Het is een dag later, het gaat donderdagavond om 23.59 in de verkoop. De verkoop start eerst in de winkels, dan pas online. Vorig jaar was het inderdaad van woensdag op donderdag.quote:Op maandag 5 november 2007 23:04 schreef parselmouth het volgende:
De nacht van woensdag op donderdag om 0.00
Heb je de prijzen gezien?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:45 schreef koejoeloek het volgende:
ik ga met me vriendin even kijken naar de collectie, meestal lijkt het niet eens op de echte Cavalli, aangezien er goedkope rotzooistoffen voor gebruikt worden, en dat is nou net waar cavalli zo bekend mee is geworden, de DURE stoffen.
Die heb ik niet gezien, ik moet nog gaan kijken, maar enlighten me.. wat zijn de prijzen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je de prijzen gezien?
Ik gok erop dat er geen goedkope rotzooi stoffen zijn gebruikt...
Nou ik begreep dat er voor de vrouwen jurkjes zijn van 149.-/199.-...quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:48 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, ik moet nog gaan kijken, maar enlighten me.. wat zijn de prijzen?
Geen zin in, maar dat valt opzich nog wel mee... 150 eur is voor cavalli een beetje basic. Als je van Cavalli echt iets aparts wilt hebben mag je er zeker wel het dubbele bij optellen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ik begreep dat er voor de vrouwen jurkjes zijn van 149.-/199.-...
En de accessoires blijken ook nogal duur uit te vallen...
Kijk anders ff op de site...
Ja ok... maar massa inkoop en zo maakt natuurlijk ook weer de H&M prijzenquote:Op woensdag 7 november 2007 00:00 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Geen zin in, maar dat valt opzich nog wel mee... 150 eur is voor cavalli een beetje basic. Als je van Cavalli echt iets aparts wilt hebben mag je er zeker wel het dubbele bij optellen.
Massa inkoop maakt ook dat meneer Roberto Cavalli verrekte weinig zin heeft om een echt super mooi design te maken, voor iets waar vervolgens half nederland, europa misschien zelfs (weet niet hoever deze "actie" strekt) in rondloopt..quote:Op woensdag 7 november 2007 00:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja ok... maar massa inkoop en zo maakt natuurlijk ook weer de H&M prijzen
bedanktquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Antwerpen Meir
Brugge Steenstraat
Brussel Chaussée d'Ixelles
Gent Veldstraat
Liège llot Saint-Michel
Wijnegem Shopping Center
ook bedanktquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:13 schreef parselmouth het volgende:
Staat gewoon op de website hoor.
Store locator en dan Cavalli aanvinken, krijg je 6 steden ofzo. Brussel, Antwerpen, Luik, Wijnegem en nog wat.
edit: postte tegelijk met schatje
Je snapt toch wel dat ze echt niet bij de H&M een jurk voor 1000 euro gaan verkopen. Dat is waarom het zo'n hype is, dat "[designer] for H&M".quote:Op woensdag 7 november 2007 00:08 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Massa inkoop maakt ook dat meneer Roberto Cavalli verrekte weinig zin heeft om een echt super mooi design te maken, voor iets waar vervolgens half nederland, europa misschien zelfs (weet niet hoever deze "actie" strekt) in rondloopt..
Maar ik zal eerst eens even gaan kijken voor ik een oordeel vel.
hoofdpagina H&Mquote:Op woensdag 7 november 2007 22:33 schreef Chav het volgende:
Ben ik nou zo scheel? Ik kan het echt niet vinden op de online shop hoor!
Waaaaaaaaaaaaar?
omg..quote:Op donderdag 8 november 2007 11:13 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwoah, ik ga wel over op echt designerspul als ik zoveel geld verdien dat ik er in elk geval niet voor hoeft te sparenquote:Op donderdag 8 november 2007 12:02 schreef Opzoutvaatje het volgende:
Cavalli heeft ook mooie jurken, maar je moet gewoon sparen voor een echt stuk, als je het zo graag wilt. Dat 'Designer for H&M' werkt bijna nooit.
Ik vind er ook niet veel aan.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het niet echt mooi eigenlijk.
Gaat Valentino niet eens iets voor de H&M ontwerpen of heeft hij dat al gedaan?.
Da's waar, maar da's ook woonwagenvolkquote:Op donderdag 8 november 2007 12:53 schreef Adelante het volgende:
ik vond nel veerkamp die tijgeprint van RC prima staan
Volgens mij kan die site dat niet aanquote:Op donderdag 8 november 2007 14:33 schreef 27miracles het volgende:
kan je die dingen van cavalli ook online bestellen, zo ja? waarom gaan mensen dan sochtens vroeg Aanvalluh.
Engeland kan er ook wat van geloof ikquote:Op donderdag 8 november 2007 14:52 schreef cultheld het volgende:
Wat ik me nou afvraag: Zou dit soort taferelen nou ook in Italië, Spanje of Frankrijk voorkomen? Volgens mij zijn enkel de Hollandse vrouwen zo triest en wannabe dat ze gaan rellen om een H&M jurk die ontworpen is door Cavalli. Voor de Marktplaats-handelaren heb ik dan wel weer respect: niets is leuker dan het uitknijpen van losers
.
Ah ja, nog zo'n lomp landquote:Op donderdag 8 november 2007 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Engeland kan er ook wat van geloof ik.
quote:Op donderdag 8 november 2007 11:13 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook in Spanje en Italie rennen ze gillend naar binnen en graaien ze alles bij elkaar wat ze vinden kunnen...quote:Op donderdag 8 november 2007 15:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah ja, nog zo'n lomp land. Maar die vrouwen zijn ook nog eens afstotelijk lelijk, dus die tel ik al helemaal niet mee. De Zuid-Europese vrouwen hebben gewoon meer klasse; dat blijkt wel weer uit dit soort taferelen
.
Weer een illusie armerquote:Op donderdag 8 november 2007 15:12 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ook in Spanje en Italie rennen ze gillend naar binnen en graaien ze alles bij elkaar wat ze vinden kunnen...
Op de site van de Zara.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:25 schreef fuckbuddy het volgende:
Waar koop je online bij H&M??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |