Die is inderdaad mooi!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
en die is eigenlijk nog mooier![]()
[ afbeelding ]
Het label Just Cavalli van Roberto Cavalli is wat je bedoelt, en sommige items uit die collectie zijn inderdaad heel erg ordinair!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:30 schreef Apekoek het volgende:
lachen, maar wel beetje ordinaire zooi toch? dat van calalli?
Ik vind ook wel erg mooiquote:Op zondag 14 oktober 2007 01:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is inderdaad mooi!!
Ik wil deze: [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:32 schreef 27miracles het volgende:
8 november komt de collectie toch?
Ik WIL en MOET het vest krijgen!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:56 schreef MissJ het volgende:
De collectie staat online!![]()
Ben zeer benieuwd wie hier voor welke items willen gaan![]()
Ik vind de jurken trouwens behoorlijk aan de prijs! Gelukkig zou ik ze geen van allen willen hebben, dat scheelt weer![]()
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan het niet vinden.. Dus waar staat het?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:56 schreef MissJ het volgende:
De collectie staat online!![]()
Ben zeer benieuwd wie hier voor welke items willen gaan![]()
Ik vind de jurken trouwens behoorlijk aan de prijs! Gelukkig zou ik ze geen van allen willen hebben, dat scheelt weer![]()
Helemaal mee eens. Verder vind ik het behoorlijk aan de prijs. Bij de Zara haal je momenteel leuker dingen en dan ook nog goedkoper.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:30 schreef One_conundrum het volgende:
tjah, echt bijzonder is de heren collectie nou ook neit...
Ja was me ook opgevallen, ik vind de H&M op het moment echt drie keer niksquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:21 schreef ctrladdict het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Verder vind ik het behoorlijk aan de prijs. Bij de Zara haal je momenteel leuker dingen en dan ook nog goedkoper.
Volgens mij is het ook wel 'heel exclusief'. Vergeleken met Viktor & Rolf van vorig jaar wordt Cavalli in nog minder filialen verkocht. En Viktor & Rolf was eenmalig, alsin, er kwam geen enkel kledingstuk opnieuw binnen om aangevuld te worden, alles was voor 11 uur al weg en dan was het dus gewoon op.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:21 schreef ctrladdict het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Verder vind ik het behoorlijk aan de prijs. Bij de Zara haal je momenteel leuker dingen en dan ook nog goedkoper.
Overigens zie ik het goed dat de collectie maar in 4 H&M vestigingen in heel Nederland wordt verkocht: Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht. Misschien willen ze het deze keer heel exclusief voor doen komen.
Dus klopt het dan dat de collectie in de gewone winkels 8 november in de verkoop gaat en dat je pas online kan bestellen helemaal aan het einde van de 8ste november, dus zeg maar van donderdag op vrijdagnacht? Iemand die hier enig verhelderend licht over kan schijnen?quote:Selected items form the collection are available for shopping online from 23.59 (CET) on Thursday, November 8th. To acces the Shop online, please reload the page
Ik speel ook met de gedachte om dit vest te bestellen. Verder is het hilarisch dat ze 80 euro voor een riem durven te vragen (voor 2 tientjes meer heb je een D&G of Moschino riem uit een exclusieve winkel waar écht vrijwel niemand mee loopt) die door de H&M wordt verkocht. Nog grappiger: een pantalon van 249 euroquote:Op zondag 14 oktober 2007 01:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is inderdaad mooi!!
Ik wil deze: [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |