en dat toen bleek dat jij naar Don was ipv thuis?
JA!![]()
Fucking toeval.
Een plaatje van Ton erbij en ik neem hem ookquote:Op maandag 25 juni 2007 10:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Istie goedgekeurd ja? Haha ook nog een Westlandse vlag erin gedaan ja, voor good measure.
Mijn zaterdag zag er precies hetzelfde uit. Vreemd dat we mekaar niet tegengekomen zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 10:51 schreef PieterBas het volgende:
Zaterdag eerst naar een verjaardag geweest, toen ff naar the Swinging Affair geweest op het Wilhelminaplein... toen naar het Teejater café..
en zondag uitbrakken
Nee.. ik ben tijdens Mala Vita naar het teejater café gewandeld. Ik heb wel gelachen om Agnes van RTV West... die was goed lam..quote:Op maandag 25 juni 2007 11:34 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Mijn zaterdag zag er precies hetzelfde uit. Vreemd dat we mekaar niet tegengekomen zijn
Stond je ook in de pit bij dat laatste concert ?
5 minuten later kwam ze erachter/vertelt dat het Caiw isquote:De hoofdsponsor C.A.I.W..
Leuk hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 13:35 schreef Strychnine het volgende:
[afbeelding]
Ja, voeten zijn lelijke dingen die niet goed te fotograferen zijn. Maar, hey, er zit een tatoeage op
Werk zat in de tuinbouwquote:Op maandag 25 juni 2007 14:02 schreef kassenbouwer het volgende:
Weet iemand trouwens nog of ze nog wat mensen zoeken bij een of ander restaurant in Naaldwijk? Ik zoek eigenlijk nog iets voor de zomer...
Ja, ik heb het de laatste tijd druk zat gehad met studeren. Maar ik leef op dit moment van m'n beleggingen.quote:
Daarom juist. Ik vind het (bij vrouwen vooral) vaak niet mooi als ze erg opvallende tatoeages hebben. Daarnaast hebben mijn ouders altijd een partycentrum in Naaldwijk gehad, met veel bruiloften ook, en ik heb te vaak gezien dat bruidjes bijvoorbeeld lange mouwen aan moesten om hun tatoeage te verstoppen of van dat make up er op. Daarnaast, ik weet nog niet wat voor werk ik wil gaan doen, maar bij sommige beroepen kan je absoluut geen opzichtige tatoeages hebben (gezondheidszorg bijvoorbeeld, wat wel de richting is waar ik heen wil).quote:Op maandag 25 juni 2007 16:02 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Mooi tatoe, maar waarom op je voet![]()
Dat ziet niemand toch![]()
Ik ook westland tochtquote:Op maandag 25 juni 2007 10:46 schreef GotC het volgende:
Vrijdagavond effe bij de Mirelle gezeten, en zaterdag rondje Westland gefietst. Eerst bij mij gezeten effe, daarna naar de Winkel, daarna naar een feest in 's-Gravenzande, daarna naar een feest in Poeldijk, en als laatste feest in Wateringen
![]()
.
En gister naar Shrek 3 geweest..
Bij jou?
Hooguit een samenvatting vermoed ikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:38 schreef kassenbouwer het volgende:
Zouden ze de wedstrijd van onze Westlander zometeen nog live uitzenden op RTL7?
Ze schakelen nu over naar die wedstrijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:44 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hooguit een samenvatting vermoed ik
2 vrienden van mij werden afgl. vrijdag van hun fietsen afgegooid door een groepjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:10 schreef Strychnine het volgende:
http://www.politie.nl/haa(...)sbericht_21_juni.asp
Westland gaat lekker
Iddquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:22 schreef kassenbouwer het volgende:
Wat een idioten hier zeg... Gisteren belde de politie nog (over datgene wat een paar weken geleden met mijn broertje was gebeurd). Die lui hadden ondertussen de schade betaald. Maar de politie vind het geweld "iets van deze tijd". Als je het mij vraagt wordt het alleen maar erger als je je zo opstelt. Dit soort figuren moeten gewoon keihard aangepakt worden en in een of ander opvoedingskamp.
Wat denk je van belgië dan ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:37 schreef dubidub het volgende:
[..]
Iddbest bizar eigenlijk.. 'dat hoort erbij'
Zo, ik ga maar weer 'es een pizza in de oven jensen. Tot ziensch.
Oja. Dæpig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:06 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Wat denk je van belgië dan ?
Daar zeg de politie: waarom heb je ze niet terug geslagen ?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |