Ja dat heb je soms met die menerenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:52 schreef Faithz het volgende:
[..]
Oh ja, meneer weet wel wat ie lekker vind en wat ie moet doen om het zichzelf naar de zin te maken
waarom denk je dat ik niet bij jullie in huis komquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:12 schreef Faithz het volgende:
hehehe maar alle meneren in ons huis hebben geen ballen meer![]()
![]()
Daar kan jij vast niet over mee praten
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je bent me nu toch wel iets te lesbisch aan het zijn hoor...
reikt Vanitas een toque aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava houd z'n balletjes beschermend vast
Er is een editknopje hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:12 schreef Stroekie het volgende:
vergat ik toch helemaal om fipo in de eerste post te roepen![]()
en terecht want da's hartstikke moeilijk met plassenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
O.K. op m'n voormalige werk zou deze uitspraak me weer de 'nerd van de maand' titel opleveren...
Nouja, niemand als in niemand anders dan ik.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en terecht want da's hartstikke moeilijk met plassen![]()
kijk als je maar doorvraagt, dan komt de nuance vanzelfquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nouja, niemand als in niemand anders dan ik.
Tijdens de grote boodschap is zitten best fijn.quote:
nu nog even op youtube wat lesjes jumpen bekijken en je bent weer helemaal hip en hotquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hm, 'k zit nu experimentele gabber te luisteren dat gemaakt is met old-school computergeluiden (commodore64).
En heb nogal wat sterke koffie op.
'k Zit hier gewoon te stuiteren
Jumpen is net zo suf als hakken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu nog even op youtube wat lesjes jumpen bekijken en je bent weer helemaal hip en hot![]()
maar de snake pit is op een dance festival ver te zoekenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jumpen is net zo suf als hakken.
pogo'en, da's tof. (als je met wat stevig gebouwde vrienden bent)
Bovendien wil ik met 't daaaanz'n m'n eigen draai er aan geven.
maar dat is dan te danken aan koefnoen met hun geweldige parodie op het jumpen met onze ministers Balkenende, Rouvoet en Bos die op het binnenhof stonden te jumpenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Jumpstyle doet me denken aan de klompendans.
Deze bedoel jequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat is dan te danken aan koefnoen met hun geweldige parodie op het jumpen met onze ministers Balkenende, Rouvoet en Bos die op het binnenhof stonden te jumpen![]()
![]()
ik zal vanavond thuis eens gaan kijkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, Stroek, dit is toch meer van jouw tijd
Het klinkt veel maar is idd niet veelquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:10 schreef maedel het volgende:
mij doet dat jumpen aan hakken denken.
trouwens, waarom is een half brood met z'n tweeėn veel?
Dat is 6,5 snee (hihi, ik zei snee) p.p. per dag
Ontbijt 2 + 4 meenemen naar het werk.
Awww een jonge spruitquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zal vanavond thuis eens gaan kijken
moet straks eers bij mijn Broer en schoonzus op kraamvisite om m'n nieuwe nichtje Nelle te bewonderen![]()
Jep, Kas heeft sinds vanochtend een zusje gekregenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Awww een jonge spruit![]()
Wij doen al een week met een brood.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:19 schreef Faithz het volgende:
[..]
Het klinkt veel maar is idd niet veel
Kan toch in de vriezer?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:18 schreef maedel het volgende:
gadverdamme, een week lang met hetzelfde brood...![]()
Euhm, ja, nou zijn wij wat zeurderig rondom vers brood hoor....![]()
euh ja, maar je pakt toch niet elke keer een snee brood uit de vriezer?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:19 schreef Faithz het volgende:
[..]
Kan toch in de vriezer?
Ik vind het vers ook lekkerder maar brood kan toch prima de vriezer in.. zeker als je het niet snel opmaakt.
Amerikaans brood. Blijft makkelijk een week vers.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:18 schreef maedel het volgende:
gadverdamme, een week lang met hetzelfde brood...![]()
Euhm, ja, nou zijn wij wat zeurderig rondom vers brood hoor....![]()
Nou ik dus welquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:25 schreef maedel het volgende:
[..]
euh ja, maar je pakt toch niet elke keer een snee brood uit de vriezer?
Jawelquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:25 schreef maedel het volgende:
[..]
euh ja, maar je pakt toch niet elke keer een snee brood uit de vriezer?
Echt? Dat kan toch niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Amerikaans brood. Blijft makkelijk een week vers.
Ik weet het niet. Zal wel iets aan toegevoegd worden of zo. Of er zit meer vet in, dat kan ook. maar we hebben nu brood zonder toevoegingen en dat is ook nog steeds te eten. Er zit eerder schimmel op dan dat het oud en droog aanvoelt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:40 schreef Faithz het volgende:
[..]
Echt? Dat kan toch niet.
En waarom hebben wij da nie
ja heerlijk vast en compactquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:45 schreef maedel het volgende:
Ik denk dat daar zo veel rotzooi in zit, dat wil je niet weten
Ik heb trouwens nog liever Duits brood
Je bent zo lang weg geweest.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:08 schreef DR34M3R het volgende:
Erik, lieverd, waarom zo verschrikt?
Ik was er gisteren nog.... Maar idd, ik heb me te weinig laten zien de laatste tijd. En aangezien H. nu toch weet wie ik ben hier maakt het allemaal niet uit. Hij zegt wel dat hij niet meekijkt, maar ik weet beter...quote:
Ik had gisteren enorm veel last van frustratie. En toen heb ik dat er ookwel uitgegooid.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:14 schreef DR34M3R het volgende:
Ik had dit gewoon graag voor mezelf gehouden, maar zelfs dat stukje privacy wordt me niet gegund blijkbaar...
Ach, ander onderwerp, dit was een stukje frustratie dat ik even moest delen, maar laten we het gezellig houden
Weet ik toch.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, er zijn ergere plaatsen waar je rond kan hangen. Ik bedoel, het is hier goed gezelschap.
Maar hij moet dat ook weten.quote:
Hij vindt blijkbaar van wel. Maar daar ging het niet over. We hadden het over jou.quote:
quote:
sorry honey, ben nu even snel thuis, vlug eten en dan dus hop naar m'n b(r)oer toequote:Op woensdag 20 juni 2007 17:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zeg Stroek, heb je dat filmpje al bekeken?
zwaait naar meneer Hquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik was er gisteren nog.... Maar idd, ik heb me te weinig laten zien de laatste tijd. En aangezien H. nu toch weet wie ik ben hier maakt het allemaal niet uit. Hij zegt wel dat hij niet meekijkt, maar ik weet beter...
Laten we allemaal even zwaaien naar hem:
1984, toen zat ik het laatste jaar op de MAVOquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zeg Stroek, heb je dat filmpje al bekeken?
Toen zat ik net op de kleuterschool :-Squote:Op woensdag 20 juni 2007 19:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1984, toen zat ik het laatste jaar op de MAVO![]()
Stevig gebouwde vrienden?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jumpen is net zo suf als hakken.
pogo'en, da's tof. (als je met wat stevig gebouwde vrienden bent)
Bovendien wil ik met 't daaaanz'n m'n eigen draai er aan geven.
Ja, je moet ervan houdenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:51 schreef wonderer het volgende:
Ik moet trouwens even zeggen dat ik me doodschrok van die katten van JB...
Ik heb een keer bij een vriend op de bank geslapen en werd gewekt door zijn kwaadaardige pers. Ik vond ze al niet zo leuk, maar sindsdien helemaal niet meerquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, je moet ervan houden![]()
Veel mensen vinden ze lelijk, maar ik vind ze geweldig.
Ik houd er dus van.
Ja, ik ben erg sterk en fors gebouwd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Stevig gebouwde vrienden?
Ik doe dat ook altijd, ik ben een niet heel erg stevig gebouwde jonge vrouw van 1.65m.![]()
Tsssk, ik heb er 131....quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:24 schreef DR34M3R het volgende:
ik zit te denken... nog 3 topics en dan heb ik een jubileum-topic... Dat wordt mijn 50e in deze reeks
en dat allemaal omdat ik jullie wilde helpen de 100 te halen...
Ow, ehm, veel plezierquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sorry honey, ben nu even snel thuis, vlug eten en dan dus hop naar m'n b(r)oer toe
start hem gelijk op
Ik heb nog nooit een ongeluk gehad, weleens opgetild geweest omdat ik was gevallen, maar dat hebben die grote mannenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, ik ben erg sterk en fors gebouwd.
Er moeten natuurlijk geen ongelukken gebeuren...
Dit zijn heul geen perzen!quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een keer bij een vriend op de bank geslapen en werd gewekt door zijn kwaadaardige pers. Ik vond ze al niet zo leuk, maar sindsdien helemaal niet meer
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dit zijn heul geen perzen!![]()
Het zijn exotics, die hebben kort haar,en Jack is zoooo lief, echt, ik heb nog nooit een kat meegemaakt die zo lief is als hij.
hij helpt zijn vriendje de Brit, die heb ik een paar keer per ongeluk opgesloten in de kelder of t washok, Jack komt me dan halen om hem eruit te laten, gaat ie voor mijn neus zitten mauwen, ik denk, die wil geaaid worden, dus aai ik hem, maar dan loopt ie weg en moet ik achter hem aan komen.
Hij gaat dan bij de deur waar Dex achter zit zitten mauwen.
Zo lief, net Lassie!
De eerste keer dat hij dat deed, was ik zo verbaasd, echt, ik dacht dat het een vergissing was van hem(of van mij) maar hij heeft het daarna nog vaker gedaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen dat katten niet sociaal zijn
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ongeluk gehad, weleens opgetild geweest omdat ik was gevallen, maar dat hebben die grote mannenaltijd wel in de gaten, iedereen is heel behulpzaam in de pit vind ik weleens.
Iedereen hoort op de dansvloerquote:Al krijg ik weleens commentaar dat ik daar eigenlijk niet "hoor"![]()
Ik houd van lange mannen, niet dik ofzo, maar ook zeker niet iel. Liefst boven de 1.90 m. Dat is niet eens echt bewust, mijn laatste vier vriendjes waren allemaal lang, daar kwam ik achteraf achter.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben altijd meer van de tengere mannen.
dank jequote:Iedereen hoort op de dansvloer
Ik heb niet echt een paar ruimtes. Ik heb een redelijk ruime kamer, keuken is op de gang, 'k heb een kleine badkamer en een piepklein washokje.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:03 schreef JamesBrownie het volgende:
O, dat zal wel schelen ja!
En hoeveel ruimte heb je vanitas, een kat past zich gemakkelijk aan, als je een paar ruimtes hebt, is het allang goed.
Dat ligt er maar net aan hoe hard de muziek staat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Iedereen hoort op de dansvloer
Ja nu ja, als Vanitas tengere, elegante jongens soms ziet, dan gaat Vanitas' hartje af en toe wel wat sneller slaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:10 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd van lange mannen, niet dik ofzo, maar ook zeker niet iel. Liefst boven de 1.90 m. Dat is niet eens echt bewust, mijn laatste vier vriendjes waren allemaal lang, daar kwam ik achteraf achter.
Ik vindt 't eigenlijk raar dat je dat vraagt. Natuurlijk.quote:[..]
dank jehelp je me dan ook omhoog als ik val per ongeluk?
Dat is niet opsluiten, als ze het van kleins af aan gewend zijn, willen ze niet eens naar buiten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een paar ruimtes. Ik heb een redelijk ruime kamer, keuken is op de gang, 'k heb een kleine badkamer en een piepklein washokje.
Het zolderkamertje is m'n slaapkamer. Door vrienden ook wel eens 'het achterhuis' genoemd, je komt er namelijk via een uitklap-trap/ladder.
Bovendien woon ik in de stad. Dan kan zo'n kat moeilijk naar binnen en naar buiten. En ik vind ook niet dat je een kat zo kan opsluiten, zeg maar.
O, wat gemeen!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik mensen zie vallen dan duw ik ze nog eens extra met hun hoofd tegen te grond.
Is dat schmink?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Tromgeroffel.
Dit ben ik:
[afbeelding]
Dat was ook een niet helemaal serieus bedoelde vraag, voorzover ik weet doet iedereen dat in de pit, zelfs ik, en ik ben eigenlijk niet sterk genoeg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja nu ja, als Vanitas tengere, elegante jongens soms ziet, dan gaat Vanitas' hartje af en toe wel wat sneller slaan
[..]
Ik vindt 't eigenlijk raar dat je dat vraagt. Natuurlijk.
Nee, zo zie ik er altijd uit.quote:
Nee, veel mensen niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat het fijn is.
Daar hebben ze castratie voor uitgevondenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Als we die poes bij krijgen, mag ze zeker niet naar buiten, want ze mag niet gedekt worden door een vreemde kat.
O, nou ja, ik nam ook wel aan dat je niet bedoelde dat je dacht dat ik er echt zo uitzie hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, ik dacht eerst dat 't een masker was.
Nouja, tegenwoordig heb ik met het uitgaan zoiets van 'been there done that'. Plus het feit dat de muziek me veel te hard staat. Toch heb ik nog altijd wel de behoefte om uit te gaan. Maar er moet gewoon iets nieuws komen. Iets zinderends.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, veel mensen niet.
Ik vind het een heel prettige manier van mijn energie kwijtraken.
Ja, alleen ze zal dan wel een keer gedekt gaan worden door een speciaal voor dat doel door ons uitgezochte exotic kater. Dat wordt moeilijk als ze gesterilliseerd is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar hebben ze castratie voor uitgevonden
Mijn vriend heeft dat ook, die is heel veel uitgegaan altijd, ik niet zo, dus dat gevoel heb ik nog niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nouja, tegenwoordig heb ik met het uitgaan zoiets van 'been there done that'. Plus het feit dat de muziek me veel te hard staat. Toch heb ik nog altijd wel de behoefte om uit te gaan. Maar er moet gewoon iets nieuws komen. Iets zinderends.
Dat doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:24 schreef wonderer het volgende:
Ik haat mezelfIk blijf mezelf maar lekker maken met plattegronden en al dat soort dingen. En waarschijnlijk gaat het TOCH niet door
Ik fiets zo'n beetje elke dag langs dat stuk grond. Ik zou het echt kut vinden als daar later een huis staat en ik steeds denk "daar hadden wij kunnen wonen"...quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd.
en is ook leuk, alleen een teleurstelling als het dan niet doorgaat.
Ik kijk dagelijks in de spiegel, ik ben wel wat gewendquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Het valt wel tegen hoor, dat er niemand van me schrikt![]()
o, vandaar.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kijk dagelijks in de spiegel, ik ben wel wat gewend
Ah, een paar jaar terug was hier in Groningen nog de Asbest bar.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft dat ook, die is heel veel uitgegaan altijd, ik niet zo, dus dat gevoel heb ik nog niet.
Wat voor iets zinderends had je in gedachten?
Ja, maar helaas zit ik teveel in de tredmolen van studie en carriere.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Waarom organiseer je zelf niet eens iets?
Ik denk dat ik mezelf wel kan bedruipen, als ik eenmaal een baan als programmeur heb.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Jammer dat er geld voor nodig is.
Ik wil ook meer met mijn artistieke kanten, het probleem is alleen dat ik alles leuk vind, fotograferen, schilderen, schrijven, dansen, waar moet ik beginnen met het ontwikkelen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Jammer dat er geld voor nodig is.
Met iets wat je niet gewoon leuk vindt, maar met iets wat een vanzelfsprekende maar moeilijk te definieren tinteling in je geest veroorzaakt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil ook meer met mijn artistieke kanten, het probleem is alleen dat ik alles leuk vind, fotograferen, schilderen, schrijven, dansen, waar moet ik beginnen met het ontwikkelen?
Ik vind ook verschrikkelijk veel leuk. Ik houd van tekenen, schilderen, fotograferen, fotobewerking, schrijven, zingen, dichten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil ook meer met mijn artistieke kanten, het probleem is alleen dat ik alles leuk vind, fotograferen, schilderen, schrijven, dansen, waar moet ik beginnen met het ontwikkelen?
Check mijn fotoboek maar danquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:34 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
o, vandaar.
kuch
volgens mij is het helemaal niet zo erg wat jij in de spiegel ziet.
Dat heb ik bij alles, maar met vlagen, de ene keer vind ik dit leuk, de andere keer dat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Met iets wat je niet gewoon leuk vindt, maar met iets wat een vanzelfsprekende maar moeilijk te definieren tinteling in je geest veroorzaakt.
Heb ik toch al gedaan!quote:
Nouja, je moet ook niet echt denken aan de techniek (als schrijven, fotograferen, musiceren of schilderen), meer van wat je wilt uiten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik bij alles, maar met vlagen, de ene keer vind ik dit leuk, de andere keer dat.
Ik zou wel een fotografie cursus willen doen, ik heb echt een leuk idee voor een foto. (alleen fototoestel is van t weekend gejat)
Maar misschien dat ik volgende week denk: ik wil gaan schilderen, dat is zo rustgevend...
En daarna wil ik weer schrijven, alleen ben ik daar momenteel te onrustig voor...
jij hebt misschien niet zo'n mooie rug, maar wel een goeie kop!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Had ik maar zo'n rug.
Helaas houdt het allemaal ook wel aardig op ondermijn hoofdquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
jij hebt misschien niet zo'n mooie rug, maar wel een goeie kop!
En je manier van fotograferen is om jaloers op te worden![]()
![]()
![]()
Ja, maar soms is het wel handig om wat meer van de techniek te weten als je je wilt uiten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nouja, je moet ook niet echt denken aan de techniek (als schrijven, fotograferen, musiceren of schilderen), meer van wat je wilt uiten.
Ik heb je toch op die foto van je schoolbal gezien? Ik zag niets ernstigs!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helaas houdt het allemaal ook wel aardig op ondermijn hoofd. Er is natuurlijk een reden dat ik van mezelf vrijwel alleen portretten schiet.
Dat is altijd zo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Je weet net zo goed als ik dat je zelf het meest kritisch bent. Ik zie alleen maar dat ik bol ben, en vooral dat andere jongens dat niet zijn.
Was ook niet zo bedoeldquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat ik te jong ben vind ik geen belediging, ik ben gelukkig ook niet op zoek naar een vrouw met kinderen.
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Was ook niet zo bedoeld![]()
Maar je weet wat ze zeggen he, je moet alles een keer geprobeerd hebben![]()
![]()
Ik heb het eens geprobeerd, toen ik nog dacht da'k bi was. Echt alles in mij protesteerde er tegen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Maar je weet wat ze zeggen he, je moet alles een keer geprobeerd hebben![]()
![]()
Nou danquote:
Vind ik wel, vooral bij muziek of schilderen. Als je niet weet hoe je je liedje of idee voor een tekening op papier krijgt, houdt het op.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nouja, je moet ook niet echt denken aan de techniek (als schrijven, fotograferen, musiceren of schilderen), meer van wat je wilt uiten.
Je zegt het zelf, die kop van mij op die foto is niet iets waar je elke dag tegenaan wil kijken hoor.quote:
Ik ook nietquote:
Mja, jij ziet natuurlijk niet wat ik allemaal anders zou willen ..quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je zegt het zelf, die kop van mij op die foto is niet iets waar je elke dag tegenaan wil kijken hoor.
jij mag er best zijn.
Ik leer ook het liefst al doende en als ik bezig ben en iets wil niet lukken, dan weet ik ook meteen wat ik wil/moet weten, en dan leer je het ook het best.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou nee, je moet er gewoon niet om geven dat je de techniek nog niet onder de knie hebt. Het moet wel in je leven, dan begrijp je waarom welke techniek belangrijk is. Zo leer je het het beste.
Daar ben ik absoluut van overtuigd, ik heb het veel in me laten omgaan.
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, jij ziet natuurlijk niet wat ik allemaal anders zou willen ..
ik vind het nu in elk geval een stuk leuker dan dat ik het toen vondquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Toen zat ik net op de kleuterschool :-S
Maarreh, wat vond je van die link?
Ikke vond 't wel erg tof
Oh, right. Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Oh, ik zeg niet dat je alles autodidact moet doen.
Je moet alleen goed aanvoelen wat je wilt. Techniek moet vooral niet het doel zijn. Het moet fungeren als hulpmiddel.
Een beetje wel ja, maar daar had ik het nu niet overquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Een beetje weet ik het toch wel?
het is een heel lief schattig en stil nichje, dit in tegenstelling tot haar broertje van 3 helemaal hyper is door de komst van de nieuwe baby en er wel heel zorgzaam mee omgaat maar het lieft toch ook weer baby wil spelen en als surrogaat voor borstvoeding weer op de elleboog van m'n schoonzusje ligt te sabbelenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ow, ehm, veel plezier
Piet Sanders dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, maar daar had ik het nu niet over
wacht nog maar even, dan mag jij binnenkort ook naar de speciale 30 plus avondenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nouja, tegenwoordig heb ik met het uitgaan zoiets van 'been there done that'. Plus het feit dat de muziek me veel te hard staat. Toch heb ik nog altijd wel de behoefte om uit te gaan. Maar er moet gewoon iets nieuws komen. Iets zinderends.
Aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh. Babietjesquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is een heel lief schattig en stil nichje, dit in tegenstelling tot haar broertje van 3 helemaal hyper is door de komst van de nieuwe baby en er wel heel zorgzaam mee omgaat maar het lieft toch ook weer baby wil spelen en als surrogaat voor borstvoeding weer op de elleboog van m'n schoonzusje ligt te sabbelen![]()
Mh over iritant gesprokenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:31 schreef wonderer het volgende:
Dilemma opgelost. Het regent weer.
Overigens is was opvouwen nog irritanter dan de was doen.
ik heb vandaag m'n artistieke vibe vrijaf gegeven, en wend deze muziek aan om relax vibe alle ruimte te gevenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Stukje muziek, voor de artistieke vibe
breng je niet te veel mee, want dat moet je zelf dan weer heuvel op en af dragenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:53 schreef wonderer het volgende:
Wheheh.
De zon schijnt weer en ik ben het zat om op een plakkerige stoel te zitten, dusi k ga even shoppen
Hier nog een stukje. Dit klinkt als een rivier.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb vandaag m'n artistieke vibe vrijaf gegeven, en wend deze muziek aan om relax vibe alle ruimte te geven![]()
Stakkerd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mh over iritant gesproken
morgenochtend wordt hier in de straat het oud papier opgehaald. Nu zijn er deze maand weer een aantal verhuizingen in het complex geweest en stonden er al een aantal volle dozen beneden in de hal bij de deur te wachten. Dus ik denk kom op Stroekie ben eens galant en zet die dozen alvast buiten, tegelijkertijd met die van mezelf. Zijn er een paar verhuisdozen bij, waarvan er dus eentje niet dicht geplakt
dus 50 centimeter voorbij de drempel naar buiten toe scheurt de bodem eruit en ligt er ruim 10 kilo out papier op een hoge stapel zodat de deur niet meer dicht kon. Dus ja erbij weglopen was geen optie, de overburen hadden het zien gebeuren
dus ik heb braaf alles weer in dozen gestopt en opgetast
Ja en zo helpen we allemaal het milieu een handjequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stakkerd.
Wat ben je toch een lieverd
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
mja ik ga naar m'n bedjre
Te laatquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
breng je niet te veel mee, want dat moet je zelf dan weer heuvel op en af dragen![]()
![]()
Maar zo licht was het vanochtend op dat tijdstip toch niet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Goeiemorgen!
Ik was om kwart voor 6 al wakker![]()
Mijn vriend wil het rolluik niet dicht en ik ben dus elke ochtend veel te vroeg wakker. Hij vindt dat "je te lang doorslaapt" als het dicht is, maar ik vind dat ik te kort doorslaap als het open is, vanavond gaat ie dus weer gewoon dicht(of misschien niet helemaal, om hem tegemoet te komen)
Licht genoeg om er wakker van te worden iig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar zo licht was het vanochtend op dat tijdstip toch niet?
althans bij mij was het om 6.00 uur ontzettend donker en grijs buiten
Niet erg spraakzaam, of wel?quote:
No freakin' wayquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:34 schreef Faithz het volgende:
He Maedel, gooi er eens wat foto's uit van jullie stulpje
Ja, ik weeet niet of jouw vrouw de hele dag kamplui loopt te vervelen...quote:
Mja, als het niet gevaarlijk was zat het wel bij het takenpakket in denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik weeet niet of jouw vrouw de hele dag kamplui loopt te vervelen...
mijn vrouw doet geloof ik dat wat jouw vrouw heel snel wegens "ieuw, eng" over de schutting kiepertquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:03 schreef Faithz het volgende:
[..]
Mja, als het niet gevaarlijk was zat het wel bij het takenpakket in denk ik
Ze heeft van de week ook bevolkingscontroles gedaanvind dat maar niks.
Genoeg voor een nieuw interieur in ieder gevalquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:16 schreef Faithz het volgende:
Geen idee eigenlijk. Maar jouw vrouw zal daar ook zeker naar betaald krijgen
Potjandorie erik,quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is een moeie morgen.Het is een mooie morgen.
wat een geweldig beeld levert dit op, Erik en Maedel die samen een heel fout jaren 80 dansje utivoerenquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Potjandorie erik,
En nog goeddoemme een fijn muziekje op, en verplicht een dansje doen!![]()
http://www.977music.com/ en dan "80's channel". Voor jou misschien ouwe lullen muziek, maar dan doe ik wél lekker mee!
Is dat nichterig of niet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een geweldig beeld levert dit op, Erik en Maedel die samen een heel fout jaren 80 dansje utivoeren![]()
Earth Wind and Fire is wel leuker dan Kool and the Gangquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Is dat nichterig of niet?
![]()
![]()
Let's Grooooove tonight!!
![]()
Nou daar heeft hij dan best veel tijd voor nodig...quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neuh, hij's alleen even een bijpassende outfit aan het aantrekken
Oh, dan zit dat dansje er zeker niet in danquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er nog hoor, alleen voel ik me belabberd. Ben ziek aan het worden, denk ik.
Maedel is stiekum ook een nichtquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Is dat nichterig of niet?
![]()
![]()
Let's Grooooove tonight!!
![]()
Nja, 't is nog steeds vochtig en benauwd weer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er nog hoor, alleen voel ik me belabberd. Ben ziek aan het worden, denk ik.
gheghe, en daar komen jullie na 132 delen pas achter?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maedel is stiekum ook een nicht![]()
ja met temperaturen boven de 30 graden, zodat ze weer van invloed zijn op jouw postgedragquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nja, 't is nog steeds vochtig en benauwd weer.
Ik wil weer gewoon weer.
Er zijn wel meerdere dingen waar ik pas na jaren achterkomquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:23 schreef maedel het volgende:
[..]
gheghe, en daar komen jullie na 132 delen pas achter?![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere dingen waar ik pas na jaren achterkom
Hmja, verklaart ook wel waarom je gisteren niet lekker in je vel zat. Je weet wat je er aan kunt doen. Flink wat cranberry sap en hete groc.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is echt geen pretje. 37,8 graden. Vanochtend was dat 37,4.
zoalsquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere dingen waar ik pas na jaren achterkom
Ja dat weet ik toch.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben wel een pot hoor, gewoon normaal zeg maar
Ooooh, daar heb ik bij de meet in februari 2007 helemaal niks van gemerktquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben wel een pot hoor, gewoon normaal zeg maar
Stoute, stoute Stroekie ....quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja met temperaturen boven de 30 graden, zodat ze weer van invloed zijn op jouw postgedrag![]()
Daar kwam je dus later pas achterquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch.
* vanitasvanitatumetomniava is ook een beetje een pot. Alleen dan een mannelijke pot die op mannelijke potten valt.
Zoiets jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:38 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Daar kwam je dus later pas achter![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:44 schreef maedel het volgende:
lijkt me ook wel heel moeilijk om daar achter te komen.
Ben je al een beetje gewend?![]()
Zou ik niet doen. Een en al ellende voor zover ik weet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:44 schreef maedel het volgende:
ik zit te denken of ik Vista zal gaan installeren of niet
Ja, het gaat eigenlijk niet over óf (ik heb het al gekocht), maar meer over wanneerquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Een en al ellende voor zover ik weet.
nee, ik denk wel vandaag nogquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Na sint-juttemis?
Wat zijn je specs?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:44 schreef maedel het volgende:
ik zit te denken of ik Vista zal gaan installeren of niet
Blue Screen Of Death.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:08 schreef maedel het volgende:
een wat?
En waarom geen tierelantiijntjes? ik ben dol op tierelantijntjes.
En van elke OS roept wel iemand dat het onstabiel is, laten we daar eerlijk over zijn
Ik raak in de war van je!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava is ook een beetje een pot. Alleen dan een mannelijke pot die op mannelijke potten valt.
Je hebt griep.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb net geprobeerd om te slapen, maar ik heb het óf ijskoud, óf snikheet. En dat wisselt elkaar af. En mijn hoofd is draaierig en doet pijn. mijn keel lijkt wel schuurpapier en mijn neus een waterval.
Intel Core 2 CPUquote:
Zo, jij moet met kopjes thee en beschuitjes in bed. Klassiek griepje lijkt me.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb net geprobeerd om te slapen, maar ik heb het óf ijskoud, óf snikheet. En dat wisselt elkaar af. En mijn hoofd is draaierig en doet pijn. mijn keel lijkt wel schuurpapier en mijn neus een waterval.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:45 schreef Faithz het volgende:
Wat een krakbak.
Zou het niet doen als ik jou was.
Vista kan super stabiel draaien (net als XP) mits je pc het kan hebben. Het heeft meer grafische zooi e.d. maar slecht is het nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Blue Screen Of Death.
Trouwens, het is gewoon een feit dat Vista onstabiel is vanwege semi-compatibiliteit met XP. Net zoals het een feit is dat Windows 95 onstabiel is vanwege semi-compatibiliteit met MS-DOS.
Ik heb op mijn werk beschuit gehad, met muisjes!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Zo, jij moet met kopjes thee en beschuitjes in bed. Klassiek griepje lijkt me.
Of het is van het slechte slapen.
Nou heb ik een grafisch beroep, dus ik vind het altijd wel prettig als het er een beetje lekker er uit ziet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:46 schreef Faithz het volgende:
[..]
Vista kan super stabiel draaien (net als XP) mits je pc het kan hebben. Het heeft meer grafische zooi e.d. maar slecht is het niet
Ze was al met zwangerschapsverlof, alleen even de baby komen laten zien.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:48 schreef Faithz het volgende:
En nu gaat je collega 3 maanden met vakan zwangerschapsverlof?
Nee, dat ligt niet lekker op de maag als je ziek bent.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
De tosti van vanochtend zit me niet lekker.
Dus toch wel een profielen sitequote:Op donderdag 21 juni 2007 14:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Intel Core 2 CPU
6400 @ 2.13GHz
Kloksnelheid 2. 14 Ghz. 2.00GB
200GB HD
Zou het genoeg zijn denk je?
Jawel, maar heel groot!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:52 schreef Faithz het volgende:
Was het een mooie baby btw?
Baby's zijn inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:54 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, maar heel groot!
Ze was bij de geboorte ook heel groot, bijna vierenhalve kilo, of net iets meer, dat kan ook.
Ik vind babietjes eigenlijk altijd mooi, zou er zo weer een willen...
Dus jij wordt oom? uuh neefquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mijn tante werd eergisteren gezegd dat ze misschien het H.E.L.P Syndroom had, maar dat is gisteren gelukkig uitgesloten.
Nee, ik word weer neef.quote:
Niet mits je pc het kan hebben, mits je Vista en alleen Vista draait.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:46 schreef Faithz het volgende:
[..]
Vista kan super stabiel draaien (net als XP) mits je pc het kan hebben. Het heeft meer grafische zooi e.d. maar slecht is het niet
Eh, gewoon, programma's?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:22 schreef Faithz het volgende:
Wat wil je dan nog meer draaien?
Ik heb de voorkeur voor BeOS, maarja, die wordt niet echt goed ondersteund.....quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:37 schreef Faithz het volgende:
Al heb ik ook nog de voorkeur voor xp, daar niet van. Maar dat is meer gevoelsmatig.
Vreselijk, en dan nog saai zijn ook....quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:40 schreef maaike1987 het volgende:
Zie net hoe 2 meiden over mij roddelen.. soms zijn vrouwen ook echt vreselijk![]()
maar meestal niet![]()
Wat moet je nou in vredesnaam met een Nederlandse Kinderjury?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:06 schreef wonderer het volgende:
Woei, Paul heeft weer de Nederlandse Kinderjury gewonnen
Ja, maar dan vind ik ze nog mooi...quote:
ja laten we het gaan hebben over geneugten van Rode wijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
plattegronden van huizen, baby's
BAH wat burgerlijk.
Je krijgt een oorkonde, dat betekent dat de Nederlandse jeugdige lezer jouw boek het mooiste vond afgelopen jaar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat moet je nou in vredesnaam met een Nederlandse Kinderjury?
Laat staan met meerdere?
Mac OS X versie drie of zo. Stacks zijn mappen in je taakbalk die je kunt openen door er met je muis op te staan. Dus bestanden die je vaak gebruikt kun je zo heel makkelijk te pakken krijgen. Da's vetquote:
www.floorplanner.nl Tuin kan geloof ik wel, niet geprobeerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:45 schreef JamesBrownie het volgende:
waar maken jullie die plattegronden trouwens, dan kan ik ons huis en mijn droomhuis ook laten zien.
(kun je er ook een tuin in elkaar flansen?)
'k zat te etteren, Wondererquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je krijgt een oorkonde, dat betekent dat de Nederlandse jeugdige lezer jouw boek het mooiste vond afgelopen jaar.
schaam je!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k zat te etteren, Wonderer
Eh?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:18 schreef DR34M3R het volgende:
whehehehe.. de hele geschiedenis is gewist op de pc
Aangezien je wel vaker wereldvreemd overkomt, dacht ik, ik leg het even uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k zat te etteren, Wonderer
Ik ben allesbehalve wereldvreemd. Ja, vreemd ben ik wel, maar wereldvreemd niet. Ik mag misschien in 'n andere wereld leven dan anderen, maar die wereld van mij is echt wel DE wereld hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aangezien je wel vaker wereldvreemd overkomt, dacht ik, ik leg het even uit
bla die bla die blaquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:18 schreef DR34M3R het volgende:
whehehehe.. de hele geschiedenis is gewist op de pc
Rentequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:57 schreef wonderer het volgende:
Ik snap er geen fuck van... als je 250k leent met een percentage van 6%, waarom moet je dan dertig jaar lang 1800 per maand betalen? Dat komt neer op bijna drie keer zo veel als je leent! hoe kan dat in godsnaam?
Natuurlijk heb ik gelijk, maar kun je me eraan herinneren waarin ik ook nog maar weer gelijk in had?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:15 schreef Faithz het volgende:
Vanitas volgens mij ga jij nog gelijk krijgen.. Maedel is nog niet gesignaleerd
200% rente?quote:
Nou ja gezien het feit dat Maedel nog steeds niet gepost heeft of ze nu die Vista versie al heeft geinstalleerd en probleemloos verder kan fokkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik gelijk, maar kun je me eraan herinneren waarin ik ook nog maar weer gelijk in had?
Ah was dat 'tquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja gezien het feit dat Maedel nog steeds niet gepost heeft of ze nu die Vista versie al heeft geinstalleerd en probleemloos verder kan fokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |