We zijn niet een enorme site, maar zo'n 8600 unieke bezoeken per dagquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
als het te lastig is gaan ze gelijk naar andere site...
tenzij je een grote site hebt...
Even goed nog lekkerquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:54 schreef Darkomen het volgende:
[..]
We zijn niet een enorme site, maar zo'n 8600 unieke bezoeken per dag
Moet ik hem ff ergens uploaden voor jullie?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:03 schreef PiRANiA het volgende:
You need to be a subscriber and log in to access this file. ><
te fokkin irritantvp
stats zijn altijd leukquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:16 schreef Xcalibur het volgende:
Ik gebruik nu ook zo'n vraag-check op een phpBB board trouwens, en die werkt feilloos... sinds 11 mei zo'n 1100 spambots geblocked
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoe vaak proberen ze het eingelijk? Ook altijd leuk om te weten
Ow valt nog mee dus. Heb tegen woordig een auto ban systeem wat na 3 keer de CAPTCHA in 3 dagen fout je banned voor 3 dagen. En heb tot nu toe eingelijk iedere dag wel 3 bansquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:48 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.De site is niet (zo heel) druk bezocht, maar voor de beveiliging kwamen er zo'n 10 bots per dag langs?
![]()
je mag altijd upload.bruggema.nl misbruiken voor dit soort zaakjes (al zit er wel een limiet opquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moet ik hem ff ergens uploaden voor jullie?
http://rapidshare.com/fil(...)07-06-08.tar.gz.html sorry voor de rapidshare link maar dat was ff het makkelijksts en snelst![]()
* WyriHaximus moet eens eigen filehosting gaan bouwen![]()
Zal het onthouden alleen net laptop al afgesloten waar het op staatquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:55 schreef Chandler het volgende:
[..]
je mag altijd upload.bruggema.nl misbruiken voor dit soort zaakjes (al zit er wel een limiet op)
tee
vee
[sub]pee[/sup]
ik denk dat voor de eerste 3 keer fout 10 minuten ook wel genoeg is hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ow valt nog mee dus. Heb tegen woordig een auto ban systeem wat na 3 keer de CAPTCHA in 3 dagen fout je banned voor 3 dagen. En heb tot nu toe eingelijk iedere dag wel 3 bans. Zit nog te wachten op de 1e auto ban van iemand die al eens eerder gebanned is, ben ik hem gelijk 6 adgen kwijt
.
True, zit wel te monitoren (krijg mailtjes) wat er fout gaat en het zijn altijd. Nu net laatsts me eerste echte user gehad die het fout had. Op honderd duizenden bot pogingenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik denk dat voor de eerste 3 keer fout 10 minuten ook wel genoeg is hoor.
Daarna, na weer 3 keer gewoon permbannen
is de code goed leesbaar?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
True, zit wel te monitoren (krijg mailtjes) wat er fout gaat en het zijn altijd. Nu net laatsts me eerste echte user gehad die het fout had. Op honderd duizenden bot pogingen. Maar het is een goeie als het een user is is 3 dagen wel veel
![]()
http://beta.wyrihaximus.net/en-guestbook.htmlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |