Dan weet ik al dat Brian blijftquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:29 schreef nueffeniet het volgende:
als de febo geloofwaardig wil zijn gooien ze brian er meteen uit
Make my day!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:29 schreef nueffeniet het volgende:
als de febo geloofwaardig wil zijn gooien ze brian er meteen uit
nee fout.. we mogen wel weten wat het adres van cora is volgens de febo maar we mogen niks van zijn familie weten om de ramen in te keilen van de febo..... weirdquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:30 schreef Kaleddis het volgende:
We mogen dus niet weten dat het het adres van Cora is![]()
Alsof dat niet duidelijk is...
Ja de grens is nu zwaaaaaar overtredenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:31 schreef Clank het volgende:
Heb het idee dat Brian hiervoor flink op zijn kop gaat krijgen... dit kan hij ook niet maken en de Febo moet nu maar's laten zien dat het kindje van God ook niet onschendbaar is.
Ik zei het toch.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:30 schreef Kaleddis het volgende:
We mogen dus niet weten dat het het adres van Cora is![]()
Alsof dat niet duidelijk is...
Dat zou een stunt zijn zeg!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:30 schreef Kinga het volgende:
Brian, exit, METEEN GRAAG!
Eens. Amanda en Natasia praten erover in het kantoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:31 schreef Clank het volgende:
Heb het idee dat Brian hiervoor flink op zijn kop gaat krijgen... dit kan hij ook niet maken en de Febo moet nu maar's laten zien dat het kindje van God ook niet onschendbaar is.
Te laat is te laat!! AMATEURSquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:33 schreef DaanDobber het volgende:
Ik moet zeggen dat de buren vrij pissig riepen dat hij nu naar achter moest komen
Speurneus!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:33 schreef Kinga het volgende:
DGK_REDACTIE
Statistieken
Laatste bezoek: 1 minuut, 40 seconden geleden.
Aantal posts: 757 (gemiddeld 4 per dag)
Ik vond het nogal paniekerig klinken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:33 schreef DaanDobber het volgende:
Ik moet zeggen dat de buren vrij pissig riepen dat hij nu naar achter moest komen
Die komen checken of het adres hier ook staat, en jah, het staat er!!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:33 schreef Kinga het volgende:
DGK_REDACTIE
Statistieken
Laatste bezoek: 1 minuut, 40 seconden geleden.
Aantal posts: 757 (gemiddeld 4 per dag)
Nee, ik zag hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |