Als je het over 2005 hebt, toen stonden Nick Cave en de Foo Fighers wel tegenover elkaar, maar Heather Nova speelde in de middag, of begin van de avond, tegelijk met Qotsa. Incubus... was dat niet in 2003, wellicht toen tegelijk met de Foo Fighters (gedeeltelijk)?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kunnen ze niet meer kutbands boeken. Lowlands zet al die grote toffe acts tegenover elkaar in verschillende tentenZoals toen met Incubus, Foo Fighters, Heather Nova en Nick Cave...
inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:20 schreef Apasha het volgende:
Misschien was het al bekend, maar Interpol lijkt zaterdag op Lowlands te staan. Staat op het forum op hun site.Kijk, ziet die zaterdag er voor mij gelijk een stuk beter uit.
Ik heb tot nu toe vrij weinig bands gemist doordat ze tegenover elkaar stonden. De enige 2 (over 4 edities) die ik me kan herinneren zijn de Dropkick Murphy's (tegenover Alkaline Trio) in 2005 en de Electric Six (tegenover Rancid) in 2003.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kunnen ze niet meer kutbands boeken. Lowlands zet al die grote toffe acts tegenover elkaar in verschillende tentenZoals toen met Incubus, Foo Fighters, Heather Nova en Nick Cave...
Ja, 2005.. het was toen in ieder geval lopen voor de mensen die van al dat soort bands houdenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als je het over 2005 hebt, toen stonden Nick Cave en de Foo Fighers wel tegenover elkaar, maar Heather Nova speelde in de middag, of begin van de avond, tegelijk met Qotsa. Incubus... was dat niet in 2003, wellicht toen tegelijk met de Foo Fighters (gedeeltelijk)?
Biffy Clyro zou echt heel erg tof zijn! Die nieuwe cd draai ik echt helemaal grijs op m'n iPod!quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:44 schreef LaSalle het volgende:
[..]
Staat ook in m'n lijstje van acts die ik graag zie komen en ook nog eens niet zo vergezocht.....
Samen met:
- The Academy Is....
- Funeral For A Friend
- Ignite
- Biffy Clyro
Toevalligerwijs wel alle 4 bevestigd voor Pukkelpop, waarom dan niet voor LL!!!![]()
Edit: als ik zo naar dat Carling/Reading festival kijk wat een week later is, zie ik nog wel een paar namen die w.m.b. ook mogen komen!! Get Cape. Wear Cape. Fly., Angels & Airwaves, The Used, Billy Talent!!
En natuurlijk mijn meest geweldige optreden van Lowlands ooit: The Living End!!!Man, wat was dat toen een feest!!
Oeh.. goed nieuws, ik zou Interpol niet willen missen, maar als ze op zondag staan, zal het lastig worden om ze te gaan zien ben ik bang.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:20 schreef Apasha het volgende:
Misschien was het al bekend, maar Interpol lijkt zaterdag op Lowlands te staan. Staat op het forum op hun site.Kijk, ziet die zaterdag er voor mij gelijk een stuk beter uit.
Jeuj! Minder overlappingen op de zondag. Misschien.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:20 schreef Apasha het volgende:
Ik denk dat ze dat expres doen, om te voorkomen dat het te druk wordt in de tenten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Toen zat Green Day zeker in een absolute commerciele dipquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat expres doen, om te voorkomen dat het te druk wordt in de tenten.
Niet dat het altijd werkt, ik heb ooit voor een half lege Charlie naar Green Day gekeken, terwijl iedereen in de Alpha werd platgedrukt bij de Beastie Boys.
't Was nog voor American idiot, ja, maar toch wel een erg leuk concert, hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Toen zat Green Day zeker in een absolute commerciele dip![]()
Volgens mij was toen het Grolsch podium er, dus geen golf... Mar het kan inderdaad net zo goed een andere tent geweest zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat was geen Charlie hoor..toch zeker wel Golf. Zo bekend was Green Day nog wel...
Hip! Van dat fluitje wordt je toch helemaal vrolijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:28 schreef tomttt het volgende:
Peter Bjorn en John, van dat irritante fluitliedje, komen volgens de podcast
Uiteraard.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:42 schreef nipeng het volgende:
WTF komt Sonic Youth?
Yay, dat is chillquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:28 schreef tomttt het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:28 schreef tomttt het volgende:
Grolsch (het bier én de tent) is er (op Lowlands) pas vanaf 2004, meen ik. De Grolsch (de tent) heette toen nog de Golf (de op 1 na grootste). De Dommelsch was toen voor het 2e jaar een openluchtpodium en bestemd voor de Vans Warped Tour.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens mij was toen het Grolsch podium er, dus geen golf... Mar het kan inderdaad net zo goed een andere tent geweest zijn.
Of was het de Dommelsch stage, dan was het wel de Golf tent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |