abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54451844
Denk je? Ik hoorde juist veel meer lovende woorden over de collectie van V&R en vrij weinig goeds over die van Cavalli. Denk *juist* dat dit veel meer teruggebracht gaat worden, omdat het zo belachelijk duur is en mensen thuis bezinken en zich bedenken dat 200 euro voor een jurk die je amper draagt gewoon heel erg veel is. Want het is nou ook niet echt een wintercollectie, maar een feestcollectie, die dus leuk is tijdens de feestdagen en op feestjes maar verder niet, terwijl de V&R collectie veel draagbaarder was.
  donderdag 8 november 2007 @ 11:47:18 #127
166367 Opzoutvaatje
What goes around comes around
pi_54451988
Misschien willen mensen daarom juist eenmalig veel geld uitgeven, omdat het van Cavalli is en geschikt voor de feestdagen.
pi_54452094
Sja, internationaal zal Cavalli het wel beter doen dan V&R, omdat Cavalli toch wel al jaren een gevestigde naam is.
V&R werden buiten Nederland pas echt bekend na hun H&M-collectie.

Ik vind het gewoon moeilijk voor te stellen VIktor en Rolf was echt En cavalli is gewoon zo trashy, die lingeriesetjes alleen al
  donderdag 8 november 2007 @ 12:02:50 #129
166367 Opzoutvaatje
What goes around comes around
pi_54452318
Cavalli heeft ook mooie jurken, maar je moet gewoon sparen voor een echt stuk, als je het zo graag wilt. Dat 'Designer for H&M' werkt bijna nooit.
  donderdag 8 november 2007 @ 12:03:15 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54452325
Mwoh, het enige wat ik mooi vind is dat zwarte jasje met die ruches, en de blouse met strik, maar vanwege mijn cupmaat zie ik er dan uit als een versierd balkon als ik die aantrek. Mooi, scheelt weer!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_54452525
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:02 schreef Opzoutvaatje het volgende:
Cavalli heeft ook mooie jurken, maar je moet gewoon sparen voor een echt stuk, als je het zo graag wilt. Dat 'Designer for H&M' werkt bijna nooit.
Mwoah, ik ga wel over op echt designerspul als ik zoveel geld verdien dat ik er in elk geval niet voor hoeft te sparen
Tot die tijd doe ik het wel met Designers for H&M. Karl was okay, Stella was mooi en V&R vond ik heel prettig, Cavalli dus drie keer niks, maar wie weet wie er volgend jaar weer is! Het leuke hier aan is dat er dus altijd wel een designer bijzit die jij leuk vindt
pi_54452711
Ik vind het niet echt mooi eigenlijk .
Gaat Valentino niet eens iets voor de H&M ontwerpen of heeft hij dat al gedaan? .
Tap tap tap
  donderdag 8 november 2007 @ 12:33:01 #133
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_54453016
Wat ben je eigenlijk ook triest als je gaat rennen voor een jurkje zeg Die mensen op die pics, ik snap dat echt niet. Ik zie mezelf daar nou echt niet tussen staan, zelfs niet voor een cavalli. Nou vind ik die hele collectie nix, beetje ordi eigenlijk maar goed. Ik snap gewoon niet dat het zo storm loopt. Overigens past die tijgerprint dan wel weer bij het tafereel in de H&M's deze ochtend...die wijven gaan als beesten tekeer
To infinity…and beyond!
  donderdag 8 november 2007 @ 12:50:11 #134
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_54453355
Ohhh dat is alleen bij sommige vestigingen

Ik dacht: dat is overal

Niet dus
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_54453427
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het niet echt mooi eigenlijk .
Gaat Valentino niet eens iets voor de H&M ontwerpen of heeft hij dat al gedaan? .
Ik vind er ook niet veel aan.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 8 november 2007 @ 12:53:30 #136
3185 Adelante
To let it go now
pi_54453429
ik vond nel veerkamp die tijgeprint van RC prima staan
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 8 november 2007 @ 12:55:40 #137
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_54453478
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:53 schreef Adelante het volgende:
ik vond nel veerkamp die tijgeprint van RC prima staan
Da's waar, maar da's ook woonwagenvolk
To infinity…and beyond!
  donderdag 8 november 2007 @ 12:58:43 #138
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_54453552
Er wordt inderdaad al veel op marktplaats aangeboden.

Zo sad
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 8 november 2007 @ 13:15:28 #139
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_54453884
Tering, wat moet je met die troep. Iedereen denkt dat het opeens mooi is omdat hij eens een keer een onderbroek aan Jennifer Lopez heeft verkocht...
pi_54455730
kan je die dingen van cavalli ook online bestellen, zo ja? waarom gaan mensen dan sochtens vroeg Aanvalluh.
pi_54456124
Wat ik me nou afvraag: Zou dit soort taferelen nou ook in Italië, Spanje of Frankrijk voorkomen? Volgens mij zijn enkel de Hollandse vrouwen zo triest en wannabe dat ze gaan rellen om een H&M jurk die ontworpen is door Cavalli . Voor de Marktplaats-handelaren heb ik dan wel weer respect: niets is leuker dan het uitknijpen van losers .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_54456142
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:33 schreef 27miracles het volgende:
kan je die dingen van cavalli ook online bestellen, zo ja? waarom gaan mensen dan sochtens vroeg Aanvalluh.
Volgens mij kan die site dat niet aan .
Tap tap tap
pi_54456155
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:52 schreef cultheld het volgende:
Wat ik me nou afvraag: Zou dit soort taferelen nou ook in Italië, Spanje of Frankrijk voorkomen? Volgens mij zijn enkel de Hollandse vrouwen zo triest en wannabe dat ze gaan rellen om een H&M jurk die ontworpen is door Cavalli . Voor de Marktplaats-handelaren heb ik dan wel weer respect: niets is leuker dan het uitknijpen van losers .
Engeland kan er ook wat van geloof ik .
Tap tap tap
pi_54456386
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Engeland kan er ook wat van geloof ik .
Ah ja, nog zo'n lomp land . Maar die vrouwen zijn ook nog eens afstotelijk lelijk, dus die tel ik al helemaal niet mee. De Zuid-Europese vrouwen hebben gewoon meer klasse; dat blijkt wel weer uit dit soort taferelen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_54456436
quote:

verschrikkelijk zeg.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54456594
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ah ja, nog zo'n lomp land . Maar die vrouwen zijn ook nog eens afstotelijk lelijk, dus die tel ik al helemaal niet mee. De Zuid-Europese vrouwen hebben gewoon meer klasse; dat blijkt wel weer uit dit soort taferelen .
Ook in Spanje en Italie rennen ze gillend naar binnen en graaien ze alles bij elkaar wat ze vinden kunnen...
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_54456629
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:12 schreef Jurk het volgende:

[..]

Ook in Spanje en Italie rennen ze gillend naar binnen en graaien ze alles bij elkaar wat ze vinden kunnen...
Weer een illusie armer .
pi_54456914
Waar koop je online bij H&M??
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54456955
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:25 schreef fuckbuddy het volgende:
Waar koop je online bij H&M??
Op de site van de Zara.
pi_54457023
Heb daar ff gekeken (in A'dam dan). Het waren voornamelijk wel van die uitgezakte Anita's-tiepjes die alles bijelkaar graaiden en schaamteloos in hun ondergoed voor de spiegel pasten . Hier en daar een verdwaalde homo met een stapel kleding. Ook veel jonge trendywendy's met een inzicht voor economie waar je bijvoorbaat al het idee hebt dat ze het NOOIT zullen dragen, maar voor veel poen op marktplaats verkopen . 1 van de verkopers kwam zelfs met een stapel kleding naar me toe en vroeg of ik niks moest. Ik gelijk: "Nee, nee nee nee. ik hoef niks. Ik kom voor de sfeer".

[ Bericht 9% gewijzigd door wizarddragon op 08-11-2007 15:34:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')