neequote:Op donderdag 21 juni 2007 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
maar ook lopend vanaf t station zegmaar
weet ik nog niet, hoor ik morgenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:50 schreef iFries het volgende:
Waar in het noorden ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
stok mag niet naar t buitenland he
wie belt dat de stok niet naar t buitenland magquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:26 schreef iFries het volgende:
kan de sleutel niet vinden help bel 0642866187
moet ik ff smsen? "hey die stok mag niet naar t buitenland godverdomme ja!?!?!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wie belt dat de stok niet naar t buitenland mag
Mooi, beetje de fokstok naar italie ontvoeren hequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:35 schreef iFries het volgende:
Wie heeft mij gesmst?
laatste post; Stok gaat niet mee LO
Bij mij is het ondertussen ook al weer even geleden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:23 schreef snellejelle het volgende:
Alweer lang geleden dat ik de stok vast had
Ah ok, duidelijkquote:Op zondag 24 juni 2007 21:20 schreef maok het volgende:
Hij wordt na het weekend weer ergens geplaats als ik het goed heb. De bezitter zit even in het buiteland dacht ik
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:20 schreef maok het volgende:
Hij wordt na het weekend weer ergens geplaats als ik het goed heb. De bezitter zit even in het buiteland dacht ik
hoe was je weekendje weg? en waar ga je de stok plaatsenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:38 schreef iFries het volgende:
Meld!
Zit weer in Nederland, en ben morgen weer thuis.
Morgenmiddag zullen de foto's dus verschijnen.
jewel manquote:Op maandag 25 juni 2007 16:49 schreef vogelkooi het volgende:
w8 vol verwachting.
houniet in welke regio zit jij dan? toch niet regio Arnhem Nymegen?
ow, ik dacht dat er concurentie was voor de stokquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:39 schreef Houniet het volgende:
hoezo danals ik de Stok! het weekend te pakken krijg, komt ze naar Gelderland toe
iemand een voorkeur waar in Gelderland ?
beter, dat ligt dichter in de buurt voor mij zaterdagquote:
Voor jou een eitjequote:
laat diegene dan net in Zeeland zittenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:40 schreef iFries het volgende:
* iFries zit met een reserve sleutel waar die niks mee kan
Wordt vast weer eens handig als iemand zo'n sleuteltje kwijt maakt
schuilen deed ik toen ik bijna thuis wasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:25 schreef iFries het volgende:
Woon er ongeveer 5 woningen vandaan.
Waar sta je te schuilen?
Post (via de postbode (nee echt? ja!)) zonder postzegelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
laat diegene dan net in Zeeland zitten
Duitser.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:48 schreef iFries het volgende:
[..]
Post (via de postbode (nee echt? ja!)) zonder postzegel
laptop tafel met uitzicht naar de muur x)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef iFries het volgende:
Dat kan ik inderdaad tegen iemand gezegd hebbenmaar nou word ik te nieuwschierig
Wie ben je?
Biegt op!
Ik heb al een vermoeden. Bij mijn weten komt ie in een plaats grenzend aan de zuidkant van een van de Friese meren te liggen.quote:
nee.. eerder tegen over peterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef iFries het volgende:
Waar heen?
Nog laatste offtopic post: Zit jij altijd tegenover Kevin ?
tja, niet echt een ander bord daar verderquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
Potentieel gevaarlijke plaats voor de sleutel
Leuk dat ie weer verplaatst is.
Nu de TT nog even een aanpassing![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |