Ik ken daar ook een aantal mensjes, maar altijd moeilijk de weg te vindenquote:
hehe zo ken ik een verhaal van 3 maten van die naar luxemburg gingen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:03 schreef ThaRooP het volgende:
Lol, had vanmiddag bedrijfsuitje... karten bij van der ende..
Iedereen biertje op natuurlijk, ook de chauffeur..
Wij lekker met 6 gasten in een busje beetje muziek draaien, opeens alcohol controle![]()
![]()
Iedereen snel ze gordel zoeken, niemand kon ik um vinden natuurlijk
Chauffeur blazen.. zegt die agent : Fijne avond.. iedereen zo van![]()
![]()
![]()
![]()
Aardig gek... daarna nog biertje gedaan bij een wildvreemde in huis...![]()
![]()
Alweer? Of bedoel je nog de vorige verandering?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:05 schreef ThaRooP het volgende:
Bij de weg,,, heel die baan is nu anders bij van der ende... is wel leuk ook![]()
Ik lachte naar jequote:Op donderdag 21 juni 2007 21:51 schreef GotC het volgende:
En Greaseis aan nu
.
Ik heb de laatste tijd de hele tijd het gevoel dat als een onbekende gozer naar me lacht in de AH, het 1 van jullie is
dag meisje! HFquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:02 schreef Strychnine het volgende:
Ik ga een weekendje weg
Tatoeage laten zetten o.a.
Tot zondagavond/maandag![]()
Als je nog stageplek zoekt in Naaldwijk, eventueel MediaChoice? (werk ik nu).quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:50 schreef GotC het volgende:
Ik noem het een gelijkspelTis wel een goed communicatie bureau, maar er moeten minstens 20 mensen werken (why? beats me!)
.
Ga je bij WOS stage lopen of bij zijn boekhoudkantoor?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:46 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort stage lopen bij die gozer![]()
![]()
WOS natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:09 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
Ga je bij WOS stage lopen of bij zijn boekhoudkantoor?
Als ik die koorneef was zou ik jouw achter de minimaal 25 artikelen kassa zetten. dan zorgen die stalkende fokkers nog voor wat omzet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:51 schreef GotC het volgende:
En Greaseis aan nu
.
Ik heb de laatste tijd de hele tijd het gevoel dat als een onbekende gozer naar me lacht in de AH, het 1 van jullie is
HAHAHAquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mn funny bone wat doe je:
http://www.youtube.com/watch?v=rZBA0SKmQy8
veel rust en stiltequote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:51 schreef Heinekenner het volgende:
Mijn excuses naar de mensen uit 's Gravenzande die dicht bij de prom wonen voor het geluidsoverlast.
Maar wat verwacht je dan na een diploma-uitreiking en bier voor 1 euro
En dan zie je dit: http://www.youtube.com/watch?v=BDhXfd1x2Ks&mode=related&search=quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
![]()
moet nog steeds de 300 af kijken.
Geen idee... sinds de vorige keer dat ik er was en dat was best wel een tijdje terugquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Alweer? Of bedoel je nog de vorige verandering?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef keijz het volgende:
[..]
En dan zie je dit: http://www.youtube.com/watch?v=BDhXfd1x2Ks&mode=related&search=
Wat ik nog meekreeg van gister waren diverse doodsbedreigingen van de uitsmijter met de bijgevoegde mededeling dat we stil moesten zijn en niet tegen de ramen mochten pissen.quote:
hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:33 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Wat ik nog meekreeg van gister waren diverse doodsbedreigingen van de uitsmijter met de bijgevoegde mededeling dat we stil moesten zijn en niet tegen de ramen mochten pissen.![]()
nee hoor, kom nml bar weinig in de AH naaldwijk de laatste tijd, geloof niet dat ik jou ooit al gezien heb.quote:
Goed voor het pensgehaltequote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:43 schreef Toempf het volgende:
Je gaat gelijk gezonder eten als je ouders er niet zijn![]()
En al gehaktstaaf op?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:48 schreef Toempf het volgende:
Ja mooi, vanmiddag heb ik maar effe een broodje pikanto met pindasaus gehaald bij de gifkar. Die had ik al twee dagen niet meer op, ik kreeg al trillende handjes.![]()
Ik wacht nog ff verder op de high quality defqon livesets. Die waren heerlijk vorig jaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:04 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zei het toch, die troep is goed te pruimen. 't heet Big Beat
Die van de Prophet waren zwaar slechtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff verder op de high quality defqon livesets. Die waren heerlijk vorig jaar.
Noooooooo niet Blurquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:19 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb die jumpstyle versie nog aangehoord van Blur's Song 2.. Heel triest![]()
![]()
Dubidub had er nog een topic over geopend..quote:
Nou ja, gelukkig is het een van de minste nummers van Blurquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dubidub had er nog een topic over geopend..
Neemt niet weg dat het een trieste ontwikkeling in de muziek is, de jump.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:21 schreef keijz het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig is het een van de minste nummers van Blur
Ach ja zijn die gasten ook eens in beweging ipv van doelloos op de bank te hangen.. en beter goed gejat dan slecht gevonden..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:37 schreef dubidub het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het een trieste ontwikkeling in de muziek is, de jump.
Ik ben officieel naar de klote, zometeen nog 20 schreeuwende koters om me heen 13.gif :p
Op zich wel aardige muziek hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:37 schreef dubidub het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het een trieste ontwikkeling in de muziek is, de jump.
Ik ben officieel naar de klote, zometeen nog 20 schreeuwende koters om me heen 13.gif :p
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Op zich wel aardige muziek hoor![]()
Ik ken jump vooral van Da Boy Tommy, de belgische pionier![]()
En Da Rick![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |