bronquote:H&M gaat samenwerken met ontwerper Roberto Cavalli
AMSTERDAM - Na samenwerkingen met ontwerpers als Viktor & Rolf, Stella McCartney en Karl Lagerfeld, bundelt modeketen Hennes & Mauritz (H&M) nu de krachten met Roberto Cavalli. Dat heeft het Zweedse bedrijf woensdag bekendgemaakt bij de presentatie van zijn kwartaalcijfers.
Cavalli zal een eenmalige collectie ontwerpen voor zowel mannen als vrouwen, die vanaf 8 november wereldwijd tijdelijk verkrijgbaar is in tweehonderd geselecteerde H&M-winkels. De collectie van de Italiaanse ontwerper zal bestaan uit twintig kledingstukken voor de man en vijfentwintig voor de vrouw, inclusief lingerie en accessoires.
Roberto Cavalli staat bekend als ontwerper voor sterren en de internationale jet set. Hij heeft onder andere Beyonce, Gwyneth Paltrow en Jennifer Lopez gekleed, net als voetbalvrouw en ex-Spice Girl Victoria Beckham en zanger Lenny Kravitz.
Mwoah, valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:30 schreef Apekoek het volgende:
lachen, maar wel beetje ordinaire zooi toch? dat van calalli?
Valt wel mee, uiteindelijk belandde veel V&R kleding na teruggebracht te zijn gewoon in de uitverkoop. De gekte van het moment maakt snel plaats voor realiteitszin als je de spullen eenmaal thuis hebt en ze echt niet blijken te passen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:01 schreef female81 het volgende:
En zodra de koopsters van dat spul thuis zijn gaat het in zo'n tweederde van de gevallen op Marktplaats, waar ze de prijs die het kostte driedubbel terug gaan verdienen.![]()
Oeh!quote:
Da's Cavelloquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:30 schreef Apekoek het volgende:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:10 schreef One_conundrum het volgende:
Hmmm, zowaar een paar aardige overhemden ...
ik ga het wel proberen iigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:35 schreef schatje het volgende:
Dan kun je de site moeilijk bereiken omdat iedereen om klokslag middernacht aankopen wil doen.
ow... SARCASME?!!!!quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:58 schreef Love_My_Baby het volgende:
Het begint volgende maand pas.
Die is inderdaad mooi!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
en die is eigenlijk nog mooier![]()
[ afbeelding ]
Het label Just Cavalli van Roberto Cavalli is wat je bedoelt, en sommige items uit die collectie zijn inderdaad heel erg ordinair!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:30 schreef Apekoek het volgende:
Ik vind ook wel erg mooiquote:Op zondag 14 oktober 2007 01:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is inderdaad mooi!!
Ik wil deze: [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:32 schreef 27miracles het volgende:
8 november komt de collectie toch?
Ik WIL en MOET het vest krijgen!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:56 schreef MissJ het volgende:
De collectie staat online!![]()
Ben zeer benieuwd wie hier voor welke items willen gaan![]()
Ik vind de jurken trouwens behoorlijk aan de prijs! Gelukkig zou ik ze geen van allen willen hebben, dat scheelt weer![]()
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan het niet vinden.. Dus waar staat het?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:56 schreef MissJ het volgende:
De collectie staat online!![]()
Ben zeer benieuwd wie hier voor welke items willen gaan![]()
Ik vind de jurken trouwens behoorlijk aan de prijs! Gelukkig zou ik ze geen van allen willen hebben, dat scheelt weer![]()
Helemaal mee eens. Verder vind ik het behoorlijk aan de prijs. Bij de Zara haal je momenteel leuker dingen en dan ook nog goedkoper.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:30 schreef One_conundrum het volgende:
tjah, echt bijzonder is de heren collectie nou ook neit...
Ja was me ook opgevallen, ik vind de H&M op het moment echt drie keer niksquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:21 schreef ctrladdict het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Verder vind ik het behoorlijk aan de prijs. Bij de Zara haal je momenteel leuker dingen en dan ook nog goedkoper.
Volgens mij is het ook wel 'heel exclusief'. Vergeleken met Viktor & Rolf van vorig jaar wordt Cavalli in nog minder filialen verkocht. En Viktor & Rolf was eenmalig, alsin, er kwam geen enkel kledingstuk opnieuw binnen om aangevuld te worden, alles was voor 11 uur al weg en dan was het dus gewoon op.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:21 schreef ctrladdict het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Verder vind ik het behoorlijk aan de prijs. Bij de Zara haal je momenteel leuker dingen en dan ook nog goedkoper.
Overigens zie ik het goed dat de collectie maar in 4 H&M vestigingen in heel Nederland wordt verkocht: Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht. Misschien willen ze het deze keer heel exclusief voor doen komen.
Dus klopt het dan dat de collectie in de gewone winkels 8 november in de verkoop gaat en dat je pas online kan bestellen helemaal aan het einde van de 8ste november, dus zeg maar van donderdag op vrijdagnacht? Iemand die hier enig verhelderend licht over kan schijnen?quote:Selected items form the collection are available for shopping online from 23.59 (CET) on Thursday, November 8th. To acces the Shop online, please reload the page
Ik speel ook met de gedachte om dit vest te bestellen. Verder is het hilarisch dat ze 80 euro voor een riem durven te vragen (voor 2 tientjes meer heb je een D&G of Moschino riem uit een exclusieve winkel waar écht vrijwel niemand mee loopt) die door de H&M wordt verkocht. Nog grappiger: een pantalon van 249 euroquote:Op zondag 14 oktober 2007 01:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is inderdaad mooi!!
Ik wil deze: [ afbeelding ]
Dus je vind alles stuk voor stuk lelijk ofwat ?quote:Op maandag 5 november 2007 00:31 schreef parselmouth het volgende:
Heb heel de collectie al gezien in het boek @ mijn winkelMaar het blijft afschuwelijk.
Dat vind ik op zich niet zo verassend, ik denk dat ie z'n typische stijl gewoon wou weergeven in deze collectie.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:58 schreef alors het volgende:
wat een onzettende overload aan tijgerprintjes zeg..
Ohja, behalve foute gastjes die wat 'echts' van Just Cavalli op marktplaats gehaald hebben natuurlijk.quote:Op maandag 5 november 2007 11:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
....en ik normaal ook nooit mensen in Cavalli zie lopen.....
Ja, maar voor 200 euro heb je dus echt geen 100% zijden galajurk uit de Cavalli-collectie...quote:Op maandag 5 november 2007 11:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich niet zo verassend, ik denk dat ie z'n typische stijl gewoon wou weergeven in deze collectie.
Ik vind de damescollectie iig echt mooi, maarja ik zou het wel bullshit vinden als allemaal mensen nu ineens in slaapzak voor de winkel te gaan liggen ofzo, aangezien het blijkbaar niet enorm op h&m prijsniveau is aangepast (?) en ik normaal ook nooit mensen in Cavalli zie lopen.
Als je z'n collecties mooi vindt kun je dan net zo goed in het vliegtuig naar Londen, Milaan of Parijs stappen en daar naar de Cavalli boetiek gaan, kost toch niks meer tegenwoordig (de vliegreis dan, niet de kleding).
de nacht van donderdag op vrijdag toch,quote:Op maandag 5 november 2007 23:04 schreef parselmouth het volgende:
De nacht van woensdag op donderdag om 0.00
A'dam Nieuwendijk en Kalvertorenquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:33 schreef mrPanerai het volgende:
waar kan je een lijst met de uitgekozen winkels vinden
Antwerpen Meirquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:00 schreef mrPanerai het volgende:
bedankt maar ik bedoelde eigenlijk in België
Het is een dag later, het gaat donderdagavond om 23.59 in de verkoop. De verkoop start eerst in de winkels, dan pas online. Vorig jaar was het inderdaad van woensdag op donderdag.quote:Op maandag 5 november 2007 23:04 schreef parselmouth het volgende:
De nacht van woensdag op donderdag om 0.00
Heb je de prijzen gezien?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:45 schreef koejoeloek het volgende:
ik ga met me vriendin even kijken naar de collectie, meestal lijkt het niet eens op de echte Cavalli, aangezien er goedkope rotzooistoffen voor gebruikt worden, en dat is nou net waar cavalli zo bekend mee is geworden, de DURE stoffen.
Die heb ik niet gezien, ik moet nog gaan kijken, maar enlighten me.. wat zijn de prijzen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je de prijzen gezien?
Ik gok erop dat er geen goedkope rotzooi stoffen zijn gebruikt...
Nou ik begreep dat er voor de vrouwen jurkjes zijn van 149.-/199.-...quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:48 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, ik moet nog gaan kijken, maar enlighten me.. wat zijn de prijzen?
Geen zin in, maar dat valt opzich nog wel mee... 150 eur is voor cavalli een beetje basic. Als je van Cavalli echt iets aparts wilt hebben mag je er zeker wel het dubbele bij optellen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ik begreep dat er voor de vrouwen jurkjes zijn van 149.-/199.-...
En de accessoires blijken ook nogal duur uit te vallen...
Kijk anders ff op de site...
Ja ok... maar massa inkoop en zo maakt natuurlijk ook weer de H&M prijzenquote:Op woensdag 7 november 2007 00:00 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Geen zin in, maar dat valt opzich nog wel mee... 150 eur is voor cavalli een beetje basic. Als je van Cavalli echt iets aparts wilt hebben mag je er zeker wel het dubbele bij optellen.
Massa inkoop maakt ook dat meneer Roberto Cavalli verrekte weinig zin heeft om een echt super mooi design te maken, voor iets waar vervolgens half nederland, europa misschien zelfs (weet niet hoever deze "actie" strekt) in rondloopt..quote:Op woensdag 7 november 2007 00:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja ok... maar massa inkoop en zo maakt natuurlijk ook weer de H&M prijzen
bedanktquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Antwerpen Meir
Brugge Steenstraat
Brussel Chaussée d'Ixelles
Gent Veldstraat
Liège llot Saint-Michel
Wijnegem Shopping Center
ook bedanktquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:13 schreef parselmouth het volgende:
Staat gewoon op de website hoor.
Store locator en dan Cavalli aanvinken, krijg je 6 steden ofzo. Brussel, Antwerpen, Luik, Wijnegem en nog wat.
edit: postte tegelijk met schatje
Je snapt toch wel dat ze echt niet bij de H&M een jurk voor 1000 euro gaan verkopen. Dat is waarom het zo'n hype is, dat "[designer] for H&M".quote:Op woensdag 7 november 2007 00:08 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Massa inkoop maakt ook dat meneer Roberto Cavalli verrekte weinig zin heeft om een echt super mooi design te maken, voor iets waar vervolgens half nederland, europa misschien zelfs (weet niet hoever deze "actie" strekt) in rondloopt..
Maar ik zal eerst eens even gaan kijken voor ik een oordeel vel.
hoofdpagina H&Mquote:Op woensdag 7 november 2007 22:33 schreef Chav het volgende:
Ben ik nou zo scheel? Ik kan het echt niet vinden op de online shop hoor!
Waaaaaaaaaaaaar?
omg..quote:Op donderdag 8 november 2007 11:13 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwoah, ik ga wel over op echt designerspul als ik zoveel geld verdien dat ik er in elk geval niet voor hoeft te sparenquote:Op donderdag 8 november 2007 12:02 schreef Opzoutvaatje het volgende:
Cavalli heeft ook mooie jurken, maar je moet gewoon sparen voor een echt stuk, als je het zo graag wilt. Dat 'Designer for H&M' werkt bijna nooit.
Ik vind er ook niet veel aan.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het niet echt mooi eigenlijk.
Gaat Valentino niet eens iets voor de H&M ontwerpen of heeft hij dat al gedaan?.
Da's waar, maar da's ook woonwagenvolkquote:Op donderdag 8 november 2007 12:53 schreef Adelante het volgende:
ik vond nel veerkamp die tijgeprint van RC prima staan
Volgens mij kan die site dat niet aanquote:Op donderdag 8 november 2007 14:33 schreef 27miracles het volgende:
kan je die dingen van cavalli ook online bestellen, zo ja? waarom gaan mensen dan sochtens vroeg Aanvalluh.
Engeland kan er ook wat van geloof ikquote:Op donderdag 8 november 2007 14:52 schreef cultheld het volgende:
Wat ik me nou afvraag: Zou dit soort taferelen nou ook in Italië, Spanje of Frankrijk voorkomen? Volgens mij zijn enkel de Hollandse vrouwen zo triest en wannabe dat ze gaan rellen om een H&M jurk die ontworpen is door Cavalli. Voor de Marktplaats-handelaren heb ik dan wel weer respect: niets is leuker dan het uitknijpen van losers
.
Ah ja, nog zo'n lomp landquote:Op donderdag 8 november 2007 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Engeland kan er ook wat van geloof ik.
quote:Op donderdag 8 november 2007 11:13 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook in Spanje en Italie rennen ze gillend naar binnen en graaien ze alles bij elkaar wat ze vinden kunnen...quote:Op donderdag 8 november 2007 15:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah ja, nog zo'n lomp land. Maar die vrouwen zijn ook nog eens afstotelijk lelijk, dus die tel ik al helemaal niet mee. De Zuid-Europese vrouwen hebben gewoon meer klasse; dat blijkt wel weer uit dit soort taferelen
.
Weer een illusie armerquote:Op donderdag 8 november 2007 15:12 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ook in Spanje en Italie rennen ze gillend naar binnen en graaien ze alles bij elkaar wat ze vinden kunnen...
Op de site van de Zara.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:25 schreef fuckbuddy het volgende:
Waar koop je online bij H&M??
ik zit op de belgische site te kijken en daar vind/vond ik niets vandaar mijn vraag..quote:
Nee daar ben ik (helaas) achter gekomen.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:42 schreef parselmouth het volgende:
Belgie heeft dan ook nog geen online-shop.
zwangere luipaarden @ the discoquote:Op donderdag 8 november 2007 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Het erge is, die jurken staan dan wel hartstikke mooi bij iemand als Kate Hudson, maar er zullen zich nu vast ook lelijke mormels in die jurk proppen en denken dat zij nu ook zo mooi zijn.
Ik zie alweer een tijgerjurk met een legging eronder (inclusief varkenspootjes erin) en daar dan uggs bij. En natuurlijk een kort gewatteerd jasje met nepbontkraagquote:Op donderdag 8 november 2007 16:37 schreef parselmouth het volgende:
Sowieso, beeld je eens een wat voor combinaties mensen nu gaan maken om zo'n feestjurk *nu* te kunnen dragen. Dus gewoon naar school ofzo.
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:44 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik zie alweer een tijgerjurk met een legging eronder (inclusief varkenspootjes erin) en daar dan uggs bij. En natuurlijk een kort gewatteerd jasje met nepbontkraag
Ow vergeten...er tuurlijk ook nog bij gaan staan bellen met je motorola Razr Dolce & Gabbana en dan heel hard tegen je vriendinnen roepen dat je een echte Cavalli aanhebtquote:Op donderdag 8 november 2007 16:46 schreef parselmouth het volgende:
[..]Prachtig... "Ik heb staiil ik heb klassaahhh"
Cavalli in Nederland
Cavalli in Zweden
Geweldigquote:Op donderdag 8 november 2007 16:46 schreef parselmouth het volgende:
[..]Prachtig... "Ik heb staiil ik heb klassaahhh"
Cavalli in Nederland
Dit is gewoon echt sneu hoor...sorry. Die hele winkel afbreken en waarvoor? Voor een jurkje of onderbroek. Pfff, dat je je zo schaamteloos kan laten gaan voor zoiets zeg. Ik kan me echt gewoon niet voorstellen dat je je zo gedraagt in een winkel. Kom op mensen, waar is het fatsoen?quote:
Ik bestel vanavond twee jassen.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:33 schreef 27miracles het volgende:
kan je die dingen van cavalli ook online bestellen, zo ja? waarom gaan mensen dan sochtens vroeg Aanvalluh.
quote:Kortingscodes
Op die nieuwe voorjaarscollectie kun je met code 2120 10% korting krijgen tot 8-11-2007
Kortingscode 7772 geeft 25% korting op 1 artikel
Code 7616 geeft misschien ¤ 10,- korting.
Dat is een foute interpretatie van wat ik net typte, ik behoor zelf ook niet tot de rijkste maar loop heel graag in wat duurdere kleding, waarom? Omdat ik het meestal mooier vind dan gewone kleding, het zit lekkerder, je voelt je er lekkerder in, en het valt meer op. Ik drink dan gewoon wat minder bier en dan kan ik zoiets betalen, ik vind dat je bij zo'n kleding er maar wat voor over moet hebben. Zelfde als de hele pc hooft leeg is wanneer het uitverkoop is, omdat het dan ineens 30euro goedkoper kost, wat veel mensen niet weten is dat dat Replay shirtje wat ze kopen van 70euro maar 30/40euro verschilt met een goedkoopste lijn shirtje van d&g / icebergquote:Op donderdag 8 november 2007 16:58 schreef parselmouth het volgende:
Nou inderdaad, hoe durft het plebs gebruik te maken van een eenmalige actie! Wat denken ze wel niet, dat is toch alleen iets voor mensen die veel geld hebben!
En het verschil niet zien tussen deze collectie en de rest van de H&M?. Gelukkig is dat er wel, anders zou ik er never nooit iets gekocht hebben.
Welke kortingscodes bedoel je?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik bestel vanavond twee jassen.
Ik hoop wel dat de kortingscode's op deze collectie gelden. Met Victor &Rolf was dat wel zo.
25% korting op een jas van 149,90 scheelt toch aardig.
Uit het centrale topic van H&M:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt...heb dat nu ook met mijn uggs. 2 jaar lang over gedacht en altijd gezegt dat als ik het geld had ik ze zou kopen. En nu ik ze eindelijk heb ben ik er ook gewoon hartstikke blij mee en voel ik me lekker als ik ze draag.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:02 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Dat is een foute interpretatie van wat ik net typte, ik behoor zelf ook niet tot de rijkste maar loop heel graag in wat duurdere kleding, waarom? Omdat ik het meestal mooier vind dan gewone kleding, het zit lekkerder, je voelt je er lekkerder in, en het valt meer op. Ik drink dan gewoon wat minder bier en dan kan ik zoiets betalen, ik vind dat je bij zo'n kleding er maar wat voor over moet hebben. Zelfde als de hele pc hooft leeg is wanneer het uitverkoop is, omdat het dan ineens 30euro goedkoper kost, wat veel mensen niet weten is dat dat Replay shirtje wat ze kopen van 70euro maar 30/40euro verschilt met een goedkoopste lijn shirtje van d&g / iceberg
Ik lijk wel wat op die dame van de foto, maar ik ben het niet hoor.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:19 schreef Greys het volgende:
Oh en voor Schatje... naast de tips voor het online bestellen (omdat je zo lekker zeker klinkt) ...
Jij bent dat toch zelf op die foto's van de passessie? Zo ja, kan je me dan vertellen hoe de maten vallen? Normaal zijn de maten van H&m altijd erg ruim vallend (bestel altijd 1 maat kleiner dan normaal) en hoe is dat met deze collectie?
Ben ik helemaal met je eens, maar ik vind het gewoon jammer van al die hordes meelopers die op zo'n actie afkomen en de echte waarde van dat soort ontwerpen niet eens in kunnen zienquote:Op donderdag 8 november 2007 17:13 schreef parselmouth het volgende:
Misschien vinden die mensen die shirtjes van DG minder mooi dan die van Replay?
Dat jij duurder mooier vindt betekent niet dat iedereen dat vindt... Ik slaag zelf altijd bij de H&M, maar wanneer ik in een wat duurder segment ga kijken (wat ik ook best zou kunnen betalen), slaag ik gewoon niet. En als ik dan nog twee segmenten hoger zou gaan zitten, zou ik zeker wel slagen, maar dat geld heb ik er dan niet voor over (en sparen voor een kledingstuk vertik ik, hooguit voor mooie laarzen, maar niet voor een jurk of een shirt).
En ja, als een van mijn favoriete designers een samenwerking doet met een budgetzaak als H&M ga ik daar gewoon voor. Ik vind het prachtig dat de designers en H&M mensen met een minder groot budget ook in aanraking laat komen met zijn creaties. Een echte designer geeft er geen klap om of minder rijke mensen ook in zijn kleding loopt ipv alleen de allerrijksten. Ik vind niet dat je je als designer voor lul zet met zo'n collectie, ik vind het je dan juist sieren.
Het is dan ook cavAlli.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:21 schreef ctrladdict het volgende:
h&m kalvertoren 15:46 ondanks dat er buiten stond SOLD OUT hingen er beneden toch nog 2 items, een jas en een BH (zie foto).
[ afbeelding ]
Overigens op marktplaats staat nauwelijks iets van de H&M Cavelli collectie aangeboden. krijg op het moment maar 2 resultaten.
Whahaha! Als je er eenmaal tussen staat doe je wel mee hoor. Ik heb hartstikke gelachen. Achteraf dan. Toen ik de verdrukking stond, eindelijk naar binnen mocht rennen (jaja, hysterisch ja) en daar weer in de verdrukking stond, vond ik het ook niet heel grappig. Maar heb er een prachtige trench coat aan overgehouden en zo'n heerlijk ordi lingeriesetje! En een goed verhaal natuurlijk (dat niet altijd door iedereen gewaardeerd/gesnapt wordt, maar dat vind ik helemaal niet erg). Ga straks nog proberen de ketting te scoren, en ik ben helemaal blij.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:47 schreef DarkElf het volgende:
Net ff die filmpjes gezien maar jezus waar gáát het over?
Ontzettend schaamtevol en walgelijk gedrag zeg
H&M en netjes, in 1 zin.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:20 schreef ivetje het volgende:
Overigens kan ik ook niet slagen in een duurder segment hoor. Maar dat komt meer door mijn stijl. Die is nog steeds een beetje skater/baggy achtig en dat vind je gewoon niet bij designers. Tenminste niet in wat ik leuk vind. En voor die ene keer dat ik op netjes ga is H&M prima!
quote:Beschrijving
Roberto Cavalli for H&M
shortjes mt 40, erg sexy en uniek!
bieden per stuk!!!
ik heb er twee in mt 40
ik heb mijn leven ervoor gegeven, dus doe een goed bod
Moet je bij Mango zijn: Valentino ontwerpt voor Mangoquote:Op donderdag 8 november 2007 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het niet echt mooi eigenlijk.
Gaat Valentino niet eens iets voor de H&M ontwerpen of heeft hij dat al gedaan?.
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:56 schreef Oksel het volgende:
Was op nieuws iemand die ín de H&M onafgerekende artikelen verkocht voor ¤20,-![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |