quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:25 schreef Dupje het volgende:
Hmz, beetje onhandig dat TVP posts worden verwijderd...
Naja, euhm, ik vind het leuk dat Juditce komt!
Check regelmatig de site. Wanneer het Lowlandskrantje bij de Volkskrant uitkomt dan komt er waarschijnlijk niets meer bij. Dat krantje komt ergens in juli uit.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:52 schreef renzell het volgende:
[..]
Ik denk al.... ik ben toch niet gek geworden?!?
Ik heb hier toch zojuist gepost???
Maar goed, géén tvp's dus blijkbaar meer.
Weet er iemand of het programma al compleet is eigenlijk? Ben zo benieuwd of er nog namen bij gaan komen...
www.tentin2seconden.nlquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:36 schreef Parafernalia het volgende:
weet iemand waar je zon tent kan kopen die zichzelf in 2 seconden opzet?
Klinkt wel leuk bij naam, ben 't maar even aan 't luisterenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:48 schreef Mathijz het volgende:
Melomanics bevestigd op festivalinfo. Portie electro rock, live zijn ze zeker interessant![]()
tof, daar ben ik echt heel nieuwsgierig naarquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En iets wat waarschijnlijk meer mensen blij maakt:
Lowlands bevestigd zelf: Justice
[..]
quote:En ik hoop dat Kempi een enorme bierdouche krijgt, dan wil ik ook wel even kijken. Vooral als ie daarna gaat zwaaien met z'n pipa.![]()
Inderdaad, en 't nummer blijft echt ge-ni-aal.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:25 schreef mberg86 het volgende:
Die clip van Justice blijft mooi
http://www.youtube.com/watch?v=6zo1-XlazvY
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:28 schreef tomttt het volgende:
Peter Bjorn en John, van dat irritante fluitliedje, komen volgens de podcast
Oeh jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:48 schreef Markjuh het volgende:
-Villeneuve-
Mooi. Dan neem ik dan de tijd om eens flink alle burgers, kipfillet, saté, koffiedrab en campingfrustratie uit te schijten. Ik verheug me er nu al op.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:28 schreef tomttt het volgende:
Second that!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:41 schreef Laton het volgende:
Weet je wat ook echt fantastisch zou zijn.. Ullrich Schnaus
Thirdeded.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:41 schreef Laton het volgende:
Weet je wat ook echt fantastisch zou zijn.. Ullrich Schnaus
nou, heb ik weer reden om wat eieren in te slaanquote:
Hulde!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:28 schreef tomttt het volgende:
Shinsquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:47 schreef AFX. het volgende:
[..]
Eensch!
The Shins zou echt super zijn.. chillend in het gras
Hmm iedereen helemaal weg van de Shins? Misschien moet ik ze maar eens gaan opzoekenquote:
Waarom zoveel troep. Met alleen de rockbands is het ook primaquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor de Drum en Bassers: Nymfo
http://www.myspace.com/nymforedzone
Dan ga je toch gewoon lekker slapen 's nachtsquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Waarom zoveel troep. Met alleen de rockbands is het ook prima![]()
![]()
Gewoon de gitaarnemen en een feestje bouwen op de campingsitequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon lekker slapen 's nachts![]()
Roni Size?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben in 2005 eens naar wat DnB wezen kijken in de nacht van vrijdag op zaterdag. Geen idee meer wie het was, wel een vrij grote naam volgens mij. Al met al geen beroerde muziek voor de Lowlandsnacht, maar ik was wel al doodmoe, dus was er al snel weer weg.
Maar wie was het nou ook alweer... iemand?
Die ja.quote:
Correctemundo!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Gewoon de gitaarnemen en een feestje bouwen op de campingsite![]()
saai hoor, alleen rockbands. de afwisseling is het leukste aan lowlandsquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
![]()
Dan ga je lekker naar Fields of Rockquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
![]()
Ja, die hoor je niet meer dank zij die drum 'n' bass natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon 13 november naar de HMHquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik benijd jullie zo erg, ik wil zo graag naar Arcade Fire maar ik ben er dan niet.
Nu nog wat namen uit de Domstad, en ik kan met een gerust hart de hele nacht doorgaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kumbayah en Bob Dylan die zich in zijn graf omdraait, of DnB.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nu ook bevestigd op de site.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:28 schreef tomttt het volgende:
2003 was door een verschuiving in het rooster, was oorspronkelijk niet zo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als je het over 2005 hebt, toen stonden Nick Cave en de Foo Fighers wel tegenover elkaar, maar Heather Nova speelde in de middag, of begin van de avond, tegelijk met Qotsa. Incubus... was dat niet in 2003, wellicht toen tegelijk met de Foo Fighters (gedeeltelijk)?
Oeh relaxt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |