quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:29 schreef icebliss het volgende:
Of Mika die met zijn idioot hoge stem ieders trommelvliezen doorboort en zo de markt voor gehoorapparaten weer doet opleven.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:19 schreef nipeng het volgende:
Zo dit topic gaat naar UVT.
laten we het hopen. Geen iron maiden zoals op fields helaas. Maarja Tool en Mastodon zijn ook leuk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:24 schreef Laton het volgende:
[..]
misschien is juist het leuke aan lowlands de diversiteit van de artiesten ?
Tool is niet leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
laten we het hopen. Geen iron maiden zoals op fields helaas. Maarja Tool en Mastodon zijn ook leuk.![]()
hier Ardace Fire op Lowlands 2005quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:37 schreef rood_verzet het volgende:
Ik kende dat Arcade Fire nog niet, heb wat gedownload, valt me niet tegen
naar de camping mag je officieel 12 blikken bier en een plastic 1 literfles meenemen..... maarja zo streng controleren ze daar niet opquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:48 schreef rood_verzet het volgende:
Hoe zit het eigenlijk precies met de regels van eten en drinken meenemen? Dat is toch toegestaan?
Jaaa, dat was zo vet. Ik was d'r toen in m'n eentje even gaan kijken, aangezien ik ze net een beetje kende. Echt helemaal overdonderd van de show. Geweldig.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:42 schreef rubbereend het volgende:
en de afsluiter met het klimmen naar de top van de tent:
http://www.youtube.com/watch?v=D1E-cl3SPaU
Mastodon was niet zo heel erg goed vorig jaar, qua geluid dan. Man, man wat een bagger..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
laten we het hopen. Geen iron maiden zoals op fields helaas. Maarja Tool en Mastodon zijn ook leuk.![]()
camping wel, maar na pinkpop zou ik er niet op vertrouwen dat je iets mee het terrein op krijgt. Ook geen eten. Maar zie www.lowlands.nl voor alle regels...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:48 schreef rood_verzet het volgende:
Hoe zit het eigenlijk precies met de regels van eten en drinken meenemen? Dat is toch toegestaan?
Mocht je bij Pinkpop niets meer mee het festivalterrein op nemen dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:40 schreef toolhead het volgende:
[..]
camping wel, maar na pinkpop zou ik er niet op vertrouwen dat je iets mee het terrein op krijgt. Ook geen eten. Maar zie www.lowlands.nl voor alle regels...
Je mag 6 blikjes en 1 petfles drank meenemen, maar alleen op de camping. Als je het mee wilt nemen op het festivalterrein moet je het overgieten in 'n bekertje...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:48 schreef rood_verzet het volgende:
12 toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:05 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Je mag 6 blikjes en 1 petfles drank meenemen, maar alleen op de camping. Als je het mee wilt nemen op het festivalterrein moet je het overgieten in 'n bekertje...
Ech nie!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:03 schreef Luni het volgende:
System of a Down komt ook
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=3089
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |