Ik ga ook naar een examenfeestje in de Poeluk... Bij wie?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:04 schreef dubidub het volgende:
Examenfeestje in de poelek. Nu tukken, anders ben ik sowieso naar de kloten. Groetjes, dub.
Monicaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:38 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik ga ook naar een examenfeestje in de Poeluk... Bij wie?
Kom trouwens net terug van raften met de Rabobank. Echt goud.
Ik had het alleen wel iets wilder verwacht, maar het was echt heel leuk.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:57 schreef keijz het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/18691/a5d96678/index.html
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu even een Nederlandse versie maken
't ging best. Beetje jammer, die meid waar ik een feestje had, had heel 6v uitgenodigd, alleen een andere meid was wat eerder met uitnodigen, dus het was op mijn feest een beetje rustig { , hetgeen ik jammer voor m'n organisatrice vond. Maar het bier smaakte er niet minder om. We hebben weer genoeg gekkigheid onderweg uitgehaald, toch, ThaRooPquote:Op zondag 24 juni 2007 03:40 schreef Toempf het volgende:
Zo dat was weer een beste avond met veel bier. ik heb net bijna een uur buiten gezeten met twee katjes die ik nog nooit eerder had gezien. Het waren hele lieve beesten. Ik ben nou weer binnen, ik ben nou nog effe een blik rauwe knakworst naar binnen aan het werken omdat ik honger had, maar ik ga nou maar eens een keer slapen, Truste.
![]()
Anders ben jij ff vroeg wakker...quote:Op zondag 24 juni 2007 10:16 schreef Toempf het volgende:
Volgens mij ben ik vergeten de deur op slot te doen vannachtDat zal moeders niet leuk vinden.
Is je tattoo al gezet?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:33 schreef Strychnine het volgende:
joehoeeven vanuit utrecht
vanavond kom ik nog wel even langs hier als ik weer thuis ben
Laatst nog gebeld.. Na anderhalf minuut kon ik pas iets terugzeggen... dat mijn ouders niet thuis waren.. en ik geen behoefte had in een lagere hypotheekrentequote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:13 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Dit is werkelijke geweldig
![]()
Ik had ook een tijdje het "tegenscript" bij de telefoon liggen. Jammer genoeg nooit kunnen gebruiken. Wij worden ook nooit gebeld door die lui
http://www.xs4all.nl/~egbg/tegenscript.html#het%20tegenscript
Me jas is een beetje groen en er zit een gaatje inquote:Op zondag 24 juni 2007 04:53 schreef dubidub het volgende:
[..]
't ging best. Beetje jammer, die meid waar ik een feestje had, had heel 6v uitgenodigd, alleen een andere meid was wat eerder met uitnodigen, dus het was op mijn feest een beetje rustig { , hetgeen ik jammer voor m'n organisatrice vond. Maar het bier smaakte er niet minder om. We hebben weer genoeg gekkigheid onderweg uitgehaald, toch, ThaRooP
Je moet hem ook uitdoen, zei ik toch. Ik had dat namelijk vorige keerquote:Op zondag 24 juni 2007 14:39 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Me jas is een beetje groen en er zit een gaatje in![]()
Samen liggen rollenbollen in het gras ofzoquote:Op zondag 24 juni 2007 14:39 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Me jas is een beetje groen en er zit een gaatje in![]()
Nee, hegbangenquote:Op zondag 24 juni 2007 15:05 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Samen liggen rollenbollen in het gras ofzo![]()
Is die open op zondag dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nee, hegbangen
Is de AH naaldwijk nog open? De melk is op, en ik kan echt niet opstarten morgenochtend zonder melk
Heb even op de site gekeken, maar hij is niet openquote:Op zondag 24 juni 2007 16:26 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat wil ik gaarne weten. Anders moet ik voor niets door de regen fietsen
Da's minder prettigquote:Op zondag 24 juni 2007 16:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Heb even op de site gekeken, maar hij is niet open
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:40 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
als je in de buurt woont kun je van mij wel een pak krijgen
quote:Michaëlla Krajicek speelt morgen haar eerste ronde-partij op het gras van Wimbledon. De wedstrijd van de Nederlandse tennisster tegen de Israëlische Tzipora Obziler staat als tweede partij op baan dertien gepland.
Thiemo de Bakker zal dinsdag zijn eerste ronde spelen. De Westlander, die als kampioen van de junioren vorig jaar een wildcard kreeg, debuteert dan op een grandslamtoernooi tegen de Australiër Wayne Arthurs.
's-Gravenzandequote:Op zondag 24 juni 2007 16:57 schreef dubidub het volgende:
[..]Je staat niet in de OP? Welke kern woon je, dan zet ik die er ff bij
Hij heeft het juniorentoernooi al gewonnen vorig jaar, maar ik geloof er niets van dat hij de eerste ronde op Wimbledon overleeftquote:Op zondag 24 juni 2007 17:27 schreef keijz het volgende:
De 2e westlander die Wimbeldon gaat winnen
Richard Krajicek heeft natuurlijk in De Lier leren tennissen
laat maar, Miracle Drug was me al voorquote:Op zondag 24 juni 2007 17:27 schreef keijz het volgende:
De 2e westlander die Wimbeldon gaat winnen
Richard Krajicek heeft natuurlijk in De Lier leren tennissen
Haha, wel grappig om te zienquote:Op zondag 24 juni 2007 18:20 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hij heeft het juniorentoernooi al gewonnen vorig jaar, maar ik geloof er niets van dat hij de eerste ronde op Wimbledon overleeft![]()
Krajicek heeft overigens ook vaak in 's-Gravenzande getennist, volgens mij zit er hier wat in het water.. Want mijn zoon is behalve kampioen van de regio Den Haag (met z'n team) voor de 2e keer parktoernooi--kampioen geworden en ook nog eens kampioen in het dubbelspel, net 9 jaar oud![]()
En de spits van excelsiorquote:Op zondag 24 juni 2007 19:19 schreef dubidub het volgende:
[..]
Haha, wel grappig om te zienEn we hebben een goeie klusser, Nico Zwinkels. Die keeper van het NL Hockey team komt toch ook uit De Lier ofzo? Dan klopt 't wel dat er iets in het water zit
Vergeet ook niet Danielle Overgaag en Erica Terpstra (die hebben gewoond in 's-Gravenzande)quote:Op zondag 24 juni 2007 19:19 schreef dubidub het volgende:
[..]
Haha, wel grappig om te zienEn we hebben een goeie klusser, Nico Zwinkels. Die keeper van het NL Hockey team komt toch ook uit De Lier ofzo? Dan klopt 't wel dat er iets in het water zit
Van Danielle Overgaag wist ik het, maar Erica terpstra?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vergeet ook niet Danielle Overgaag en Erica Terpstra (die hebben gewoond in 's-Gravenzande)
Ben jij die gast die naar m'n huis is gereden?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
Maar goed, heb dus 20 uur, intest bij Martien don kreeg ik als advies nog 10 uur, die ga ik nu snel doen.
Dinsdag theorie halen en eventueel volgende week vrijdag mocht het misgaan, en dan 5 juli afrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |