Ja dat heb je soms met die menerenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:52 schreef Faithz het volgende:
[..]
Oh ja, meneer weet wel wat ie lekker vind en wat ie moet doen om het zichzelf naar de zin te maken
waarom denk je dat ik niet bij jullie in huis komquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:12 schreef Faithz het volgende:
hehehe maar alle meneren in ons huis hebben geen ballen meer![]()
![]()
Daar kan jij vast niet over mee praten
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je bent me nu toch wel iets te lesbisch aan het zijn hoor...
reikt Vanitas een toque aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava houd z'n balletjes beschermend vast
Er is een editknopje hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:12 schreef Stroekie het volgende:
vergat ik toch helemaal om fipo in de eerste post te roepen![]()
en terecht want da's hartstikke moeilijk met plassenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
O.K. op m'n voormalige werk zou deze uitspraak me weer de 'nerd van de maand' titel opleveren...
Nouja, niemand als in niemand anders dan ik.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en terecht want da's hartstikke moeilijk met plassen![]()
kijk als je maar doorvraagt, dan komt de nuance vanzelfquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nouja, niemand als in niemand anders dan ik.
Tijdens de grote boodschap is zitten best fijn.quote:
nu nog even op youtube wat lesjes jumpen bekijken en je bent weer helemaal hip en hotquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hm, 'k zit nu experimentele gabber te luisteren dat gemaakt is met old-school computergeluiden (commodore64).
En heb nogal wat sterke koffie op.
'k Zit hier gewoon te stuiteren
Jumpen is net zo suf als hakken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu nog even op youtube wat lesjes jumpen bekijken en je bent weer helemaal hip en hot![]()
maar de snake pit is op een dance festival ver te zoekenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jumpen is net zo suf als hakken.
pogo'en, da's tof. (als je met wat stevig gebouwde vrienden bent)
Bovendien wil ik met 't daaaanz'n m'n eigen draai er aan geven.
maar dat is dan te danken aan koefnoen met hun geweldige parodie op het jumpen met onze ministers Balkenende, Rouvoet en Bos die op het binnenhof stonden te jumpenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Jumpstyle doet me denken aan de klompendans.
Deze bedoel jequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat is dan te danken aan koefnoen met hun geweldige parodie op het jumpen met onze ministers Balkenende, Rouvoet en Bos die op het binnenhof stonden te jumpen![]()
![]()
ik zal vanavond thuis eens gaan kijkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, Stroek, dit is toch meer van jouw tijd
Het klinkt veel maar is idd niet veelquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:10 schreef maedel het volgende:
mij doet dat jumpen aan hakken denken.
trouwens, waarom is een half brood met z'n tweeën veel?
Dat is 6,5 snee (hihi, ik zei snee) p.p. per dag
Ontbijt 2 + 4 meenemen naar het werk.
Awww een jonge spruitquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zal vanavond thuis eens gaan kijken
moet straks eers bij mijn Broer en schoonzus op kraamvisite om m'n nieuwe nichtje Nelle te bewonderen![]()
Jep, Kas heeft sinds vanochtend een zusje gekregenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Awww een jonge spruit![]()
Wij doen al een week met een brood.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:19 schreef Faithz het volgende:
[..]
Het klinkt veel maar is idd niet veel
Kan toch in de vriezer?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:18 schreef maedel het volgende:
gadverdamme, een week lang met hetzelfde brood...![]()
Euhm, ja, nou zijn wij wat zeurderig rondom vers brood hoor....![]()
euh ja, maar je pakt toch niet elke keer een snee brood uit de vriezer?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:19 schreef Faithz het volgende:
[..]
Kan toch in de vriezer?
Ik vind het vers ook lekkerder maar brood kan toch prima de vriezer in.. zeker als je het niet snel opmaakt.
Amerikaans brood. Blijft makkelijk een week vers.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:18 schreef maedel het volgende:
gadverdamme, een week lang met hetzelfde brood...![]()
Euhm, ja, nou zijn wij wat zeurderig rondom vers brood hoor....![]()
Nou ik dus welquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:25 schreef maedel het volgende:
[..]
euh ja, maar je pakt toch niet elke keer een snee brood uit de vriezer?
Jawelquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:25 schreef maedel het volgende:
[..]
euh ja, maar je pakt toch niet elke keer een snee brood uit de vriezer?
Echt? Dat kan toch niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Amerikaans brood. Blijft makkelijk een week vers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |