Zoveel uitgeven voor Mikaquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:21 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zat eerst te twijfelen om te gaan, want NIN, The Killers, Kaiser Chiefs en Klaxons komen maar toen ik Mika vandaag ertussen zag staan ben ik direct m`n kaartje gaan halen. En toevallig zie ik in een mail van ticketservice net dat Mika een optreden in November in de HMH geeft. Dus ik ga zaterdag een kaartje halen voor Mika. Zo zie je hem nooit, zo zie je hem 2 keer achter elkaar
Uhh, voor die achtbaan is het 135 euro hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tering he KAASKOPPEN! Ga eens kijken wat de gemiddelde jongere in een kroeg uitgeeft laten we zeggen: 40 euro. Doe dat keer 3 dan is dat ook 120 euro. Voor 125 euro heb je de grootste artiesten vanuit alle hoeken van de wereld, je hebt een camping, je kan een achtbaan in als je wilt. Pfff en dan zeur je dat het veel kost.
Mwoa, een beetje teveel dance, dat kan je ook op de radio luisteren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tering he KAASKOPPEN! Ga eens kijken wat de gemiddelde jongere in een kroeg uitgeeft laten we zeggen: 40 euro. Doe dat keer 3 dan is dat ook 120 euro. Voor 125 euro heb je de grootste artiesten vanuit alle hoeken van de wereld, je hebt een camping, je kan een achtbaan in als je wilt. Pfff en dan zeur je dat het veel kost.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoveel uitgeven voor Mika. Oh my god..
de nieuwe killers he..quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh my god leer es lezen
ik kwam ook voor NIN, The Killers, Kaiser Chiefs en Klaxons
Je vergeet de afzetkosten van Ticketservice. 135 euro betaalde ik ongeveer voor het normale kaartje, inclusief verzenden dan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhh, voor die achtbaan is het 135 euro hoor.
Nou, je wekt daar meer de indruk dat je liever niet wilde gaan omdat zij kwamenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh my god leer es lezen
Avondje Drum 'n Bass zal dr wel in gaanquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor de Drum en Bassers: Nymfo
http://www.myspace.com/nymforedzone
* I_PANDA_I heeft weinig voorkeuren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:34 schreef Laton het volgende:
waarom toch dat eeuwige dance gebash. hemel gewoon je eigen voorkeur op en loopt niet zo fucking te zeiken over andermans voorkeur.![]()
Precies, dat is ook een beetje waar Lowlands op gebaseerd is, natuurlijk, verschillende vormen van kunst en muziek die in elkaar overlopen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:34 schreef Laton het volgende:
waarom toch dat eeuwige dance gebash. hemel gewoon je eigen voorkeur op en loopt niet zo fucking te zeiken over andermans voorkeur.![]()
Ik las ook goed hoor, maar je twijfelde, totdat Mika bekend werdquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh my god leer es lezen
Vorig jaar alleen naar de pinkpop maandag geweest, en het hele weekend naar LL.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:35 schreef Juicyhil het volgende:
M`n eerste festival was Pinkpop vorige maand dat vond ik erg leuk en gezellig (alleen de maandag dat het ongelofelijk druk was was minder) maar ik zag daar op Pinkpop ook de line-up van LL en dat zag er ook veelbelovend uit. Maar hoe is de sfeer bij Lowlands? Komt iedereen voor de muziek of iedereen om wiet in te kopen/te roken? En wat is er de godganse dag te doen?
Owja en was nog wat vergeten.quote:
tijdens werchter geen geld en ik wil nog wel een paar daagjes weg tijden vakantie....quote:
misschien is juist het leuke aan lowlands de diversiteit van de artiesten ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
tijdens werchter geen geld en ik wil nog wel een paar daagjes weg tijden vakantie....
dat komt er dan vanzelfquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:48 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Owja en was nog wat vergeten.
Lekker weer en een gezellige sfeer.
Dan wordt het gegarandeerd een goed weekend![]()
andere natuurrampen ? straks zitten we daar in de lavaquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:22 schreef icebliss het volgende:
Lekker weer hoef je overigens niet echt op te rekenen. Ik voorspel alvast regen/windkracht 12/windhoos/hagelstenen als tennisballen/andere natuurrampen, dan kan het alleen maar meevallen straks![]()
ik neem maar laarzen mee denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:22 schreef icebliss het volgende:
Lekker weer hoef je overigens niet echt op te rekenen. Ik voorspel alvast regen/windkracht 12/windhoos/hagelstenen als tennisballen/andere natuurrampen, dan kan het alleen maar meevallen straks![]()
Het is wel een polder hè. Bij een terroristische aanval kan het zootje zo onderlopen. Of misschien heeft het leger jarenlang geheime kernproeven gehouden in het ijsselmeer en krijgen we bezoek van Godzilla.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:24 schreef Laton het volgende:
[..]
andere natuurrampen ? straks zitten we daar in de lava
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |