Dus je vind alles stuk voor stuk lelijk ofwat ?quote:Op maandag 5 november 2007 00:31 schreef parselmouth het volgende:
Heb heel de collectie al gezien in het boek @ mijn winkelMaar het blijft afschuwelijk.
Dat vind ik op zich niet zo verassend, ik denk dat ie z'n typische stijl gewoon wou weergeven in deze collectie.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:58 schreef alors het volgende:
wat een onzettende overload aan tijgerprintjes zeg..
Ohja, behalve foute gastjes die wat 'echts' van Just Cavalli op marktplaats gehaald hebben natuurlijk.quote:Op maandag 5 november 2007 11:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
....en ik normaal ook nooit mensen in Cavalli zie lopen.....
Ja, maar voor 200 euro heb je dus echt geen 100% zijden galajurk uit de Cavalli-collectie...quote:Op maandag 5 november 2007 11:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich niet zo verassend, ik denk dat ie z'n typische stijl gewoon wou weergeven in deze collectie.
Ik vind de damescollectie iig echt mooi, maarja ik zou het wel bullshit vinden als allemaal mensen nu ineens in slaapzak voor de winkel te gaan liggen ofzo, aangezien het blijkbaar niet enorm op h&m prijsniveau is aangepast (?) en ik normaal ook nooit mensen in Cavalli zie lopen.
Als je z'n collecties mooi vindt kun je dan net zo goed in het vliegtuig naar Londen, Milaan of Parijs stappen en daar naar de Cavalli boetiek gaan, kost toch niks meer tegenwoordig (de vliegreis dan, niet de kleding).
de nacht van donderdag op vrijdag toch,quote:Op maandag 5 november 2007 23:04 schreef parselmouth het volgende:
De nacht van woensdag op donderdag om 0.00
A'dam Nieuwendijk en Kalvertorenquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:33 schreef mrPanerai het volgende:
waar kan je een lijst met de uitgekozen winkels vinden
Antwerpen Meirquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:00 schreef mrPanerai het volgende:
bedankt maar ik bedoelde eigenlijk in België
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |