Ja, daar waren ze toen goed in. Daardoor heb ik ook Electric Six gemist, ik stond bij Nightwish.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:19 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
2003 was door een verschuiving in het rooster, was oorspronkelijk niet zo.
waarom ga je dan naar lowlands ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Waarom zoveel troep. Met alleen de rockbands is het ook prima![]()
![]()
quote:Nog meer grappenmakers! / 21-6-2007
Afgelopen maandag kwamen we al met twee toffe comedynamen, maar vandaag liepen de Lowlandshongerige grappenmakers hier de deur plat!
Wat dacht je van het Amerikaanse collectief Danger Zone, met onder andere Jason Rouse, dat met zijn expliciete humor graag de grenzen van de goede smaak opzoekt?
Of de Brit Steve Rawlings, die met zijn combinatie van stand-up en hilarische jongleer- en circusstunts een buitenbeentje van internationale klasse is.
Van eigen bodem is ook Guido Weijers van de partij en presenteert A Night of Comedy in een eigen show haar nieuwste opkomende talenten, te weten: Bob MacLaren (MC), Patrick Laureij, Steven Stol, Bram van der Velde en Martijn Oosterhuis.
Comedytrain pakt uit met de meest in het oog springende internationale naam: Doug Stanhope. Stanhope staat bekend als een genadeloos scherp comedian en geniet grote bekendheid in Amerika dankzij verschijningen op NBC, Fox en Comedy Central. Op Lowlands zal hij twee shows geven en ook nog als MC fungeren tijdens de twee optredens van The Unbookables.
Dit Amerikaanse collectief heeft zijn naam niet gestolen: in Amerika komen ze nauwelijks aan optreden toe vanwege hun bijzonder expliciete humor…
Verder presenteert de Comedytrain Ronald Goedemondt, de Amerikaan Arj Barker en een eigen show met een selectie van hun beste nieuwe oogst.
hij draaide destijds dan ook wel zwaar beroerd!quote:
Zie net op de ff-site dat ze 18 en 19 augustus al geboekt zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef peaceman het volgende:
Is FF al afgeblazen eigenlijk? Ben erg benieuwd wat er ipv FF dan komt...
Foo Fighters?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Fiery Furnaces? Fear Factory? Franz Ferdinand?
Ja, maar ze zijn wel in Engeland geboektquote:
Teveelquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:16 schreef Aoristus het volgende:
wat kost een kaartje nu eigenlijk?
125 euriesquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:16 schreef Aoristus het volgende:
wat kost een kaartje nu eigenlijk?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn wel in Engeland geboekt. Dus er is voor de 17e nog hoop
.
Tering he KAASKOPPEN! Ga eens kijken wat de gemiddelde jongere in een kroeg uitgeeft laten we zeggen: 40 euro. Doe dat keer 3 dan is dat ook 120 euro. Voor 125 euro heb je de grootste artiesten vanuit alle hoeken van de wereld, je hebt een camping, je kan een achtbaan in als je wilt. Pfff en dan zeur je dat het veel kost.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:20 schreef Aoristus het volgende:
125 euri !!!!! Dan is het bier zeker gratis ofzo..
Zoveel uitgeven voor Mikaquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:21 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zat eerst te twijfelen om te gaan, want NIN, The Killers, Kaiser Chiefs en Klaxons komen maar toen ik Mika vandaag ertussen zag staan ben ik direct m`n kaartje gaan halen. En toevallig zie ik in een mail van ticketservice net dat Mika een optreden in November in de HMH geeft. Dus ik ga zaterdag een kaartje halen voor Mika. Zo zie je hem nooit, zo zie je hem 2 keer achter elkaar
Uhh, voor die achtbaan is het 135 euro hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tering he KAASKOPPEN! Ga eens kijken wat de gemiddelde jongere in een kroeg uitgeeft laten we zeggen: 40 euro. Doe dat keer 3 dan is dat ook 120 euro. Voor 125 euro heb je de grootste artiesten vanuit alle hoeken van de wereld, je hebt een camping, je kan een achtbaan in als je wilt. Pfff en dan zeur je dat het veel kost.
Mwoa, een beetje teveel dance, dat kan je ook op de radio luisteren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tering he KAASKOPPEN! Ga eens kijken wat de gemiddelde jongere in een kroeg uitgeeft laten we zeggen: 40 euro. Doe dat keer 3 dan is dat ook 120 euro. Voor 125 euro heb je de grootste artiesten vanuit alle hoeken van de wereld, je hebt een camping, je kan een achtbaan in als je wilt. Pfff en dan zeur je dat het veel kost.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoveel uitgeven voor Mika. Oh my god..
de nieuwe killers he..quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh my god leer es lezen
ik kwam ook voor NIN, The Killers, Kaiser Chiefs en Klaxons
Je vergeet de afzetkosten van Ticketservice. 135 euro betaalde ik ongeveer voor het normale kaartje, inclusief verzenden dan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhh, voor die achtbaan is het 135 euro hoor.
Nou, je wekt daar meer de indruk dat je liever niet wilde gaan omdat zij kwamenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh my god leer es lezen
Avondje Drum 'n Bass zal dr wel in gaanquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor de Drum en Bassers: Nymfo
http://www.myspace.com/nymforedzone
* I_PANDA_I heeft weinig voorkeuren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:34 schreef Laton het volgende:
waarom toch dat eeuwige dance gebash. hemel gewoon je eigen voorkeur op en loopt niet zo fucking te zeiken over andermans voorkeur.![]()
Precies, dat is ook een beetje waar Lowlands op gebaseerd is, natuurlijk, verschillende vormen van kunst en muziek die in elkaar overlopen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:34 schreef Laton het volgende:
waarom toch dat eeuwige dance gebash. hemel gewoon je eigen voorkeur op en loopt niet zo fucking te zeiken over andermans voorkeur.![]()
Ik las ook goed hoor, maar je twijfelde, totdat Mika bekend werdquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh my god leer es lezen
Vorig jaar alleen naar de pinkpop maandag geweest, en het hele weekend naar LL.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:35 schreef Juicyhil het volgende:
M`n eerste festival was Pinkpop vorige maand dat vond ik erg leuk en gezellig (alleen de maandag dat het ongelofelijk druk was was minder) maar ik zag daar op Pinkpop ook de line-up van LL en dat zag er ook veelbelovend uit. Maar hoe is de sfeer bij Lowlands? Komt iedereen voor de muziek of iedereen om wiet in te kopen/te roken? En wat is er de godganse dag te doen?
Owja en was nog wat vergeten.quote:
tijdens werchter geen geld en ik wil nog wel een paar daagjes weg tijden vakantie....quote:
misschien is juist het leuke aan lowlands de diversiteit van de artiesten ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
tijdens werchter geen geld en ik wil nog wel een paar daagjes weg tijden vakantie....
dat komt er dan vanzelfquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:48 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Owja en was nog wat vergeten.
Lekker weer en een gezellige sfeer.
Dan wordt het gegarandeerd een goed weekend![]()
andere natuurrampen ? straks zitten we daar in de lavaquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:22 schreef icebliss het volgende:
Lekker weer hoef je overigens niet echt op te rekenen. Ik voorspel alvast regen/windkracht 12/windhoos/hagelstenen als tennisballen/andere natuurrampen, dan kan het alleen maar meevallen straks![]()
ik neem maar laarzen mee denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:22 schreef icebliss het volgende:
Lekker weer hoef je overigens niet echt op te rekenen. Ik voorspel alvast regen/windkracht 12/windhoos/hagelstenen als tennisballen/andere natuurrampen, dan kan het alleen maar meevallen straks![]()
Het is wel een polder hè. Bij een terroristische aanval kan het zootje zo onderlopen. Of misschien heeft het leger jarenlang geheime kernproeven gehouden in het ijsselmeer en krijgen we bezoek van Godzilla.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:24 schreef Laton het volgende:
[..]
andere natuurrampen ? straks zitten we daar in de lava
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:29 schreef icebliss het volgende:
Of Mika die met zijn idioot hoge stem ieders trommelvliezen doorboort en zo de markt voor gehoorapparaten weer doet opleven.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:19 schreef nipeng het volgende:
Zo dit topic gaat naar UVT.
laten we het hopen. Geen iron maiden zoals op fields helaas. Maarja Tool en Mastodon zijn ook leuk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:24 schreef Laton het volgende:
[..]
misschien is juist het leuke aan lowlands de diversiteit van de artiesten ?
Tool is niet leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
laten we het hopen. Geen iron maiden zoals op fields helaas. Maarja Tool en Mastodon zijn ook leuk.![]()
hier Ardace Fire op Lowlands 2005quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:37 schreef rood_verzet het volgende:
Ik kende dat Arcade Fire nog niet, heb wat gedownload, valt me niet tegen
naar de camping mag je officieel 12 blikken bier en een plastic 1 literfles meenemen..... maarja zo streng controleren ze daar niet opquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:48 schreef rood_verzet het volgende:
Hoe zit het eigenlijk precies met de regels van eten en drinken meenemen? Dat is toch toegestaan?
Jaaa, dat was zo vet. Ik was d'r toen in m'n eentje even gaan kijken, aangezien ik ze net een beetje kende. Echt helemaal overdonderd van de show. Geweldig.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:42 schreef rubbereend het volgende:
en de afsluiter met het klimmen naar de top van de tent:
http://www.youtube.com/watch?v=D1E-cl3SPaU
Mastodon was niet zo heel erg goed vorig jaar, qua geluid dan. Man, man wat een bagger..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
laten we het hopen. Geen iron maiden zoals op fields helaas. Maarja Tool en Mastodon zijn ook leuk.![]()
camping wel, maar na pinkpop zou ik er niet op vertrouwen dat je iets mee het terrein op krijgt. Ook geen eten. Maar zie www.lowlands.nl voor alle regels...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:48 schreef rood_verzet het volgende:
Hoe zit het eigenlijk precies met de regels van eten en drinken meenemen? Dat is toch toegestaan?
Mocht je bij Pinkpop niets meer mee het festivalterrein op nemen dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:40 schreef toolhead het volgende:
[..]
camping wel, maar na pinkpop zou ik er niet op vertrouwen dat je iets mee het terrein op krijgt. Ook geen eten. Maar zie www.lowlands.nl voor alle regels...
Je mag 6 blikjes en 1 petfles drank meenemen, maar alleen op de camping. Als je het mee wilt nemen op het festivalterrein moet je het overgieten in 'n bekertje...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:48 schreef rood_verzet het volgende:
12 toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:05 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Je mag 6 blikjes en 1 petfles drank meenemen, maar alleen op de camping. Als je het mee wilt nemen op het festivalterrein moet je het overgieten in 'n bekertje...
Ech nie!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:03 schreef Luni het volgende:
System of a Down komt ook
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=3089
![]()
Aux Raus is toch dat vreemde "punk" bandje met die jumpende mensen in de videoclipquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:33 schreef AppeltjeEitje het volgende:
Volgens festivalinfo en de revu komen aux raus (!!) en David Gilmour Girls ook!
Joah. En die gaan we dus bekijken op Lowlands, vind ikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:16 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Aux Raus is toch dat vreemde "punk" bandje met die jumpende mensen in de videoclip.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:03 schreef Luni het volgende:
System of a Down komt ook
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=3089
![]()
12 inderdaad. Maar geen hond die zich eraan houdt...quote:
Ik weet niet hoe je gaat maar als je met de auto gaat dan leg je toch gewoon 2 bletten bier in de kofferbak? Ga je eerst je tent opzetten en loop je daarna even terug om je bletten bier op te halen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
2 sixpacks is toch nikss.
Gelukkig zijn die van Grolsch lekker koud op het terrein, maar die sixpackjes Hertogh Jan zijn zo op natuurlijk
Die van mij werkt prima maar sommige mensen vinden het bagger.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:32 schreef ondeugend het volgende:
Heeft er iemand ervaring met zelfopblaasbare matten eigenlijk ?
Ik twijfel tussen zo'n ding of toch een luchtbed.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die van mij werkt prima maar sommige mensen vinden het bagger.
Persoonlijk vind ik ze geweldig...vooral op gras.
ding doen!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen zo'n ding of toch een luchtbed.
Ja als het aan jou ligt ga je overal tegelijk kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Joah. En die gaan we dus bekijken op Lowlands, vind ik.
quote:Genoeg van al dat lopen? / 22-6-2007
Zoals iedereen weet is Lowlands meer dan muziek. Je kunt er natuurlijk ook lekker eten, filmpje kijken, college volgen en ga zo maar door. Na veel gelopen te hebben op dat immense terrein, willen die voetjes van je ook eens rusten. En dat kan!
Want de mannen van Millegomme komen terug met hun autobanden. Lekker zitten/hangen op die lekkere zitbanken of schommelen op de scoutingschommel. Het kan allemaal op Lowlands.
Daarnaast zorgt o.a. Refunc.nl voor de aankleding op Lowlands. De lange gang tussen Planet Paradise en Cape Lowlands zal dit jaar er anders uitzien dan die rode hoge muren die je elk jaar ziet. Zij komen met watertanks die ons licht brengen tot in de late uurtjes.
Ik ga voor de primitieve variant van het ding. Schuimrubber all the way!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen zo'n ding of toch een luchtbed.
Inderdaad! Ding doen, maar niet teveel op bezuinigen, want zo'n iets dikkere is toch wel prettig. Heb er zelf ook een. Slaapt heerlijk! Merk van de Perry is bijzonder aan te bevelen.quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:51 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja als het aan jou ligt ga je overal tegelijk kijken.
Doodsaai, pretetentieus geneuzel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:40 schreef Aoristus het volgende:
ik hoorde gister van iemand dat Cocorosie de moeite waard is. Kan iemand dat bevestigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |