Is dus een dreiging van Brian naar Jaap, het is een bekend adres van Jaap.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:03 schreef Marieke_B het volgende:
???????
Huub gaf Jaap net een knipoog, met dat balen valt het wel mee. Hij keek er tevreden bijquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:05 schreef Day het volgende:
Huub baalt er wel van, ondanks dat stoere gedrag.
En Jaap's actie was wel een beetje vreemd.
Ik zie in de glazen bol van Scan dat het adres van Cora is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:07 schreef Yollie het volgende:
[..]
Is dus een dreiging van Brian naar Jaap, het is een bekend adres van Jaap.![]()
![]()
![]()
Dat ging hij eerst even opzoeken...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:07 schreef Yollie het volgende:
[..]
Is dus een dreiging van Brian naar Jaap, het is een bekend adres van Jaap.![]()
![]()
![]()
Brian zei net tegen Amanda dat hij Jaap daar erg mee heeft.quote:
Maar niet zo netjes als jij...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:11 schreef Yollie het volgende:
[..]
Brian zei net tegen Amanda dat hij Jaap daar erg mee heeft.
Lieke haar spel is te veel gericht op Huub. En dat is wel dom.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:18 schreef Yollie het volgende:
Amanda die zegt dat Lieke zo dom is.......
Hij heeft al een paar keer gezegd dat het hem allemaal niet boeit.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:23 schreef Kaleddis het volgende:
Wat ziet Brian er para uit ? En waarom praat hij zo raar![]()
En die van Amanda en Natasia ook...Alhoewel hij weet dat de groupies van Jaap tot allerlei gekkigheid in staat zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:20 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap gaat het adres van Brian publiceren omdat Brian het adres van Jaap zijn familie heeft geroepen.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:27 schreef DaanDobber het volgende:
Ik voel een parra brotha aankomen.
De Febo!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:28 schreef DaanDobber het volgende:
Wie riep daar 'Brian kun je naar achteren komen nu?'
Dan weet ik al dat Brian blijftquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:29 schreef nueffeniet het volgende:
als de febo geloofwaardig wil zijn gooien ze brian er meteen uit
Make my day!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:29 schreef nueffeniet het volgende:
nee fout.. we mogen wel weten wat het adres van cora is volgens de febo maar we mogen niks van zijn familie weten om de ramen in te keilen van de febo..... weirdquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:30 schreef Kaleddis het volgende:
We mogen dus niet weten dat het het adres van Cora is![]()
Alsof dat niet duidelijk is...
Ja de grens is nu zwaaaaaar overtredenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:31 schreef Clank het volgende:
Heb het idee dat Brian hiervoor flink op zijn kop gaat krijgen... dit kan hij ook niet maken en de Febo moet nu maar's laten zien dat het kindje van God ook niet onschendbaar is.
Ik zei het toch.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:30 schreef Kaleddis het volgende:
We mogen dus niet weten dat het het adres van Cora is![]()
Alsof dat niet duidelijk is...
Dat zou een stunt zijn zeg!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:30 schreef Kinga het volgende:
Brian, exit, METEEN GRAAG!
Eens. Amanda en Natasia praten erover in het kantoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:31 schreef Clank het volgende:
Heb het idee dat Brian hiervoor flink op zijn kop gaat krijgen... dit kan hij ook niet maken en de Febo moet nu maar's laten zien dat het kindje van God ook niet onschendbaar is.
Te laat is te laat!! AMATEURSquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:33 schreef DaanDobber het volgende:
Ik moet zeggen dat de buren vrij pissig riepen dat hij nu naar achter moest komen
Speurneus!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:33 schreef Kinga het volgende:
DGK_REDACTIE
Statistieken
Laatste bezoek: 1 minuut, 40 seconden geleden.
Aantal posts: 757 (gemiddeld 4 per dag)
Ik vond het nogal paniekerig klinken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:33 schreef DaanDobber het volgende:
Ik moet zeggen dat de buren vrij pissig riepen dat hij nu naar achter moest komen
Die komen checken of het adres hier ook staat, en jah, het staat er!!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:33 schreef Kinga het volgende:
DGK_REDACTIE
Statistieken
Laatste bezoek: 1 minuut, 40 seconden geleden.
Aantal posts: 757 (gemiddeld 4 per dag)
Nee, ik zag hetquote:
te vroeg ingegrepen bedoel je.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:34 schreef Haunter het volgende:
Het scherm van Jaap's weblog stond open, maar Jaap was gone. Er is dus neem ik aan op tijd ingegrepen
Laten zie die ook maar naar achteren roepen met dat gedreig van 'r.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:34 schreef pullup het volgende:
En Natasia begint maar weer eens te dreigen met haar " vriendjes"
Ik kom net binnen, wat heeft para gedaan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:29 schreef nueffeniet het volgende:
Dat hoop ik echt NIETquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:35 schreef SiRojK het volgende:
Stiekem hoop je nu dat er iets gebeurd op dat adres, zodat Jaap alles op internet zet en de familie van Brian de komende jaren terror aan huis heeft
Nou, hij woont hier 10 minuten vandaan fietsen, ja, ik woon ook in het prachtige Almere.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:34 schreef tipsch het volgende:
zoooooooooooo klaar met die teringrat - wat is zijn adres?![]()
Adres van Cora lopen schreeuwen en dat Jaap uit moet kijken..quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, wat heeft para gedaan?
gaat niet om een exit maar eerder een straf die ze laten zien aan de streamers dat ze niet alles kunnen maken met hulp van achterquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
Speurneus!
Oftewel.. ze zien dat wij een exit willen.. dus dat gaat niet gebeuren
Leuk hoe Natasia zegt dat ze niet weten waar ze mee bezig zijn door elkaars adressen op te geven terwijl zij Jaap verteld dat Huub een autobom krijgt, het zijn echt mongeaulen dat hele zootje, geweldig vind ik het.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
![]()
Dreigen met autobommen........ adressen over de streams roepen. Trap die idioten er eens uit, ze krijgen niet eens een tik op hun vingers!
![]()
![]()
Nee dat kan niet met de kindjes van God.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
![]()
Dreigen met autobommen........ adressen over de streams roepen. Trap die idioten er eens uit, ze krijgen niet eens een tik op hun vingers!
![]()
![]()
Ook dat gaat niet gebeuren..quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
gaat niet om een exit maar eerder een straf die ze laten zien aan de streamers dat ze niet alles kunnen maken met hulp van achter
Adres van Cora genoemd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef kissa het volgende:
[..]
Het adres van Cora een keer of 10 gezegd....quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef kissa het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige die daar zo over denktquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:37 schreef Kinga het volgende:
Ik ben dat stelletje criminelen ZO zat. BAN is echt puur trash. Spijt me zeer dat ik het zo moet zeggen.
helemaal mee eens moet maar eens over zijn................quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niet normaal meerquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:37 schreef Kinga het volgende:
Ik ben dat stelletje criminelen ZO zat. BAN is echt puur trash. Spijt me zeer dat ik het zo moet zeggen.
En ze weigeren het van zichzelf te zien, ze zien zichzelf echt als het hogere niveau van de kooiquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:37 schreef Kinga het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:33 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry, niks bijgelezen of gezien, maar mn filmpje is af![]()
Mag ik hem hier even neerzetten voor feedback![]()
info: 6e filmpje ooit
materiaal: kut
proces: nog kutter
tips: eerlijk en hard
Brainlesss heeft nog nooit wat gehad........kindje van de redactie he!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:37 schreef tutjehola het volgende:
Wat ik niet snap is dat Brian iets 6 keer mag roepen, er gebeurt niets, dan dreigt Jaap en Brian moet naar achter. Gaat Brian nu echt weg, zijn ze een keer klaar met hem?
Gods klote, gaat weer lekker daarquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Adres van Cora lopen schreeuwen en dat Jaap uit moet kijken..
Dat was echt te triest voor woorden........ of het was om Brian tegen zichzelf in bescherming te nemen, die zou helemaal los gaan als hij hoorde dat Jaap zn adressen op internet zou zetten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:37 schreef tutjehola het volgende:
Wat ik niet snap is dat Brian iets 6 keer mag roepen, er gebeurt niets, dan dreigt Jaap en Brian moet naar achter. Gaat Brian nu echt weg, zijn ze een keer klaar met hem?
En ook de manier waarop hij snuivend naar beneden rende om het snel op te gaan zoeken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:39 schreef Kinga het volgende:
Ik schrik niet snel van dingen die ze daar doen, we zijn wel al wat gewend. Maar toen ie dat adres riep, nee, dat gaat mij echt te ver.
Alles wat binnen het huis afspeelt of wat te maken heeft met de bewoners is oke, maar mensen buiten de villa erbij betrekken kan echt niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:39 schreef Kinga het volgende:
Ik schrik niet snel van dingen die ze daar doen, we zijn wel al wat gewend. Maar toen ie dat adres riep, nee, dat gaat mij echt te ver.
ja ik ben helemaal LINK op dat uitschot!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:39 schreef Kinga het volgende:
Dan heb je de manier waarop nog niet gezien..quote:
psies daar gaat het om,quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:37 schreef tutjehola het volgende:
laten we het hopenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:37 schreef tutjehola het volgende:
Ik zag Jaap net nog lopen, is hij ook naar achter geroepen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef Yollie het volgende:
Wedden dat Jaap weer rustig terug komt en dat nergens meer over gesproken wordt.
Dat is het meest walgelijke aan ze. Ze denken echt dat ze goede mensen zijn en alleen maar goed denken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze weigeren het van zichzelf te zien, ze zien zichzelf echt als het hogere niveau van de kooi![]()
Verwacht hetzelfde..quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef Yollie het volgende:
Wedden dat Jaap weer rustig terug komt en dat nergens meer over gesproken wordt.
Ik begrijp ook niet wat die jongen nog toevoegd. Het is alleen dat hij reageert op een reactie van iemand, anders komt er niets uit hem. Maar als Kindje van god dan terug gebashd wordt dan grijpt de redactie in.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was echt te triest voor woorden........ of het was om Brian tegen zichzelf in bescherming te nemen, die zou helemaal los gaan als hij hoorde dat Jaap zn adressen op internet zou zetten.
En dat is gewoon spelvervalsing.
helemaal goed gezien maar de redactie ziet dat niet , die snuiven wiet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan heb je de manier waarop nog niet gezien..
Snel naar beneden rennen aan het einde van de stemming om het adres op te zoeken.. dus al wetende dat wanneer de stemming niet uitkomt.. hij dat kan schreeuwen
yup met dikke sigaren ,,champagne..die parawanker moet gewoon een glaasje 3es cola en een sjekkie hebben wat een sufgerukte nep gastquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze weigeren het van zichzelf te zien, ze zien zichzelf echt als het hogere niveau van de kooi![]()
Ik zat me precies hetzelfde af te vragen. Brian heeft dat adres keer op keer genoemd. Zowel boven als beneden. En de redactie doet gewoon niks, geen streamlock niets. Pas toen Huub zei: waarom noem je het adres van Coara, worden ze ineens wakker.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:37 schreef tutjehola het volgende:
Ik loop idd hopeloos achter qua bijlezenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan heb je de manier waarop nog niet gezien..
Snel naar beneden rennen aan het einde van de stemming om het adres op te zoeken.. dus al wetende dat wanneer de stemming niet uitkomt.. hij dat kan schreeuwen
Ze mogen er niet meer over praten..quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:45 schreef SiRojK het volgende:
Kut, wat zei Brian tegen Huub net?
Ik zet hem wel in de SCquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Doe maar meid... andere is me PM inbox nog niet vol...
Amanda ook nog even dreigen, pffffffffquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:45 schreef Yollie het volgende:
En daar gaan de bedreigingen weer van Natasja richting Jaap. Ze mogen het er niet meer over hebben, het bekende doofpotje en de hand van God.
Of erger...een paar van die " vriendjes" zijn geen gewone straatschoffiesquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:45 schreef DaanDobber het volgende:
Ik vraag me af wat er door de redactie heen gaat wanneer Cora binnenkort belt dat er al een aantal stenen door haar ruit zijn gegaan.
Join the club!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:46 schreef tutjehola het volgende:
Hallo, Brian begon, ik word para hier!!
en de redactie dan wat doen die!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:47 schreef Kinga het volgende:
Ik krijg serieus hartkloppingen van dat asociale tuig. Wát een LUL!
Heb je me nou al toegevoegd? Check je junk mail anders es.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:48 schreef getl0st het volgende:
kut kut kut redactie
Zo duidelijk dat ze beschermd worden GADVERDAMME!
Hij is altijd de winnaar, hij heeft een speciaal kamertje voor zn trofeetjes.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:48 schreef akveor het volgende:
Gelukkig heeft Brian in deze stemming gewonnen. Ik ben benieuwd wat voor leuke trofee hij in ontvangst mag nemen.
Er gaat nog wat komenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:48 schreef Adothehague het volgende:
Waaromver ging Brian bellen?
En BAN voelt zich alweer het slachtoffer....... hoe voorspelbaar.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
Officiele waarschuwing ????????????????????????/yeahhhhhhh
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:49 schreef Soho het volgende:
Brian lijkt aardig bang voor Jaap's terroractie's nadat hij Cora's adres heeft genoemd.
Vannacht alle terror op Brian!![]()
Hij zit er wel ERG geschrokken bij nuquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:50 schreef schatje het volgende:
Jaap dreigde met alles, aldus Brian.
kloptquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:50 schreef nueffeniet het volgende:
alle drie moeten ze eruit hun hebben alledrie een achterban die niet koosjer is
Wie begon er GVD met het noemen van een Adres, BRIAN, die lul moet er gewoon uit.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:49 schreef Prospera het volgende:
Brian: we moeten afwachten, ik kan het niet uitspreken, we wachten af totdat Jaap terugkomt.
Volgens Brian flipt Jaap, dreigen, alles.
Ach ja hij zal het straks allemaal weer zo verdraaien dat het allemaal Huub's schuld isquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:50 schreef tutjehola het volgende:
Wat lult Brian nou, Jaap is pissed en loopt achter te dreigen, fine, goed recht, maar Brian is toch de aanstichter van dit alles.
Het dreigen gaat maar door. Als de redactie nu niets doet zitten ze zelf ook in de tang. Er moet maar een mailtje naar Elsevier.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:50 schreef nueffeniet het volgende:
alle drie moeten ze eruit hun hebben alledrie een achterban die niet koosjer is
Ik denk dat Jaap loopt te dreigen dat hij de regels van de FeBo in de wind slaat en alsnog de gegevens van Netty openbaar maakt. Waar ik hem helemaal gelijk in geef.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:50 schreef tutjehola het volgende:
Wat lult Brian nou, Jaap is pissed en loopt achter te dreigen, fine, goed recht, maar Brian is toch de aanstichter van dit alles.
En terecht, ik hoop dat Jaap lachend terug komt!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hij zit er wel ERG geschrokken bij nu
Okee dan leen ik Disana's OP wel ff.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:50 schreef Day het volgende:
We gaan hier ver. Door de bug had ik Disana's topic niet gezien. Aangezien we hier op pagina 4 zitten, heb ik Disana's topic gesloten. Mergen heeft rond deze tijd echt geen zin. Voordat ik een FA opgespoord hebt, zijn we alweer een aantal topics verder.
Dat kamertje is zeker boven... ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is altijd de winnaar, hij heeft een speciaal kamertje voor zn trofeetjes.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:51 schreef FSR het volgende:
Bwian is heel erg bang...Heeeeel erg bang... !!!
hoezo gedrogeerd??quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:51 schreef FSR het volgende:
Zelfverzekerd is anders ja..quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:51 schreef FSR het volgende:
ze vonden het in 1e instantie en goede actie van briaNquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:51 schreef Marieke_B het volgende:
Tas dreigt Jaap te vermoorden als hij 'haar kindjes' in gevaar brengt.
Brian zwijgt
Geen woord over het feit dat Brian begonnen is en dus degene is die fout zit..
Jazekerquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:51 schreef FSR het volgende:
En zo terechtquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:51 schreef FSR het volgende:
Het adres met naamsgegevens is zo opgespoord.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:51 schreef Mika25 het volgende:
Toen Bart, met hulp van de redaktie, het telefoon-nummer van Lesley openbaar maakte had je meteen een aantal idioten die dat nummer ging bellen. Ik hoop (voor de redaktie) dat diezelfde idioten niet effe bij Cora langs gaan... (tenzij het nep was en er niemand op dat adres woont natuurlijk, dat is ook nog mogelijk)...
Grote waanzin niemand doet haar kindjes iets aan. En als ze daar zo bang voor is moet ze ook niet ( vantevoren)zeggen dat 'haar kindjes' afgelopen zondag naar de Efteling gingen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:51 schreef Marieke_B het volgende:
Tas dreigt Jaap te vermoorden als hij 'haar kindjes' in gevaar brengt.
Brian zwijgt
Geen woord over het feit dat Brian begonnen is en dus degene is die fout zit..
Audio is goed hier.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:52 schreef Kinga het volgende:
Regie, audio stream 1 is FUCKED UP. Zijn jullie nu wel wakker?
Niet gedrogeerd, dan ze je (hij ook) heel anders uit....quote:
Absoluut, maar er wordt niets mee gedaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:53 schreef getl0st het volgende:
Amanda: Dit spel is zo gek heh .. niet normaal...
Nou ik vind het nu even wat verder gaan als het spel
Wel als Jaap begon.. of Huub..quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:54 schreef Yollie het volgende:
[..]
Absoluut, maar er wordt niets mee gedaan.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:54 schreef akveor het volgende:
Eric weg, Brian de weg kwijt, Natasia krijt d'r stemming niet... waarom heb ik vandaag geen staatslot gekocht...?
Dat zeg je nu wel, maar op VOL is al eens gevraagd naar de school van haar kindertjes.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:53 schreef Yollie het volgende:
[..]
Grote waanzin niemand doet haar kindjes iets aan. En als ze daar zo bang voor is moet ze ook niet ( vantevoren)zeggen dat 'haar kindjes' afgelopen zondag naar de Efteling gingen.
Precies, weg met die gozer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Belachelijk dat Brian hiermee wegkomt. Zware sanctie of opzouten met die gast. het was een voorbereidende actie want het adres stond in het notitie boekje..dit is gewoon mensen oproepen dikke Cora wat aan te doen.
Jaap speelt het spel...en dat doet ie goed....wat brian deed met dat adres was vies en smerig en heeft niets meer met het eerlijk spelen van dit spel te maken....begrijp heel goed dat jaap helemaal over de rooie is....sowieso...natasia,brian en amanda gooien steeds al die maffiatroep in het spel,snap niet dat dat niet resulteert in dat ze meteen de villa moeten verlatenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En BAN voelt zich alweer het slachtoffer....... hoe voorspelbaar.
Natas zou Brian eens de oren moeten wassen, haar duschi begon gvd met deze onzin![]()
![]()
Ik denk dat ze liever hebben dat Huub en Lieke met hem aan het babbelen zijn dan dat ze Brian gaan terroriseren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo is Dimitri er nog steeds? Het zal toch niet....
Nee hij was al door het lint toen ik verwachtte iets sneaky'squote:Op woensdag 20 juni 2007 00:56 schreef tutjehola het volgende:
Ik dacht nog wel dat Brian op de slaapkamer ging inpakken, toen hij in de lades ging rommelen. Shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |