helemaal mee eens moet maar eens over zijn................quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
![]()
Dreigen met autobommen........ adressen over de streams roepen. Trap die idioten er eens uit, ze krijgen niet eens een tik op hun vingers!
![]()
![]()
Niet normaal meerquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:37 schreef Kinga het volgende:
Ik ben dat stelletje criminelen ZO zat. BAN is echt puur trash. Spijt me zeer dat ik het zo moet zeggen.
En ze weigeren het van zichzelf te zien, ze zien zichzelf echt als het hogere niveau van de kooiquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:37 schreef Kinga het volgende:
Ik ben dat stelletje criminelen ZO zat. BAN is echt puur trash. Spijt me zeer dat ik het zo moet zeggen.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:33 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry, niks bijgelezen of gezien, maar mn filmpje is af![]()
Mag ik hem hier even neerzetten voor feedback![]()
info: 6e filmpje ooit
materiaal: kut
proces: nog kutter
tips: eerlijk en hard
Brainlesss heeft nog nooit wat gehad........kindje van de redactie he!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:37 schreef tutjehola het volgende:
Wat ik niet snap is dat Brian iets 6 keer mag roepen, er gebeurt niets, dan dreigt Jaap en Brian moet naar achter. Gaat Brian nu echt weg, zijn ze een keer klaar met hem?
Gods klote, gaat weer lekker daarquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Adres van Cora lopen schreeuwen en dat Jaap uit moet kijken..
Dat was echt te triest voor woorden........ of het was om Brian tegen zichzelf in bescherming te nemen, die zou helemaal los gaan als hij hoorde dat Jaap zn adressen op internet zou zetten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:37 schreef tutjehola het volgende:
Wat ik niet snap is dat Brian iets 6 keer mag roepen, er gebeurt niets, dan dreigt Jaap en Brian moet naar achter. Gaat Brian nu echt weg, zijn ze een keer klaar met hem?
En ook de manier waarop hij snuivend naar beneden rende om het snel op te gaan zoeken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:39 schreef Kinga het volgende:
Ik schrik niet snel van dingen die ze daar doen, we zijn wel al wat gewend. Maar toen ie dat adres riep, nee, dat gaat mij echt te ver.
Alles wat binnen het huis afspeelt of wat te maken heeft met de bewoners is oke, maar mensen buiten de villa erbij betrekken kan echt niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:39 schreef Kinga het volgende:
Ik schrik niet snel van dingen die ze daar doen, we zijn wel al wat gewend. Maar toen ie dat adres riep, nee, dat gaat mij echt te ver.
ja ik ben helemaal LINK op dat uitschot!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:39 schreef Kinga het volgende:
Dan heb je de manier waarop nog niet gezien..quote:
psies daar gaat het om,quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:37 schreef tutjehola het volgende:
laten we het hopenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:37 schreef tutjehola het volgende:
Ik zag Jaap net nog lopen, is hij ook naar achter geroepen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef Yollie het volgende:
Wedden dat Jaap weer rustig terug komt en dat nergens meer over gesproken wordt.
Dat is het meest walgelijke aan ze. Ze denken echt dat ze goede mensen zijn en alleen maar goed denken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze weigeren het van zichzelf te zien, ze zien zichzelf echt als het hogere niveau van de kooi![]()
Verwacht hetzelfde..quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef Yollie het volgende:
Wedden dat Jaap weer rustig terug komt en dat nergens meer over gesproken wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |